Error VS Hack!

DeletedUser

Guest
Ik ben al een hele tijd op geen enkel account meer gelogd hoor.
Ik log enkel op men AF-account.
Vermits ik sinds 3-4 weken weer even tijd heb, kwam ik effe tevoorschijn op het AF, maar zoals ik al zei speel ik niet meer in Error.
Al zit ik wel nog in de conclaafchat, om een beetje op de hoogte te blijven.

En ik herinner me op wereld 18 TheBlueTigers, een account van Divine waar jij nieuwe spelers op af hebt gestuurd om 2 weken lang te spyen en daarna het account leeg te zetten.
Maarja, andere wereld.. :eek:

NU MOET JE GEEN ONZIN UITKRAMEN IK HEB OP W18 NOOIT SPELERS OP EEN ACCOUNT LATEN ZETTEN EN ERNA LEEG LATEN ZETTEN

IK KEN tbs NIET EENS
 

DeletedUser

Guest
Het was toch echt het EQUI onder jouw leiding dat ons dat lapte.

volgens mij heb je het over iets anders denk ik, het was Break en dna met name de speler bloemkool4live die meerdere accounten leeggezet had

bij equi is er dacht ik 1 stab gedaan tenminste daar werd diegene van beschuldigd en was constance of zoiets maar toen was ik allang geen leider meer. maar was volgens mij niet leegzetten van een account maar bekenden erop zetten en spioneren

maar fijne weet ik er niet van
 
Reactiescore
88
TBT kreeg na lange tijd leeggestaan te hebben plots 2 spelers die al jaren een team waren aangeboden. De weken daarna speelden die spelers alle info door aan EQUI, en dat was nog vrij vroeg in het spel, toen jij zeker nog speelde.

Mja, das verleden tijd, dus ik ga daar niet verder op ingaan en heb eigl ook niet de zin of tijd om hierover bewijzen te zoeken dus zal je maar het voordeel van de twijfel geven..
 

DeletedUser37428

Guest
Ik ga het weer even over wat anders hebben :)

Iedereen al gezien dat ons bibber aan het recruiteren is en maar liefst 3(!)(WOW) leden heeft aangenomen?

Ze staan nu in punten boven EMP, dus op de 2e plaats!

Ik ben benieuwd of deze nieuwe samenwerking voor wat spannends gaat zorgen!
 

DeletedUser

Guest
Ik ga het weer even over wat anders hebben :)

Iedereen al gezien dat ons bibber aan het recruiteren is en maar liefst 3(!)(WOW) leden heeft aangenomen?

Ze staan nu in punten boven EMP, dus op de 2e plaats!

Ik ben benieuwd of deze nieuwe samenwerking voor wat spannends gaat zorgen!

wat een zeer domme opmerking weer van een super grote idiote noob

alsof er zelfs 1000000 recruteringen nog iets zal veranderen aan deze door jullie verziekte wereld

ik hoop dat heel error erg trots op hunzelf zal zijn anders heb je een rotleven
 
Reactiescore
1.733
Zeg dat ook effe tegen cambuur. Op de een of andere manier dacht hij nog altijd dat als we samen werkte een kans maakte om de wereld te winnen.
 

DeletedUser

Guest
Zeg dat ook effe tegen cambuur. Op de een of andere manier dacht hij nog altijd dat als we samen werkte een kans maakte om de wereld te winnen.

tja die kans heb jij samen met je holmaatje marnix om zeep geholpen

weest er trots op zou ik zeggen, wie is het mannetje of vrouwtje van jullie 2
 
Reactiescore
1.075
je moet mijn gezin erbuiten laten anders kom ik je ff opzoeken en zal ik je laten merken wat ik met mensen doen die aan mijn gezin komen

ga je dan ook irl dreigen om op delete te gaan??????
 

DeletedUser37428

Guest
wat een zeer domme opmerking weer van een super grote idiote noob

alsof er zelfs 1000000 recruteringen nog iets zal veranderen aan deze door jullie verziekte wereld

ik hoop dat heel error erg trots op hunzelf zal zijn anders heb je een rotleven

Je snapte m'n sarcasme niet? :s
 

DeletedUser

Guest
ERROR speler heeft hulp nodig van spelertje met 145.000 punten om N-S ten val te brengen, het moet toch niet gekker worden !!

Orochimaru. vandaag om 17:34 uur
Dan zou ik zeggen, geef die dorpen terug. Als je dat doet, mag je ev samen met mij, en towely, N-S daar pakken. Met onze hulp uiteraard :)
Good Luck, et Au Revoir!
Zlot ~ Orochimaru.

Te Z(l)ot voor woorden :):confused:
 
Reactiescore
154
Lachen, punt 1: Kom volgende keer met een screentje, dat komt al iets geloofwaardiger over en zo is iedereen er zeker van dat je niet weer een of andere smerige streek probeert uit te halen. Het is een authentiek bericht, daar niet van, maar gewoon, voor de leuk.

Daarnaast; Die rocco, want daartegen was het, edelde een paar barbs in mijn cluster, begon ik een gezellig praatje met hem daarover, ik vond hem nog wel sympathiek, en, daar ik niet direct daar edelplannen had, eerder bij jou Theo, dacht ik van, okej, die kunnen we wel iets gunnen. Niet zo goed die rocco ingeschat blijkbaar, maar ja. Overigens schrijf ik in een andere PM, beetje erna,

2dc28ba935611eed55ced23ab4be5768.png


Zoals je leest; "Maar als je niet wil, ook goed." Maar dat zal je zelf ook al wel gelezen hebben, hij heeft je immers hoogstwaarschijnlijk de hele conversatie doorgestuurd?

Overigens ben jij hier degene die 145k spelertjes als spy gebruikt. Zoals iedereen wel weet, ben ik daar niet percé tegen, maar als je zelfs dan nog zo'n belachelijke resultaten bekomt...
bdc23798ee21803d4ea26d7b36db78ed.png

En hier staan nog niet eens de 50 dorpen die ik iets meer dan 4 weken geleden pakte mee op... 200 dorpen in het krijt, of ietsje meer?

Dus, als je nog eens 1) iemand beschuldigt en 2) kleine spionnetjes gebruikt om dat te doen, doe het dan volgende keer goed.
 

DeletedUser

Guest
Je snapt nog steeds niets van spionnen. Als het een spion van mij zou zijn, zou hij bij jou in de stam moeten zitten of op z'n minst jullie forum moeten kunnen lezen.
Lijkt mij hier zeer zeker niet het geval, DUS heeft dit niets met spionage te maken, maar dat zie jij niet.
Begrijpelijk lezen/schrijven op de basisschool overgeslagen?
 
Reactiescore
154
Dus je reageert zo heel beknopt en (rl-) aanvallend op 1 aspect van mijn post, de rest negeer je vakkundig. Een spy is iemand die info doorgeeft, of die nu echt bij de vijand zit of niet is niet zo relevant.
 

DeletedUser63648

Guest
Onzin kerel :D:D

als je dit al een spy noemt kerel :D:D

een spy is iemand die vertrouwelijke info doorgeeft. Dit kan je moeilijk vertrouwelijk noemen, want je werkt niet met hem samen. Dus vertrouw je hem in principe niet genoeg voor vertrouwelijke info. Wat een wereld is dit toch ook :D

Het is wel weer genoeg voor mijn lachspieren geweest vandaag :D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan