Enquête: w19 wereldeinde poll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
7
Ik ga het proberen uit te leggen.
Brul kan inderdaad het einde van de wereld aanvragen, daar is een support voor gedaan... gewoon om te kijken of het ging. Maar jullie gingen voor de 100% dus we moesten niet bij jullie komen vragen om de wereld te eindigen. Dat is alles...

Wat je er voor de rest bij haalt is niet waar.

Maar nu is de vraag... Hoe komt je stamgenoot aan die info?

De aanleiding van deze toegestuurde info ging in principe niet over dat supportje van jullie, maar over wat er tussen Rebbellin/Grebo/Brul en mij gebeurd is ;)
Dit is het totale mailtje wat ik van een speler kreeg, ik ga geen namen noemen:
****1 zei:
*****2 zei:
brul wilde voorheen ctrl laten winnen
blijkt dat rebbellin die aanvraag bij kirac had gedaan
maar ja toen is rebbellin door mea bedrogen en heeft hij dit terug getrokken
met instemming van heel brul

en dit kreeg ik te horen. Jij zou iemand hebben bedrogen.... DAT kan ik me dus niet voorstellen...

Wbt dat ik iemand bedrogen zou hebben, ik heb div pm's die daarover gingen aan die persoon doorgestuurd en gezegd dat hij/zij zelf maar een mening moest vormen, omdat ik er klaar mee was ;)

Omdat het me niet lekker zat dat er zo'n onzin verteld werd over het laten eindigen van W19 door Brul, heb ik daar verder naar gekeken en betreffende speler deze pm's gestuurd:
Mea Vota 07.01.14 12:43
Ik ben nog weer ffjes aan het terug lezen gegaan en ik snap deze niet helemaal:
brul wilde voorheen ctrl laten winnen
blijkt dat rebbellin die aanvraag bij kirac had gedaan
maar ja toen is rebbellin door mea bedrogen en heeft hij dit terug getrokken
met instemming van heel brul

Ik begrijp dat stukje dus niet dat rebbellin een aanvraag bij kirac (een van de belangrijkere mods, net als Duckje, neem ik aan???) gedaan heeft.

Ik neem aan dat er bedoelt word dat ze vanuit Brul een aanvraag wilden doen of hadden gedaan, zodat Ctrl. W19 zou winnen???

Maar dat kunnen ze helemaal niet, zover ik weet.
Dat kan alleen de nr 1 stam doen en dat is Ctrl.
En Ctrl. heeft vorig jaar intern al besloten, dat we W19 af willen sluiten met 100% werelddominantie, dus alle andere stammen/spelers verslaan en heel W19 Ctrl. blauw is (behalve event barbs).
Dat is iets dat ze bij Brul ook wel weten.
Dus vandaar dat ik dat stukje dus niet snap.

't Lijkt me nu haast dat ze je voor de gek zitten te houden :(

Groetjes Mea :)

Mea Vota 07.01.14 12:55
Ik heb ffjes naar de overwinnings-regels gekeken op Wiki:
Richtlijn overige werelden

Een wereld zonder vooraf bepaalde eindvoorwaarden eindigt wanneer één stam 100% van alle dorpen in haar bezit heeft en dus de winnaar is van de wereld. Dit betreft alleen dorpen die in het bezit zijn van spelers, barbarendorpen tellen dus niet mee.

Van zodra één stam apart of 2 stammen samen echter 85% van de wereld domineren, kunnen ze contact opnemen met het Tribal Wars Team met de vraag om de wereld eerder te beëindigen.

Er zal dan specifiek voor die wereld bekeken worden wat de mogelijkheden zijn. Elk geval wordt dus apart bekeken.

Zoals ik al dacht, Brull kan nooit een support indienen die ertoe leid dat Ctrl. als overwinnaar van W19 gezet word en W19 vervolgens gesloten word.
Dat kan alleen als Ctrl. dat aanvraagt samen met Brul en dat is iets dat echt nooit zal gebeuren, want Ctrl. wil eindigen met een 100% blauwe Ctrl. wereld.

Het spijt me om te zeggen, maar ze vertellen gewoon de waarheid niet :(

Mea Vota 07.01.14 16:49
Haihai :)

Ik heb voor de zekerheid een supportje hierover gedaan, omdat ik toch duidelijkheid wilde hebben hierover.
Het blijkt dat Rebbellin/Brul Ctrl. idd NIET zomaar als winnaar aan kan laten wijzen of op zo'n manier W19 laten sluiten.
Ctrl. zal daar toch echt mee accoord moeten gaan, voordat zo'n aanvraag vanuit Brul uberhaupt maar in behandeling word genomen door het supportteam en doorgestuurd naar de community managers.
Zo'n soort bericht zal rebbellin ook terug gekregen hebben, neem ik aan.

Ze kunnen dus wel zeggen dat ze dat supportje teruggetrokken hebben, maar t is uiteindelijk klinkklare onzin, want support kan absoluut niks met een eenzijdig vezoek door Rebbellin/Brul, om W19 gewonnen te laten verklaren.
Daar zullen wij als Ctrl. ook tegelijkertijd een supportje over in moeten dienen en dat zal (in principe) nooit gebeuren.

Ik heb betreffende pm voor mezelf verder afgedaan als: onzin en mogelijk info vergaren vanuit Brul.
Ik had er ook niet meer aan gedacht, totdat ik dit topic hier zag over de wereldeinde-poll, toen schoot het me weer te binnen ;)

Wat de verdere bedoeling ervan is geweest?? Ik kan van alles bedenken :p
Wat ik wel weet is dat er daarna weer een speler zeker wist dat Ctrl. voor de volle 100% Ctrl. blauw ging :)
En dat ik daarna ook zeker wist dat Ctrl. gewoon door kon gaan tot de volle 100%, omdat verder geen enkele andere stam of speler daar invloed op uit kon oefenen.

even reageren want zie mijn naam weer langskomen dus wordt ik verwacht hier :)
maar het klopt mea ik heb de support gedaan omdat ik het w19 welletjes vond
ik heb die vraag 2013-10-26 20:21:00 gedaan het antwoord van kirac was ga met ctrl praten als dit gebeurt is en jullie komen er uit kon hij het doorsturen naar de coma
aangezien ik dacht dat de coma die vraag aan jullie zou doen heb ik die support gedaan ;)
toen ik hoorde dat ik met jullie moest gaan praten dacht ik sorry ik ben klaar met praten met jullie
je spreekt over dat ik je gestabt heb dat kan je zo blijven bekijken alleen zie ik het een klein beetje anders
ik heb verkeerde dingen gezegd tegen je klopt daar moet ik me ook diep voor schamen
dat jij me voor dingen eigenlijk een draai om mijn oren moet geven oke ik keer daar zelfs mij oren voor toe
maar wees dan ook eerlijk en kijk ook even naar wat er omheen gebeurde
want zelfs jij weet ik heb je altijd vertrouwt en als dan ineens dingen gebeuren die die vertrouwen ineens een klap geeft sorry dan heb je me dus precies waar je me niet wil hebben
zo ben ik en zal ik niet veranderen
dus hoop dat het nu beetje duidelijk is
zal gelijk ook even sorry zeggen tegen de coma en de mod omdat ik me weer even niet op het spel richt maar vond wel even nodig dit hierboven te melden

Wbt dat supportje, zie m'n antwoord hierboven :)
Wbt die draai om je oren, die geef je jezelf maar, daar ben ik niet de aangewezen persoon voor :p

Wbt vertrouwen??
Dat was idd een hele rare periode, ben ik met je eens.
Maar.... hoe denk je dat ik me voelde toen Grebo met info van Ctrl. kwam?
En precies wist te vertellen over def die ik naar een stamgenoot had gestuurd...?
Denk je dat mijn vertrouwen geen klap kreeg toen?
Ik moest ook maar geloven dat het allemaal eerlijk was en dat er niet geprobeerd was bewust info te achterhalen door Brul, ondanks dat Grebo zelf met vragen naar mij erover kwam.
Dat die zomaar-ineens-nieuwe-speler op dat 3-dorps-mini-Ctrl.-acc niet via Brul gekomen was, maar op eigen houtje opereerde...hoe vreemd dat ook leek, want dan ga je toch al snel denken dat het via Brul geregeld was...
En wat er allemaal meer gezegd is door beide partijen.

Hoe onprettig ik me er ook onder voelde, ik heb er toen bewust voor gekozen om jullie het voordeel van de twijfel te geven, want zo kende ik jullie niet, maar begon wel enigszins te twijfelen aan onze contacten.
Toen ik vervolgens die aanvallen en alles er omheen van jou kreeg, bevestigde dat voor mij alleen maar dat ik idd de verkeerde spelers vertrouwd had.
Ik ben hondsloyaal, maar als mijn vertrouwen eenmaal kapot gemaakt word, zal zich dat vrijwel niet meer herstellen.
En na ffjes slikken omdat ik me rot voelde omdat ik naar mijn gevoel een belofte verbrak maar wel in mijn recht stond omdat jij begonnen was met aanvallen - heb ik je daarna toch met veel plezier uit mijn cluster gegooid en weggeedeld, zodat ik niet weer voor zulke onaangename verrassingen zou komen te staan zolang W19 nog duurde ;)

Sorry dat het zo'n lange post is geworden, mensen :eek:

Reactiescore
559
Dat geen zin in praten met Contl. is juist... maar dat was ver voor het Mea verhaal.

Dit was dus het onderwerp van die support... maar Control wil voor 100% alleen gaan dus we moeten niet gaan praten.

Zo lang Control voor de 100% gaat moeten ze Brul edelen. Of we nu actief zijn of niet... of er spelers BB gaan of niet maakt niet uit. Control zal door moeten gaan tot het laatste Brul dorp ...

nah dat maakt heel veel uit he ^^
alles wat BB gaat hoeft niet geedeld te worden
en daar is grote kans op als je inactief bent :p
en ctrl heeft er zin in :D

DeletedUser

Guest
De aanleiding van deze toegestuurde info ging in principe niet over dat supportje van jullie, maar over wat er tussen Rebbellin/Grebo/Brul en mij gebeurd is ;)
Dit is het totale mailtje wat ik van een speler kreeg, ik ga geen namen noemen:

Wbt dat ik iemand bedrogen zou hebben, ik heb div pm's die daarover gingen aan die persoon doorgestuurd en gezegd dat hij/zij zelf maar een mening moest vormen, omdat ik er klaar mee was ;)

Omdat het me niet lekker zat dat er zo'n onzin verteld werd over het laten eindigen van W19 door Brul, heb ik daar verder naar gekeken en betreffende speler deze pm's gestuurd:

Ik heb betreffende pm voor mezelf verder afgedaan als: onzin en mogelijk info vergaren vanuit Brul.
Ik had er ook niet meer aan gedacht, totdat ik dit topic hier zag over de wereldeinde-poll, toen schoot het me weer te binnen ;)

Wat de verdere bedoeling ervan is geweest?? Ik kan van alles bedenken :p
Wat ik wel weet is dat er daarna weer een speler zeker wist dat Ctrl. voor de volle 100% Ctrl. blauw ging :)
En dat ik daarna ook zeker wist dat Ctrl. gewoon door kon gaan tot de volle 100%, omdat verder geen enkele andere stam of speler daar invloed op uit kon oefenen.

Wbt dat supportje, zie m'n antwoord hierboven :)
Wbt die draai om je oren, die geef je jezelf maar, daar ben ik niet de aangewezen persoon voor :p

Wbt vertrouwen??
Dat was idd een hele rare periode, ben ik met je eens.
Maar.... hoe denk je dat ik me voelde toen Grebo met info van Ctrl. kwam?
En precies wist te vertellen over def die ik naar een stamgenoot had gestuurd...?
Denk je dat mijn vertrouwen geen klap kreeg toen?
Ik moest ook maar geloven dat het allemaal eerlijk was en dat er niet geprobeerd was bewust info te achterhalen door Brul, ondanks dat Grebo zelf met vragen naar mij erover kwam.
Dat die zomaar-ineens-nieuwe-speler op dat 3-dorps-mini-Ctrl.-acc niet via Brul gekomen was, maar op eigen houtje opereerde...hoe vreemd dat ook leek, want dan ga je toch al snel denken dat het via Brul geregeld was...
En wat er allemaal meer gezegd is door beide partijen.

Hoe onprettig ik me er ook onder voelde, ik heb er toen bewust voor gekozen om jullie het voordeel van de twijfel te geven, want zo kende ik jullie niet, maar begon wel enigszins te twijfelen aan onze contacten.
Toen ik vervolgens die aanvallen en alles er omheen van jou kreeg, bevestigde dat voor mij alleen maar dat ik idd de verkeerde spelers vertrouwd had.
Ik ben hondsloyaal, maar als mijn vertrouwen eenmaal kapot gemaakt word, zal zich dat vrijwel niet meer herstellen.
En na ffjes slikken omdat ik me rot voelde omdat ik naar mijn gevoel een belofte verbrak maar wel in mijn recht stond omdat jij begonnen was met aanvallen - heb ik je daarna toch met veel plezier uit mijn cluster gegooid en weggeedeld, zodat ik niet weer voor zulke onaangename verrassingen zou komen te staan zolang W19 nog duurde ;)

Sorry dat het zo'n lange post is geworden, mensen :eek:
ik speelde al een poosje niet meer op het reb acc dit heb ik al aangeven dus dat je me weg geedeld hebt nup het acc moest weg en is gebeurt
dat grebo met info naar je toe kwam kan je ook zien dat wij met een hele boel vraagtekens zaten
1 waarom kregen wij die info
2 waarom stond jij nu juist in die info
3 waarom komt er bepaalde info naar ons die ons een kant op sturen en dan info die echt nut had nu juist die info was die we niet kregen
voor mijn kwam het over dat er gestookt werd en of dat in brul of in ctrl was weet ik niet
maar die info is gewoon terug naar jouw gegaan zodat jij ook op de hoogte was
want een lek of iemand die doelbewust banden kapot maakt zit ik en aanhang zeker niet op te wachten
dat ik jouw pijn heb gedaan naderhand had ik niet moeten doen dit zeg ik ook gewoon openlijk
dit kan je aan nemen of mee doen wat je wil en dat ik mijn oor zelf moet bewerken hoeft niet heb dit al goed gevoelt wil dit alleen ook openlijk zeggen
wat de rest ook voor commentaar heeft of zegt of doet dit is naar mea , niet de rest !!!
met de rest van ctrl heb ik totaal niets
en of ze na mijn aanvraag naar 100 procent willen of beter gezegd moeten
de wereld is gespeeld al poosje
w19 was al grotendeels verziekt door zaken en daar staat brul zelfs helemaal buiten
en ik kan zeggen dat bil met laf nog heel erg zacht spreekt die heeft het recht om te zeggen de oud ctrl leden en dat zijn er niet veel meer
juist die hebben een spel gespeeld die door veel mensen gezien wordt als verdomt laag
maar ja het is hoe je het spel wil spelen
dus laat het gewoon tot laatste dorpje gaan met 2 of 4 partijen
die poll is totaal waardeloos dit omdat als ctrl de wereld had willen sluiten ze dit gewoon met brul hadden kunnen regelen zo simpel
want het is niet zo dat ctrl het alleen recht heeft nup die kan voor dat sluiten niet om brul heen net als dat brul niet om ctrl heen kon ;)
en nog even over reb acc als ik dus eerder kwaad had willen doen had ik de vv van rebb aan vijand gegeven en gezegt plan dingen het is rustig
want die vraag is gesteld en dit kon jorn bevestigen want uit die zijn kring is dus wel gevraagd of ze het acc mochten gebruiken
maar op die manier me verlagen nup niet mijn spel wist jij ook mea anders had je me nooit laten zitten midden in je cluster
hoop dat dit beetje opheldering geeft
bij meer vragen kan mijn inbox hier op forum gebruikt worden
ik vond alleen dat ik even dingen recht moest zetten openlijk
mvg R

DeletedUser

Guest
Jezus wat een leeswerk allemaal, nu is het toch wel klaar met al die lange posten he? :p

DeletedUser29801

Guest
Maar hoe je draait of keert... die enquête is gevraagd door een speler van control ook al wist die speler dat control voor 100% zou gaan.

DeletedUser

Guest
nah dat maakt heel veel uit he ^^
alles wat BB gaat hoeft niet geedeld te worden
en daar is grote kans op als je inactief bent :p
en ctrl heeft er zin in :D
alles wat bij brul bb zou worden hebben de leden van brul edels voor om die erbij te pakken en dit betekend dat ctrl die dan toch weer moet pakken ;)
en ctrl heeft er zin in
hoeveel nieuwe zitten er op die accounts ?
en je hoeft niet op w19 te spelen om kaartje te zien hoe ctrl ligt en hoe brul ligt het is voor paar van ctrl straks alleen mogelijk om brul te edelen als ze eerst de wereld over moeten reizen
dit eist tijd en heeft een nieuwe daar zin in ;)
of was deze poll zo om te kijken of dat eindigen nu juist wel in werking
er staat dat er een zee aan bb verwacht wordt is dit in brul of in ctrl :p

Beste spelers,

De rang 1 stam uit deze wereld heeft een verzoek ingediend om de wereld te eindigen.

De redenen hiertoe zijn de inactiviteit bij de rest van de wereld en een dreigende barbarenzee.
De rang 1 stam bezit momenteel 73% van de wereld en dus onvoldoende om de wereld zo te eindigen. Echter hebben we gekozen om de keuze bij jullie; de wereld, te leggen.
en ctrl zegt wij willen 100 procent maar spreken hier over dreigende zee bb :s
elke bb zee bij ons is procentjes voor ctrl maar dit geld ook anders om
is ctrl bang voor zee aan hun kant :p

Reactiescore
559
alles wat bij brul bb zou worden hebben de leden van brul edels voor om die erbij te pakken en dit betekend dat ctrl die dan toch weer moet pakken ;)
en ctrl heeft er zin in

zijn ze nog zo actief bij brul dan?:rolleyes:

hoeveel nieuwe zitten er op die accounts ?
en je hoeft niet op w19 te spelen om kaartje te zien hoe ctrl ligt en hoe brul ligt het is voor paar van ctrl straks alleen mogelijk om brul te edelen als ze eerst de wereld over moeten reizen
dit eist tijd en heeft een nieuwe daar zin in ;)
of was deze poll zo om te kijken of dat eindigen nu juist wel in werking
er staat dat er een zee aan bb verwacht wordt is dit in brul of in ctrl :p
nah dat valt wel mee met al die nieuwe hoor
vastgeroest stelletje daar bij ctrl, blijven gwn doorgaan :)
ze komen zelfs terug :eek:
ik ben 1 van de weinige die nieuw is

en ctrl zegt wij willen 100 procent maar spreken hier over dreigende zee bb :s
elke bb zee bij ons is procentjes voor ctrl maar dit geld ook anders om
is ctrl bang voor zee aan hun kant :p
nope bang zijn we zeker niet :D
kom maar op xd

Reactiescore
7
Jezus wat een leeswerk allemaal, nu is het toch wel klaar met al die lange posten he? :p

Je kent me toch? :p
Moet je mijn post"je" maar gewoon overslaan :D

ik speelde al een poosje niet meer op het reb acc dit heb ik al aangeven dus dat je me weg geedeld hebt nup het acc moest weg en is gebeurt
dat grebo met info naar je toe kwam kan je ook zien dat wij met een hele boel vraagtekens zaten
1 waarom kregen wij die info
2 waarom stond jij nu juist in die info
3 waarom komt er bepaalde info naar ons die ons een kant op sturen en dan info die echt nut had nu juist die info was die we niet kregen
voor mijn kwam het over dat er gestookt werd en of dat in brul of in ctrl was weet ik niet
maar die info is gewoon terug naar jouw gegaan zodat jij ook op de hoogte was
want een lek of iemand die doelbewust banden kapot maakt zit ik en aanhang zeker niet op te wachten
dat ik jouw pijn heb gedaan naderhand had ik niet moeten doen dit zeg ik ook gewoon openlijk
dit kan je aan nemen of mee doen wat je wil en dat ik mijn oor zelf moet bewerken hoeft niet heb dit al goed gevoelt wil dit alleen ook openlijk zeggen
wat de rest ook voor commentaar heeft of zegt of doet dit is naar mea , niet de rest !!!
met de rest van ctrl heb ik totaal niets
en of ze na mijn aanvraag naar 100 procent willen of beter gezegd moeten
de wereld is gespeeld al poosje
w19 was al grotendeels verziekt door zaken en daar staat brul zelfs helemaal buiten
en ik kan zeggen dat bil met laf nog heel erg zacht spreekt die heeft het recht om te zeggen de oud ctrl leden en dat zijn er niet veel meer
juist die hebben een spel gespeeld die door veel mensen gezien wordt als verdomt laag
maar ja het is hoe je het spel wil spelen
dus laat het gewoon tot laatste dorpje gaan met 2 of 4 partijen
die poll is totaal waardeloos dit omdat als ctrl de wereld had willen sluiten ze dit gewoon met brul hadden kunnen regelen zo simpel
want het is niet zo dat ctrl het alleen recht heeft nup die kan voor dat sluiten niet om brul heen net als dat brul niet om ctrl heen kon ;)
en nog even over reb acc als ik dus eerder kwaad had willen doen had ik de vv van rebb aan vijand gegeven en gezegt plan dingen het is rustig
want die vraag is gesteld en dit kon jorn bevestigen want uit die zijn kring is dus wel gevraagd of ze het acc mochten gebruiken
maar op die manier me verlagen nup niet mijn spel wist jij ook mea anders had je me nooit laten zitten midden in je cluster
hoop dat dit beetje opheldering geeft
bij meer vragen kan mijn inbox hier op forum gebruikt worden
ik vond alleen dat ik even dingen recht moest zetten openlijk
mvg R

Ik heb een deel van je tekst ffjes in een spoiler gezet, lijkt m'n antwoord wat korter :p

Ik heb het ook zeer gewaardeerd dat jullie met die info naar mij terugkwamen :)
Al riep het bij mij dezelfde vragen op als bij jullie en voelde ik me er absoluut niet prettig onder.
Ik heb als reactie meteen alle forumrechten bij dat acc weggehaald en het onder de aandacht van de Ctrl. leiding gebracht en de reactie was daar meteen: meteen wegedelen, we zitten niet te wachten op toekomstige Brul-cf's middenin het stamcluster.
Waarop ik - zoals iedereen weet, soft als ik ben :eek: -het betreffende acc en speler toch een kans wilde geven
en hoopte op opheldering over wat er daar aan de hand was.
Het was tenslotte toch een Ctrl. acc en hoorde bij ons en het had ook nog eens 1000++ edeltjes, die later nog wel van pas konden komen, als er een nieuwe speler op t acc kon komen.
Ik heb ook eerlijk tegen Grebo gezegd dat ik degene was, die t acc een hand boven het hoofd hield.
Helaas lukte het niet om de eigenaar van t acc te contacteren, zodat die het WW kon veranderen en is dan ook besloten het acc weg te edelen, wat vervolgens binnen no-time is gebeurd.

Don't worry, ik verwacht het niet, maar als er iemand van Ctrl. commentaar op heeft, dan spreek ik hem/haar ingame wel aan ;)

Ik weet dat je me - tot dat incident - nooit kwaad hebt willen doen en zoals je zegt, anders had ik je daar nooit laten zitten.
En dat was wederzijds, dat weet jij ook :)
Zoals zo ongeveer heel Ctrl. dat wel wist, ook al werd mij wel eens (gekscherend) gevraagd wanneer ik jou nu eens op ging ruimen en dan was mijn antwoord meestal: wat zeg je voor rare dingen? :eek: Ik kan je niet verstaan :p
Ik had ook meestal al je dorpen geclaimd staan zodat ze veilig zouden blijven :)
Binnen Ctrl. heb ik ook altijd gezegd dat ik het begreep als iemand jouw andere clusters aan zou vallen en hoe rot ik dat dan ook zou vinden, dat ik dan geen def zou sturen.
Hoewel sommigen dat mss niet leuk vonden, hebben ze mijn afspraken met jou wel altijd gerespecteerd.

Wbt het incident, mijn grenzen waren overschreden en ik had meteen besloten ingame antwoord te geven door je aan te vallen en je dorpen weg te edelen, iets wat ik op elke wereld zou doen.
Zoals ik eerder zei, t was ffjes slikken om eraan te beginnen, maar gelukkig had mijn toenmalige af en toe co dat door en toen hij zeker wist dat ik mijn plannen door wilde zetten, al een eerste beginnetje voor mij gemaakt door wat aanvallen te sturen, waarop ik zelf met veel plezier doorgegaan ben met edelen :)

In die tijd heb ik ook heel veel steun vanuit Ctrl. gehad, waar ik heel blij mee was :)
Toen bleek maar weer al te goed, dat Ctrl. nog steeds een "family" is die voor elkaar opkomen en klaar staan :)
Voor mij blijft Ctrl. een top-stam en hebben alle stamleden een speciaal plekje in mijn hart :)

DeletedUser

Guest
rebbelin ze reacties zijn vaak zo onduidelijk dat ik geen zin meer heb om te lezen na de 3de regel :p

DeletedUser

Guest
rebbelin ze reacties zijn vaak zo onduidelijk dat ik geen zin meer heb om te lezen na de 3de regel :p

Ja dat mag je vinden :)
tipje zet me gewoon in negeer stand dan hoef je regel 1 al niet te lezen ;)
als ik mea openlijk excuses aanbied mag jij of andere dat onduidelijk vinden als mea het maar snapt :)
Mvg r

Reactiescore
7
Ja dat mag je vinden :)
tipje zet me gewoon in negeer stand dan hoef je regel 1 al niet te lezen ;)
als ik mea openlijk excuses aanbied mag jij of andere dat onduidelijk vinden als mea het maar snapt :)
Mvg r

Mea snapt het, da's t belangrijkste :)
Ach en de rest hoeft onze reacties toch eigenlijk helemaal niet te lezen? :p

DeletedUser

Guest
Ik ga hier alsnog even op reageren ondanks dat dit onderwerp officieel allang afgesloten is, lijkt me dan verder voor de mod een mooie om hier daarna een slotje op te gooien gezien het onderwerp ook gedaan is.

Na aanleiding van een aantal gebeurtenissen ben ik gaan praten met het CM over w19 gaan praten. Hierbij zijn in het support een aantal dingen aan bod gekomen waaronder definitieve wereldvoorwaarden stellen en munt halvering. Als stamleider heb ik de enquete eerst binnen de stam aangemaakt, deze enquete was al aangemaakt VOOR het eerste support bericht dat ik met het CM had.

Dat we deze enquete binnen de stam hadden neemt niets weg dat Ctrl niet de enige stam op w19 is. Ondanks dat er enkele klootviolen binnen -Brul- rondlopen die het nodig vinden te liegen en bedriegen is niet iedereen binnen -Brul- zo en daarnaast hebben we wimmetje nog in zn solo stammetje die ook zn mening mocht geven. Uiteindelijk is het een spelletje en spelen we dit spelletje voor de lol. Als die lol er niet meer is, is het beter om de wereld gewoon te sluiten.

Gezien -Brul- al weken (of eigenlijk maanden) niets nuttigs terug doet leek het me een goed idee om eens te pijlen hoe jullie tegenover het sluiten van de wereld staan. In de interne enquete bleek eigenlijk al dat we sowieso een meerderheid met 100% zouden gaan halen en dat het slechts een mooie indicatie zou worden wat -Brul- eigenlijk van de wereld denkt.

De regel dat wij directe overwinning mogen aanvragen bij 85% staat nog steeds, maar voor een officiële overwinning moet Ctrl nu dus 100% halen

DeletedUser

Guest
Ik ga hier alsnog even op reageren ondanks dat dit onderwerp officieel allang afgesloten is, lijkt me dan verder voor de mod een mooie om hier daarna een slotje op te gooien gezien het onderwerp ook gedaan is.

Na aanleiding van een aantal gebeurtenissen ben ik gaan praten met het CM over w19 gaan praten. Hierbij zijn in het support een aantal dingen aan bod gekomen waaronder definitieve wereldvoorwaarden stellen en munt halvering. Als stamleider heb ik de enquete eerst binnen de stam aangemaakt, deze enquete was al aangemaakt VOOR het eerste support bericht dat ik met het CM had.

Dat we deze enquete binnen de stam hadden neemt niets weg dat Ctrl niet de enige stam op w19 is. Ondanks dat er enkele klootviolen binnen -Brul- rondlopen die het nodig vinden te liegen en bedriegen is niet iedereen binnen -Brul- zo en daarnaast hebben we wimmetje nog in zn solo stammetje die ook zn mening mocht geven. Uiteindelijk is het een spelletje en spelen we dit spelletje voor de lol. Als die lol er niet meer is, is het beter om de wereld gewoon te sluiten.

Gezien -Brul- al weken (of eigenlijk maanden) niets nuttigs terug doet leek het me een goed idee om eens te pijlen hoe jullie tegenover het sluiten van de wereld staan. In de interne enquete bleek eigenlijk al dat we sowieso een meerderheid met 100% zouden gaan halen en dat het slechts een mooie indicatie zou worden wat -Brul- eigenlijk van de wereld denkt.

De regel dat wij directe overwinning mogen aanvragen bij 85% staat nog steeds, maar voor een officiële overwinning moet Ctrl nu dus 100% halen
beste spelers van dit mooie spel
ik wil hierbij even een weerwoord geven tegen wat meneer h. hierboven
1 het is niet de taak van meneer h. hierboven om te vragen om ergens een slotje op te doen .
2 beledigen van brul leden vraagt om een sanctie vanuit die zelfde cm die hier wel rechten heeft !
3 meneer h. heeft zelf de actie vanuit brul en andere gevraagd door deze poll te starten .
4 waarom begeerd meneer h. zijn eigen leden door iets te starten waar zijn eigen leden al niet achter staan ?
5 meneer h. heeft geen enkel recht over het spel wat brul leden spelen want brul is 1 van de 2 stammen die deze poll recht kunnen zetten
ik snap al helemaal niet dat de cm op jouw vraag is in gegaan zonder dit met brul te overleggen
dit is ook het verhaal die ik rebbellin terug heb gekregen
dus laat meneer h . zich nu eindelijk is bezig houden met zijn eigen job zoals een schoenmaker zich bij zijn leest moet houden
mvg R

DeletedUser69389

Guest
1 het is niet de taak van meneer h. hierboven om te vragen om ergens een slotje op te doen .
2 beledigen van brul leden vraagt om een sanctie vanuit die zelfde cm die hier wel rechten heeft !
3 meneer h. heeft zelf de actie vanuit brul en andere gevraagd door deze poll te starten .
4 waarom begeerd meneer h. zijn eigen leden door iets te starten waar zijn eigen leden al niet achter staan ?
5 meneer h. heeft geen enkel recht over het spel wat brul leden spelen want brul is 1 van de 2 stammen die deze poll recht kunnen zetten
ik snap al helemaal niet dat de cm op jouw vraag is in gegaan zonder dit met brul te overleggen
dus laat meneer h . zich nu eindelijk is bezig houden met zijn eigen job zoals een schoenmaker zich bij zijn leest moet houden
mvg R

Een beetje geirriteerd?
1: Is wel de taak van Hardcore. Iedereen mag dat vragen en hij heeft er meer recht op uberhaupt, vanwege het feit dat die een teamlid is.
2: Huillie, Huillie?:(:(:eek:
3: Ja en? Wat wil je ermee zeggen?
4: Zodat ze een beeld hebben van wat de wereld wilt en welke gevoelens er spelen en of er nog veel motivatie is. Logische redenering.
5: Doet die dat dan. Straks gaan jullie nog janken als ze met 85% de wereld al zouden gaan sluiten, want ons spelplezier nemen jullie af. Ga dan lekker een andere wereld spelen ofzo.

Omdat er niets te overleggen valt voor de CM met jullie. Een dergelijke enquete kan gewoon aangevraagd worden. Of je nu wel of geen teamlid bent maakt hierin geen bal uit. Daarvoor hoeft er niet overlegt worden met andere spelers en/of stammen.

Wat een jankerts zijn jullie toch. Brul heeft nooit iets voorgesteld, doet nu niets voorstellen en zal dit ook niet doen. Helaas bestaat er de leus onkruid vergaat niet en dat gaat blijkbaar ook op bij Brul. Helaas speel ik geen w19 meer anders had ik jullie allang verdelgt.

DeletedUser29801

Guest
Huillie, Huillie?:(:(:eek:

Straks gaan jullie nog janken als ze met 85% de wereld al zouden gaan sluiten, want ons spelplezier nemen jullie af. Ga dan lekker een andere wereld spelen ofzo.

Wat een jankerts zijn jullie toch. Brul heeft nooit iets voorgesteld, doet nu niets voorstellen en zal dit ook niet doen. Helaas bestaat er de leus onkruid vergaat niet en dat gaat blijkbaar ook op bij Brul. Helaas speel ik geen w19 meer anders had ik jullie allang verdelgt.

Brul huilt niet om w 19... we lachen met jullie stoere praat...

En als je het nog niet moest weten... control heeft gekozen voor 100% dus kunnen ze lang nog niet de wereld af sluiten.

Brul mag dan in je ogen onkruid zijn... dat neem ik als een complement, want er zijn heel wat onkruiden met geneeskrachtige werking... goed mogelijk dat wij zo een plantje in ons midden hebben.

Ik zit nu toch nog steeds met een vraag... waar gaat die zee men BB dorpen ontstaan? Bij brul zijn daar geen aanwijzingen voor... dus of wel zit er eentje van alles uit zijn duim te zuigen of het is in control dat er BB tjes komen.

DeletedUser

Guest
mvg R

-Brul- heeft niets te zeggen over het einde van w19. Ga terug je hoek in, want je praat BS ;)

Brul huilt niet om w 19... we lachen met jullie stoere praat...

En als je het nog niet moest weten... control heeft gekozen voor 100% dus kunnen ze lang nog niet de wereld af sluiten.

Brul mag dan in je ogen onkruid zijn... dat neem ik als een complement, want er zijn heel wat onkruiden met geneeskrachtige werking... goed mogelijk dat wij zo een plantje in ons midden hebben.

Ik zit nu toch nog steeds met een vraag... waar gaat die zee men BB dorpen ontstaan? Bij brul zijn daar geen aanwijzingen voor... dus of wel zit er eentje van alles uit zijn duim te zuigen of het is in control dat er BB tjes komen.

-Brul- is het type onkruid dat ik uit mijn tuin trek en nooit meer naar omkijk. Blij dat je het als compliment ziet.

WODM stond heel dichtbij BB. Tenzij je toegeeft dat hij ook een leugenaar is?

Reactiescore
559
ik snap er geen bal van waarom jullie je eigen zo druk lopen te maken :rolleyes:
wat is het punt nu?
volgens mij moet jij zelf de boel eens terug lezen ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan