Eindvoorwaarden

DeletedUser

Guest
:eek: nog ff en ik neem iedere vv beschikbaar en maak para helemaal kapot :mad:
 

DeletedUser

Guest
Hier gingen we toch een reactie op krijgen? Uitstel is afstel hé Duckje.
 

DeletedUser

Guest
Hier gingen we toch een reactie op krijgen? Uitstel is afstel hé Duckje.

->

Beste Wereld 20,

Na lang overleg binnen het community-management team en met InnoGames is er besloten dat de eindvoorwaarden voor wereld 20 niet zullen wijzigen. De wereld zal dus eindigen zoals hij origineel gestart is, ook met dezelfde eindvoorwaarden.

Omdat we begrijpen dat jullie deze wereldinstellingen jullie liggen zullen we <b>na</b> het eindigen van wereld 20 een wereld starten met gelijkaardige instellingen.

Met vriendelijke groeten,
Het community-management Team
 

DeletedUser

Guest
Ik lees het zelf nu pas. En vind het spijtig.
Je maakt eerst een belofte dat erover gesproken kan worden, maar dat doet er blijkbaar hier niet toe. De community (wij dus) hebben mee recht te beslissen (zonder community geen tribalwars). En je had op zijn minst een stemming ofzo kunnen laten doorgaan.

De beslissing is nu genomen, niks meer aan te doen, maar toch spijtig.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
De bazen beslissen weer
 
Reactiescore
2.490
Beste Wereld 20,

Na lang overleg binnen het community-management team en met InnoGames is er besloten dat de eindvoorwaarden voor wereld 20 niet zullen wijzigen. De wereld zal dus eindigen zoals hij origineel gestart is, ook met dezelfde eindvoorwaarden.

Omdat we begrijpen dat jullie deze wereldinstellingen jullie liggen zullen we na het eindigen van wereld 20 een wereld starten met gelijkaardige instellingen.

Met vriendelijke groeten,
Het community-management Team

Ter informatie.
 

DeletedUser57892

Guest
Krijgt iedereen een pm van dat de des betreffende stam de eind voorwaarde heeft behaald en vast houd voor 28 dagen dacht ik?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan