Error VS Hack!

DeletedUser

Guest
Een oorlog verklaren om een statement te maken? Is er geen moment de gedachte geweest dat als je dat doet je de controle over de situatie definitief kwijt bent?

DeletedUser

Guest
Ik merk dat Richard inmiddels zijn uiterste best doet om de situatie nog te redden :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Het probleem met jou is dat jij altijd te impulsief en gehaast ben. Als je gewoon effe had gewacht dan had je samen met de leiding kunnen overleggen waar die clears naar toe konden gaan.
En over dat gedeelde leidersfora heb ik gister nog naar gekeken, maar stond helemaal geen aanvraag van jullie.

helaas sla je de plank mis maar whats new
het gaat ons niet eens om de target van de clears daar waren sonnie en ik wel uitgekomen

en impulsief? ik probeer al maanden of weken te communiceren met covert zonder resultaat

neem als voorbeeld jullie houden goed contact met leiders van bibber en xuq via skype en leidersforum
wij werden overal buiten gehouden en kregen geen toegang en mochten dus niks weten en nergens over mee praten

denk je dat wij ons dan gewaardeerd voelen als BG???? nee
die aanvraag van gedeelde leidersforum stond er wel maar is dus eergisteren of gisteren verwijderd samen met de gewone gedeelde forum. we hadden meerdere keren aangegeven dat die aanvraag er stond

verder heb ik al vaker gezegd wij willen graag helpen maar dan moet men wel open en eerlijk zijn, wij zijn geen helderziende

dat bijv paulvdn onder aanval ligt, wij hebben geen enkele defaanvraag gezien, er is ook niemand naar ons toegekomen om evt zijn v.v. te doen want je weet net zo goed als ik dat de 4 mensen die voorheen veelvuldig v.v. deden (daniel-vixen-rasta en ik) in ns zitten. In covert deed hoofdzakelijk alleen jullie account v.v.

de bom is gebarsten bij ons door paar zaken

1: jouw negatieve gedrag op het AF zeker die domme opmerkingen over zogenaamde dubbele agenda van NS
2: ondanks dat we eerst de invite van highking afwezen ik toch als leider een plan had gemaakt waar ik volgens mij onze leden en jullie tevreden kon stellen. zowel ons lid als highking zou 50/50 edelruimte overhouden maar dit werd afgewezen
als antwoord erop kreeg ik ook weer te horen dat wij teveel eisen en bewust uitzijn op een ruzie met covert

en steeds weer die onzinnige discussie over dat wij error niet wilden aanvallen terwijl je dondersgoed weet dat wij xxxx clears hadden aangeboden aan covert die ze mochten gebruiken voor hun actie maar ondanks dat wij dan niet mee zouden edelen wilde ik uiteraard wel betrokken worden bij het keizen van de best tactische target, da lijkt me logisch

3:verhaal biskus en bibber. ondanks dat het niet hoefde heb ik me wel bezig gehouden met die zaak met toestemming van beide leidingen. Ik heb het probleem weten te sussen en opgelost en wa kreeg ik ervoor terug, ja niels wederom mes in mijn rug van jou dat ik me nergens mee had te bemoeien

denk eens in als jij iets goed had gedaan om een ruzie tussen 2 sammen op te lossen en ze kraken je daarna af, hoe jij je dan zou voelen

Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.740
helaas sla je de plank mis maar whats new
het gaat ons niet eens om de target van de clears daar waren sonnie en ik wel uitgekomen

en impulsief? ik probeer al maanden of weken te communiceren met covert zonder resultaat

neem als voorbeeld jullie houden goed contact met leiders van bibber en xuq via skype en leidersforum
wij werden overal buiten gehouden en kregen geen toegang en mochten dus niks weten en nergens over mee praten

denk je dat wij ons dan gewaardeerd voelen als BG???? nee
die aanvraag van gedeelde leidersforum stond er wel maar is dus eergisteren of gisteren verwijderd samen met de gewone gedeelde forum. we hadden meerdere keren aangegeven dat die aanvraag er stond

verder heb ik al vaker gezegd wij willen graag helpen maar dan moet men wel open en eerlijk zijn, wij zijn geen helderziende

dat bijv paulvdn onder aanval ligt, wij hebben geen enkele defaanvraag gezien, er is ook niemand naar ons toegekomen om evt zijn v.v. te doen want je weet net zo goed als ik dat de 4 mensen die voorheen veelvuldig v.v. deden (daniel-vixen-rasta en ik) in ns zitten. In covert deed hoofdzakelijk alleen jullie account v.v.

de bom is gebarsten bij ons door paar zaken

1: jouw negatieve gedrag op het AF zeker die domme opmerkingen over zogenaamde dubbele agenda van NS
2: ondanks dat we eerst de invite van highking afwezen ik toch als leider een plan had gemaakt waar ik volgens mij onze leden en jullie tevreden kon stellen. zowel ons lid als highking zou 50/50 edelruimte overhouden maar dit werd afgewezen
als antwoord erop kreeg ik ook weer te horen dat wij teveel eisen en bewust uitzijn op een ruzie met covert

en steeds weer die onzinnige discussie over dat wij error niet wilden aanvallen terwijl je dondersgoed weet dat wij xxxx clears hadden aangeboden aan covert die ze mochten gebruiken voor hun actie maar ondanks dat wij dan niet mee zouden edelen wilde ik uiteraard wel betrokken worden bij het keizen van de best tactische target, da lijkt me logisch

3:verhaal biskus en bibber. ondanks dat het niet hoefde heb ik me wel bezig gehouden met die zaak met toestemming van beide leidingen. Ik heb het probleem weten te sussen en opgelost en wa kreeg ik ervoor terug, ja niels wederom mes in mijn rug van jou dat ik me nergens mee had te bemoeien

denk eens in als jij iets goed had gedaan om een ruzie tussen 2 sammen op te lossen en ze kraken je daarna af, hoe jij je dan zou voelen

Dus jij wilt zeggen dat jou acties niet impulsief en ondoordacht zijn? Kijk dan maar nog is een keer goed naar je zelf.

Wij hebben al tijden goed contact met Bibber en Xuq gehad, ondanks jou. Je probeert al maanden te communiceren? Bij het begin van het gedeelde fora kwam jij al gelijk met een flinke lijst aan zetten die def nodig hadden, wij nog gevuld ook.

De reden denk ik waarom jullie je niet als BG gewaardeerd voelen, was omdat in eerste instantie geen BG zou komen, maar op aandringen van XUQ en Bibber hebben we het toch maar gedaan, want de stemming was eerst om jullie als neutrale partij te zien, niet vijandig, geen bondgenootschap en geen nap.

Paul lag idd onder aanval, En jullie vv laten draaien gaan we sowieso al niet doen, mensen buiten de stam laten we geen vv draaien, zo simpel is dat. En je vergeet een aantal mensen die in Covert die vaak vv draaiden. Maar over dat lijstje N-S spelers heb je gelijk, zij draaiden vaak vv.

Jou punten:

1. Ik had gelijk, jullie hadden een dubbele agenda, want niet veel later was de BG weg, kregen wij een oorlogsverklaring en hadden jullie gesprekken met Error.

2. Ik heb die lijst gezien, die was zeker voordelig voor N-S en zeker niet voordelig voor Covert. Vind je het heel gek dat we daarmee niet akkoord zijn gegaan? En ja ik weet dat jullie die clears aangeboden hebben, maar dat ging ook met pijn en moeite ;).

3. Ik was daar op tegen ja. Mijn leiding niet echt, maar ik persoonlijk wel. Ik moet jou niet bemoeienis niet hebben intern bij Covert. Ondanks dat het voor mij ook wel leuk uitpakte XD.

Ik laat mij niet meespelen door eventuele emoties die je bij dit spel kan hebben. In tegenstelling door jou die alles op emoties beslist, en daarom ben jij een stamleider van lik me vestje.

Reactiescore
154
Emoties zijn leuk :eek: Je moet ze enkel kunnen negeren.

Affe quote, of niet? :D Wil je deze in je tag, slechts 50pp!

Reactiescore
1.075
zo gaan ze onze ODA nooit inhalen he :mad:

DeletedUser

Guest
En wij ook van Bibber.. bijna elk account wel wat we aangevallen hebben.

Bovenaan