Exact. de wannabe van W72.

Reactiescore
286
Om dan nog even op de grafiek terug te komen:

index.php


Dit is natuurlijk een selectief stukje, aangezien Wouter wel degelijk zijn troepen heeft ingezet om dorpen te clearen. Anders had hij natuurlijk nooit op rang 40 ODA gestaan.

Om even hierop terug te komen:Wouter1c.png


Wouter zijn ODA is de afgelopen 4 weken niet gestegen, overigens zit hij 4 weken in 1c. Hij heeft dus nooit als MB gediend. Dat jullie hem nu als DU gaan voorschrijven is gewoon een laffe smoes om er onderuit te komen.


Daarnaast was Beercules altijd al MB, maar besloten de oud leden van Book te splitsen in 2 groepen. Dan kan Kapitrein er niets aan doen dat Beercules daar vlak bij het cluster ligt van ineens zijn vijanden. Dat is gebeurt door een andere situatie.

Hier wordt Wouter die in het vijandige gebied ligt, gerecruit als MB, om zo een CF te krijgen.
Als we het zo gaan spelen, ga ik nu ook maar mensen midden in het cluster uitnodigen om mijn MB te worden en zo hun dorpen gratis af te nemen, om vervolgens maar te zeggen dat het mijn MB's zijn.

Je vergelijking slaat letterlijk nergens op.

Zoals @POOHBEER1 in de eerste post laat zien, had hij een bericht van Benzy8. Dit bericht heb ik ook gekregen. Zullen wij die dan ook maar als MB recruiten en zijn dorpen dan Legaal overnemen?

Want dat mag toch volgens jou?
 
Reactiescore
1.962
Om even hierop terug te komen:Bekijk bijlage 21243


Wouter zijn ODA is de afgelopen 4 weken niet gestegen, overigens zit hij 4 weken in 1c. Hij heeft dus nooit als MB gediend. Dat jullie hem nu als DU gaan voorschrijven is gewoon een laffe smoes om er onderuit te komen.


Daarnaast was Beercules altijd al MB, maar besloten de oud leden van Book te splitsen in 2 groepen. Dan kan Kapitrein er niets aan doen dat Beercules daar vlak bij het cluster ligt van ineens zijn vijanden. Dat is gebeurt door een andere situatie.

Hier wordt Wouter die in het vijandige gebied ligt, gerecruit als MB, om zo een CF te krijgen.
Als we het zo gaan spelen, ga ik nu ook maar mensen midden in het cluster uitnodigen om mijn MB te worden en zo hun dorpen gratis af te nemen, om vervolgens maar te zeggen dat het mijn MB's zijn.

Je vergelijking slaat letterlijk nergens op.

Zoals @POOHBEER1 in de eerste post laat zien, had hij een bericht van Benzy8. Dit bericht heb ik ook gekregen. Zullen wij die dan ook maar als MB recruiten en zijn dorpen dan Legaal overnemen?

Want dat mag toch volgens jou?

Ik ga even selectief reageren en daarna weer verder met m'n tentamens, volgens mij heeft CostaRica al met screens aangetoond dat wouter001 al sinds half april de MB was van R. Reddington, dus het even ''snel'' aannemen als MB om hem vervolgens te internen klopt natuurlijk geen fluit van. Als je de dorpsaktes erbij pakt kan je ook zien dat wouter001 er al eerder lag dan zowel Kapitrein als Rone.

Maargoed, ik kreeg te horen dat de leidingen er mee bezig waren dus hier verder discussiëren heeft niet zoveel zin denk ik.
 
Reactiescore
805

Ik ga even selectief reageren en daarna weer verder met m'n tentamens, volgens mij heeft CostaRica al met screens aangetoond dat wouter001 al sinds half april de MB was van R. Reddington, dus het even ''snel'' aannemen als MB om hem vervolgens te internen klopt natuurlijk geen fluit van.
Klopt inderdaad. Niet alles gelezen probably. :)
 
Reactiescore
5.686
@Theo Walcott. dat jij nog niet over kata’s bent begonnen is verbazingwekkend. Bouw gewoon katas Rene!
 
Reactiescore
286
Ik ga even selectief reageren en daarna weer verder met m'n tentamens, volgens mij heeft CostaRica al met screens aangetoond dat wouter001 al sinds half april de MB was van R. Reddington, dus het even ''snel'' aannemen als MB om hem vervolgens te internen klopt natuurlijk geen fluit van. Als je de dorpsaktes erbij pakt kan je ook zien dat wouter001 er al eerder lag dan zowel Kapitrein als Rone.

Maargoed, ik kreeg te horen dat de leidingen er mee bezig waren dus hier verder discussiëren heeft niet zoveel zin denk ik.

Inderdaad, excuus ik las dit ook heel snel op werk en mijn frustratie liep een beetje hoog op dat ik niet alles goed heb gelezen blijkbaar.

Ik hoop dat er een oplossing komt
 
Reactiescore
53
Beste,

Hierbij de visie van Kapitrein op onderstaande CF van Exact:
547|419

Allereerst een beetje geschiedenis:

Alvorens Wouter001 dus MB werd van Reddington, zijn er verschillende kleinschalige massa's op de speler geweest van ons Kapitrein inclusief onze mb's. Wouter en zijn stamgenoot (Willemkip) defde goed en het zorgde voor enige inspanningen voor ons.

Na een aantal waves (niet perse door kwaliteit maar kwantiteit) werden de dorpen van hem overgenomen door ons. Dit is ook te zien op:


Na veel dorpen te hebben overgenomen van hem had hij er nog 1-2 liggen. Deze hebben we laten liggen met de gedachte van; "die gaat toch stoppen; en dan liggen ze toch al binnen ons cluster, die speler gaat ons niets meer kunnen lastigvallen."

Een van de dorpen die zijn blijven liggen blijkt dus 547|419 Het dorp van de CF van Exact nu.

Vervolgens is natuurlijk de vraag:
Is dit nu een CF/rekruteren van een mb in vijandig cluster?

Nou hier is duidelijk antwoord op te geven: JA.
Waarom?

- Dorpsovername van Wouter001 op dat dorp was op: 21/04/2020 na al verlies van veel van zijn dorpen. https://prnt.sc/syjxfo
Schermafbeelding 2020-06-12 om 16.23.37.png

- Vooraf hadden we al dorpen van hem overgenomen die verder in het oosten lagen (551|417 en 551|420) , en de destijdse vijand lag nog alleen zuidoosterlijk van ons (Reddington). Dus overname van het CF dorp zou een grote jump over ons betekenen. Hieronder bewijs van overname van de dorpen waarover reddington dan zou moeten jumpen mocht die het willen pakken...

Schermafbeelding 2020-06-12 om 16.24.17.png

Daarnaast zijn er blijkbaar screens van dat mb'en vanaf de 20e van april, maar deze waren in verre van bekend bij de buitenwereld. Ook werden de dorpen niet gedeffd door iemand van 1C of is er naar ons gecommuniceerd... Dus zijn deze geldig? Lijkt me sterk als je midden in een massa op een speler, deze speler mb gaat aanstellen met het oog op een dorp daar te pakken?

- Vervolgens is pas NA overname van deze dorpen door ons duidelijk geworden dat Wouter ging MB'en bij Reddington. Dit kwam door de stamverandering van 42! naar FD (MB stam van Reddington). Later stond het ook pas op het profiel van Reddington.
Schermafbeelding 2020-06-12 om 16.27.09.png
Zoals te zien is, is dit gebeurd na alle overnames door ons op de dorpen verder ten oosten. Ook zie je aan zijn puntenaantal dat hij niet perse de geschikte kandidaat meer was om te mb'en.

Uit bovenste kan dus geconcludeerd worden dat het dorp zeker niet legaal is gekregen door een vijand. Hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben rond deze situatie. Zo niet hoor ik het wel
smile.gif


PS wil ook nog reageren op het volgende:

Overigens was de deal al eventjes rond maar moest er gewacht worden met ruilen, omdat Beercules vanuit de CF's, die jullie zwilden ruilen ihkv fair play, nog wel even wat edels versturen op DiD tijdens de massa.

Beste @CostaRica, kun je eens kijken vanuit welke dorpen Beercules zijn edels heeft gestuurd destijds.
Als je dan kan vinden dat het de ruildorpen betreft mag je klagen, zo niet misschien toch maar je post verwijderen?
Want hier is vollop rekening mee gehouden, dat er alleen edels zijn gegooid uit dorpen die niet in de ruil betrokken waren.
Dus voortaan misschien eerst een checken voordat je random wat gaat lullen op het AF en iemand onterecht de schuld toewijst.

Thanks,

Groetjes Vince
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.064
@Theo Walcott. dat jij nog niet over kata’s bent begonnen is verbazingwekkend. Bouw gewoon katas Rene!


Ik zeg hierbij, indien het niet wordt opgelost, ik per direct alle wereldafspraken ga verbreken inc de cf en kata afspraken.

MoTr heeft met meerdere leden van fresh gesproken, telkens stoppen deze mensen die met ons willen communiceren. Ik heb Beercules beveelt zijn dorpen aan fresh af te geven, en dan krijg ik dit verraad terug. Ik ben helemaal klaar met de betreffende spelers van fresh. Voor mij is het klaar, indien dit niet wordt opgelost.
 
Reactiescore
1.226
Beste @CostaRica, kun je eens kijken vanuit welke dorpen Beercules zijn edels heeft gestuurd destijds.
Als je dan kan vinden dat het de ruildorpen betreft mag je klagen, zo niet misschien toch maar je post verwijderen?
Want hier is vollop rekening mee gehouden, dat er alleen edels zijn gegooid uit dorpen die niet in de ruil betrokken waren.
Dus voortaan misschien eerst een checken voordat je random wat gaat lullen op het AF en iemand onterecht de schuld toewijst.

Thanks,

Groetjes Vince

Hey Vince,

Had al aangegeven dat ik daar verkeerd zat, ik dacht dat ik het destijds in de stamchat voorbij heb zien komen, dat het een keer genoemd werd. Jens had mij al verzekerd dat dit niet het geval was en ga daar dan ook niet verder naar opzoek, ga er van uit dat het dan klopt wat Jens zegt. Daar al excuses voor aangeboden. Misschien heb je er overheen gelezen.

Ik meende dat ik dat destijds voorbij zag komen in de stamchat. Als dit niet het geval is geweest dan neem ik dit ook terug en bied ik bij deze mijn excuses aan voor mensen eventueel op het verkeerde been zetten.

Maar ik ben de beroerdste niet en bied bij deze nogmaals mijn excuses aan en neem het nogmaals terug.

Groetjes.
 
Reactiescore
53
Hey Vince,

Had al aangegeven dat ik daar verkeerd zat, ik dacht dat ik het destijds in de stamchat voorbij heb zien komen, dat het een keer genoemd werd. Jens had mij al verzekerd dat dit niet het geval was en ga daar dan ook niet verder naar opzoek, ga er van uit dat het dan klopt wat Jens zegt. Daar al excuses voor aangeboden. Misschien heb je er overheen gelezen.



Maar ik ben de beroerdste niet en bied bij deze nogmaals mijn excuses aan en neem het nogmaals terug.

Groetjes.

Excuses aanvaard, had er dan indd overheen gelezen. Wel sportief :)
 
Reactiescore
2.064
Hey Vince,

Had al aangegeven dat ik daar verkeerd zat, ik dacht dat ik het destijds in de stamchat voorbij heb zien komen, dat het een keer genoemd werd. Jens had mij al verzekerd dat dit niet het geval was en ga daar dan ook niet verder naar opzoek, ga er van uit dat het dan klopt wat Jens zegt. Daar al excuses voor aangeboden. Misschien heb je er overheen gelezen.



Maar ik ben de beroerdste niet en bied bij deze nogmaals mijn excuses aan en neem het nogmaals terug.

Groetjes.

Durf je niet op mij te reageren?

Wacht nog steeds op een fatsoenlijk antwoord van team exact.
 
Reactiescore
2.064
Jawel hoor, had alleen niet gezien dat je iets aan mij gericht had.

Dit is richting elke fresh speler. Als er iets is, zijn ze er als de kippen bij.
Nu zijn alle mietjes in hun holletje, kom eruit!
 
Reactiescore
5.686
Ik zeg hierbij, indien het niet wordt opgelost, ik per direct alle wereldafspraken ga verbreken inc de cf en kata afspraken.

MoTr heeft met meerdere leden van fresh gesproken, telkens stoppen deze mensen die met ons willen communiceren. Ik heb Beercules beveelt zijn dorpen aan fresh af te geven, en dan krijg ik dit verraad terug. Ik ben helemaal klaar met de betreffende spelers van fresh. Voor mij is het klaar, indien dit niet wordt opgelost.
Zo ken ik je weer !
 
Reactiescore
2.064
Ze kunnen ons blijkbaar op geen nette manier aan, dan maar smerig spelen
 
Reactiescore
1.962
Ik heb besloten de CF terug te geven aan Rone, dit heeft gigantisch veel gezeik en problemen opgeleverd binnen ons team en bespreek ik hier liever niet in detail.

Omwille hiervan is het misschien toch slim om nog eens te kijken naar de huidige wereldafspraken, zodat situaties als dit in de toekomst niet meer voorkomen.
 
Bovenaan