Expeditie Forumson: het spel der giganten!

DeletedUser13565

Guest
Mag je best zijn als je het spel der giganten op je naam schrijft toch. :zwaard:
Altijd beter dan valse bescheidenheid!
 

DeletedUser13565

Guest
Je hebt het natuurlijk helemaal alleen en zonder enige hulp gedaan xD

:):):):)

Maar 't is nou ook weer niet zo dat ik me door anderen heb laten meeslepen waardoor ik in de finale kwam, van de finalisten toch wel de meeste inzet getoond ;)
Denk dat TLD hier het meeste tijd in heeft gestoken.
 

DeletedUser

Guest
Mag je best zijn als je het spel der giganten op je naam schrijft toch. :zwaard:
Altijd beter dan valse bescheidenheid!

True.

Maar om dan meteen te zeggen dat je alle andere spellen ook hebt gewonnen?

Ikzelf won bijvoorbeeld meerdere keren WIDM, schaakkampioenschappen, x vs x en nog wel wat van die onzin maar daar hoor je mij niet over als ik een potje tennis tegen mijn vriend win.
 

DeletedUser

Guest
True.

Maar om dan meteen te zeggen dat je alle andere spellen ook hebt gewonnen?

Ikzelf won bijvoorbeeld meerdere keren WIDM, schaakkampioenschappen, x vs x en nog wel wat van die onzin maar daar hoor je mij niet over als ik een potje tennis tegen mijn vriend win.

Ik win nooit iets. :D
 

DeletedUser24056

Guest
Ik strand vaak in de finale ofzo, maar doe dat om de anderen ook wat zelfvertrouwen te geven natuurlijk.
 

DeletedUser13565

Guest
True.

Maar om dan meteen te zeggen dat je alle andere spellen ook hebt gewonnen?

Ikzelf won bijvoorbeeld meerdere keren WIDM, schaakkampioenschappen, x vs x en nog wel wat van die onzin maar daar hoor je mij niet over als ik een potje tennis tegen mijn vriend win.

Jij hebt Bill Gates ontmoet, staat met Kirilenko op de foto en een paar keer WIDM/XvsX/ gewonnen.. maar het verschil is dus dat het je nog nooit gelukt is het spel der giganten op je naam te schrijven. :cool:
Kortom; ik heb REDEN om arrogant te zijn!
 

DeletedUser

Guest
650 PA overgemaakt naar Chingachook. Goed voor ruim 3 maanden gratis PA!

Met dank aan de sponsors!
 
Bovenaan