Einde Wereld 16

Reactiescore
1.094
Hij draait sowieso constant om de punten heen.
Hij miste de kern bij mijn en mac ducks post, en ook al bij joue. Hij doet zich blind voor als het maar ook even tegenstrijdig is met zijn eigen argumenten.

En behalve dat TurboTurbo zal ook niet heel serieus hebben aangevallen. Dat account was maanden wat zeg ik misschien wel een jaar inactief.
En astra bestond ook nog uit Palikir overhung en andere noordelijke spelers. Die hebben nagenoeg niet nilva aangevallen. Die waren bezig tegen 40 + ~goh~ en high5. Nee sterk argument van hokuz. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
Hij doet het express hoor, sterke vorm van propaganda en zeer frustrerend voor ons ;)
 
Reactiescore
1.094
Hij doet het express hoor, sterke vorm van propaganda en zeer frustrerend voor ons ;)

Mja sterke vorm van propaganda als je - zoals hem - heilig overtuigd bent van je eigen gelijk.

Het is natuurlijk vreemd dat hij als Nilvaan visionair in zijn eentje tegen 4/5 verschillende mensen met gezamelijk 2 visies over het einde van w16 komt vertellen dat wij leugens en onzin zitten te bonjouren.
Frustrerend is het zeker, want hoe pan klaar je de argumenten neerlegt, en hoevaak je ze ook herhaald. Hij blijft ze negeren.
 

DeletedUser20611

Guest
Mja sterke vorm van propaganda als je - zoals hem - heilig overtuigd bent van je eigen gelijk.

Het is natuurlijk vreemd dat hij als Nilvaan visionair in zijn eentje tegen 4/5 verschillende mensen met gezamelijk 2 visies over het einde van w16 komt vertellen dat wij leugens en onzin zitten te bonjouren.
Frustrerend is het zeker, want hoe pan klaar je de argumenten neerlegt, en hoevaak je ze ook herhaald. Hij blijft ze negeren.

Hij kent de waarheid zelf ook wel hoor, dat is juist het sterke. Hij kan perfect doen alsof hij dat niet doet.

Iedereen die de moeite doet om dit te lezen weet wel de waarheid ondertussen ;)
 

DeletedUser41607

Guest
???

Ik zeg toch, toen de stab van FUL uitkwam en daarmee ccc16 viel, hebben we jullie nog 1 x al onze clears voor de clearmolen cadeau gedaan. Ik heb de VV van tomman een week lang gehad etc. Hoezo wij deden niks wat een BG moet doen wtf. Waar zit jouw gevoel voor logica? Omdat je aan je BG komt verkondigen dat je ze gaat stabben (tegen de gemaakte afspraken in accounts rekruteren), alvorens ze daadwerkelijk te stabben, is het geen stab meer en/of is je stab opeens prima verdedigbaar? Wat?:eek:

De rest ook weer...jullie wilden geen oorlog? Jullie wilden wel oorlog, anders had je niet een actie uitgevoerd waarvan je wist dat ie tot oorlog zou leiden. Het vallen van het samenwerkingsverband houdt inderdaad direct verband met het stoppen van Nilva. Ten eerste omdat onze BG's of samenwerkingspartners opeens vijanden werden doordat ze ons stabden en daardoor de wereldpolitiek op z'n kop kwam te staan, ten tweede omdat we niet met zo idioot veel stabbers wilden spelen.

Ten tijden van GohXL heeft Nilva nooit meer iets gedaan voor GohXL, andersom ook zeker niet. Misschien ooit voor mijn tijd geweest maar aangezien ik bijna 2 jaar w16 heb gespeeld is dat allang niet meer relevant. Die BG was kapot.

GohXL heeft nooit de intentie gehad om in oorlog met Nilva te gaan, we wisten echter al dat we aan heet rekruteren van de astra spelers meer zouden hebben dan aan Nilva. Als wij de ex-astra leden niet hadden was een groot deel daarvan naar curam gegaan, en dan ben ik toch wel benieuwd of Nilva Curam ook de oorlog zou hebben verklaard. Ik denk namelijk van niet. Het rekruteren van de ex-astra leden was voor GohXL een hele goede zet. Dit heeft namelijk verschil gemaakt tussen de wereld verliezen of de wereld winnen.
 
Reactiescore
1.094
Ten tijden van GohXL heeft Nilva nooit meer iets gedaan voor GohXL, andersom ook zeker niet. Misschien ooit voor mijn tijd geweest maar aangezien ik bijna 2 jaar w16 heb gespeeld is dat allang niet meer relevant. Die BG was kapot.

GohXL heeft nooit de intentie gehad om in oorlog met Nilva te gaan, we wisten echter al dat we aan heet rekruteren van de astra spelers meer zouden hebben dan aan Nilva. Als wij de ex-astra leden niet hadden was een groot deel daarvan naar curam gegaan, en dan ben ik toch wel benieuwd of Nilva Curam ook de oorlog zou hebben verklaard. Ik denk namelijk van niet. Het rekruteren van de ex-astra leden was voor GohXL een hele goede zet. Dit heeft namelijk verschil gemaakt tussen de wereld verliezen of de wereld winnen.

Ik denk dat ze wel de oorlog hadden verklaard. Juist. En dat maakt het gebeure nou heel tegenstrijdig/hypocriet.
Meneer noemt recruits een backstab. Maar 'vergeet' dat zijn BG er net zo hard op zat te jagen. Ik durf te wedden dat het dan 'tactische' recruits waren ipv backstabs. Want dan zou het in hun voordeel vallen, en dan was het wel goed.

En alsnog, was astra gevallen terwijl FUL dan wel had mee gedaan, was het waarschijnlijk aslnog op de uiteindelijke situatie die ontstond uitgedraaid. Namelijk, FUL en GoH XL die vrede met elkaar verklaren en samen tegen nilva en curam ten strijde trekken. Dus ik snap sowieso het hele probleem niet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Komt dat stukje van mental nog of :D?
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
1.577
Ik herinner me nog dat bij de oprichting van CCC16 ook FUL had toegezegd dat ze Astra* weldra zouden aanvallen. Intussen waren Nilva, 40+ en High 5² al begonnen met hun acties op Astra*. Nilva heeft daar toen het meeste van geprofiteerd. Ons front was aan Astra* was toen niet sterk genoeg (O²-leden die het voor de fusie ook al zwaar te verduren hadden) en 40+ kreeg ook rake klappen. Maar we hielden ons sterk dat FUL zijn beloftes zou inlossen en dat zou het ultieme keerpunt worden in de oorlog. Helaas bleef de aanvalsgolf van FUL uit, ondanks meermaals aandringen van H5 die CCC16 leidde. Achteraf was duidelijk waarom, FUL koos namelijk voor Astra*. Achteraf gezien een meesterzet. Dat was het begin van het einde voor Nilva en High 5². Je kan het een stab noemen, omdat de beloftes niet werden ingelost en we eigenlijk een maand lang werden belogen. Maar Nilva is niet de stam die daarover moet zeuren, want het was vooral 40+ dat het moest bekopen.

Wij hoopten ons nog te versterken met Palikir en co. Een versterking die voor ons broodnodig was, omdat we toch heel veel kwaliteit hadden verloren die niet genoeg werd vervangen. Toen dat 3- of 4-tal uiteindelijk koos voor Goh XL wist ik al dat dat het einde betekende voor High 5². De spelers van het voormalige O² waren namelijk niet van het niveau van het oude High 5 en geleidelijk aan bleef er van dat oude High 5 ook niets meer over. Ik probeerde nadien nog met Curam, maar toen waren we al ons opgebouwde krediet al verloren en was de situatie redelijk uitzichtloos geworden. Ook omdat lil-john en ik enorme meningsverschillen hadden. Goh XL en Astra* waren gefuseerd, Nilva was net als ons inactief geworden en in FUL zat een nieuwe frisse wind. Nog voor de oorlog begon, was die eigenlijk al beslist en dus besloot Curam de stekker eruit te trekken.

Grappig om herinneringen boven te halen :p.
 

DeletedUser55090

Guest
Mooi op te zien dat er naar FUL gekeken werd dat er een frisse wind door waaide altijd. Helaas was het niet altijd zo rooskleurig. Binnen FUL waren ook wel wrijvingen door o.a. het verzinnen van het plan rondom de CCC16. Ik weet nog goed dat het plan voornamelijk kwam van het team Yero en de uitvoering moest voornamelijk door de rest gedaan worden. Team Yero was altijd enorm goed in het maken van plannen, het omdraaien van situaties en het gek maken van tegenstanders.

Toch was er veel wrijving doordat dit plan ook veel actie op FUL te weeg bracht. Yero trok zich natuurlijk zoals zovaak terug van de VVs en de rest moest aan de slag. Ik weet alleen wel dat ik enkele geweldige mensen heb leren kennen binnen FUL/Mental en natuurlijk de voorgaande stammen. Joël, sverre (gig II) philips etc etc.

top tijd!
 
Reactiescore
1.094
Ik herinner me nog dat bij de oprichting van CCC16 ook FUL had toegezegd dat ze Astra* weldra zouden aanvallen. Intussen waren Nilva, 40+ en High 5² al begonnen met hun acties op Astra*. Nilva heeft daar toen het meeste van geprofiteerd. Ons front was aan Astra* was toen niet sterk genoeg (O²-leden die het voor de fusie ook al zwaar te verduren hadden) en 40+ kreeg ook rake klappen. Maar we hielden ons sterk dat FUL zijn beloftes zou inlossen en dat zou het ultieme keerpunt worden in de oorlog. Helaas bleef de aanvalsgolf van FUL uit, ondanks meermaals aandringen van H5 die CCC16 leidde. Achteraf was duidelijk waarom, FUL koos namelijk voor Astra*. Achteraf gezien een meesterzet. Dat was het begin van het einde voor Nilva en High 5². Je kan het een stab noemen, omdat de beloftes niet werden ingelost en we eigenlijk een maand lang werden belogen. Maar Nilva is niet de stam die daarover moet zeuren, want het was vooral 40+ dat het moest bekopen.

Wij hoopten ons nog te versterken met Palikir en co. Een versterking die voor ons broodnodig was, omdat we toch heel veel kwaliteit hadden verloren die niet genoeg werd vervangen. Toen dat 3- of 4-tal uiteindelijk koos voor Goh XL wist ik al dat dat het einde betekende voor High 5². De spelers van het voormalige O² waren namelijk niet van het niveau van het oude High 5 en geleidelijk aan bleef er van dat oude High 5 ook niets meer over. Ik probeerde nadien nog met Curam, maar toen waren we al ons opgebouwde krediet al verloren en was de situatie redelijk uitzichtloos geworden. Ook omdat lil-john en ik enorme meningsverschillen hadden. Goh XL en Astra* waren gefuseerd, Nilva was net als ons inactief geworden en in FUL zat een nieuwe frisse wind. Nog voor de oorlog begon, was die eigenlijk al beslist en dus besloot Curam de stekker eruit te trekken.

Grappig om herinneringen boven te halen :p.


Volgens mij deelde 40+ juist harde klappen uit als ik me niet vergis. Zo werden sjeff the infinity etc weggespeeld.
Pas echt op het laatste werd dimanuz punisherz kipling en nog een paar aangepakt.

Maar nilva heeft alsnog geen recht van spreke, want daar konden ze ook wel bedenken dat FUL niet op hun achterhoofd was gevallen. Als FUL namelijk mee zou doen, zouden zij de volgende op het lijstje zijn als het over was, dan werden ze aangevallen door notabene Nilva (& 40+ maar daar was al oorlog mee).
 
Reactiescore
1.577
Volgens mij deelde 40+ juist harde klappen uit als ik me niet vergis. Zo werden sjeff the infinity etc weggespeeld.
Pas echt op het laatste werd dimanuz punisherz kipling en nog een paar aangepakt.

Maar nilva heeft alsnog geen recht van spreke, want daar konden ze ook wel bedenken dat FUL niet op hun achterhoofd was gevallen. Als FUL namelijk mee zou doen, zouden zij de volgende op het lijstje zijn als het over was, dan werden ze aangevallen door notabene Nilva (& 40+ maar daar was al oorlog mee).

Ik ben een tijdje weggeweest, maar voor zover ik mij herinner hebben 40+ en Astra* afwisselend rake klappen uitgedeeld en ontvangen.

Je kan het Nilva verwijten dat ze naïef zijn geweest. Maar aan de andere kant was er ook geen reden om FUL niet te vertrouwen. Iedereen wilde toen van Astra* af, ook FUL. Bovendien werd er ons op het gedeelde forum altijd beloofd dat ook FUL zou aanvallen. CCC16 was misschien niet de meest eerlijke strijdkracht, maar het was een bondgenootschap à l'ancienne. Een woord is een woord en we knallen gewoon tot Astra* breekt. Dat was toch ook de indruk die het op mij naliet. En wie weet hoe het was gedraaid als Astra* door toedoen van de vier anderen was gevallen. Waarom zouden FUL en Curam dan niet samen strijden tegen Nilva of 40+? En wat met de overblijvers van het voormalige Astra*? Het lijkt me net krom om te zeggen dat na CCC16 FUL aan de beurt zou zijn. Nilva had de slechtste papieren met een enorm front aan Curam en FUL.
 

DeletedUser20611

Guest
. Ik weet alleen wel dat ik enkele geweldige mensen heb leren kennen binnen FUL/Mental en natuurlijk de voorgaande stammen. Joël, sverre (gig II) philips etc etc.

top tijd!
Kom W37 spelen knul ;)

En wie weet hoe het was gedraaid als Astra* door toedoen van de vier anderen was gevallen. Waarom zouden FUL en Curam dan niet samen strijden tegen Nilva of 40+? En wat met de overblijvers van het voormalige Astra*? Het lijkt me net krom om te zeggen dat na CCC16 FUL aan de beurt zou zijn. Nilva had de slechtste papieren met een enorm front aan Curam en FUL.
Astra* is dan ook gevallen? Wij hebben onze deelname inderdaad niet serieus genomen omdat dat de keuze was tussen het winnen van de wereld of het verliezen.
Nilva & Curam/High5 waren al vrienden van toen het moment dat het allereerst Mental met Prik viel dus dat leek mij sterk da Nilva de slechste papieren zou gehad hebben. Verder moet je dan rekenen dat GOH XL sws ging doorbashen op FUL en aan de andere kant Nilva. Met maar 9 leden is dat nooit een gift.
Wij hebben diplomatisch een meesterzet gedaan, heeft niks met stabben te maken.
 
Reactiescore
1.094
Ik ben een tijdje weggeweest, maar voor zover ik mij herinner hebben 40+ en Astra* afwisselend rake klappen uitgedeeld en ontvangen.

Je kan het Nilva verwijten dat ze naïef zijn geweest. Maar aan de andere kant was er ook geen reden om FUL niet te vertrouwen. Iedereen wilde toen van Astra* af, ook FUL. Bovendien werd er ons op het gedeelde forum altijd beloofd dat ook FUL zou aanvallen. CCC16 was misschien niet de meest eerlijke strijdkracht, maar het was een bondgenootschap à l'ancienne. Een woord is een woord en we knallen gewoon tot Astra* breekt. Dat was toch ook de indruk die het op mij naliet. En wie weet hoe het was gedraaid als Astra* door toedoen van de vier anderen was gevallen. Waarom zouden FUL en Curam dan niet samen strijden tegen Nilva of 40+? En wat met de overblijvers van het voormalige Astra*? Het lijkt me net krom om te zeggen dat na CCC16 FUL aan de beurt zou zijn. Nilva had de slechtste papieren met een enorm front aan Curam en FUL.

Volgens mij was het eerst 40+ wat uitdeelde en daarna astra. Maar goed, maakt niet echt verder uit.

De overblijvers van Astra* mochten in principe nergens opgenomen worden, dat werd geeisd (of het afgesproken was weet ik niet, ik zat er immers toen nog zelf in). En tuurlijk FUL heeft zich niet echt in het mooiste daglicht gezet door hun deelname van de ccc16 af te blazen. Maar dat zeg ik, als ze ermee door waren gegaan, en GoH XL en Curam ook niet astra spelers had gerecruit, dan was de situatie (theoretisch) als volgt geweest:

4 stammen, gohxl/40+ FUL Nilva en Curam, deze stammen zouden dan astra (spelers) wegwerken. Nilva en curam hadden BG. 40+ en FUL hadden oorlog. Hokuz had iets geroepen dat FUL aanvallen de enige optie was erna. Nou dat vind ik net zo betwistbaar, dan is het gewoon de hele wereld tegen FUL, en voila, dan was de volgende logische stap 40+/GoH XL.
Het is dus minstens net zo betwistbaar gezien je dan gewoon misbruik maakt van de situatie. Eerst met men allerlei afspraken maken om hoofdtarget uit de schakelen, en dan diezelfde mensen gewoon als een blok laten vallen. Dus daarom zei ik, dat het wel erg naief zou zijn geweest, als je had gedacht dat men zich zo makkelijk zou laten strikken. En dat kan je zus en zo uitleggen. Maar het komt erop neer dat er verwijten komen naar FUL, terwijl het andersom net zo goed zou kunnen gebeuren, of zelfs zou gebeuren.

Dus ik vind het allemaal een beetje onzin die verwijten.

EDIT:
En tuurlijk, de wereld had ook gelijk anders kunnen lopen, FUL en 40+ zouden bijv. hun oorlog kunnen bijleggen. Maar dan krijg je bijna exact dezelfde situatie waarmee de oorlog/wereld is gewonnen, alleen die paar astra spelers niet, die zouden dan in dorpjes net iets wat evenwichtiger zijn verdeeld over de 4 stammen (waarschijnlijk). Dus again, ik snap alle verwijten niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
Enorm lang niet meer gespeeld, bak er waarschijnlijk niks meer van. En vind ik de beloningen gewoon lachwekkend, mis een wereld precies zoals W16 of W19.
Ja, het loopt er natuurlijk ook vol met die zelfbenoemde pro's. Ik zou bijna 'de nieuwe generatie' durven zeggen ;)

Ik speel er met Gig en Dennis ;)
 
Reactiescore
1.577
Kom W37 spelen knul ;)


Astra* is dan ook gevallen? Wij hebben onze deelname inderdaad niet serieus genomen omdat dat de keuze was tussen het winnen van de wereld of het verliezen.
Nilva & Curam/High5 waren al vrienden van toen het moment dat het allereerst Mental met Prik viel dus dat leek mij sterk da Nilva de slechste papieren zou gehad hebben. Verder moet je dan rekenen dat GOH XL sws ging doorbashen op FUL en aan de andere kant Nilva. Met maar 9 leden is dat nooit een gift.
Wij hebben diplomatisch een meesterzet gedaan, heeft niks met stabben te maken.

Ik noem het ook geen stab, Joël :p.. Lees effe deftig.

Astra* is niet gevallen zoals het moest vallen. Uiteindelijk is die stam gewoon samen met Goh XL verder blijven bestaan. Goh XL, nota bene heel lang een vijand van Astra* en FUL. High 5 heeft trouwens heel dicht gestaan op het verbreken van het bondgenootschap met Nilva. Wij hadden ons voorbereid op een oorlog, zelfs nog gepraat met Astra* over een eventuele samenwerking. Dus als jullie dachten dat we onvoorwaardelijke vriendjes waren; dat was meer uit noodzaak. Aan Nilva hebben wij nooit iets gehad en Nilva heeft ook niet veel aan ons gehad, behalve in de beginfase van de oorlog met Astra*. Toen hebben wij over lange afstand OS gestuurd, maar omdat onze OS uren voor niets liep (dorpen werden massaal overgenomen) zijn we daarmee opgehouden.

Voor mij zou na CCC16 alle diplomatie gewoon van 0 beginnen. Want eerlijk is eerlijk, de diplomatiek op W16 werd grotendeels gevoerd in functie van Astra*. Die stam had de touwtjes altijd in handen en slechts een paar keer is het High 5 gelukt om die dominantie in de diplomatie te doorbreken. Dus ik vind het een beetje kort door de bocht te zeggen dat FUL de volgende was.
 
Reactiescore
24
Ik noem het ook geen stab, Joël :p.. Lees effe deftig.

Astra* is niet gevallen zoals het moest vallen. Uiteindelijk is die stam gewoon samen met Goh XL verder blijven bestaan. Goh XL, nota bene heel lang een vijand van Astra* en FUL.

Je hebt een goed punt hier, maar dat kon je somehow wel verwachten. Van het rijtje aragorn, zonnn krovikan Palikir 0WNZ en overhung hadden alleen die laatste 3 front met GoH XL, waar zij juist wel winsten behaalde. En Zonnn had een mini frontje met nilva en er lagen misschien 2 spring dorpjes van curam. Dus deze leden hadden ook niet echt iets met nilva te maken.
En ja GoH XL kon ze zeker wel gebruiken. Dus ik kan me de recruits van deze leden wel voorstellen. Vervolgens verzuimde men in Nilva om snel abdelya en andere astra accounts daar weg te spelen. Waarvan toen een enkeling later ook werd binnen gehaald. En toen waren de rollen omgedraaid.

Dus tja, Hokuz ziet het als een stab. Maar volgens mij is het gewoon diplomatisch falen van nilva en curam en de goede ingeving van GoH XL en of FUL/Mental.


High 5 heeft trouwens heel dicht gestaan op het verbreken van het bondgenootschap met Nilva. Wij hadden ons voorbereid op een oorlog, zelfs nog gepraat met Astra* over een eventuele samenwerking. Dus als jullie dachten dat we onvoorwaardelijke vriendjes waren; dat was meer uit noodzaak. Aan Nilva hebben wij nooit iets gehad en Nilva heeft ook niet veel aan ons gehad, behalve in de beginfase van de oorlog met Astra*. Toen hebben wij over lange afstand OS gestuurd, maar omdat onze OS uren voor niets liep (dorpen werden massaal overgenomen) zijn we daarmee opgehouden.

Ik kan me nog wel iets vaags herinneren ja. Tevens fungeerde die BG wel voor een extra safezone. Waar we pas later bevestiging over kregen dat men een extra oorlog niet aan kon. Dus die BG was er niet voor niets.
Maar die spanningen tussen nilva en curam werden pas echt duidelijk toen beiden stammen het al hadden opgegeven.
Wat dat betreft is het dan men zelf te verwijten.

Voor mij zou na CCC16 alle diplomatie gewoon van 0 beginnen. Want eerlijk is eerlijk, de diplomatiek op W16 werd grotendeels gevoerd in functie van Astra*. Die stam had de touwtjes altijd in handen en slechts een paar keer is het High 5 gelukt om die dominantie in de diplomatie te doorbreken. Dus ik vind het een beetje kort door de bocht te zeggen dat FUL de volgende was.

Volgens mij was rond de val van astra juist heer Groot khan er zelf niet. Die was toen een tijdje gestopt. Toen had astra zeker niet de diplomatie in handen. Dat was toen denk ik nilva, of althans, die vonden dat zij dat hadden, want die gingen vervolgens eisen stellen tegenover FUL en GoH XL omtrent astra spelers en dergelijke.

Behalve dat denk ik als de leden van astra voor een deel de keuze hadden gemaakt om naar curam over te stappen men echt wel FUL en of GoH XL als volgend target zou nemen.
 

DeletedUser63410

Guest
Ik herinner me nog dat bij de oprichting van CCC16 ook FUL had toegezegd dat ze Astra* weldra zouden aanvallen. Intussen waren Nilva, 40+ en High 5² al begonnen met hun acties op Astra*. Nilva heeft daar toen het meeste van geprofiteerd. Ons front was aan Astra* was toen niet sterk genoeg (O²-leden die het voor de fusie ook al zwaar te verduren hadden) en 40+ kreeg ook rake klappen. Maar we hielden ons sterk dat FUL zijn beloftes zou inlossen en dat zou het ultieme keerpunt worden in de oorlog. Helaas bleef de aanvalsgolf van FUL uit, ondanks meermaals aandringen van H5 die CCC16 leidde. Achteraf was duidelijk waarom, FUL koos namelijk voor Astra*. Achteraf gezien een meesterzet. Dat was het begin van het einde voor Nilva en High 5². Je kan het een stab noemen, omdat de beloftes niet werden ingelost en we eigenlijk een maand lang werden belogen. Maar Nilva is niet de stam die daarover moet zeuren, want het was vooral 40+ dat het moest bekopen.

Humor dat jij dingen weet te herinneren waar je nooit bij bent geweest... Volgens mij was CCC16 namelijk bij jouw 8ste pauze opgericht door opperman Veduki. Jij kwam toevallig na alles in de soep was gelopen weer terug huppelen om de boel weer te repareren. Wat je naar mijn mening op een geniale manier deed! Je bewees namelijk dat het nog erger kon door een burgeroorlog te creëren om het leiderschap waarna High 5 nooit meer die positie zou bekleden die het tot dan toe deed. De nummer één positie :D:p

Voor mij zou na CCC16 alle diplomatie gewoon van 0 beginnen. Want eerlijk is eerlijk, de diplomatiek op W16 werd grotendeels gevoerd in functie van Astra*. Die stam had de touwtjes altijd in handen en slechts een paar keer is het High 5 gelukt om die dominantie in de diplomatie te doorbreken. Dus ik vind het een beetje kort door de bocht te zeggen dat FUL de volgende was.

Hier vergeet je iemand echt credits te geven. Diplomatiek stond ik er namelijk nooit alleen voor.. Wat mensen nog wel eens vergeten is dat het om elkaar wat gunnen gaat. Deze persoonlijke band had ik al sinds het begin met Yero Fosgate. Had ik deze speler niet gekend, was deze wereld anders gelopen.

Ik wist al maanden van tevoren dat CCC16 eraan kwam. De Yero's vonden het laf en twijfelden om deel te nemen. Ik was voor CCC16, ik wist namelijk dat Astra* capabel genoeg was het even uit te zingen. FUL kon sowieso de oorlog op dat moment niet aan, dus never waste a good crisis. CCC16 werd doorstaan, ik wist mijn vijanden en kon ze dus makkelijk neerhalen. Zo overleefde Astra* CCC16 een wereldoorlog die we toch maar op onze cv hadden staan sindsdien, iets waarmee ons niveau werd bevestigd en waarna Veduki verleden tijd was.

Voor mijn tijd als leider was H5 oppermachtig in de diplomatieke sferen. Dit kwam mede door zwak leiderschap van Veduki en consorten. Daarna heeft H5² enkel nog doormiddel van een fusie nummer 1 gestaan, maar met de oprichting van CCC16 liet het zien geen overwicht te hebben op deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan