Pech voor jouw... je zal moeten blijven aanvallen tot je ons 100% hebt weg geëdeld en dan heb je nog eens pech want dan komen we als co terug op een ander account... En speler zoals bosbess zal je er niet veel meer vinden, eerste wereld, account van het eerste dorp opgebouwd... en dan de top 14 bereikt hebben, met de adem van control in de nek... Bij deze respect voor bosbess. Er zijn niet veel spelers die zo een palmares hebben op deze wereld.
Wie ook zo een palmares heeft, heeft het recht om een mening te vormen over bosbess, de rest kan beter met respect omgaan met zo een speler.
hardcode op w19: account vanaf 1 dorp opgebouwd tot rang1 op zn best, nu door inactiviteit rang4...ODA top3, lange tijd ODD rang1 gestaan. Door de grote hoeveelheden ODD van sommige rang4 OD. Oprichter van Ctrl, de stam die w19 gaat winnen op de manier zoals enkel een topstam kan. strategisch door vele vijanden geprezen, door stamgenoten geprezen op hetzelfde vlak.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat bosbess enkel op w19 nog rondhangt omdat het account zo weinig waard is dat het nooit prioriteit geweest is en daarmee constant ontsnapt is aan "dood". Het account heeft een waardeloos cluster, heeft 80% barbs op de veroverden lijst staan en staat op het moment rang 27, terwijl er maar 34 spelers op w19 zijn. Het account heeft rang 20 ODA wat eigenlijk inhoud dat het op aanvallend gebied weinig gepresteerd heeft.
top20 spelen met 34 spelers op w19 is al niet moeilijk, zie bijvoorbeeld een warsofdemonsters en fiveblades die in die top20 staan. Als zelfs die accounts top20 staan is rang 27 ongelooflijk laag.
De adem van Ctrl in de nek? Laat me niet lachen, als bosbess (en grebo) 1 cluster hadden waren ze al weggeweest, maar nee ze hebben ieder 8+ clusters waardoor het clustertje voor clustertje opruimen is. gezamelijk zijn jullie al zeker 20 "clusters" kwijt geraakt.
Ga je mij nou echt vertellen dat bosbess een goede speler is?