Exact. de wannabe van W72.

Reactiescore
2.303
Ik heb besloten de CF terug te geven aan Rone, dit heeft gigantisch veel gezeik en problemen opgeleverd binnen ons team en bespreek ik hier liever niet in detail.

Omwille hiervan is het misschien toch slim om nog eens te kijken naar de huidige wereldafspraken, zodat situaties als dit in de toekomst niet meer voorkomen.
Proficiat je team te naaien. Egocentrische zak.
Je vijand zijn waarden boven die van je team zetten. Je naam niet verneuken maar wel je co's belachlijk maken?
Ga dan solo starten ipv met een teampje als je toch maar je eigen ding doet.
 
Reactiescore
1.962
Proficiat je team te naaien. Egocentrische zak.
Je vijand zijn waarden boven die van je team zetten. Je naam niet verneuken maar wel je co's belachlijk maken?
Ga dan solo starten ipv met een teampje als je toch maar je eigen ding doet.

Ik heb er toch bij gezet dat het ontzettend veel gezeik heeft opgeleverd. Er is een CF gezet door ons account waar ik weinig info over had en ook niet aan meegeholpen heb. Als ik dan vervolgens door allerlei personen wordt afgezeken en aangevallen omdat ik Exact. op het forum ben.. Tja dan ben ik er wel klaar mee en wil ik het graag oplossen.

De manier waarop is zeker niet goed en daar heb ik mijn excuses voor aangeboden aan ons team. Als 1 persoon dan besluit om totaal te flippen en zelfs een ban aansmeert op een andere wereld, alleen omdat ik een conflict met Motr, over fairplay, tegen zijn zin in heb opgelost gaat natuurlijk helemaal nergens over. Want zeg nou zelf, die CF is natuurlijk gewoon smerig spel maakt niet uit of het wel of niet via de regels is en of de vijand het ook doet.
 
Reactiescore
349
Proficiat je team te naaien. Egocentrische zak.
Je vijand zijn waarden boven die van je team zetten. Je naam niet verneuken maar wel je co's belachlijk maken?
Ga dan solo starten ipv met een teampje als je toch maar je eigen ding doet.

wat is dit nou weer voor reactie? Bij zo’n stap neem je toch je hele team mee? vind dat iedereen met zo’n stap toch wel goedkeuring moet kunnen geven over kwesties...
 
Reactiescore
2.303
Ik heb er toch bij gezet dat het ontzettend veel gezeik heeft opgeleverd. Er is een CF gezet door ons account waar ik weinig info over had en ook niet aan meegeholpen heb. Als ik dan vervolgens door allerlei personen wordt afgezeken en aangevallen omdat ik Exact. op het forum ben.. Tja dan ben ik er wel klaar mee en wil ik het graag oplossen.

De manier waarop is zeker niet goed en daar heb ik mijn excuses voor aangeboden aan ons team. Als 1 persoon dan besluit om totaal te flippen en zelfs een ban aansmeert op een andere wereld, alleen omdat ik een conflict met Motr, over fairplay, tegen zijn zin in heb opgelost gaat natuurlijk helemaal nergens over. Want zeg nou zelf, die CF is natuurlijk gewoon smerig spel maakt niet uit of het wel of niet via de regels is en of de vijand het ook doet.

Ipv eerst bij je team om uitleg te komen? Het af heeft meer invloed op je dan de spelers waarmee je al een jaar doorbrengt ??
Ze deden exact hetzelfde en er werd niks afgegeven en dan beslis jij maar het wel te doen.

Verder als je co een illigale bot gebruikt om munten te slaan verdien je die ban gewoon. Is dat dan fairplay?
 
Reactiescore
1.962
Ipv eerst bij je team om uitleg te komen? Het af heeft meer invloed op je dan de spelers waarmee je al een jaar doorbrengt ??
Ze deden exact hetzelfde en er werd niks afgegeven en dan beslis jij maar het wel te doen.

Verder als je co een illigale bot gebruikt om munten te slaan verdien je die ban gewoon. Is dat dan fairplay?

Illegale bot waar haal je dat nou weer vandaan?
 
Reactiescore
7.931
Ook nog stiekum de Pm verwijderen die gestuurd werd. Cf's teruggeven helemaal top, dat is uit den boze. Maar je wist precies waar je mee bezig was. Ontzettend dom gedaan en het lijkt mij dat je vanaf nu ook niet meer te vertrouwen bent.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Als je geen antwoord geeft/hebt zwijg je beter Emile. ;)

Ik denk dat het wel duidelijk is over de cf's op deze wereld ? Gaat hier verder gewoon over hoe rick zijn co's even mooi in t zak zet.

En verder weet ik niet wie jij bent, zegt weeral genoeg dat je mij wel kent en ik u nie. Mijn mb geweest ooit ?
 
Reactiescore
349
Rick is de enige die met respect richting andere aan het handelen is, alle reacties slaan toch weer kant nog wal!
Over een potentiële cf wordt blijkbaar geen overleg gepleegd dus dan is de cf maar acceptabel ?
man man man lekker de regels omzeilen en geen echte massa kunnen opzetten...
 
Reactiescore
2.303
Wel mooi dat 2 mensen hier komen zeiken die deze wereld niet spelen en geen kennis hebben over de situatie. Jullie mening kan me uiteraard geen reet schelen.

Ik weet zelf wel dat ik mijn eigen team er mee buitenspel heb gezet, dit is vandaag dan ook goed gepraat op 1 persoon na die alles heeft proberen te verzieken voor mij.

Zin 1 is fout.
Zin 2 ook. Jelle en frouke zijn allerminst happy, niels geen idee.
 
Reactiescore
805
Ik denk dat het wel duidelijk is over de cf's op deze wereld ?
Je speelt niet eens op deze wereld en hebt letterlijk geen zicht op heel deze situatie. Als je je vriendjes wilt komen verdedigen maar zwijg dan over feiten waar je niets van weet.
En verder weet ik niet wie jij bent, zegt weeral genoeg dat je mij wel kent en ik u nie. Mijn mb geweest ooit ?
Gelukkig nog nooit met je samengespeeld. ;)
 
Reactiescore
2.303
Je speelt niet eens op deze wereld en hebt letterlijk geen zicht op heel deze situatie. Als je je vriendjes wilt komen verdedigen maar zwijg dan over feiten waar je niets van weet.

Gelukkig nog nooit met je samengespeeld. ;)

Ben gisteren nog geloggeld op alw?
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan