@Boy Meets World Thanks voor je benoeming in je lijstje

.
Ik ga ook mijn lijstje maar eens maken, sorry jongens het zal weer enigszins een MOTR! lijstje worden, maar daar kan ik helaas niets aan veranderen.
Speler awards
Beste speler: Sowieso Insomnia Has Yoda. Jeroen & Jens, wat was ik op mijn dood voor jullie toen wij in het begin nog buren waren. Jullie hebben vanaf het begin af aan al puik werk geleverd. 24/7 actief. Het plannen van massa's, Hele nacht actief voor snipen + deffen, vv's draaien tot de top. Perfect!
Beste stamspeler: Zie hierboven
Beste aanvaller: Insomnia has yoda
Beste verdediger: Witchje, jullie hebben hier goed werk geleverd. Voor de hele fusies heeft conor een massa op jullie gegooid wat uitliep tot niets. Daarnaast heb ik mij in het begin van de wereld behoorlijk lopen ergeren aan ActionReaction. Ook wil ik hier AFAB benoemen, waarmee ik sinds het hebben van 1 dorp mee in de stam zat. Deze man heeft ook goed zitten deffen tegen Rebub.
Grootste vv slet: Anonymous threat & Insomnia has Yoda
Grootste ego: Simon, simon, simon. Wat een achterbaks egotrippertje ben jij. Jij zou Fresh wel eens omhoog helpen, als er verliezen waren was het niet jou schuld, als de massa offensief slecht was, was dat niet jou schuld.
Daarnaast was het jou idee om de UNI-rush te doen, maar toen wij jou hier op aanspraken, ging je bijna lopen huilen dat het niet jou idee alleen was. Simon Je hebt grote praatjes, maar je bent niets waard.
Gezelligste spelers: Dit zijn er flink wat: Mijn co's Nigel, Rafaël, (yme) sowieso. Daarnaast goed kunnen babbelen met Jens en Jeroen, Niels, Pieter, Zidan, Jody, Kevin, Rafaël 2. Maar heel MOTR! was gezellig!
Mooiste spelersnaam: Kapitrein
Mooiste profielfoto speler: Smokin Aces
Welke speler was voor jou de verrassing: Zidan 100%. Heb nog in heel early game discussies gehad over of jij wel waardig genoeg was. Maar dit heb je echt laten blijken! Zo gemotiveerd en zo actief! topper!
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Devil in disguise, Behoorlijk veer verliezen na de eerste massa's + off niet dodgen.
Voor wie heb jij echt respect:
- Rafaël - Toen Ineens Yme inactief werd op Inev, was jij er gelukkig nog die samen met mij het account staande hield. Daarnaast was je ook lekker actief waarna wij hier voor vroegen.
- Nigel - Insgelijks, Jij hebt het account Inevitable wel even een boost gegeven + geholpen te redden. Zonder jou was inev niet waar hij nu staat. Onze aanvallen plande jij altijd in, zette wekkers wanneer nodig was ( Onder risico van je relatie

). Ben echt heel blij dat je erbij bent gekomen!
- Jens die hele nachten door ging + ochtenden, zonder te slapen. Daarnaast altijd actief als je hem nodig had voor wat dan ook. Heb je voor de fusie van de stammen nog wel eens mot met je gehad, maar je bent een topgozer!
- Jeroen, Topgozer ben jij! Als we samen wat wilde plannen van blitzes was je ook altijd actief. Momenten dat er een massa gepland moest worden maar niemand tijd had, heb jij dat ook even gedaan! Held!
- Zidan, Zit ook hele nachten + ochtenden op om te deffen / snipen voor andere. Heel actief, reageert op alles, is betrokken bij iedereen. Topper!
Stam awards
Beste stam: MOTR! sowieso
Slechtste stam: Fresh, nadat ze al slecht speelde ook nog de wereldafspraken stabben. Gewoon Nope
Beste leider: Leiding MOTR: Jens, Kevin, Rene
Slechtste leider: Seduced by lies, + leiding Fresh.
Mooiste stamnaam: MOTR! ( Dit is hoe TW werkt tegenwoordig toch? MONEY!!)
Mooiste stamplaatje: MOTR! + 1C
Wie had je graag in de stam gehad: El professor, + Smokin aces ( als ik met hem communiceer buiten het AF). Ook afgezien van hun rol in deze wereldstab
Wie had je liever niet in je stam gehad: Simon, te groot ego
Algemeen Forum Awards
Favoriete forumposter: @POOHBEER1 (Grootste ego wel)
Minst favoriete forumposter: Op het AF
@Smokin Aces , Zit vaak te haten op mij

Favoriete topic: Spotprenten
Minst favoriete topic: MBs os verlenen
Grootste wannabe van het forum: @POOHBEER1 Lief Beertje
Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Torens, na heel veel jaar niet te spelen, maakte dit het wel weer even makkelijker. Het was even wennen. Jammer dat vele het ons kwalijk namen dat wij onze tactiek aanpassen aan de wereld.
Slechtste instelling deze wereld: OS achter edels timen
Mooiste actie deze wereld: Alle massa's van MOTR! op Fresh!
Grootste flopactie deze wereld: Mephitis die naar Globe gaat ipv MOTR! en vervolgens wordt weggespeeld.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Recruit Ruvon zette de wereld op zijn kop, daarna was door de fusie van 1c + Fresh De wereld bepaald dat MOTR! met Globe samen moest. Deze heeft de wereld wel bepaald.
Grootste blunder van W72: Fresh die de uni gaat uppen!
Daarnaast wil ik nog even toevoegen:
Fresh! echt schaam jullie, jullie lopen te zeggen dat wij alleen winnen op activiteit + gebruik torens. Sorry maar bij dit spel zijn wereld instellingen + activiteit de belangrijkste dingen.
Altijd een grote mond en excuses waarom wij dit hebben gewonnen. Jullie hebben gewoon slecht gespeeld en hebben verloren.
Het af te sluiten met ineens de wereldafspraken te verbreken en niet onze massa af te wachten, maar wel een grote mond dat jullie die toch makkelijk hadden gedeft. Jammer dat jullie dat dan nooit hebben laten zien!
Hoop niet met mensen meer te spelen die voor de Stab waren. Vooral Simon, stop met dit spel

.
Kusjes Dylan van Inevitable