Einde Wereld Award (vernieuwd)

DeletedUser76166

Guest
Ik voel nu eerlijk gezegd niet de aandrang om met jou op een account te gaan zitten..Dus dat scheelt dan weer.
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser69389

Guest
Ik wel, das meer dan genoeg voor mij :)



Alsof jij veel verschil zou brengen.

Zoals ik zei. Hij was wel 1 van de weinigen die het wel probeerde en ook nog enigszins keurig. Waren er meer zoals hij er geweest dan was de strijd wel leuker geweest.
 
Reactiescore
2.303
Immens veel leuker martijn, alsof jouw oordeel enigszins iets betekend.
 
Reactiescore
973
Reactiescore
2.303
Reactiescore
973
Reactiescore
2.303

DeletedUser51628

Guest
hallo ik zag dat je lachte met dikke mensen dat is niet leuk als je dik bent want dan gaan mensen nog meer zich negatief voelen in hun vel hoe meer je het tegen hun zegt
sorry als ik jullie verstoorde maar ik wou dat toch even zeggen!
 

DeletedUser7072

Guest
hallo ik zag dat je lachte met dikke mensen dat is niet leuk als je dik bent want dan gaan mensen nog meer zich negatief voelen in hun vel hoe meer je het tegen hun zegt
sorry als ik jullie verstoorde maar ik wou dat toch even zeggen!

Dikzak.
 

DeletedUser

Guest
hallo ik zag dat je lachte met dikke mensen dat is niet leuk als je dik bent want dan gaan mensen nog meer zich negatief voelen in hun vel hoe meer je het tegen hun zegt
sorry als ik jullie verstoorde maar ik wou dat toch even zeggen!

We lachen niet om dikke mensen, dat kan ze inderdaad schaden en dat willen we natuurlijk niet. Daarom lachen we alleen Emile uit over hoe dik hij is, want bij hem zijn zijn gevoelens uitgeschakeld door de enorme hoeveelheid vet in z'n lichaam. Zo blijft het voor iedereen leuk!
 
Bovenaan