Error VS Hack!

Reactiescore
154
Nja, ik had spy inderdaad beter tussen aanhalingstekens gezet, maar je snapt het wel; iemand die info doorgeeft, een gluiperd.

Overigens fijn dat je niet reageert op de rest van mij post, je zult het wel te druk hebben met cf'en.
 
Reactiescore
154
Amper aanvallend, ik beargumenteer mijn keuze voor 'spy' en wijs erop dat Theo heel de tijd cf't.
 

DeletedUser

Guest
geen smileys, weinig relevant.

Rot je nu weer op?

Ik speel hier gewoon, en aangezien ik een reactie van Zlot/Flaviuz zie waar een irrelevante counter van mcGrain op is die zonder enig nut reageert kan ik toch best zeggen dat ie weer weg moet? Flaviuz legt zn punt al uit en dan reageert grain met een negatieve reactie richting deze wereld. Aangezien ik dacht dat hij er niet speelde en dan ook nog met onterecht kritiek komt kan die net zo goed weer oprotten. Meer dan logisch toch?

Waarom hij fout zat trouwens: ''Een spion is iemand die op heimelijke en soms illegale (clandestiene) wijze inlichtingen vergaart'' . Info doorgeven aan de vijand van de gespreks partner terwijl hij niet weet dat die info door wordt gegeven past precies bij de beschrijving die ik hierboven noem.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel hier gewoon, en aangezien ik een reactie van Zlot/Flaviuz zie waar een irrelevante counter van mcGrain op is die zonder enig nut reageert kan ik toch best zeggen dat ie weer weg moet? Flaviuz legt zn punt al uit en dan reageert grain met een negatieve reactie richting deze wereld. Aangezien ik dacht dat hij er niet speelde en dan ook nog met onterecht kritiek komt kan die net zo goed weer oprotten. Meer dan logisch toch?

Meh, het AF is voor iedereen, het is onnodig om met zo'n reactie te komen...
je kon hem net zo goed negeren, nu zie ik dit gewoon als een reactie om aandacht, zelfde dus als die Grain.
Dus ik zie niet in waarin jullie verschillen, voortaan beter eerst naar je eigen posts kijken voordat je met een negatieve post richting iemand anders komt zetten.
 

DeletedUser

Guest
True, maar verschil is dat ik een onterechte haat reactie zie van een speler die hier naar mijn weten niet eens speelt richting een stamgenoot van mij. Vandaar dat hij, het recht hier op AF te komen heeft ie uiteraard wel, naar mijn mening hier niet moet gaan reageren. Ik post niet gewoon random om aandacht. Wanneer dit zo overkomt heb ik iets fouts gedaan. Maar een schreeuw om aandacht was het niet. Mocht hij niet die post geschreven hebben had ik hier niet gereageerd.

Ontopic: Zlot, kutnoob! ga eens die spelers weg edelen ipv zeiken over een spy
 

DeletedUser

Guest
Meh, wrm dan gewoon niet negeren als het een nutteloze haat post van diegene is?
 

DeletedUser

Guest
En jij denkt dat iemand die en nutteloze haat post maakt luistert naar iemand die een andere haat post maakt richting diegenen?

Best wel dom eigenlijk :p
 
Reactiescore
154
De enige die hier écht nutteloos post ben jij Donald, ga terug naar je vijver.
 
Reactiescore
47
Flaviuz. Nog w40? Op oro
 
Reactiescore
47
Is t nog wat ?
 

DeletedUser63648

Guest
kerels :D

Overigens, als je me de definitie geeft (Goed opgezocht, bravo!) vraag je dan zelf af of hij op clandestiene wijze info vergaart heeft :D

Maar volgens Flavius mag ik dus niemand meer iets vertellen, dus zou je je bg's over niks meer mogen inlichten, of wat dan ook. Wordt echt alsmaar gekker dit. Je hersenkronkels overstijgen die van Peeta.
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn mening mag dit topic wel een hangslotje, HACK bestaat tenslotte allang niet meer.
 
Bovenaan