Eindvoorwaarden

Reactiescore
4
Kan je ook gewoon normaal discussiëren?

Vertel wat er nou (weer) niet goed is.
ik geef argumenten wrm .

Vind het gewoon onzin dat een wereld als w20 eerder dicht zou gaan dan dat w2 .
terwijl w2 veel meer inactief is , en al 2 jr telang doordraait.
En n wereld verlengen kost niet meer dan dat ze per maand kwijtzijn .
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
We houden BWR klein. Al de andere stammen die wat te zeggen hebben op w20 zijn volgens mij bereid te splitsen hun fora gewoon gedeeld te maken wanneer ze de 300mio naderen. So fu innogames
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
ik dacht dattie plaats ging maken voor een wereld vol vijvers waar eendjes leuk kunnen zwemmen. Natuurlijk ook met een bakkerij erin zodat de bakkers stukjes brood kunnen gooie
 

DeletedUser63328

Guest
je kan nu wel meertjes hebben waar eenden in kunnen zwemmen maar als er nu helemaal geen eenden zijn heb je er niets aan..
 

DeletedUser

Guest
Vertel wat er nou (weer) niet goed is.
ik geef argumenten wrm .

Vind het gewoon onzin dat een wereld als w20 eerder dicht zou gaan dan dat w2 .
terwijl w2 veel meer inactief is , en al 2 jr telang doordraait.
En n wereld verlengen kost niet meer dan dat ze per maand kwijtzijn .

En aan wereld 2 nemen ze een voorbeeld, ze willen voorkomen dat ook W20 na een aantal jaar een dode wereld word. Dit is gewoon een feit, dat gebeurd met iedere wereld die te lang open blijft en om het voor iedereen leuk te houden is besloten W20 eerder te sluiten, zodat het leuk blijft voor iedereen en niet op een dode wereld te wachten en barbaren edelen tot de wereld eindigt. Ik denk dat drie kwart van de tribalwarsspelers spelers zijn die het enkel en alleen bij één speelwereld houden, wanneer je dan de pech heb om op zo'n dode wereld te spelen is tribalwars gewoon niet meer leuk. Door werelden eerder te sluiten word dit probleem verholpen. Houd er ook rekening mee dat W20 een testwereld is/was wat betreft eindvoorwaarden, de 300 mil is (vind ik) niet een hele goede oplossing om een wereld eerder te laten sluiten, maar daarom hebben ze nu geheimen van de macht. Daarnaast wist je al toen je op deze wereld ging spelen dat de wereld zou eindigen wanneer een stam 300 mil haalt voor 3 maanden.
 

DeletedUser57892

Guest
De voorwaarde zijn persoonlijk geen probleem, alleen de mogelijkheid om die 300 miljoen punten te behalen is wat te makkelijk. Met 40 leden, misschien om het een beetje spannend en langdurig te houden 10 a 20 leden. Die mee tellen voor de 300 miljoen punten.
 

DeletedUser

Guest
Spijtig, dat 't niet gaat veranderen. Misschien zou zoals iemand hierboven al aangaf de stam kunnen splitsen en dan nog langer door kan gaan.
 
Reactiescore
4
Wat moeten die in The.v xD
Alhoewel t niveau dan wel stijgt gok ik.
 
Bovenaan