- Reactiescore
- 2.303
Im on it!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Im on it!
Zijn acc?Jullie actie achter rick zijn rug op ZIJN account is al een vieze streek. Het zetten van een cf waarvan je 100% weet dat er gezeik over komt zonder dit met hem te bespreken....
Jullie actie achter rick zijn rug op ZIJN account is al een vieze streek. Het zetten van een cf waarvan je 100% weet dat er gezeik over komt zonder dit met hem te bespreken....
Jullie actie achter rick zijn rug op ZIJN account is al een vieze streek. Het zetten van een cf waarvan je 100% weet dat er gezeik over komt zonder dit met hem te bespreken....
Begin dan met een aantal leden te unblocken van MoTr!, had dit niet op het AF gemoeten.Moet toch zeggen dat dit niet geheel juist is, ik wist dat er een CF gelegd werd alleen had ik de achtergrond informatie niet paraat. Dat gebeurde pas toen dit topic gemaakt werd.
Maar er kwamen genoeg boze reacties naar Rick terwijl dit niet zijn actie was.
Begin dan met een aantal leden te unblocken van MoTr!, had dit niet op het AF gemoeten.![]()
Ik heb eerst met Stan proberen communiceren voor ik het op het AF gooide, ook was Conor aangesproken aangezien die nog altijd jullie aanspreekpunt is volgens jullie profiel.Ja zegt toch wat over de mensen die niet op de hoogte zijn over de zaken denk ik?
Het is niet zo natuurlijk dat als je in-game niet kunt PM-en dat je dan alleen het AF nog hebt om te communiceren. Ooit aan skype of discord gedacht? Dat jullie een topic openen en het publiekelijk aan de kaak willen stellen is jullie goedrecht. En zoals je ziet levert het ook het gewenste resultaat op. Maar je moet het niet afdoen alsof de reden is dat het op het AF komt is dat er een aantal leden geblocked zijn van MoTr!
Man heeft examens moet je respect voor hebben.Fout 1: Proberen met Stan te communiceren.
Respect voor stan???Man heeft examens moet je respect voor hebben.![]()
Ja zegt toch wat over de mensen die niet op de hoogte zijn over de zaken denk ik?
Het is niet zo natuurlijk dat als je in-game niet kunt PM-en dat je dan alleen het AF nog hebt om te communiceren. Ooit aan skype of discord gedacht? Dat jullie een topic openen en het publiekelijk aan de kaak willen stellen is jullie goedrecht. En zoals je ziet levert het ook het gewenste resultaat op. Maar je moet het niet afdoen alsof de reden is dat het op het AF komt is dat er een aantal leden geblocked zijn van MoTr!
Welke leden zijn niet geblokkeerd dan?![]()
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd bij dit spel. En geen idee wie geblokkeerd is bij wie. Interesseert me ook niet zoveel. Mijn punt was dat er meerdere manieren van communiceren zijn dan enkel PM-en in game.
Zie ook niet in waarom in contact zou zoeken met bv jou als je niet bij de leiding van Fresh hoort of niet bij het account van het probleem hoort.Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd bij dit spel. En geen idee wie geblokkeerd is bij wie. Interesseert me ook niet zoveel. Mijn punt was dat er meerdere manieren van communiceren zijn dan enkel PM-en in game.
Want dat deden jullie ook bij de kwestie Ruvon, als we dan toch even op je oude zeer mogen inspelen![]()
Zie ook niet in waarom in contact zou zoeken met bv jou als je niet bij de leiding van Fresh hoort of niet bij het account van het probleem hoort.
Bram please, omdat iemand iedereen gaat blokkeren moet ik 100 omwegen zoeken om het AF niet te gebruiken. No thanks. Mocht er een reden zijn van ons te blokkeren sure, heb zelfs via een vv pm gestuurd om te unblocken. Dus moeite genoeg gedaan.Hoeft ook niet met mij, maar je had de spelers van Exact kunnen bereiken als je dat echt gewilt had. Hetzij via skype, discord of zelfs een PM op het forum.