DeletedUser76166
Guest
Ik voel nu eerlijk gezegd niet de aandrang om met jou op een account te gaan zitten..Dus dat scheelt dan weer.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
hou je mond stabber ga terug naar je grot waar je thuishoort kind met je hoofd.
Ik voel nu eerlijk gezegd niet de aandrang om met jou op een account te gaan zitten..Dus dat scheelt dan weer.
Hoezo niet? Ik kan jou nog dingen leren
Ik wel, das meer dan genoeg voor mijGeen idee over wie je het hebt en ik ben nu volwassener dan jij ooit zal worden. Probeer het nog eens.
Hmm, nog altijd jammer dat die eigenaar terugkwam me eraf gooide en vervolgens het account helemaal naar de taffus helpt.
Hmm, zal best, maar je bent gewoon wat te arrogant tbh.Hoezo niet? Ik kan jou nog dingen leren
Dat zeg ik toch nergens? Dat waren Martijns woorden, dus dan moet je maar bij martijn gaan zeiken.Alsof jij veel verschil zou brengen.
Ik wel, das meer dan genoeg voor mij
Alsof jij veel verschil zou brengen.
een combinatie van Sven, Howlin, castiel, Sherlock Holmes en Laurens.
Angstaanjagend lelijk ja.Angstaanjagend.
Angstaanjagend lelijk ja.
Zet jezelf ertussen en je kan dik er ook tussen zetten.
Immens veel leuker martijn, alsof jouw oordeel enigszins iets betekend.
hallo ik zag dat je lachte met dikke mensen dat is niet leuk als je dik bent want dan gaan mensen nog meer zich negatief voelen in hun vel hoe meer je het tegen hun zegt
sorry als ik jullie verstoorde maar ik wou dat toch even zeggen!
hallo ik zag dat je lachte met dikke mensen dat is niet leuk als je dik bent want dan gaan mensen nog meer zich negatief voelen in hun vel hoe meer je het tegen hun zegt
sorry als ik jullie verstoorde maar ik wou dat toch even zeggen!