EQUI vs. Break

DeletedUser53416

Guest
Dat is wel lief van je! :)

Ja he.

En het zijn mooie, spannende verhaaltjes.

Met een happy end ;)

Maar nog een beetje geduld hebben. Ringo gaat eens kijken voor een acc'je voor mij in break. Kunnen we het forum daar lekker opfleuren.
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: EQUI vs. Break

Werkelijk waar, ik kan niet geloven dat jij volwassen bent. Ik zie een 14 jarige puber voor me, die het op school moeilijk heeft en daarom op TW.nl probeert erkenning en aandacht te krijgen. In dat geval kan ik het nog enigzins begrijpen. Maar pretendeer hier nou niet volwassen te zijn, want daarmee sla je echt volkomen de plank mis.

Lol nu al paniek intern in break, ze proberen er achter te komen waar ik ga spelen hahahah hylarisch

daar gaan jullie voorlopig niet achterkomen:p
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: EQUI vs. Break

Lol nu al paniek intern in break, ze proberen er achter te komen waar ik ga spelen hahahah hylarisch

daar gaan jullie voorlopig niet achterkomen:p

Als ik Break was, zou ik Sigvald of Wexzo in de gaten houden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen nu wijselijk zijn of haar mond houdt en niet op de geruchten ingaat dan zou dat voor een stuk meer rust zorgen. Bvd.
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen nu wijselijk zijn of haar mond houdt en niet op de geruchten ingaat dan zou dat voor een stuk meer rust zorgen. Bvd.

eindelijk wijze woorden

gewoon laten rusten dan kan ik lekker rustig over 2 dagen als mijn account weg is beginnen:D
 

DeletedUser

Guest
eindelijk wijze woorden

gewoon laten rusten dan kan ik lekker rustig over 2 dagen als mijn account weg is beginnen:D

Je zult toch iets langer moeten wachten tot je account weg is, jabe ook trouwens.
Groene bolletjes liegen niet.
 

DeletedUser28445

Guest
Ik vind die Ringo echt wel een koele gast hoor. Denkende dat wij er niet achter komen wanneer hij in Break zou spelen. Haha
 

DeletedUser

Guest
En jij bent... (bis)

Dat heb ik bewust niet in mijn handtekening staan.
Het is trouwens maar goed ook dat Ringo geen ww of mail van mijn account heeft, straks gooit hij mij ook van mijn account af vanwege mijn uitspraken. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat heb ik bewust niet in mijn handtekening staan.
Het is trouwens maar goed ook dat Ringo geen ww of mail van mijn account heeft, straks gooit hij mij ook van mijn account af vanwege mijn uitspraken. :eek:

wie weet heb ik die wel en ik weet wel wie je bent:D

en ja ik ben nu hard mensen die de zaak flessen draai ik een loer punt uit
 

DeletedUser

Guest
wie weet heb ik die wel en ik weet wel wie je bent:D

en ja ik ben nu hard mensen die de zaak flessen draai ik een loer punt uit

Nee die heb je niet, het account staat al vanaf de eerste dag dat ik er speel op mijn eigen mailadres. ;)
 

DeletedUser65368

Guest
Hmm, het is nu 9:00 en ik zie nog nergens tekens van barbarendorpen... Ik hoop toch wel snel wat te gaan zien...
 

DeletedUser

Guest
Hmm, het is nu 9:00 en ik zie nog nergens tekens van barbarendorpen... Ik hoop toch wel snel wat te gaan zien...

Wordt het je anders te lastig om wat te edelen? ;)
Kan me herinneren dat je op Widar niet zo'n lol had aan de bb's. :p
 

DeletedUser65368

Guest
Wordt het je anders te lastig om wat te edelen? ;)
Kan me herinneren dat je op Widar niet zo'n lol had aan de bb's. :p

Meer dat Constant op de block staat en ik dus niets kan doen anders loop ik buiten mijn edellijnen. Met BB's edelen heb ik niet meer zo'n probleem.
 

DeletedUser

Guest
Meer dat Constant op de block staat en ik dus niets kan doen anders loop ik buiten mijn edellijnen. Met BB's edelen heb ik niet meer zo'n probleem.

waar heb je wel moeite mee ?

zelfs nu we op delete staan durft hij niet aan te vallen, bang dat er een edel doodloopt
 

DeletedUser65368

Guest
waar heb je wel moeite mee ?

zelfs nu we op delete staan durft hij niet aan te vallen, bang dat er een edel doodloopt

Had ik het tegen jou? Nee? Niet reageren dan puur om aandacht te krijgen een beetje provoceren. Ik ga nu iets doen wat ik allang moest doen.. Je negeren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Had ik het tegen jou? Nee? Niet reageren dan puur om aandacht te krijgen een beetje provoceren. Ik ga nu iets doen wat ik allang moest doen.. Je negeren :eek:

Hij heeft anders wel een punt.
Maar blijkbaar weet je daar zelf ook geen zinnige reden voor, vandaar dat je van Ringo's reputatie gebruik maakt om je er met een k*tsmoes onderuit te lullen...
Daarbij is dit forum voor iedereen, dus dat geeft ook iedereen het recht om zich in een discussie te mogen mengen.
 
Bovenaan