Het probleem met jou is dat jij altijd te impulsief en gehaast ben. Als je gewoon effe had gewacht dan had je samen met de leiding kunnen overleggen waar die clears naar toe konden gaan.
En over dat gedeelde leidersfora heb ik gister nog naar gekeken, maar stond helemaal geen aanvraag van jullie.
helaas sla je de plank mis maar whats new
het gaat ons niet eens om de target van de clears daar waren sonnie en ik wel uitgekomen
en impulsief? ik probeer al maanden of weken te communiceren met covert zonder resultaat
neem als voorbeeld jullie houden goed contact met leiders van bibber en xuq via skype en leidersforum
wij werden overal buiten gehouden en kregen geen toegang en mochten dus niks weten en nergens over mee praten
denk je dat wij ons dan gewaardeerd voelen als BG???? nee
die aanvraag van gedeelde leidersforum stond er wel maar is dus eergisteren of gisteren verwijderd samen met de gewone gedeelde forum. we hadden meerdere keren aangegeven dat die aanvraag er stond
verder heb ik al vaker gezegd wij willen graag helpen maar dan moet men wel open en eerlijk zijn, wij zijn geen helderziende
dat bijv paulvdn onder aanval ligt, wij hebben geen enkele defaanvraag gezien, er is ook niemand naar ons toegekomen om evt zijn v.v. te doen want je weet net zo goed als ik dat de 4 mensen die voorheen veelvuldig v.v. deden (daniel-vixen-rasta en ik) in ns zitten. In covert deed hoofdzakelijk alleen jullie account v.v.
de bom is gebarsten bij ons door paar zaken
1: jouw negatieve gedrag op het AF zeker die domme opmerkingen over zogenaamde dubbele agenda van NS
2: ondanks dat we eerst de invite van highking afwezen ik toch als leider een plan had gemaakt waar ik volgens mij onze leden en jullie tevreden kon stellen. zowel ons lid als highking zou 50/50 edelruimte overhouden maar dit werd afgewezen
als antwoord erop kreeg ik ook weer te horen dat wij teveel eisen en bewust uitzijn op een ruzie met covert
en steeds weer die onzinnige discussie over dat wij error niet wilden aanvallen terwijl je dondersgoed weet dat wij xxxx clears hadden aangeboden aan covert die ze mochten gebruiken voor hun actie maar ondanks dat wij dan niet mee zouden edelen wilde ik uiteraard wel betrokken worden bij het keizen van de best tactische target, da lijkt me logisch
3:verhaal biskus en bibber. ondanks dat het niet hoefde heb ik me wel bezig gehouden met die zaak met toestemming van beide leidingen. Ik heb het probleem weten te sussen en opgelost en wa kreeg ik ervoor terug, ja niels wederom mes in mijn rug van jou dat ik me nergens mee had te bemoeien
denk eens in als jij iets goed had gedaan om een ruzie tussen 2 sammen op te lossen en ze kraken je daarna af, hoe jij je dan zou voelen