Einde vd wereld awards

Reactiescore
455
Dat was geen massa joh. Dat was letterlijk gewoon een clear dump waarin wij met 3/4e clears liepen omdat ze anders veel te lang stil zouden staan. Helemaal niemand van Fresh kreeg toen verder ook incomings. Dan is het eerder schandalig dat jullie nog niet alles op block ok hebben kunnen zetten. :redface:
 
Reactiescore
742
nouja, clear dump, geen OS van andere accounts en zelfs voor een cleardump was het een slechte opgezette aanval en ik zet nooit veel op block ok das gewoon te saai.....

dus als de massa op het zelfde niveau was of dicht erbij snap ik dat het als slechte massa word neergezet
 
Reactiescore
286
@Boy Meets World Thanks voor je benoeming in je lijstje :D.
Ik ga ook mijn lijstje maar eens maken, sorry jongens het zal weer enigszins een MOTR! lijstje worden, maar daar kan ik helaas niets aan veranderen.


Speler awards
Beste speler: Sowieso Insomnia Has Yoda. Jeroen & Jens, wat was ik op mijn dood voor jullie toen wij in het begin nog buren waren. Jullie hebben vanaf het begin af aan al puik werk geleverd. 24/7 actief. Het plannen van massa's, Hele nacht actief voor snipen + deffen, vv's draaien tot de top. Perfect!
Beste stamspeler: Zie hierboven
Beste aanvaller:
Insomnia has yoda
Beste verdediger:
Witchje, jullie hebben hier goed werk geleverd. Voor de hele fusies heeft conor een massa op jullie gegooid wat uitliep tot niets. Daarnaast heb ik mij in het begin van de wereld behoorlijk lopen ergeren aan ActionReaction. Ook wil ik hier AFAB benoemen, waarmee ik sinds het hebben van 1 dorp mee in de stam zat. Deze man heeft ook goed zitten deffen tegen Rebub.
Grootste vv slet:
Anonymous threat & Insomnia has Yoda
Grootste ego:
Simon, simon, simon. Wat een achterbaks egotrippertje ben jij. Jij zou Fresh wel eens omhoog helpen, als er verliezen waren was het niet jou schuld, als de massa offensief slecht was, was dat niet jou schuld.
Daarnaast was het jou idee om de UNI-rush te doen, maar toen wij jou hier op aanspraken, ging je bijna lopen huilen dat het niet jou idee alleen was. Simon Je hebt grote praatjes, maar je bent niets waard.
Gezelligste spelers:
Dit zijn er flink wat: Mijn co's Nigel, Rafaël, (yme) sowieso. Daarnaast goed kunnen babbelen met Jens en Jeroen, Niels, Pieter, Zidan, Jody, Kevin, Rafaël 2. Maar heel MOTR! was gezellig!
Mooiste spelersnaam:
Kapitrein
Mooiste profielfoto speler:
Smokin Aces
Welke speler was voor jou de verrassing:
Zidan 100%. Heb nog in heel early game discussies gehad over of jij wel waardig genoeg was. Maar dit heb je echt laten blijken! Zo gemotiveerd en zo actief! topper!
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Devil in disguise, Behoorlijk veer verliezen na de eerste massa's + off niet dodgen.
Voor wie heb jij echt respect:

- Rafaël - Toen Ineens Yme inactief werd op Inev, was jij er gelukkig nog die samen met mij het account staande hield. Daarnaast was je ook lekker actief waarna wij hier voor vroegen.
- Nigel - Insgelijks, Jij hebt het account Inevitable wel even een boost gegeven + geholpen te redden. Zonder jou was inev niet waar hij nu staat. Onze aanvallen plande jij altijd in, zette wekkers wanneer nodig was ( Onder risico van je relatie :p). Ben echt heel blij dat je erbij bent gekomen!
- Jens die hele nachten door ging + ochtenden, zonder te slapen. Daarnaast altijd actief als je hem nodig had voor wat dan ook. Heb je voor de fusie van de stammen nog wel eens mot met je gehad, maar je bent een topgozer!
- Jeroen, Topgozer ben jij! Als we samen wat wilde plannen van blitzes was je ook altijd actief. Momenten dat er een massa gepland moest worden maar niemand tijd had, heb jij dat ook even gedaan! Held!
- Zidan, Zit ook hele nachten + ochtenden op om te deffen / snipen voor andere. Heel actief, reageert op alles, is betrokken bij iedereen. Topper!

Stam awards
Beste stam: MOTR! sowieso :D
Slechtste stam: Fresh, nadat ze al slecht speelde ook nog de wereldafspraken stabben. Gewoon Nope
Beste leider:
Leiding MOTR: Jens, Kevin, Rene
Slechtste leider:
Seduced by lies, + leiding Fresh.
Mooiste stamnaam:
MOTR! ( Dit is hoe TW werkt tegenwoordig toch? MONEY!!)
Mooiste stamplaatje
: MOTR! + 1C
Wie had je graag in de stam gehad: El professor, + Smokin aces ( als ik met hem communiceer buiten het AF). Ook afgezien van hun rol in deze wereldstab
Wie had je liever niet in je stam gehad: Simon, te groot ego

Algemeen Forum Awards
Favoriete forumposter:
@POOHBEER1 (Grootste ego wel)
Minst favoriete forumposter:
Op het AF @Smokin Aces , Zit vaak te haten op mij :(
Favoriete topic:
Spotprenten
Minst favoriete topic:
MBs os verlenen
Grootste wannabe van het forum:
@POOHBEER1 Lief Beertje <3

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Torens, na heel veel jaar niet te spelen, maakte dit het wel weer even makkelijker. Het was even wennen. Jammer dat vele het ons kwalijk namen dat wij onze tactiek aanpassen aan de wereld.
Slechtste instelling deze wereld: OS achter edels timen
Mooiste actie deze wereld:
Alle massa's van MOTR! op Fresh!
Grootste flopactie deze wereld:
Mephitis die naar Globe gaat ipv MOTR! en vervolgens wordt weggespeeld.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Recruit Ruvon zette de wereld op zijn kop, daarna was door de fusie van 1c + Fresh De wereld bepaald dat MOTR! met Globe samen moest. Deze heeft de wereld wel bepaald.
Grootste blunder van W72:
Fresh die de uni gaat uppen!


Daarnaast wil ik nog even toevoegen:
Fresh! echt schaam jullie, jullie lopen te zeggen dat wij alleen winnen op activiteit + gebruik torens. Sorry maar bij dit spel zijn wereld instellingen + activiteit de belangrijkste dingen.
Altijd een grote mond en excuses waarom wij dit hebben gewonnen. Jullie hebben gewoon slecht gespeeld en hebben verloren.
Het af te sluiten met ineens de wereldafspraken te verbreken en niet onze massa af te wachten, maar wel een grote mond dat jullie die toch makkelijk hadden gedeft. Jammer dat jullie dat dan nooit hebben laten zien!
Hoop niet met mensen meer te spelen die voor de Stab waren. Vooral Simon, stop met dit spel :).

Kusjes Dylan van Inevitable <3
 
Reactiescore
447
Fresh! echt schaam jullie, jullie lopen te zeggen dat wij alleen winnen op activiteit + gebruik torens. Sorry maar bij dit spel zijn wereld instellingen + activiteit de belangrijkste dingen.

Unpopular opinion: Universiteiten zijn ook wereldinstellingen

Toch een like want een lijstje is een lijstje: bedankt
 
Reactiescore
286
Unpopular opinion: Universiteiten zijn ook wereldinstellingen
Helemaal mee eens, maar Fresh! wilde early game wereldafspraken hier rondom. Niet om de torens, pas wanneer wij goed gebruik er van maken.
 
Reactiescore
2
Goh, vanuit exact liep alles toch lekker. Jammer dat tijdens laatste massa een hoop edels en clears van alw niet gestuurd zijn. Hadden alle edels gelopen kon rone niet gewoon 100 clears dodgen van ons en was er daar zeker winst. Plus rone defte telkens belachelijk duur.

Denk dat die laatste massa op rone toch enigszins verrassend was. Voor de rest werden er regelmatig wat fouten gemaakt of waren er intern problemen wat dan natuurlijk dorpenverlies veroorzaakt.

En je kan niet wegnemen dat simon echt wel veel hielp via vv op andere acc's en er veel energie in stak.

Alleszinds, proficiat met de overwinning.

Herald|Exact.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
319
Goh, vanuit exact liep alles toch lekker. Jammer dat tijdens laatste massa een hoop edels en clears van alw niet gestuurd zijn. Hadden alle edels gelopen kon rone niet gewoon 100 clears dodgen van ons en was er daar zeker winst.

Denk dat die laatste massa op rone toch enigszins verrassend was. Voor de rest werden er regelmatig wat fouten gemaakt of waren er intern problemen wat dan natuurlijk dorpenverlies veroorzaakt.

En je kan niet wegnemen dat simon echt wel veel hielp via vv op andere acc's en er veel energie in stak.

Alleszinds, proficiat met de overwinning.

Herald|Exact.
Dan waren je edels alsnog sniped geweest. Maar geeft niet, was een mooie poging.
 
Reactiescore
143
Nog een leuk MoTr! lijstje :D ik ben er vrij recent pas bij gekomen, dus treat it as such haha

Speler awards
Beste speler: I'd say Jens, er waren meer goede spelers, maar op gebied van def/off/vv/stam spirit is het wel duidelijk, denk ik haha
Beste stamspeler: Poh, zolang ik er bij ben geweest zou ik zeggen dat de samenwerking met buurtjes Inev fijn was, natuurlijk Jeroen en Jens op Yoda, Zidan op Goth staat altijd klaar, de Ducks, Rafa, Patrick, waarvan 1, Kvn, me zelfs kwam assisteren op Predec, Joeri op droog. Plenty goede stamspelers, kan er niet 1 van kiezen.
Beste aanvaller:
I'd say Jens en Jeroen op Yoda
Beste verdediger:
Van wat ik gehoord heb The Witch, maar ben zelf nog maar vrij nieuw haha
Grootste vv slet:
Jens
Grootste ego:
Hmmmm, weet ik eigenlijk niet
Gezelligste speler:
Zelfde rijtje als de beste stamspeler denk ik zo ongeveer haha, sfeer brengen is een belangrijke kwaliteit in een goede stamspeler, dus de overeenkomsten zijn logisch.
Grootste wannabe in het spel:
Wat ik er van gezien heb Simon, ik las vaak dat hij alles fixen zou, uni uppen =/= fixen.
Mooiste spelersnaam:
Tragedy under Grace
Mooiste profielfoto speler:
Droog2, mooi droog
Welke speler was voor jou de verrassing:
Pieter, mooie auto's xD altijd verrassend hahaha
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Ik ben eigenlijk zonder verwachtingen begonnen, dus teleurstellen is moeilijk. Maar na W69 wel teleurgesteld in het hele uni gedonder.
Voor wie heb jij echt respect:
Iedereen die tegen het uppen van de uni was vanaf het moment dat het idee naar voren kwam.
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Weet ik niet

Stam awards
Beste stam: Ik moet hier toch echt MoTr! invullen
Slechtste stam: Fresh, maar alleen zij die wilden uppen
Beste leider:
Jens, Kevin, René
Slechtste leider:
Ik begreep dat Simon leider was, Simon
Mooiste stamnaam:
Money Train!
Mooiste stamplaatje
: Money Train!
Wie had je graag/liever niet in de stam gehad: Ik was heel content met de groep waar ik bij terecht kwam haha

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Geen idee precies
Slechtste P&P'er: Geen idee precies
Favoriete forumposter:
Ik kan de doordachte posts van Rafael vaak wel waarderen
Minst favoriete forumposter:
Weet ik niet precies, maar ik heb een hekel aan slachtofferrollen enzo
Favoriete topic:
Spotprentjes, awards, kom maar door
Minst favoriete topic:
Grootste wannabe van het forum:
Hmm, ik ken niet iedereen bij naam

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: 50ms was heel tof om eens mee te maken
Slechtste instelling deze wereld: Zelfde antwoord hier als W69, uni.
Mooiste actie deze wereld:
Ik zou zeggen een massa afslaan en er zelf met dorpen bij weg lopen haha
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Uni uitbouwen lol
 
Reactiescore
447
Hier is hij dan, het langverwachte lijstje van 1 van de leiders binnen Fresh!
Namelijk Simon.

Reageer normaal want Simon heeft al genoeg shit over zich gekregen en zoals ik in men vorig post zei: Een lijstje is een lijstje, veel plezier!


Speler awards
Beste speler: Hier ga ik yoda nomineren. Naar mijn mening waren ze aanvallend de beste in de wereld en voelde het aan alsof ze Motr carryde. Defensief niet veel van ze gezien doordat ze weinig tot geen incjes kregen. En ik (Simon) natuurlijk :O

Beste stamspeler: Beste stamspeler gaat naar yoda moeten gezien hun hele hoge ods en klaarstaan voor hun stammies wat ik hoorde. En naar dylan voor altijd 99% van zijn def sturen wanneer er een massa van motr is. Of vvs pakken wanneer hij kan.

Beste aanvaller: Beste aanvaller gaat weer naar yoda moeten. Ik heb niet veel goede aanvallers gezien, maar yoda komt het dichtste bij tot 'beste aanvaller'.

Beste verdediger: Er is geen beste verdediger op deze wereld naar mijn mening. Of het was een block ok massa of gwn een beetje t-timen en hopen de snipe te raken niks bijzonders dus.

Grootste vv slet: Hier nomineer ik mezelf (Simon) voor bijna dagelijks wel 1 of 2 vvtjes te hebben en laatste weken wel 3 vvs per dag te doen.

Grootste ego: Ik (Simon) natuurlijk denken alles te fixen maar keihard neergaan :p

Gezelligste speler: Iedereen die wel in is voor een praatje zijn natuurlijk altijd de gezelligste :D

Grootste wannabe in het spel: Ik (Simon) geen twijfel over mogelijk. Altijd smoesjes verzinnen als er verliezen werden geleden!

Mooiste spelersnaam: .Inevitable <3

Mooiste profielfoto speler: golddarksies

Welke speler was voor jou de verrassing: Herald van het account exact 1 van de beste spelers die in fresh speelde.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: De speler rone. Ik had meer van hun verwacht sorry :( En Jagerm3ister voor het constante gezeik :(

Voor wie heb jij echt respect: Voor iedereen die niet vies is om vvtjes te doen.


Stam awards
Beste stam: Motr had al hun zaakjes goed op orde dus gaat award naar motr. En ze wonnen met elke massa wel dorpjes. +-20

Slechtste stam: Er zijn geen slechte stammen. Al had ik moeten kiezen was het fresh door inactiviteit en geen echte kwaliteit getoond wanneer het nodig was.

Beste leider: Leiding van motr.

Slechtste leider: Alle leiding van fresh inclusief mezelf (Simon)

Mooiste stamnaam: Tip - the inglorious pirates

Mooiste stamplaatje: Motr

Wie had je graag in de stam gehad: Iedereen :D

Wie had je liever niet in je stam gehad: Ik kan eigenlijk met iedereen wel werken.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: /
Slechtste P&P'er: /
Favoriete forumposter: Iedereen die positief is.
Minst favoriete forumposter: Iedereen die negatief is.
Favoriete topic: Einde wereldawards
Minst favoriete topic: Spotprenten
Grootste wannabe van het forum: Niemand

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: De snelheid.
Slechtste instelling deze wereld: De aantal ms.
Mooiste actie deze wereld: Dat fresh een keer geen dorpen verliest :D
Grootste flopactie deze wereld: Zeggen alles te sturen voor de massa en vervolgens er niet zijn :eek:
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Het uppen van de uni wat mijn idee was
Grootste blunder van W72: Elke massa 20+ dorpen verliezen.

Dit was het dan! Nogmaals geen haatreactie of je krijgt kata's :p
 
Reactiescore
447
Goh, vanuit exact liep alles toch lekker. Jammer dat tijdens laatste massa een hoop edels en clears van alw niet gestuurd zijn. Hadden alle edels gelopen kon rone niet gewoon 100 clears dodgen van ons en was er daar zeker winst. Plus rone defte telkens belachelijk duur.

Denk dat die laatste massa op rone toch enigszins verrassend was. Voor de rest werden er regelmatig wat fouten gemaakt of waren er intern problemen wat dan natuurlijk dorpenverlies veroorzaakt.

En je kan niet wegnemen dat simon echt wel veel hielp via vv op andere acc's en er veel energie in stak.

Alleszinds, proficiat met de overwinning.

Herald|Exact.
wij hadden gewoon de activiteit dan niet, waren duidelijke afspraken gemaakt dat ik pas vanaf september zou spelen en tijn nacht enkel
 
Reactiescore
2
wij hadden gewoon de activiteit dan niet, waren duidelijke afspraken gemaakt dat ik pas vanaf september zou spelen en tijn nacht enkel

Ja weet ik, en als je gewoon niet kan dan kan je niet. Maar zat toen wel in de planning voor massa. No hate feelings, tis gedaan nu :p
 
Reactiescore
447
Jup maar hadden op voorhand gezegd dat we het wel zouden gefixt krijgen maar dat is dus niet gelukt.
 
Reactiescore
805
Goh, vanuit exact liep alles toch lekker. Jammer dat tijdens laatste massa een hoop edels en clears van alw niet gestuurd zijn. Hadden alle edels gelopen kon rone niet gewoon 100 clears dodgen van ons en was er daar zeker winst. Plus rone defte telkens belachelijk duur.

Denk dat die laatste massa op rone toch enigszins verrassend was. Voor de rest werden er regelmatig wat fouten gemaakt of waren er intern problemen wat dan natuurlijk dorpenverlies veroorzaakt.

En je kan niet wegnemen dat simon echt wel veel hielp via vv op andere acc's en er veel energie in stak.

Alleszinds, proficiat met de overwinning.

Herald|Exact.
Zat geen verrassing in die massa op rone vond ik persoonlijk, te obvious fakes door torens vroeg

Gigantisch duur deffen wil ik dan wel eens zien wat je daarmee bedoeld
 
Reactiescore
155
Hier is hij dan, het langverwachte lijstje van 1 van de leiders binnen Fresh!
Namelijk Simon.

Reageer normaal want Simon heeft al genoeg shit over zich gekregen en zoals ik in men vorig post zei: Een lijstje is een lijstje, veel plezier!


Speler awards
Beste speler: Hier ga ik yoda nomineren. Naar mijn mening waren ze aanvallend de beste in de wereld en voelde het aan alsof ze Motr carryde. Defensief niet veel van ze gezien doordat ze weinig tot geen incjes kregen. En ik (Simon) natuurlijk :O

Beste stamspeler: Beste stamspeler gaat naar yoda moeten gezien hun hele hoge ods en klaarstaan voor hun stammies wat ik hoorde. En naar dylan voor altijd 99% van zijn def sturen wanneer er een massa van motr is. Of vvs pakken wanneer hij kan.

Beste aanvaller: Beste aanvaller gaat weer naar yoda moeten. Ik heb niet veel goede aanvallers gezien, maar yoda komt het dichtste bij tot 'beste aanvaller'.

Beste verdediger: Er is geen beste verdediger op deze wereld naar mijn mening. Of het was een block ok massa of gwn een beetje t-timen en hopen de snipe te raken niks bijzonders dus.

Grootste vv slet: Hier nomineer ik mezelf (Simon) voor bijna dagelijks wel 1 of 2 vvtjes te hebben en laatste weken wel 3 vvs per dag te doen.

Grootste ego: Ik (Simon) natuurlijk denken alles te fixen maar keihard neergaan :p

Gezelligste speler: Iedereen die wel in is voor een praatje zijn natuurlijk altijd de gezelligste :D

Grootste wannabe in het spel: Ik (Simon) geen twijfel over mogelijk. Altijd smoesjes verzinnen als er verliezen werden geleden!

Mooiste spelersnaam: .Inevitable <3

Mooiste profielfoto speler: golddarksies

Welke speler was voor jou de verrassing: Herald van het account exact 1 van de beste spelers die in fresh speelde.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: De speler rone. Ik had meer van hun verwacht sorry :( En Jagerm3ister voor het constante gezeik :(

Voor wie heb jij echt respect: Voor iedereen die niet vies is om vvtjes te doen.


Stam awards
Beste stam: Motr had al hun zaakjes goed op orde dus gaat award naar motr. En ze wonnen met elke massa wel dorpjes. +-20

Slechtste stam: Er zijn geen slechte stammen. Al had ik moeten kiezen was het fresh door inactiviteit en geen echte kwaliteit getoond wanneer het nodig was.

Beste leider: Leiding van motr.

Slechtste leider: Alle leiding van fresh inclusief mezelf (Simon)

Mooiste stamnaam: Tip - the inglorious pirates

Mooiste stamplaatje: Motr

Wie had je graag in de stam gehad: Iedereen :D

Wie had je liever niet in je stam gehad: Ik kan eigenlijk met iedereen wel werken.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: /
Slechtste P&P'er: /
Favoriete forumposter: Iedereen die positief is.
Minst favoriete forumposter: Iedereen die negatief is.
Favoriete topic: Einde wereldawards
Minst favoriete topic: Spotprenten
Grootste wannabe van het forum: Niemand

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: De snelheid.
Slechtste instelling deze wereld: De aantal ms.
Mooiste actie deze wereld: Dat fresh een keer geen dorpen verliest :D
Grootste flopactie deze wereld: Zeggen alles te sturen voor de massa en vervolgens er niet zijn :eek:
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Het uppen van de uni wat mijn idee was
Grootste blunder van W72: Elke massa 20+ dorpen verliezen.

Dit was het dan! Nogmaals geen haatreactie of je krijgt kata's :p

Iedereen met een beetje verstand weet dat dit geen “Simon” lijstje is :p
 
Reactiescore
447
Ik wil gerust de fotos van ons privégesprek hier zetten
 
Reactiescore
2.878
Goh, vanuit exact liep alles toch lekker. Jammer dat tijdens laatste massa een hoop edels en clears van alw niet gestuurd zijn. Hadden alle edels gelopen kon rone niet gewoon 100 clears dodgen van ons en was er daar zeker winst. Plus rone defte telkens belachelijk duur.

wij hadden gewoon de activiteit dan niet, waren duidelijke afspraken gemaakt dat ik pas vanaf september zou spelen en tijn nacht enkel
Bij MOTR! was dit niet veel anders? Hoevaak sommige leden wel niet onder VV stonden bij inc's of uitgaande massa's is ook iets dat de kwaliteiten binnen een stam aantoont. Enkel Exact/ALW/(Eddy?) liepen op Rone? Waar waren Desire, El Prof, Ace en Jager die de hele nacht aant gooien waren dan?
 
Reactiescore
2.508
ALW was sinds maart/april onderbemand idd, maar daarvoor was het een topteam. Al zeg ik het zelf

Anyways typische eind voor deze wereld, ik gun het Motr meer atm. Succes met gs pompen
 
Reactiescore
447
Bij MOTR! was dit niet veel anders? Hoevaak sommige leden wel niet onder VV stonden bij inc's of uitgaande massa's is ook iets dat de kwaliteiten binnen een stam aantoont. Enkel Exact/ALW/(Eddy?) liepen op Rone? Waar waren Desire, El Prof, Ace en Jager die de hele nacht aant gooien waren dan?
Ik wou het niet als excuus gebruiken he
 
Reactiescore
286
Ik wil gerust de fotos van ons privégesprek hier zetten

Ik weet dat Simon dit heeft geschreven, maar het gaat er om dat het meer een politiek correct bericht is, dan Simon die zijn echte visie geeft.
 
Bovenaan