Enquête: w19 wereldeinde poll

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser29801

Guest
Mijn intenties met de enquete gaan je geen zak aan.
Vraag die maar bij het cm.

He he... de enige die het kan uitleggen wil niets uit leggen...

Iets op je profiel neerzetten is nog steeds iets anders dan je als een totaal ander persoon voordoen in PM. Als je dt niet erkend zijn we verder ook klaar met deze discussie en kun je net als je liefje mij inderdaad gaan negeren.

Als ik nu iets in mijn profiel had staan... of echt gezegd dat ik dit of dat was... OK dan geef ik je gelijk... maar jij ging er van uit dat je een beeld had van mij...ik heb je in die wijsheid gelaten... Toen Elka te voorschijn kwam wist je goed dat ik je aan het trollen was want dat heb je hier nog gemeld op het forum...
Maar je hebt gelijk jij mag liegen in je profiel... liegen in je PM naar mij... en dan zou ik je niet mogen trollen... je was een gewillig slachtoffer... ik heb me toen goed vermaakt :p
 

DeletedUser

Guest
blij dat je toegeeft dat je liegt grebo, fijn dat je toegeeft een slecht persoon te zijn dat geniet van het liegen.
 

DeletedUser29801

Guest
blij dat je toegeeft dat je liegt grebo, fijn dat je toegeeft een slecht persoon te zijn dat geniet van het liegen.

Ik lieg niet... jij had gewoon een ander beeld voor ogen en ik heb je in die wijsheid gelaten.

Ik heb het weer ondervonden hoe sommige personen veranderen als ze denken dat er een andere speler is... Jij bent mijn bewijs dat ik er goed aan doe mijn profiel nooit in te vullen... En jij geeft toe dat spelers zich anders gedragen als er een v staat... jij hebt daar misbruik van gemaakt... ik heb me afgeschermd... jij liegt, ik tast eerst een gesprek neutraal af...

Maar ga nu eens terug naar het onderwerp... je dwaalt af.
Als je geen nuttige info kan geven kan je beter gewoon zwijgen hier.
 

DeletedUser

Guest
Ik lieg niet... jij had gewoon een ander beeld voor ogen en ik heb je in die wijsheid gelaten.

Ik heb het weer ondervonden hoe sommige personen veranderen als ze denken dat er een andere speler is... Jij bent mijn bewijs dat ik er goed aan doe mijn profiel nooit in te vullen... En jij geeft toe dat spelers zich anders gedragen als er een v staat... jij hebt daar misbruik van gemaakt... ik heb me afgeschermd... jij liegt, ik tast eerst een gesprek neutraal af...

Maar ga nu eens terug naar het onderwerp... je dwaalt af.
Als je geen nuttige info kan geven kan je beter gewoon zwijgen hier.

wauw, het niveau is zwaar gedaald. Jij die NOG NOOIT een nuttige bijdrage gehad hebt zegt mij te zwijgen. Je negeert al mijn argumenten met rotzooi, praat er gewoon overheen, liegt hier op het AF en IG en komt mij vertellen te zwijgen :eek:

Maar np, zal Roy vragen slotje te zetten gezien het onderwerp gedaan is en ik hier verder toch niets over kwijt wil.
 

DeletedUser29801

Guest
wauw, het niveau is zwaar gedaald. Jij die NOG NOOIT een nuttige bijdrage gehad hebt zegt mij te zwijgen. Je negeert al mijn argumenten met rotzooi, praat er gewoon overheen, liegt hier op het AF en IG en komt mij vertellen te zwijgen :eek:

Maar np, zal Roy vragen slotje te zetten gezien het onderwerp gedaan is en ik hier verder toch niets over kwijt wil.


Ha ha ha jij dwaalt steeds af van het onderwerp en probeert het niveau naar beneden te halen...

Jij liegt hier op het AF en zeker IG de zaken niet gaan omdraaien he. Ik heb nu bewijzen genoeg dat jij je voor deed als vrouw om minder aanvallen te krijgen... en dan zeggen dat de 1 ste speler op je account een vrouw was... en hier zit je dan te beweren dat je het account van dorp 1 hebt opgebouwd... dus nogmaals... als je geen info wil geven hoe jij met een enquête een BB zee wil vermijden... kan je beter hier niet meer reageren.
 
Reactiescore
556
pfff je blijft wel door zaniken he -.-

en wrm zou je je eigen voor doen als vrouw om minder aanvallen te krijgen?
heb het iig nog niet meegemaakt dat ik daarom minder aanvallen krijg
 

DeletedUser29801

Guest
pfff je blijft wel door zaniken he -.-

en wrm zou je je eigen voor doen als vrouw om minder aanvallen te krijgen?
heb het iig nog niet meegemaakt dat ik daarom minder aanvallen krijg

Moet je niet aan mij vragen... maar aan je co.
 

DeletedUser29801

Guest
grebo, dat wij op ons profiel hadden staan dat we vrouwelijk waren betekent niet dat we dat daadwerkelijk waren he.

Het is zo`n typisch iets dat "vroeger" hielp als het op je profiel stond :p

Is dit voldoende als bewijs?
 

DeletedUser

Guest
Waar halen jullie in godsnaam steeds de energie vandaan zo'n nutteloze discussie te voeren xD
 

DeletedUser

Guest
Eci86 heeft meer massa's gehad en zo foutloos gedeft , dat had je durven dromen dat je dat kon .
 

DeletedUser

Guest
eci86 en ctrl :)

zoals bij elke massa is er 24/7 activiteit tijdens een massa , en hij heeft ook een beetje slaap nodig
 

DeletedUser29801

Guest
eci86 en ctrl :)

zoals bij elke massa is er 24/7 activiteit tijdens een massa , en hij heeft ook een beetje slaap nodig


Tuurlijk, Maar heeft niets met het onderwerp hier te maken...

Kan jij mij vertellen hoe een enquête een zee van BB dorpen kan voorkomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan