Einde Wereld Award (vernieuwd)

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Hoi,

Aangezien W49 zonder twijfel gewonnen gaat worden door Fide is het alvast tijd om de einde wereld award lijstjes te maken. Aangezien de 2016 lijstjes net zijn geweest heb ik wat vragen toegevoegd. Hopelijk wordt het hierdoor nog interessant om er nog eens een te maken.

Hier onder de lijst:

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Beste Gestopte Speler
Beste Stamspeler:
Wie was de grootste ego van W49?:
Gezelligste speler:
Beste Stam:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
De meest Faire Speler:
De meest unfaire speler:
De Beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker W49 willen afsluiten:
De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdedigerr:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste Faalstam:
Dé verrassing van W49 (Speler/actie):
De beste leider:
De slechtste leider:
Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend:
Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?:
Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?:
Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen?
De grootste spammer:
Wat heb ik zelf voor W49 betekend:
Wie was de grootste nerd van je stam:
Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub):
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen:
Meest Hersenloze ODA-geiler:
Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub):
Beste Oorlog:
Beste Farmslaaf:
Beste Troll Ingame:
Beste manier voor Emile om af te vallen:
Knapste moeder (gedraag je Melvin):

Veel succes he niffo's
 
Reactiescore
2.478
Ik zal me wel weer opofferen om iets van een stand bij te houden.
 
Reactiescore
2.478
Of we sluiten ze uit van deelname :x
 

DeletedUser

Guest
Ik zal me wel weer opofferen om iets van een stand bij te houden.

Of niet? Wat maakt een stand nou uit. Niemand behalve TAON of Savior maakt toch een kans, al is het alleen al om de subtiele indoctrinerende ego van beide accounts die we al maanden aanhoren, zodat het de eerste namen zijn die bij ons opkomen. Als je graag een ranking wilt zien stel ik voor dat je inlogt en naar de ranglijst kijkt, is vrij representatief namelijk.
 
Reactiescore
2.478
Ik kan ook bij mekaar optellen wie bijv de lekkerste moeder heeft :eek:
 

DeletedUser74201

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Savior of the North zonder twijfel stuk voor stuk topspelers. Weinig tegenstand gehad en veel runners op hun front, maar misschien moet je ook eens denken aan de reden van het runnen. Een mastodont naast je als Savior of the North is enkel prettig als stamlid.
Beste Gestopte Speler
Jeroen van Heisemmberg, bracht telkens het beste in mullepatte naar boven en heeft ons binnen Fide kunnen trekken. De samenwerking met Heisemmberg was toen niet te onderschatten en de tegenstanders vielen neer als vliegen..
Beste Stamspeler:
Savior of the North waarschijnlijk opnieuw zonder verrassing. Samen met Tokugawa Ieyasu hebben ze waarschijnlijk de meeste vv's erop zitten om een massa te verdedigen en voor zover ik weet ook telkens succesvol tot zelfs eindelijk een deuk te makenvia vv. Bovendien hebben David en Fabian zeker zichzelf bewezen als leiding van Fide. Als je in de knoop zit met uw account en ietwat tegenstand krijgt, gewoon Savior aanspreken en die plannen een massa waarvan iedereen zou gaan runnen.
Wie was de grootste ego van W49?:
Laurens van the Age of Nobility.
Gezelligste speler:
Erwin, deze zorgde telkens voor een goed samenhangende stam met een gedeeld doel, KICK DIE ERWIN VAN MULLE!!!
Beste Stam:
R.D.R. De enigste stam die deftige tegenstand heeft geboden aan Fide en zelfs ervoor zorgde dat er deftige verliezen waren.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Christian van mullepatte, was al van de start de bedoeling dat hij hier kwam spelen en we hebben samen al veel meegemaakt deze wereld. Een goeie co is zeldzaam.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Erwin...
De meest Faire Speler:
Behalve hier en daar wat cf's en gekata (R.D.R. niet meegerekend) is de wereld over het algemeen vrij fair verlopen lijkt mij. 1 speler hiervoor aanstellen is dus niet mogelijk.
De meest unfaire speler:
Alle turken
De Beste / leukste actie:
De ondergang van Down to Earth en de stamsfeer die er gratis bijkwam is denk ik de grootste motivatieboost geweest die Fide gehad heeft en ook de start van het succes.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Elke actie van mulle die doorkomt, het is geleden sinds de start van deze wereld dat ik nog deftig een aanval heb getimed. Elke testrun die ik doe met edels om te kijken wat de actiefste tijden zijn van mijn tegenstanders komen gewoon door.
Met wie had je zeker W49 willen afsluiten:
Alle originele spelers van de start van Fide, in het bijzonder zou dat Jeroen en Alexander(1) van Heisemmberg zijn.
De beste aanvaller:
Savior of the North, elke massa wordt strak uitgevoerd zelfs de dorpen die gratis te rapen zijn. Ik kan mij geen gefaalde massa bedenken die door savior is opgesteld geweest.
De slechtste aanvaller:
Stacks wegbashen, edels random versturen voor je vertrekt naar je werk, terugkomen van je werk en zien dat het dorp nog steeds binnen is en nog steeds geen aanval binnengekregen nadat de os 20u heeft moeten lopen. Deze award neem ik met alle plezier op mezelf, waarom moeite doen als toch alles door komt? Ik heb mij in de beginperiode overtroffen wat aanvallen betreft, maar sindsdien heb ik niets meer moeten timen. In tegendeel, alles wat getimed werd, werd gesniped, alles wat random verzonden wordt, wordt gewoon doorgelaten.
De beste verdediger:
Holsappel heeft de langste belegering meegemaakt imho en deze succesvol afgewimpeld, het zag er allemaal niet rooskleurig uit maar met hun goede wil zijn ze er toch doorgeraakt.
De slechtste verdediger:
Deze neem ik ook wel op mezelf, lange tijd 2 dagen in de week volledig inactief geweest waar dan uiteraard een massa op komt. De nieuwe co's die aangesteld werden, bleken een zware teleurstelling te zijn maar hoogst noodzakelijk voor toch iets van activiteit te hebben tijdens deze dagen. Gelukkig waren Toku, Savior en Annoy er om vv te komen doen en mulle terug op poten te zetten.
De beste vv'er:
Voor mulle persoonlijk zal dat Annoy-O-Tron zijn, maar ik denk binnen Fide dat het een gedeelde plaats is tussen Toku en Savior. 4 farmers on a train bleek ook veel vv's gedaan te hebben. Blijkt dat met Ui kampt aan inactiviteit op het starten van massa's.
De grootste noob / faler:
Iedereen die premiumpunten gekocht heeft, we zijn allemaal gevallen voor de verkooptrucs van innogames.
Grootste Faalstam:
GR, kwalitatieve spelers met een bagger leiding. Wie weet had GR wel het Fide van nu kunnen zijn.
Dé verrassing van W49 (Speler/actie):
Het runnen van de eerste spelers Het gele varken, Oldskoel en Down to Earth. Nadien was het prikkelgewenning
De beste leider:
De beste leiding was een gedeelde job dus de leiding van Fide.
De slechtste leider:
Western Soldier, Fide is de stam die je had kunnen hebben.
Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend:
Alle spelers die al vanaf dag 1 spelen hier, ik vind het persoonlijk een heuse prestatie om op deze wereld gemotiveerd te blijven.
Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?:
marcus the mad, met zijn timelapse mapjes.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?:
OrAsU, met hoeveel heb je gefarmed. Wie farmed er nu nog met al die boosts.
Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen?
Christian van Mullepatte, Jeroen van Heisemmberg en Melvin+Inge van Savior of the North.
De grootste spammer:
Geen last van gehad.
Wat heb ik zelf voor W49 betekend:
Ik heb hem volledig uitgezeten? Voor de rest, niets noppes nada
Wie was de grootste nerd van je stam:
Ik zit 13u per dag aan de computer te programmeren, telt dat?
Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub):
Wat voor een vraag is dat nu, mezelf natuurlijk
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen:
vroeger stoppen en meer werken aan mijn verbouwingen.
Meest Hersenloze ODA-geiler:
Jordy van Mullepatte, die wordt nat vanaf hij statistieken ziet.
Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub):
Erwin!!!
Beste Oorlog:
Fide vs R.D.R.
Beste Farmslaaf:
ons farmrecord staat op 29mil (21.11.2016) kdenk niet dat wij een farmslaaf hebben.
Beste Troll Ingame:
Janko: "Kan er iemand vanavond loggen? Er komen 6 treinen binnen."
Jordy: 'Ik kan wel even loggen, geen probleem.'
- die avond kijk ik via twstats eens vlug tussendoor en zie dat ik al 3 dorpen verloren ben -
Janko: "Ik dacht dat er iemand kon loggen?"
Jordy: 'Ja ik ben online, maar heb geen zin om te verdedigen'
Beste manier voor Emile om af te vallen:
salpeterzuur
Knapste moeder (gedraag je Melvin):
Elizabeth Alexandra Mary, hot hot hot
 
Reactiescore
2.478
Ik heb ff een opzetje gemaakt, als er serieuze lijstjes komen dan wil ik de punten beste bijhouden. Je kunt een lijstje tactisch invullen. Een eis is wel dat je het dan goed onderbouwd.

Als er nog feedback is hoor ik dat graag.

wwbqjt644xlx6.png

De punten van het laatste puntje worden pas gegeven na afloop van alle lijsten.
 

Bijlagen

  • screen einde awards.png
    screen einde awards.png
    34,1 KB · Weergaven: 9

DeletedUser65908

Guest
hou die puntenlijst gewoon weg, bied geen meerwaarde @ aldo
 
Reactiescore
217
Puntenlijst vind ik ook geen meerwaarde hebben. Ik zal volgende week een lijstje maken.
 
Reactiescore
2.478
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

Misschien is het voor sommige een verrassing, maar ik ga voor Tokugawa Ieyasu. Dit account staat momenteel tweede op de ranglijst. Dit account krijgt naar mijn mening te weinig waardering. Ik ken Luuk nog van W42 en daar was hij een topper eerste klas. Op W49 zit hij meer op de achtergrond, maar desalniettemin doet hij veel voor de stam, vooral op vv gebied. Ik ben van mening dat hij ondergewaardeerd wordt.

Hiernaast wil ik mijn eigen account The Age of Nobility ook graag benoemen. Dit account heeft misschien niet het meeste te verduren gehad, maar heeft dit wel het beste geweerd. Hierbij moeten we niet vergeten dat dit account lang stamloos is geweest en het meeste op eigen houtje heeft moeten bereiken in deze periode, maar eerlijk is eerlijk Deluxe (nu Met Ui) had dit account al veel eerder weggespeeld moeten hebben. Later in de wereld heeft dit account 2 maanden onder vuur gelegen en 3/4 massa’s afgeslagen met een minimum verlies van 7 dorpen.

Beste Gestopte Speler:

Ik neig hiervoor naar mijn oude co Ricrado te gaan, dit komt vooral doordat ik met hem veel heb meegemaakt, maar het lijkt me eerlijker om hier Dick te vermelden. Dit is lang de drijfveer van Met Ui geweest. Al heeft deze weestand niet lang geduurd, zonder hem was er totaal geen weestand geweest.

Beste Stamspeler:

In de huidige situatie zou ik Alexander van Heimmseberg. Sinds mijn terugkomt is dit toch wel de opvallendste ‘nieuweling’ in Fide. Momenteel is dit één van de actiefste spelers binnen Fide. Als je off of def nodig heeft kan hij dit altijd doneren.

Echter zijn dit de einde wereld awards dus kan ik enkel Savior of the North deze award toedienen. Dit account heeft veel betekend voor Fide over de loop van de totale wereld. Er hebben twee leiders op gespeeld die in verschillende periodes actief waren. Hiernaast heeft dit account veel vv gedraaid in de periode dat dit nodig was.

Wie was de grootste ego van W49?:

Laurens heeft natuurlijk veruit het grootste ego, maar hierbij moet vermeld worden dat dit nog enigszins terecht is. Deze award wil ik dus toekennen aan Melvin van Savior, ook hij heeft een groot ego en is wat bij betreft wat misplaatsts.

Beste Stam:

Hier is uiteraard maar één goed antwoordt op, Fide. Al had het vlak na de oprichting van Met Ui wat moeite het heeft zichzelf meer dan teruggeslagen.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:

Ricardo, Luuk, Pim, Danïel, Inge, Alexander, Anneke, Laurens, Merlijn, Emile, Jannick, Fabian, Jente, Max, Andre, Wesley en natuurlijk Dick.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:

Dirk, Lucas, Ramon, Rebecca, Olivier(dobbel), Erwin en alle turken

De meest Faire Speler:

Dit is voor iedereen anders, omdat het een persoonlijke ervaring voor iedereen is. Ik zou hier graag Dick voor willen nomineren, hij is de enige van met Ui geweest die een oplossing zocht toen Mazzel mij heeft gestabt.

De meest unfaire speler:

/

De Beste / leukste actie:

De leukste actie was het plotselinge ontstaat van Met Ui in 1 avond, dit kon gewoon niet goed gaan en achteraf is dit ook zo gebleken.

De beste acties heeft The Age of Nobility gemaakt door twee massa’s af te slaan zonder dorpen verlies. Je kan het afschijven op de manier van aanvallen (wat ook zeker meespeelde) Maar er is ook zeker goed gedeft, want je hebt nog altijd last van de kwantiteit die je tegen je hebt als het 4 vs 1 is.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:

De massa van Deluxe op Age, terwijl ik nog een NAP had met 2 van de 5 frontspelers. Al moet ik zeggen dat het wel slim was aangezien we het niet verwacht hadden. Dit was echt een actie die ik nog altijd niet begrijp.

Ook wil ik de ‘turken stam’ benoemen, ik snap niet waarom zij om een Nederlandse server dit spel willen spelen.


Met wie had je zeker W49 willen afsluiten:

Met het huidige team wat nu op The Age of Nobility zit. Het zijn misschien niet de grootste spammers en ik moet al het onderhoud doen, maar als er actie is zijn zij er en hoef ik niks te doen, heerlijk!

De beste aanvaller:

We hebben op deze wereld nooit op een goede/slimme manier moeten aanvallen, omdat de wereld uit vrijwel 90% uit runners bestaat. Ik vond echter de aanvallen van de turken sterk wanneer ze een massa gingen gooien. Op vrijwel elk dorp getimed een split trein krijgen voor de midgame is een pittige opgave op te deffen en dus een goede tactiek om te gebruiken in de aanval.

De slechtste aanvaller:

Hier moet ik echt gonoba voor nomineren. Jongen Dirk tijdens een massa is het de bedoeling om edels te gooien. En niet maar 1 trein, omdat je bang bent dat je tegenstander nog mobiel def heeft dus het doodloopt. Als je niks stuurt zal je tegenstander ook altijd mobiel def houden…..

De beste verdediger:

Zoals ik al heb vernoemd is The Age of Nobility het enige account dat dat deze titel verdiend. De bespelers hierop hebben meerdere massa’s zonder verlies afgeslagen, iets wat geen enkel ander account kan zeggen op W49.

De slechtste verdediger:

Geen commentaar

De beste vv'er:

Hier moet ik ook Savior of the North voor noteren, dit zijn momenteel drie spelers die vv willen draaien en de vv ook in goede handen is.

De grootste noob / faler:

Hier wil ik zowel Dirk als Erwin voor nomineren. Erwin heeft tijdens de eerste massa op Age, het uurtje dat hij erop zat het gewoon totaal verneukt, die massa verloren we 2 dorpen door hem. Daarnaast maakte je dezelfde fout op dubium en wil je ons er nog de schuld van geven, ik snap echt niet waar ik het idee vandaan haalde dat jij ook maar iets kon.

Ik citeer nu een uitspraak van Dirk: Als je tegen een noob speel moet je edels spammen, als je tegen een redelijke deffer speelt moet je time en splitten, als je tegen zo iemand als jullie speelt moet je random aanvallen.
De uitkomst hiervan is dat hij in 1 week maarliefst 1 dorp heeft gepakt van een account die hij een dag voordat ik vv kreeg gecleard was. Hij heeft dit dorp gepakt door uiteindelijk 10 edels op dit dorp te gooien…


Grootste Faalstam:

Zonder twijfel Deluxe, iedereen die beweerd dat deluxe geen flop stam was heeft de feiten nietr op orde

Dé verrassing van W49 (Speler/actie):

Voor vele die al vanaf het begin actief zijn, zal Age misschien wel de verrassing zijn, maar ik ga voor Slash n Bash. Ik ken de bespelers niet goed en hebben altijd in de schaduw van Savior gestaan, maar ik wil ze nu graag een eigen podium bieden.

De beste leider:

Ik denk dat per saldo Dick de beste leiderscapaciteiten heeft, alleen dit kwam niet tot uiting doordat hij gewoon weg een kut groep heeft gehad om leiding aan te geven.

Ik wil Fabian hier ook graag voor nomineren, alleen denk ik dat hij iets te recht door zee is en te lomp, echter waardeer ik zijn stijl wel


De slechtste leider:

Hiervoor wil ik David nomineren, deze man verdwijnt een paar keer spoorloos en legt zijn verantwoordelijkheden dan opeens naast zich neer, ik kan het niet waarderen als een stamlid dit doet, maar ik verafschuw het als een stamleider het verkeerde voorbeeld geeft.

Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend:

André, mijn oude stamnoob, die eerst bijna is weggespeeld maar nu weer is herboren, hij is niet gerund wat ik ook erg kan waarderen.
Maar ik voel me genoodzaakt om hier Steven neer te zetten van Holsappeltje, hij is ook niet gerund, al betwijfel ik nog altijd zijn verdedigingscapaciteiten doorzettingsvermogen heeft hij wel en daar heb ik bewondering voor.


Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?:

Michel vond ik altijd wel sterken posten maken, vind het alleen treurig dat iemand in staat was om er tegenin te gaan van de vijand.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?:

Ik irriteer me tegenwoordig aan Rebecca, maar dat weet ze. Geen van haar pisten heeft inhoud.

Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen?

Lange tijd heeft Ricardo dit gedaan, nu doet niemand dat meer, maarja t is ook niet echt nodig in deze safe.

De grootste spammer:

Pim, noob!

Wat heb ik zelf voor W49 betekend:

Ik denk dat ikzelf, maar zeker het account(The Age of Nobility) waar ik op speel een grote impact op de wereld heeft gehad. Tot december is het ons gelukt om stamloos en vaak met 300graden front te overleven op de wereld helft van Met Ui, toen het account Fide joinde had het dus een zeer grote voorsprong, waardoor het snel veel trein kon winnen.
Hiernaast hebben wij ook altijd veel def weggesleurd van de stammen rondom ons, wat dus niet ingezet kon worden bij de echte oorlogen, kortom wij zijn voor onze vijandelijke stam altijd een zeer gevaarlijk clusterfuck geweest.


Wie was de grootste nerd van je stam:

Anne, ik bedoel is het nu een man of een vrouw?/i]

Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub):

Anneke natuurlijk

Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen:

Niet gestopt zijn in december tot februari, en gewoon meteen het huidige team van Age bij mekaar moeten laten brengen.

Meest Hersenloze ODA-geiler:


Frankie van D.I.A. het blijft altijd mijn kleine oude MB

Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub):

Erwin, heeft drie account naar de klote geholpen en het was nooit zijn schuld.

Beste Oorlog:

Turken VS Fide was wel een mooie nieuwe uitdaging, doordat je een totaal andere tactiek moet toepassen.

Beste Farmslaaf:

Douwe

Beste manier voor Emile om af te vallen:

Abortus laten plegen?
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Savior of the North. Plaats 1, meeste farm en droeg een gehele stam op hun rug. Veruit het meeste actiefste account en elke speler op dit account is stuk voor stuk een topper. Geen account kan aan deze stats tippen of komt ook maar enigszins in de buurt van wat Savior of the North gepresteerd heeft, ofja voorruit.. Tokugawa Ieyasu wel enigszins. Echter maakt het feit dat Savior early game Tokugawa nog gered heeft het voor mij een erg gemakkelijke keuze tussen deze twee accounts.

Beste Gestopte Speler: Pfoe, ik twijfel hier tussen Benji en Douwe. Douwe was een actieve farmslet die ook meer dan genoeg skills heeft. Benji een offensieve baas die nergens wat van over hield. Ik ga toch voor Benji.

Beste Stamspeler: Savior of the North, Inge, Daniël en Fabian zijn stuk voor stuk spelers zonder wie Fide allang gevallen was.

Wie was de grootste ego van W49?: Ikzelf, maar waarom zou ik het niet hebben? Bedoel m’n account staat bovenaan toch (a)?

Gezelligste speler: Joost van Tokugawa Ieyasu vind ik een geweldige gozer met wie ik buiten Tribalwars ook gegarandeerd vrienden zou zijn. Verder Daniël en Inge, twee heerlijke sletjes met wie ik meer dan prima op kan schieten. Vooral Daniël is echt m’n babe die door mij weer lekker aan het TW’en is.

Beste Stam: Fide, geen uitleg nodig.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je (op het account) te spelen?: Joost, Luuk, Daniël, Inge, Fabian, Dylan, Pim, Jiahao en Steven.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je (op het account) te spelen?: Aldo. In tegenstelling tot vele vind ik deze speler zichzelf en zijn prestatie met Age nogal overschatten. Ook zijn speelstijl vind ik ronduit saai en achterlijk. Hij staat dan ook bovenaan m’n lijstje om een keertje van de kaart te spelen. Puur om het feit dat hij Age al zo hoog heeft zitten, terwijl het account wellicht slechts de helft van de skills van Savior of the North in huis heeft, brengt bij mij de motivatie voor een 1v1 al omhoog.

De meest Faire Speler: Inge, duh? Who else?

De meest unfaire speler: /

De Beste / leukste actie: Het moment dat American Sniper mij z’n vv gaf en ik zijn gehele dorpsindeling gescreenshot heb. Dat weet die tot de dag van vandaag nog steeds niet, maar we weten precies welk dorp off is en welk dorp def.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De fusie waardoor Met Ui tot stand kwam.

Met wie had je zeker W49 willen afsluiten: Joost, Luuk, Mathias, Inge, Daniël, David, Fabian, Timo, Michiel, Pim, Steven, Douwe, Wouter, Jiahao, Emile en Jannick.

De beste aanvaller: Savior of the North en Tokugawa Ieyasu mogen deze delen. Weerstand geven had geen eens zin met de accounts die zij opgebouwd hebben.

De slechtste aanvaller: Elke aanval van Met Ui was compleet kansloos, behalve die op Holsappel.

De beste verdediger: The Age of Nobility heeft het meest moeten verdedigen en bestaat nog. De kwaliteit van de aanvaller was echter belachelijk slecht, maar bij gebrek aan beter krijgen zij deze vernoeming.

De slechtste verdediger: Elk willekeurig Met Ui lid.

De beste vv'er: Kies maar een willekeurige speler van Savior of the North uit of die ene speler van Annoy.

De grootste noob / faler: 4Farmers, stelletje noobs.

Grootste Faalstam: Dat oude Mono was echt lachwekkend.

Dé verrassing van W49 (Speler/actie): Joost heeft mij het meest verbaasd. Ik verwachte echt dat hij er helemaal niets van kon toen hij op The Three Lines zat.

De beste leider:
Fabian heeft een stam uit het slop getrokken en op 1 gezet, alle credits naar hem.

De slechtste leider:
Dylan kan beter niet meer leideren, sorry jongen.

Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend:
Die speler van Annoy heeft mijn respect echt moeten verdienen, maar het is hem wel gelukt. Ben zwaar verbaast door hem.

Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?:
Michiel van Pathos11.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?:
Aldo zijn posts beginnen ronduit irritant en try-hard te worden. Niemand zit te wachten op je ellelange bullshit waarmee je even wil laten zien dat jij het AF wel weer wat actiever gaat krijgen. Ga toch batmintonnen man het begint echt irritant en zielig te worden dat je steeds weer de aandacht wil met je puntentellingen enzo.

Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen?
Heel veel stamgenoten, maar Inge in het bijzonder. Ze was mijn motivatie om op W49 te beginnen en ook om er een lange tijd te blijven. Een geweldig persoon met wie ik uren lang heb lopen praten en met wie ik heel lekker overweg kan. Helaas is Tribalwars niet helemaal m’n ding meer en zal ik nooit meer mijn activiteit van vroeger terug krijgen.

De grootste spammer:
Niemand spamt meer dan ik doe.

Wat heb ik zelf voor W49 betekend:
Volgens veel mensen niet zo heel veel, maar ik kan toch met trots zeggen dat vrijwel geheel Noord-Fide zonder mijn aanwezigheid niet bestaan had. Early game heb ik Tokugawa in leven gehouden door een slim verband te sluiten en ook het account Tasmanian Devil was zonder mijn aanwezigheid als vroeg geëdeld door Heisemmberg. Daarnaast ben ik één van de twee spelers die het account Savior of the North heeft opgericht en het groot heeft gemaakt.

Wie was de grootste nerd van je stam:
Martijn is en blijft gewoon een penetrante in zijn reet geneukte autistische pingpongspeler met parkinson.

Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub):
Niemand is knapper dan Inge, sorry Pim.

Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen:
Ik had Fide niet gejoined, dat haalde alle uitdaging voor mij weg.

Meest Hersenloze ODA-geiler:
Die Frank van D.I.A, overduidelijk.

Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub):
/

Beste Oorlog:
Met Ui tegen Fide.

Beste Farmslaaf:
Fabian, loveyou schatje <3.

Beste Troll Ingame:
Rebecca, wat een debiel.

Beste manier voor Emile om af te vallen:
Drugs, geloof me dan gaat het snel. Maar fuck it, je bent goed zoals je bent en je regelt sowieso meer vrouwen dan 90% van Fide toch? <3

Knapste moeder (gedraag je Melvin):
Pim z’n zus, binnenkort moeder van mijn dochtertje xx
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Beste manier voor Emile om af te vallen: Drugs, geloof me dan gaat het snel. Maar fuck it, je bent goed zoals je bent en je regelt sowieso meer vrouwen dan 90% van Fide toch? 3
Sws broeder, ballers for laif x3
 

DeletedUser

Guest
Speciaal voor Laurens helemaal in kleur.

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

Ruthless Maniac is het beste account van Fide, omdat dit account precies deed wat het moest doen. Saai werk in de rim en steeds maar blijven farmen en doelloos clears spammen. Dit is niet het meest skillvol, maar voor Fide is dit het belangrijkste account geweest in het zuiden, terwijl Jannick en Emile nergens credits voor verwachtten, dus krijgen ze die wel. (Nu ik dit schrijf komt het lijstje van Emile online, maar ik ga dit niet opnieuw schrijven. (Lik menne aars gij dikke)

Beste Gestopte Speler:

Aldo en Ricardo op The Age of Nobility hebben het lang solo uitgehouden tegen een grote overmacht. Hebben er zelfs voor gezorgd dat stammen die tegen hen aanlagen interne problemen kregen en bezweken. Ik herinner me een massa op de stamloze TAoN die er met een winst uitkwam. Dat vind ik knap, hoe slecht er dan ook aangevallen kan zijn destijds.

En ik noem even Richard :)

Beste Stamspeler:
Joost van Tokugawa Ieyasu komt als eerste in me op als een goede stamspeler. Alleen al er aan denkend dat hij met zijn rang 2 account clears levert voor het rang 1 account, waarna het rang 1 account met de eer zal strijken. Dan mag Joost deze nominatie. :rolleyes:


Wie was de grootste ego van W49?:

Zowel Frankie als Fabian zijn wel een beetje haantjes de voorste. Op Tribalwars is dat verder wellicht eerder een positieve eigenschap dan een negatieve, zolang er maar niet te veel in een stam samen zitten. Dat ging in Fide gelukkig goed.

Gezelligste speler:

Iedereen in Fide vond ik wel een gezellig persoon eigenlijk. Maar goed, om even wat belangrijke namen voor mij te noemen: Richard, Pim, Ronny, Max P, Anneke (bae).

Beste Stam:

Fide, al was het close!

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Ik stop, ok doei.


Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:

Rolf

De meest Faire Speler:

Faire spelers zijn losers. Je moet winnen door fair te zijn, niet door fair te spelen.

De meest unfaire speler:

Een stabber

De Beste / leukste actie:

Die keer dat Laurens 25 pakket edels doodliep? Ja, dat was een andere wereld, maar mag zeker genoemd worden.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:

Rolf die de boel bij elkaar verzint.

Met wie had je zeker W49 willen afsluiten:

Richard

De beste aanvaller:

Savior of the North heeft gewoon het beste gepresteerd op aanvallend vlak. Ze zullen niet veel tegenstand gehad hebben, maar dat valt allemaal lastig te vergelijken. Resultaat telt.

De slechtste aanvaller:

Devil in Disguise, Wouter leer eens spelen.

De beste verdediger:

Zowel Laurens als Steven verdienen deze beide voor respectievelijk hun skill en inzet.

De slechtste verdediger:

D.I.A. nubcakes gaan nog kloten op het einde, hihi. <3

De beste vv'er:

Dat zou ik zijn als ik ze veel had willen draaien.

De grootste noob / faler:

Martijn, want Martijn

Grootste Faalstam:

BBcorn, die MB stam van Met Ui was veel te groot en hebben niets kunnen bijdragen. Zielig.

Dé verrassing van W49 (Speler/actie):

Maikel van Annoy-O-Tron die bitches rekt.

De beste leider:

Timo, de beste leiders loggen 2 keer per week.

De slechtste leider:

Dirk, Met Ui maken, heel Fide zegt dat het een kut idee is en dan toch gaat iedereen hem een goede stamspeler vinden? How about no.

Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend:

Mijn respect is weinig waard.

Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?:

Joost dropt stats en dat was altijd leuk, want we wonnen altijd, overal, elk front.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?:

Aldo, ik citeer Melvin: Aldo zijn posts beginnen ronduit irritant en try-hard te worden. Niemand zit te wachten op je ellelange bullshit waarmee je even wil laten zien dat jij het AF wel weer wat actiever gaat krijgen. Ga toch batmintonnen man het begint echt irritant en zielig te worden dat je steeds weer de aandacht wil met je puntentellingen enzo.

Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen?

Niet zozeer spelers, maar whisky brengt het beste in mij naar boven. Letterlijk en figuurlijk.

De grootste spammer:

Alexander is echt een spammer en ruziezoeker, hoe raken we die gozer ooit nog kwijt. omfg :rolleyes:

Wat heb ik zelf voor W49 betekend:

Lees dit AF verder voor het verhaal van Azrahn.

Wie was de grootste nerd van je stam:

Michiel is een slimme knul.

Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub):

Anneke is echt ongelofelijk sexy. Ze weet het nog niet, maar overmorgen gaan we daten.

Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen:

Preventieve def zetten tegen R.D.R.

Meest Hersenloze ODA-geiler:

Joost van Toku en Jannick van Ruthless

Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub):

Rebecca

Beste Oorlog:

Fide VS R.D.R.

Beste Farmslaaf:

Had ik niet, daarom ben ik nog steeds kleiner.

Beste Troll Ingame:

Melvin trollt leuk.

Beste manier voor Emile om af te vallen:

Emile moet eens flink over z'n chick heen rijen. Heeft ie verdient.

Knapste moeder (gedraag je Melvin):
Anneke
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74358

Guest
Het heeft geen zin meer om lijstjes te maken denk ik, Emile heeft al genoeg in gang gezet met zijn lijstje rofl.
 
Bovenaan