EQUI vs. Break

DeletedUser

Guest
ik geniet volop van mijn leven

en hoe kan jij nu weten of je van de orginele speler de v.v. krijgt

dat is een leugen aangezien ik dagelijks contact heb met de emaileigenaar en die heeft het sowieso niet gedaan en ook niet de huidige speler

en als er geen pm naar je gestuurd is hoe weet je dan hoe je aan die v.v. komt want jij kan dat niet eens weten aangezien jij de v.v. van thefchesser hebt overgekregen
 
Reactiescore
205
Leuk voor je dagelijks contact, misschien moet je gaan speeddaten.
Ik weet nu wel dat ze het niet gedaan hebben, heb gister niet voor niets gepm't met de eigenaar van nu van fascinated. Heb daar ook mijn excuses voor aangeboden. Maar je snapt zelf toch hopelijk ook wel dat ik niet kan weten, wat er in jullie gekkenhuis gebeurt de laatste tijd. Net zoals ik niet weet, wie er allemaal inlogd op fascinated en wie ons zo lief vind dat we de vv krijgen.

Die laatste zin snap ik geen drol van. Thef kreeg vv, die stuurde hem naar mij omdat het zijn buurman is. Wat hebben die pm's daar mee te maken?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Leuk voor je dagelijks contact, misschien moet je gaan speeddaten.
Ik weet nu wel dat ze het niet gedaan hebben, heb gister niet voor niets gepm't met de eigenaar van nu van fascinated. Heb daar ook mijn excuses voor aangeboden. Maar je snapt zelf toch hopelijk ook wel dat ik niet kan weten, wat er in jullie gekkenhuis gebeurt de laatste tijd.

Die laatste zin snap ik geen drol van. Thef kreeg vv, die stuurde hem naar mij omdat het zijn buurman is. Wat hebben die pm's daar mee te maken?

Met die laatste zin bedoelde ik dat jij eerst zei dat je van de orginele speler de v.v. kreeg dus er dan vanuit ging dat het goed zat

maar je kreeg de v.v. niet van de orginele speler maar van je stamgenoot


dat je je excuus aanbiedt siert je dan weer alhoewel ik nog steeds mijn twijfels heb gezien de feiten die voor zich spreken wat N allemaal tegen equi flikt

ip adres is namelijk hetzelfde als die van op hctb dus is het N geweest
 
Reactiescore
205
Tja, dat zou dan kunnen, dan zou die ook mij de waarheid niet verteld hebben. Maar niet in overleg met mij of wie dan ook.
Ik zag via de aanmeldingslijst, dat iemand die op fas ingelogd had de vv had gestuurd naar thef. Ik ging er vanuit dat dat de gewone speler was. Ik ken geen Ip's uit mijn hoofd, dus kon niet ruiken dat het hem niet was.

Nu heb ik er wel genoeg over gezegd denk ik. Veel plezier met tw'en verder en voor jou veel plezier in RL, mocht je echt op delete staan.
 

DeletedUser

Guest
Tja, dat zou dan kunnen, dan zou die ook mij de waarheid niet verteld hebben. Maar niet in overleg met mij of wie dan ook.
Ik zag via de aanmeldingslijst, dat iemand die op fas ingelogd had de vv had gestuurd naar thef. Ik ging er vanuit dat dat de gewone speler was. Ik ken geen Ip's uit mijn hoofd, dus kon niet ruiken dat het hem niet was.

Nu heb ik er wel genoeg over gezegd denk ik. Veel plezier met tw'en verder en voor jou veel plezier in RL, mocht je echt op delete staan.

neem maar van mij aan dat als ik zeg op delete te staan dat ik dat sta als je niet gelooft laat je me toch aanvallen en edelen dan zie je wel of ik backtime of def of niks doe

ik wacht er namelijk op dat ik deteted ben, dan kan ik namelijk inloggen op ander account (in break)
 

DeletedUser

Guest
Hahah, wat een grapjas die Ringo..
Nooit zul je breakwaardig zijn.

wil je straks over een maandje wel intern op break forum anders zien praten als ik als anonieme co een hoop v.v. heb gedaan en accounten red van ondergang

op dat moment zal ik me bekend maken, kijken wat men dan doet
 

DeletedUser34690

Guest
wil je straks over een maandje wel intern op break forum anders zien praten als ik als anonieme co een hoop v.v. heb gedaan en accounten red van ondergang
op dat moment zal ik me bekend maken, kijken wat men dan doet

Sowieso lijkt het me sterk dat je in Break komt te spelen.
Wanneer wij daarvan weten zul je meteen gekicked worden, en dat snap je zelf vast ook wel:eek:
 

DeletedUser53416

Guest
wil je straks over een maandje wel intern op break forum anders zien praten als ik als anonieme co een hoop v.v. heb gedaan en accounten red van ondergang

op dat moment zal ik me bekend maken, kijken wat men dan doet

Regel voor mij ook een acc'je. Kunnen we wat met break dollen en kan ik mooie verhaaltjes vertellen over D op widar ten tijden van P
 

DeletedUser

Guest
Sowieso lijkt het me sterk dat je in Break komt te spelen.
Wanneer wij daarvan weten zul je meteen gekicked worden, en dat snap je zelf vast ook wel:eek:

Jullie komen dat niet te weten aangezien ik afgesproken heb anoniem als co te blijven
en ik doe dit enerzijds voor hem en anderzijds om een paar equi mensen te laten zien dat ze al die tijd dat ze onterecht ruzie met me maakten ze dat beter niet hadden kunnen doen

echter na een tijd als jullie ons account 100000 veren in onze reet hebben geduwd vanwege goed werk maak ik me bekend en dan wil ik wel zien of je mij en de hoofdspeler alsnog kickt

Regel voor mij ook een acc'je. Kunnen we wat met break dollen en kan ik mooie verhaaltjes vertellen over D op widar ten tijden van P

heb nog wel iets op het oog voor je, geduld aub
 

DeletedUser

Guest
Als je 100000 veren in je reet hebt kan je niet meer zitten voor je pc & niet meer gamen :(
 

DeletedUser34690

Guest
en dan wil ik wel zien of je mij en de hoofdspeler alsnog kickt
heb nog wel iets op het oog voor je, geduld aub

Ja, en dat kan ik je verzekeren.
Nog iets op het oog? Toe maar, je hebt blijkbaar wel veel connecties binnen Break!:p
 

DeletedUser

Guest
Ja, en dat kan ik je verzekeren.
Nog iets op het oog? Toe maar, je hebt blijkbaar wel veel connecties binnen Break!:p

Gelukkig voor break dan, dat jij het niet voor het zeggen heb

als je mij en de hoofdspeler met account uit break kickt heb je een groot probleem gezien de ligging van het account:D

ik hoop er nu al op
 

DeletedUser34690

Guest
Gelukkig voor break dan, dat jij het niet voor het zeggen heb

als je mij en de hoofdspeler met account uit break kickt heb je een groot probleem gezien de ligging van het account:D

ik hoop er nu al op

Je moest is weten hoeveel ik voor het zeggen heb:p
Maar stop maar met dromen Ringo, je hebt verloren, en je komt niet in Break:eek:
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: EQUI vs. Break

Gelukkig voor break dan, dat jij het niet voor het zeggen heb

als je mij en de hoofdspeler met account uit break kickt heb je een groot probleem gezien de ligging van het account:D

ik hoop er nu al op

Werkelijk waar, ik kan niet geloven dat jij volwassen bent. Ik zie een 14 jarige puber voor me, die het op school moeilijk heeft en daarom op TW.nl probeert erkenning en aandacht te krijgen. In dat geval kan ik het nog enigzins begrijpen. Maar pretendeer hier nou niet volwassen te zijn, want daarmee sla je echt volkomen de plank mis.
 

DeletedUser65368

Guest
Regel voor mij ook een acc'je. Kunnen we wat met break dollen en kan ik mooie verhaaltjes vertellen over D op widar ten tijden van P

Over mij? Wat lief toch van je! Is dit nu B of J?

Regel voor mij ook een acc'je. Kunnen we wat met break dollen en kan ik mooie verhaaltjes vertellen over D op widar ten tijden van P

Over mij? Wat lief toch van je! Is dit nu B of J?
 
Bovenaan