- Reactiescore
- 24
Hoe wil je verkopen dat FUL het slimmer heeft aangepakt dan Nilva? Denk je oprecht dat wij niet óók snapten dat wanneer we Astra* weg zouden werken, FUL ons volgende logische target zou zijn, en wij dat van hen? Sterker nog, het was het ENIGE mogelijke target. We hadden verder alleen front met Astra* die we aan het wegwerken waren, en met Curam welke onze bondgenoot waren. FUL was letterlijk de enige volgende stam die we oorlog konden verklaren. Maar bovenal is een afspraak een afspraak. Wij zijn niet naief om niet net als FUL aan een plan om te backstabben te denken, FUL zijn niks meer dan lafbekken en stabbers om dit wél te doen. Anticiperen op ooit met elkaar oorlog zullen moeten voeren is prima. Stabben is niet prima.
Blijkbaar zijn jullie wel zo naif geweest. Want denk je nou werkelijk dat FUL een afspraak ging maken om het zover te laten komen dat zij dan tegen de overmacht van Nilva en Curam (en ze hadden toendertijd ook oorlog met 40 +) zou vechten?
Dan ben je wel ongeloofelijk stom. Echt ongeloofelijk stom. Dat is een van de meest idiote dingen die ik ooit heb gehoord. Alsof een stam expres zijn eigen ondergang wil gaan tekenen. Echt een blamage vanaf jou kant Hokuz... Echt wat een kul argument..
Bovendien wil ik je ook nog even wijzen op iets wat Sseg aanhaalde
Het is nooit een kwestie van niet durven geweest, wel van geen zin of geen tijd. De schuld ligt voornamelijk bij onszelf, maar niet de onvoorwaardelijke steun van Curam hebben is een vrij zwaar wegende factor geweest![]()
Vreemd dat er toendertijd nooit een woord over backstab van FUL (die sowieso weinig relevant aan het geheel - en wat niet eens een backstab is) is gezegd. En ook de recruits doen ook niet toe aan jullie opgeven omdat jullie daarna pas de oorlog verklaarden aan GoH XL, dus dat opeens die recruits dan een reden zijn op om te geven is zo dubbelzinnig als ik weet niet wat.
Dus wat is nou je punt, want je argumenten raken kant nog wal. Zeker omdat alles wat je tot nu toe hebt beweerd in strijd is met wat je eerder hebt gezegd. Uiterst vreemd..