Eindvoorwaarden

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser36252

Guest
in mij ogen heeft het bwr verneukt een tijdje geleden al

we waren gewoon weg een stapje rapper of bwr

zo simpel is het en 3 maanden is nog ver

laat bwr zich nu maar een keer bewijzen
iets wat ze niet goed gewend zijn oorlog voeren en niet meer deffen zoals voordien
daar sta je nu met al je def overal vol gestackt :p

en ik hoop echt dat bwr terug hun pijlen op mij smijten :)
 

DeletedUser

Guest
Je zegt zelf 3 maanden is nog ver, waarom dan nu al de wereld feitelijk beëindigen.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat een hoop BWR spelers nu al geen zin meer hebben om er ook maar enigszins voor te vechten omdat je in een maand vrij weinig doet. Je geeft BWR geeneens de kans meer zich te bewijzen.
 

DeletedUser36252

Guest
dat is een lachertje wat je nu zegt

bwr krijgt nu geen kans ze hebben bijna een 1 jaar de kans gekregen of deftig oorlog te voeren

maar ze hadden het te druk met het tellen hoe veel dorpen ze nog zo goedkoop moeste edelen om de eindvoorwaarden te halen

en ik kan het weten ik zat toen in bwr

een van mij reden dat ik het verlaten hebt er zat geen strijder in bij bwr of het is pally

dat is het enigste dat ik jammer vindt dat pally niet me kan winnen als dit doorgaat

de rest zijn def noob's
 

DeletedUser

Guest
dat is een lachertje wat je nu zegt

bwr krijgt nu geen kans ze hebben bijna een 1 jaar de kans gekregen of deftig oorlog te voeren

maar ze hadden het te druk met het tellen hoe veel dorpen ze nog zo goedkoop moeste edelen om de eindvoorwaarden te halen

en ik kan het weten ik zat toen in bwr

een van mij reden dat ik het verlaten hebt er zat geen strijder in bij bwr of het is pally

dat is het enigste dat ik jammer vindt dat pally niet me kan winnen als dit doorgaat

de rest zijn def noob's

Zeg ik dan wat over het verleden van BWR? Ik zeg toch dat ze het nu niet meer kunnen doen?

Je flikt nu precies hetzelfde als waarom je BWR verlaten ben. Tellen hoeveel dorpen je nog zo goedkoop mogelijk moet hebben, jullie doen het alleen door fuseren. Andere redenen, andere motieven, maar het idee erachter is precies hetzelfde. Je hebt jezelf nog verder verlaagd als BWR.

Pally mag gerust in sick wat mij betreft :p

Tuurlijk joh! Iedereen mag Sick. joinen op het moment!
 

DeletedUser36252

Guest
ik tel niet ik doe het gewoon :)

als bwr het niet kan verdienen ze dan ook niet om te winnen ook hey

ze moeten maar dan de stam opheffen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Al verdienen ze het niet om te winnen hoef je toch niet nu al de wereld te verpesten. BWR heeft pas 250 miljoen punten. Over een aantal maanden was het pas gaan spelen wie er echt de wereld wint. Dan kan je je druk gaan maken over die fusie van jullie, dan haden jullie mij niet gehoord, nu echter wel.

Jij bent verder ook wel erg realistisch hé? Toen jij nog in BWR zat dacht je zeker ook: 'We verdienen het niet om te winnen dus laten we de stam maar opheffen.' Dan zeg ik nu, op deze manier verdient Sick. het ook niet om W20 te winnen, hef de stam Sick. ook maar op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
dat is het enigste dat ik jammer vindt dat pally niet me kan winnen als dit doorgaat

de rest zijn def noob's

Stamliefde bestaat nog, in de wereld vol backstabbers, chicago...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Spijtig dat de wereld dan toch zal stoppen...
Dat zal dan men kortste co tijd ooit zijn xd
 

DeletedUser36252

Guest
Stamliefde bestaat nog, in de wereld vol backstabbers, chicago...

lol lang leven chicago de backstabber :p

vergeet in het verleden ben ik bij jullie gekomen dankzij cluc in eigen persoon geweest
met een aantal afspraken kwam over van dis was dan ook backstabber genoemd

heb dan voor bwr de oorlog gewonnen dankzij teamwork mag gezegt worden bwr was toen de beste stam
van eerlijkheid

door het gestop van cluc zijn ook die afspraken niet meer nagekomen dus
altijd opletten zekers bij mij hou van eerlijke afspraken die nagekomen worden

hadden jullie mij maar meer op je handen gedregen was mischien een hele andere wereld maar aan de andere kant af en toe rare kronsels vindt ik eens leuk maakt het leuk en tof

zolang het niet te persoonlijk wordt ( wat wel gebeurt jammer soms maarja dat is de leeftijd zekers van sommige ) blijf maar een spel

de wereld kan niet eeuwig mee draaien genoeg andere wereld's in de toekomst :bijl:
 
Bovenaan