Wow wat lul jij nou uit je nek man? Heb je het Nilva vs Astra* topic nooit gelezen? Er waren maanden aan een stuk dat Astra* de volledige aandacht op ons had liggen/had kunnen hebben (niet onze schuld als dat niet het geval was), en heb je ooit de SCREENSHOTS van de oorlog gezien? We hadden minder dan een keer zoveel verslagen tegenstanders als aanvaller op het eind maar wel 4.5x zoveel overgenomen dorpen. Wat nou geen tegenstand, en wat nou Astra* heeft zich nooit op ons gefocust? Discussie is prima, liegen nog altijd niet.
Lijkt me behoorlijk gek, dat als 40 + en goh en high5^2 allemaal ook aanvallen, we constant alle aandacht op nilva hadden. Is ook totaal niet waar. Als dat wel waar was, zouden we dikke verliezen hebben geleden in het noorden, en minder tegen Nilva aan.
Zowel aanvallend als defensief moesten we onze krachten verdelen over 4 fronten, astra heeft daarin niet volledig kunnen focussen op nilva. Die overigens dan alsnog maar 1 front had gehad.
Dus die vlag gaat wel op hoor.
Ben je voor het gemak de Mental vs Nilva oorlog vergeten (door ons gewonnen) of High 5 vs Nilva (omgezet in een NAP en later BG bij een min of meer gelijke stand). Wij nooit getest? Hahahaha. Als je zoals je zegt niet zo goed weet wat er allemaal is gezegd of gebeurd, zeg dan ook niks.
Dit is al door J. gezegd
CCC16 was een initiatief van FUL (Yero). En juist FUL was degene die hun deelname faketen. Toen dit uitkwam -nota bene doordat Astra* zich verlulde- hebben GoH XL en Nilva de afspraak gemaakt om NOOIT Astra* leden te rekruteren. CCC16 eindigde op een moment dat wij voor de 4 deelnemende stammen clearmolens aan het doen waren. Voordat het de beurt van GoH XL was, viel dat pact. Uit sympathie voor GoH XL heeft Nilva toen alsnog een berg clears voor GoH XL de deur uit gestuurd, ook mede om de goede banden te onderstrepen.
Dat was de opzet van Lil-John de FFF16 / CCC16.
Ook even voor de duidelijkheid, dit account heeft verder niks te maken met welk organisatie-aspect van CCC/FFF16 dan ook ^^
Mooie post yero!
Alleen ik moet je wel betrappen op een foutje, namelijk dat ik CCC16 of FFF16 of FAIL16

bedacht zou hebben. Dat was namelijk hét idee van Bob, de orginele Veduki bespeler, ik was er op tegen.
Hoe wij nooit getest zijn met rang 1 verslagen tegenstanders als aanvaller, als rang 1 stam met een overweldigende rang 1 op de stammenoorlogen stats pagina is mij pas echt een raadsel. Maar dat zal komen omdat jij van logica of beredenerd vermogen nooit gehoord lijkt te hebben. Maar vooruit, ergens kan ik me nog wel voorstellen dat iemand uit een stam die door ons is gesloopt Nilva naar beneden wil halen. Jammer genoeg had ik jou altijd hoog zitten.
Onterecht, blijkt. Dan troost ik me maar met de gedachte dat ik die pruts account van je heb gesloopt
Ja als aanvaller, maar je wordt toch op meerdere vlakken getest? Dat weet je net zo goed als ik.
Tuurlijk, jullie zijn aanvallend over Astra* heen gewalst. Dat heb ik ook nooit ontkent.
Maar astra kreeg wel meer stammen over zich heen, en dat heeft wel flink in jullie voordeel gewerkt.
Zoals ik zei wij moesten onze aanvallende EN defensieve krachten verdelen over 3/4 stammen. Jullie zowel aanvallend als defensief maar over 1 stam, en jullie hadden aanvallend aspect ook nog veel hulp. Dat kan je niet ontkennen.
En wat is er vreemd aan om de stab van FUL als 1 van de redenen aan te dragen waarom wij het uiteindelijk niet hebben gered. Omdat FUL ons (en de rest van de wereld) heeft gestabbed, gingen zij van een stam waar we een gezamenlijk doel mee hadden, naar een stam waar we oorlog mee zouden gaan krijgen. Astra*/de Astra* spelers hadden we al oorlog mee, GoH XL KREGEN we oorlog mee omdat ze zich niet aan de afspraken hielden. Wat deze wereld eigen lijkt te zijn. Dus we gaan van 1, naar 3 tegenstanders, en alles wat we hebben is 1 waardeloze BG en weinig zin om nog door te spelen omdat het spelplezier ons is afgenomen door het...wangedrag van anderen, maar DAT is geen goede reden om aan te voeren voor het op delete zetten van onze accounts?
Zoals J. al zei, jij plaatst een diplomatische goeie zet onder het mom backstab.
Stel ze hadden het niet gedaan, dan hadden nilva en curam (& goh xl) FUL alsnog met een overmacht weggespeeld als de fff16 afgelopen zou zijn. Dat weet je net zo goed als ik, je mag immers de wereld niet beeindigen met 3 bg's. En daarna zouden jullie samen met Curam GoH XL aanpakken. Je kon het precies tekenen, zo wilde jullie de wereld eindigen.
Was het dan een backstab van jullie? Vast en zeker had dan iedereen hoog en laag geschreeuwd van niet.
FUL heeft het spel diplomatischer gespeeld dan jullie. En daarmee hebben ze de overwinning binnengesleept.
En nee, jullie kregen geen oorlog met GoH XL, jullie verklaarden zelf de oorlog aan GoH XL. Terwijl jullie met het meest multizijdige account van heel wereld w16 - die ook ver buiten het stam clusterlag - slechts met 1 speler van GoH XL/nieuwe recruits front hadden...
Jij lijkt onze verklaringen als excuses te zien. Dat is niet zo. Als Curam niet doet wat het wel moet doen (ons bijstaan), en GoH XL wel doet wat het niet moet doen (Astra* rekruteren) en FUL heel de wereld stabbed, dan denk ik dat wij met recht over prima verklaringen kunnen spreken. En dan alsnóg was de reden voor ons om op grijs te gaan (met accounts als MansonM en gusten als al dan niet tijdelijke uitzondering), dat we niet met zoveel stabbers op een wereld wilde spelen.
-Curam waardeloos als BG/op strijdvlak.
-Astra* een zwakke verzameling van de meest nare persoonlijkheden die ik ooit op een spelletje heb gezien.
-FUL stabbers van heel de wereld
-GoH XL stabbers richting hun laatste BG.
Ik weet niet of het excuses zijn. Maar door enkele gegevens lijkt het er zeker wel op.
Het feit blijft dat jullie de oorlog hebben gestart vanwege de recruits. Jullie wisten waar je aan toe was. Dit ging totaal niet als gepland.
Toen werd er overal op het forum geschreven dat nilva gestopt was door eigen toedoen, door inactiviteit en door de wanvertoning van curam.
Het is nooit een kwestie van niet durven geweest, wel van geen zin of geen tijd. De schuld ligt voornamelijk bij onszelf, maar niet de onvoorwaardelijke steun van Curam hebben is een vrij zwaar wegende factor geweest
En nu worden de stab/diplomatische zet van FUL, en de recruits - verder weg liggen van Nilva kon bijna niet- van Astra* als hoofdreden gezien? Van welke die eerste alweer bijna een jaar verleden tijd was toen JULLIE de oorlog begonnen.
Bovendien, vind ik niet dat jullie iets te klagen hebben. En dat is nou ook mijn hele punt. Als FUL wel mee had gedaan in de FFF16 dan hadden jullie na het einde ervan FUL ''gestabt'' (naar jou definitie). Of was het alsnog op een 2 tegen 2 situatie uitgelopen, wat zich ook aan het einde afspeelde.
Het zou nu gewoon een eerlijke strijd worden. Beide partijen waren evenwichtig verdeeld. Maar toen bleek dat men liever op barbaar ging, in een oorlog die ze notabene zelf waren gestart...
Ja dan lijken het inderdaad op excuses..
Nu zul jij dat vast afdoen als zwakke excuses want ja dat word van jou als slechte tegenstander verwacht, maar iedereen hier weet wel beter. Het is tekenend maar uitermate komisch dat de 2 ultieme stabbers de wereld winnend hebben af weten te sluiten over de rug van elke andere speler en stam. FUL stabbed heel de wereld inclusief GoH XL. GoH XL stabbed Nilva, wat FUL in de kaart speelt. FUL en GoH XL werken samen en winnen zo de wereld. Niks goede diplomatie, niks goed kunnen spelen, niks eer en geweten. Stab stab stab = win.
Ja dit is echt inderdaad complete onzin...