EQUI vs. Break

DeletedUser36787

Guest
Gefeliciteerd Break met de overwinning op |P|. Succes tegen EQUI.

Kwam eens even kijken.. Laterss
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Break met de overwinning op |P|. Succes tegen EQUI.

Kwam eens even kijken.. Laterss

wat een noob post, alsof break P heeft verslagen en daarbij is het al maanden geleden dat P op delete gegaan is

kruip terug in je winterslaap:D
 
Reactiescore
1.089
Ahjoh ringo, trek t je niet aan ;)
 

DeletedUser36787

Guest
Haha nouja ik weet niet hoe het precies gegaan is maar misschien moet ik het dan anders verwoorden.

|P| is er niet meer en Break wel, gefeliciteerd daarmee Breakers :)
 

DeletedUser

Guest
Nakurs reactie was helemaal niet homofoob. Nergens heeft hij verbale agressie geuit tegen holebi's.
Ringo's reactie was een duidelijke troll en op zich ook zeker niet homofoob.

De onverdraagzaamheid van deze maatschappij in het algemeen, en dan vooral van schijnheilige moraalriddertjes zoals jij, Flos, probeert hier mensen de les te spellen door hen woorden in de mond te leggen, die ze niet hebben uitgesproken.
Identiek hetzelfde voorbeeld zien we in de maatschappij met mensen van een andere origine dan de oorspronkelijke inwoners van eens land. Vanaf als je niet akkoord gaat met hen, hen iets weigert of nog maar eens gewoon kijkt naar hen, krijg je als reactie 'Ben je racist ofzo??!'.
Beetje verdraagzaamheid van beide kanten zou al heel veel problemen oplossen. En dit zou bovendien je overdreven moraalridderberichten vermijden, want die is echt te zielig. Mensen woorden in de mond leggen en dan direct als 'homofoob' omschrijven, daarvoor moet je Flos heten. Is qua vergelijking hetzelfde als een Nazi- vlag in iemands huis hangen zonder dat die het weet, er dan snel de Media bij halen en zeggen dat het een neonazi is die Hitler aanbid.

Zo'n idioot ventje ben je Flos, je verandert ook nooit.
Ach. Wat schattig. Om op te eten gewoon. Agonoize ziet hoe de grote, boze Flos zijn vriendjes op hun ernstige mentale achterstand wijst en zodoende springt hij voor ze in de bres. Ronduit snoezig. Net als twee hartsvriendinnetjes van een jaar of negen. Heel lief.

Helaas helaas, hoe vertederend je poginkjes ook zijn, Nakur uitte zijn sluimerende homofobie wel degelijk op tamelijk walgelijke wijze door te suggereren dat homoseksualiteit een malfunctie was. Nu weet ik wel dat je helemaal niet wat zulke grote-mensen-woorden betekenen, verdomd, je hebt met elk woord van meer dan drie lettergrepen al de grootste moeite, en goedschiks als ik ben wil ik je best vertellen dat malfunctie ziekte betekent. Oftewel, Nakur is ongetwijfeld een religekkie die meent dat we homo's het best in heropvoedingskampen kunnen zetten om ze van hun duivelse ziekte te genezen. Hoe noemde ik het ook alweer? Middeleeuwse moraal? Lijkt me treffend.

Ringo trollde uiteraard niet, ten eerste gaat het concept ironie hem ver te boven en ten tweede, zelfs aannemende dat dit niet het geval is, doet niets vermoeden dat hij trollde. Niet dat jij dat echt denkt, je probeert enkel je vriendje te beschermen. Doddig. Zoek dat ook maar op.

Ik tolereer intolerantie niet nee, dat heeft weinig met onverdraagzaamheid te maken als wel met een wat hogere morale standaard dan jou, of, om er een echt statement van te maken, dan de gemiddelde persoon. Je relaas over racisme is bijzonder irrelevant alsook een ietwat xenofobe instelling doen vermoedende, niet dat dat me ook maar enigszins verbaast.

Verder wordt het toch tijd dat je Nederlands leert als je het nodig vindt andere mensen op hun fouten te wijzen of als je als iemand met een bovengemiddelde herseninhoud over wilt komen. We zien het je allemaal proberen maar op deze manier trapt niemand erin, je bent nog steeds dezelfde oerdomme, volkomen verknipte Agonoize.
Hoezo ga je eigenlijk op hem in? Hoeveel jullie ook discussiëren, jullie zullen het nooit eens worden met elkaar.
Kom zeg AoW, nu doe je net alsof Agonoize en ik gelijken zijn die kunnen discussiëren. Nee, wat ik doe is kleine Agonoize iets aan zijn verstand proberen te peuteren, ik onderwijs hem in zekere zin. Niet al te succesvol helaas, immers wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil.
 

DeletedUser

Guest
FloP453 zei:
Ach. Wat schattig. Om op te eten gewoon. Agonoize ziet hoe de grote, boze Flos zijn vriendjes op hun ernstige mentale achterstand wijst en zodoende springt hij voor ze in de bres. Ronduit snoezig. Net als twee hartsvriendinnetjes van een jaar of negen. Heel lief.
Neen hoor Flos. Dat jij verhaaltjes verzint om je eigen lulligheid daarachter te verstoppen begrijp ik wel. Niemand wil namelijk zo flopperig overkomen op dit AF.

Dit was de reactie van Nakur:
nakur zei:
Niet in levende lijve gezien, maar dat laatste woord duidt duidelijk op meerdere 'gay trekjes'.
'Trekjes/trekken'... Leuke woordspeling...

En dit is wat jij ervan maakt:
Helaas helaas, hoe vertederend je poginkjes ook zijn, Nakur uitte zijn sluimerende homofobie wel degelijk op tamelijk walgelijke wijze door te suggereren dat homoseksualiteit een malfunctie was. Nu weet ik wel dat je helemaal niet wat zulke grote-mensen-woorden betekenen, verdomd, je hebt met elk woord van meer dan drie lettergrepen al de grootste moeite, en goedschiks als ik ben wil ik je best vertellen dat malfunctie ziekte betekent. Oftewel, Nakur is ongetwijfeld een religekkie die meent dat we homo's het best in heropvoedingskampen kunnen zetten om ze van hun duivelse ziekte te genezen. Hoe noemde ik het ook alweer? Middeleeuwse moraal? Lijkt me treffend.
Treffend voor jou Flop453 dat je met belachelijk krachttermen (homofobie, malfuncties, duivelse ziekte... zelfs heropvoedingskampen?? Wtf, loser, waar ben je mee bezig zeg :eek:) iemand zwart probeert te maken. Iemand woorden in de mond leggen en iemand daarop afrekenen is gewoon te zielig voor woorden. Maar dat soort dingen zijn we wel van je gewend.

Ringo trollde uiteraard niet, ten eerste gaat het concept ironie hem ver te boven en ten tweede, zelfs aannemende dat dit niet het geval is, doet niets vermoeden dat hij trollde. Niet dat jij dat echt denkt, je probeert enkel je vriendje te beschermen. Doddig. Zoek dat ook maar op.

Ik tolereer intolerantie niet nee, dat heeft weinig met onverdraagzaamheid te maken als wel met een wat hogere morale standaard dan jou, of, om er een echt statement van te maken, dan de gemiddelde persoon. Je relaas over racisme is bijzonder irrelevant alsook een ietwat xenofobe instelling doen vermoedende, niet dat dat me ook maar enigszins verbaast.
Ironie van de hedendaagse maatschappij hé :eek: ik tolereer intolerantie niet. Wat ben je dan zelf? Intolerant dus.
Echter moet er een goed evenwicht zitten tussen wat getolereerd wordt en wat niet getolereerd wordt.
Iemand uit m'n jaar is ook homoseksueel en komt er openlijk voor uit. Hij maakt zelfs mopjes over zijn eigen seksuele voorkeur en kan er ook hartelijk om lachen als iemand anders een goeie mop daarover verteld.
Het is en blijft een cru onderwerp in onze onverdraagzame maatschappij (net als racisme, seksisme...). Maar om zo te reageren als een idioot zoals jij prachtig illustreerde, daar moet je al enkele keren hard op je kop voor gevallen zijn.

Nakur zegt: gay-trekjes
Flos453 maakt ervan: 'Nakur zei dat ze naar heropvoedingskampen moeten gestuurd worden!'

Komaan man, stop gewoon met je belachelijk te maken. Je bent en je blijft een grote flop. Zowel in- game als op het AF en je zult dat ook blijven, want in al die tijd heb je nog geen seconde gewerkt aan je idiote uitspraken en je blijft ook tot 2x toe ge0wnd door EQUI en nog eens een keer door Break. Dus kruip maar weer onder je Phalanx- grafsteen, daar hoor je thuis.

[video=youtube;q-nd34iAK9Y]http://www.youtube.com/watch?v=q-nd34iAK9Y[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Neen hoor Flos. Dat jij verhaaltjes verzint om je eigen lulligheid daarachter te verstoppen begrijp ik wel. Niemand wil namelijk zo flopperig overkomen op dit AF.

Dit was de reactie van Nakur:


En dit is wat jij ervan maakt:

Treffend voor jou Flop453 dat je met belachelijk krachttermen (homofobie, malfuncties, duivelse ziekte... zelfs heropvoedingskampen?? Wtf, loser, waar ben je mee bezig zeg :eek:) iemand zwart probeert te maken. Iemand woorden in de mond leggen en iemand daarop afrekenen is gewoon te zielig voor woorden. Maar dat soort dingen zijn we wel van je gewend.

Ringo trollde uiteraard niet, ten eerste gaat het concept ironie hem ver te boven en ten tweede, zelfs aannemende dat dit niet het geval is, doet niets vermoeden dat hij trollde. Niet dat jij dat echt denkt, je probeert enkel je vriendje te beschermen. Doddig. Zoek dat ook maar op.


Ironie van de hedendaagse maatschappij hé :eek: ik tolereer intolerantie niet. Wat ben je dan zelf? Intolerant dus.
Echter moet er een goed evenwicht zitten tussen wat getolereerd wordt en wat niet getolereerd wordt.
Iemand uit m'n jaar is ook homoseksueel en komt er openlijk voor uit. Hij maakt zelfs mopjes over zijn eigen seksuele voorkeur en kan er ook hartelijk om lachen als iemand anders een goeie mop daarover verteld.
Het is en blijft een cru onderwerp in onze onverdraagzame maatschappij (net als racisme, seksisme...). Maar om zo te reageren als een idioot zoals jij prachtig illustreerde, daar moet je al enkele keren hard op je kop voor gevallen zijn.

Nakur zegt: gay-trekjes
Flos453 maakt ervan: 'Nakur zei dat ze naar heropvoedingskampen moeten gestuurd worden!'

Komaan man, stop gewoon met je belachelijk te maken. Je bent en je blijft een grote flop. Zowel in- game als op het AF en je zult dat ook blijven, want in al die tijd heb je nog geen seconde gewerkt aan je idiote uitspraken en je blijft ook tot 2x toe ge0wnd door EQUI en nog eens een keer door Break. Dus kruip maar weer onder je Phalanx- grafsteen, daar hoor je thuis.

[video=youtube;q-nd34iAK9Y]http://www.youtube.com/watch?v=q-nd34iAK9Y[/video]
Ten eerste, Flop453? Werkelijk? Ga jij eens gauw in de zandbak spelen.

Flopperig..? Maar grote vriend, je weet toch wel dat ik waarschijnlijk zelfs in EQUI-gelederen nog serieuzer genomen word dan jij, laat staan bij de rest? Apart.

Ja Agonoize, Nakur meent dat homoseksualiteit een ziekte is, tamelijk homofoob, malfunctie zijn eigenlijk zijn woorden en de meeste mensen die vinden dat homo's vies en eng zijn doen dat op basis van een paar duizend jaar oud boek. Ik neem aan dat als Nakur vind dat er sprake is van een ziekte hij ook wel zal vinden dat je ze moet proberen te genezen zoals vele van die geschifte idioten dat vinden, dus duivelse ziektes en heropvoedingskampen ja. Geen van allen krachttermen overigens maar niettemin een wederom bijzonder schattige en aandoenlijke poging.

Ik hoef Nakur geen woorden in de mond te leggen om hem de grond in te kunnen boren, dat is het mooie, jullie zijn allemaal zo ver van het padje dat dat allerminst nodig is.

Ik ben niet grenzeloos tolerant, grenzeloze tolerantie is ongeveer even stompzinnig als grenzeloze vrijheid. Wat is het uitgangspunt van het liberalisme? Zo veel mogelijk vrijheid zo lang het anderen niet in hun vrijheid beperkt. Wel, hier geldt in feite hetzelfde. Je mag aantekeningen maken.

Onze onverdraagzame maatschappij? Ik kan je mededelen dat er in de geschiedenis van de mensheid geen tijdperk of gebied is geweest waar men zo tolerant omging met bijvoorbeeld homoseksuelen, al zijn er nog steeds wel hardnekkige kneuzen die een beetje achterlopen.

Ingame heb ik tamelijk glorieus de vloer aangeveegd met EQUI, tweemaal, en met Break, eenmaal. Bovendien ben ik als onderdeel van Phalanx winnaar van W18, ook niet mis toch? Om over het AF nog maar te zwijgen waar ik zonder twijfel tot de beste posters wordt gerekend. En jij? De lafste speler van W18 en de grootste idioot van het forum. En dat is niet gewoon mijn mening Agonoize, nee, zo denkt het gros erover. Helaas pindakaas.

Oh en ik weet niet of je het nu gelezen hebt of niet maar ik wil je toch ten zeerste op het hart drukken dat het aan te raden is om in ieder geval op het schrijfniveau van een basisschoolscholier te komen als je de slimme knul uit wilt hangen al zou het nog beter zijn als je je gewoon bij je eigen schrijnende domheid neerlegt, wel zo makkelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste, Flop453? Werkelijk? Ga jij eens gauw in de zandbak spelen.
Yep, Flop453, dat is tenminste wat je al heel wereld 18 bent en helaas voor jou ook zult blijven.

Flopperig..? Maar grote vriend, je weet toch wel dat ik waarschijnlijk zelfs in EQUI-gelederen nog serieuzer genomen word dan jij, laat staan bij de rest? Apart.
Jij in EQUI-gelederen? Die uitspraak op zich is bijna het lachwekkendste wat ik gehoord heb. Hoe goed of hoe slecht het ook zou gaan, een oelewapper zoals jij zou nooit of te nimmer in EQUI komen.

Ja Agonoize, Nakur meent dat homoseksualiteit een ziekte is, tamelijk homofoob, malfunctie zijn eigenlijk zijn woorden en de meeste mensen die vinden dat homo's vies en eng zijn doen dat op basis van een paar duizend jaar oud boek. Ik neem aan dat als Nakur vind dat er sprake is van een ziekte hij ook wel zal vinden dat je ze moet proberen te genezen zoals vele van die geschifte idioten dat vinden, dus duivelse ziektes en heropvoedingskampen ja. Geen van allen krachttermen overigens maar niettemin een wederom bijzonder schattige en aandoenlijke poging.
Neen. :rolleyes: Dit zijn zijn woorden:
'gay- trekjes'.

Weer eens een zielige poging om woorden in iemands mond te leggen.

Waarom jij een paar duizend jaar oud boek erbij haalt is mij sterk de vraag, maar die paar duizend jaar oude boeken (wat het is niet één boek, maar meerdere boeken), hebben een te verwaarlozen effect op onze hedendaagse maatschappij.
Maar blijkbaar zit jij met je waanbeelden nog in de Middeleeuwen :eek:


Ik hoef Nakur geen woorden in de mond te leggen om hem de grond in te kunnen boren, dat is het mooie, jullie zijn allemaal zo ver van het padje dat dat allerminst nodig is.
Dat doe je dus duidelijk wel, en dat probeer je nu al 4 posts vol te houden met steeds dezelfde krachttermen, zie hierboven zielig ventje.

Bovendien is je uitdrukking wel ironisch binnen de context van je hele post. Jeweetwel, het recht en enige juist pad ;) Dat heb je vast ook wel uit de Bijbel gehaald :eek:

Ik ben niet grenzeloos tolerant, grenzeloze tolerantie is ongeveer even stompzinnig als grenzeloze vrijheid. Wat is het uitgangspunt van het liberalisme? Zo veel mogelijk vrijheid zo lang het anderen niet in hun vrijheid beperkt. Wel, hier geldt in feite hetzelfde. Je mag aantekeningen maken.
Best dat je niet grenzeloos tolerant bent, anders is er wat goed mis met je.
Maar wat doet dat terzake? Toon me eens aan waar ik je verwijt dat je grenzeloos tolerant bent. Ik vraag je een quote met andere woorden. Geen geleuter.
Heel dit tekstje slaat nergens op en is tevens geen antwoord op mijn voorgaande post. Laat zo'n stukken er in het vervolg uit, want is lekker tijdsverspilling als ik dan 2 keer mijn tekst herlees om toch maar te vinden waar deze post een antwoord op is :eek:

flos453 zei:
Onze onverdraagzame maatschappij? Ik kan je mededelen dat er in de geschiedenis van de mensheid geen tijdperk of gebied is geweest waar men zo tolerant omging met bijvoorbeeld homoseksuelen, al zijn er nog steeds wel hardnekkige kneuzen die een beetje achterlopen.
Dat is het punt nu net hé clown.
agonoize zei:
Ironie van de hedendaagse maatschappij hé ik tolereer intolerantie niet (is exact en op het woord precies wat je zegt). Wat ben je dan zelf? Intolerant dus.
Echter moet er een goed evenwicht zitten tussen wat getolereerd wordt en wat niet getolereerd wordt.
Aan de ene kant is onze maatschappij heel verdraagzaam geworden, maar aan de andere kant zou je eens moeten zien hoe hard en vijandig er wordt gereageerd op mensen die als beroep Comedy maken en dat opvoeren.
Moet die vijandigheid dan ook getolereerd worden? :eek: Volgens jouw mening wel dus.

flos453 zei:
Ingame ben ik tamelijk glorieus over de vloer geveegd door EQUI, tweemaal, en door Break, eenmaal.(1) Bovendien ben ik als onderdeel van Phalanx verliezer van W18 (2), ook niet mis toch? Om over het AF nog maar te zwijgen waar ik zonder twijfel tot de slechtste posters wordt gerekend.(3) En jij? De lafste speler (4) van W18 en de grootste idioot(5) van het forum. En dat is niet gewoon mijn mening Agonoize, nee, zo denkt het gros erover(6). Helaas pindakaas.
(1) klopt als een bus
(2) klopt ook als een bus
(3) uiteraard
(4) Nee (5) uiteraard ook niet
(6) absoluut niet. Je arrogantie om andere de zelfde mening op te leggen tolereer ik niet! :D (oeh, intolerantie. Ben ik nu ook homofoob, racist of iets anders van je krachttermen? :eek:)

PS: mocht je het niet door hebben, ik heb deels van de quote verbeterd naar een tekst die meer overeenstemt met de realiteit.

flos453 zei:
Oh en ik weet niet of je het nu gelezen hebt of niet maar ik wil je toch ten zeerste op het hart drukken dat het aan te raden is om in ieder geval op het schrijfniveau van een basisschoolscholier te komen als je de slimme knul uit wilt hangen al zou het nog beter zijn als je je gewoon bij je eigen schrijnende domheid neerlegt, wel zo makkelijk.
Hé noobje, aangezien je zo uitgebreid kan reageren op elke post die ik schrijf, dan moet het toch zeer ongeloofwaardig overkomen als je het amper kunt lezen :eek: Maar zover komen je beperkte neuronen niet vermoed ik ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan