DeletedUser35742
Guest
Het Mental van TheHappinessFactory is inderdaad gevallen nadat Astra* de oorlog verklaarde aan Mental toen Mental al oorlog had met Nilva, Fallen en nog een andere rimstam. Daar hebben we toen met de actieve leden naar Dice. gegaan, vervolgens FUL en vervolgens het nieuwste Mental waartegen Nilva gewoon keihard onderuit ging hé G.
FUL waartegen Nilva viel had maar 8 leden. Het klopt dat je ooit de eerste veldslag hebt gewonnen, maar de oorlog heeft Nilva duidelijk verloren tegen het laatste Mental/FUL
Ik kan begrijpen dat je het niet zo fijn vond dat GOH XL tot 2x toe fuseerde. (GOH + 40+en GOH XL + Astra*), dat vonden wij ook niet fijn waardoor vele mensen onterecht in het winnende kamp kwamen en later nog de wereld verziekten met die oorlog maargoed. Dat FUL diplomatisch de sterkste stam is geweest op W16 is in jouw ogen misschien een verwijt maar ik vind het een compliment. Wij hebben alles perfect uitgestippeld en uitgespeeld en mogen onszelf zeker terechte winnaars noemen..
Je weet dat je mijn favoriete forumposter bent en dat komt omdat je zo goed bent in propaganda G, daarom zul je nooit of te nimmer toegeven aan wat ik en Seggg hierboven vermelden.
PS: Ik vermeld zeer zeker Curam nergens in mijn posts omdat die stam gedurende heel W16 onzichtbaar was. Je kan zeggen dat wij verkozen om niet deel te nemen aan CCC16, maar liever er voor uitkomen dan zo maar half te strijden zoals Curam.
??? Het uiteindelijke Mental was een stam waar we niet meer tegen wilden spelen omdat het lafbekken en stabbers waren en slechts de leftovers van een stam die we al lang en breed verslagen hadden. We werden niet door jullie weg gespeeld, we wilden niet tegen jullie spelen omdat jullie stijl van stabben en nog meer stabben ons niet beviel. Ik was overigens samen met besuikerd de eerste die op delete ging (30 augustus/1 september) en in de aanloop daar naartoe was er helemaal geen sprake van aangevallen worden door Mental als stam. Zelfs helemaal niks. 2 accounts die fuseerden met Curam wat voor een heleboel rode bolletjes zorgde, en de gebruikelijke over en weer verliezen vs Astra* of de Astra* spelers in GoH XL, maar Mental nee. Wat jullie hebben 'gesloopt' waren accounts die niks meer deden in een stam die op het punt stond op barbaar te gaan. Wat voor de duidelijkheid alleen maar was omdat we tegen zoveel stabs niet opkonden.
Van tegen FUL vallen was dan ook nooit sprake, we vielen dan vooral tegen GoH XL. Maar volgens jouw logica is je eerste Mental dan toch ook tegen ons gevallen en niet Astra* De eerste fusie van GoH XL boeide ons geen donder. Met uitzondering van Carrrlo waren de GoH spelers ruk, en we lagen daar niet, en we hadden geen banden met GoH voor het fuseerde met 40+. De 2e fusie was er eentje die tegen alle gemaakte afspraken inging en niks meer dan een ordinaire stab. Dat jij nou net degene bent die moet beginnen over sommige onterechte winnaars (sommige van de accounts in GoH XL toen deze de wereld wonnen ken ik zelfs helemaal niet) is komisch. Je verliest van ons, je stabbed de hele wereld, gaat vervolgens samenwerken met 1 van de stammen die gestabbed zijn door FUL (maar die door de aanname van de Astra* spelers óók ons hebben gestabbed), en noemt jezelf vervolgens de terechte winnaar omdat er door julle wangedrag geen leuke mensen meer over zijn die nog met of tegen jullie willen spelen?
De delete van Nilva als stam was er letterlijk, 100% eentje omdat we ons niet konden vinden in het stabben van letterlijk heel de wereld. Vandaar dus mijn claim dat jullie overwinning er eentje geboren uit pure armoede is. Maar jij klaagt over aangevallen worden door GoH XL op het einde? Over Curam: dat waren stuk voor stuk leuke mensen en met een deel van hen heb ik nog verder mogen spelen op W24. Als jij oprecht meent dat het beter is om toe te geven dat je iedereen genaait hebt (FUL) dan om gewoon leuk je best te doen maar niet zo heel goed te zijn (Curam) dan denk ik dat ik wel snap waarom je in de waan bent dat je terecht een wereld hebt gewonnen.