Einde vd wereld awards

Reactiescore
399
Je maakt jezelf nu echt belachelijk jeff

Ik snap je opmerking, maar wat kan ik zeggen van w72. In mijn beeld verdienen de benoemde namen in mijn einde wereld awards een melding. Binnen Motr heb ik te weinig ervaring om echt een vermelding te geven.

De massa's op Fresh werden gedeft door 3 mensen binnen Fresh via vv's. Het ging de goeie kant op qua zelfstandigheid per account maar de dragende spelers verdienen wel een vermeldinding in mijn optinie.
 
Reactiescore
399
En die keren dat je op DiD aan het deffen was? Toen je eerst een denigrerende opmerking maakte naar Yoda; 'moet je geen snipetooltje hebben ofso' en erna verweet van te timebotten? Als het slecht was ga je niemand verwijten van timebots, toch? Verder ook wel grappig gezien we elke massa steady 30dorpen winst pakten, had je vast beter kunnen deffen als het echt niet goed was.

Ik zou even terug lezen wat echt de kwestie was
 
Reactiescore
2.433
Ik zou even terug lezen wat echt de kwestie was
Is natuurlijk heel makkelijk alles op activiteit aan te wijzen maar voor aanvallen te sturen konden er wel nachten worden doorgehaald? :biggrin: Verder zaten er 's nachts gewoon spelers op DiD bij mijn weet, dat die met harde cijfers de boot inging zal vast ook aan activiteit hebben gelegen.
 
Reactiescore
399
Is natuurlijk heel makkelijk alles op activiteit aan te wijzen maar voor aanvallen te sturen konden er wel nachten worden doorgehaald? :biggrin: Verder zaten er 's nachts gewoon spelers op DiD bij mijn weet, dat die met harde cijfers de boot inging zal vast ook aan activiteit hebben gelegen.

Binnen Fresh werkte we met Nood VV zoals met vele stammen. Als er aanvallen werden gezien werd er snachts gedeft mits het kon. Maar als er s ochtedends niemand is wordt het lastig
 
Reactiescore
2.433
Binnen Fresh werkte we met Nood VV zoals met vele stammen. Als er aanvallen werden gezien werd er snachts gedeft mits het kon. Maar als er s ochtedends niemand is wordt het lastig

Dat snap ik best, maar een massa weet je op voorhand toch? Dan kan je toch makkelijk een vv-schemaatje maken?
 
Reactiescore
2.062
Ik ben nu wel een keer benieuwd. '' ik maak me zelf belachelijk''. Maar waarom?

Dit reageer je nu al 2 a 3 keer?

De vorige keer kwam je ook al met een onnozele discussie bij me en reageerde je opeens niet meer.

MoTr verdiend dik de winst, elke massa pakken wel 30/40 dorpen terwijl de wereldinstellingen juist zo makkelijk te deffen zijn. OS alleen binnen stam + uitkijktoren... jullie zijn gewoon ziek hard weggespeeld en accepteer het
 
Reactiescore
399
De vorige keer kwam je ook al met een onnozele discussie bij me en reageerde je opeens niet meer.

MoTr verdiend dik de winst, elke massa pakken wel 30/40 dorpen terwijl de wereldinstellingen juist zo makkelijk te deffen zijn. OS alleen binnen stam + uitkijktoren... jullie zijn gewoon ziek hard weggespeeld en accepteer het

Motr heeft de wereld inderdaad gewonnen. Ik had graag credits gegeven aan motr maar een paar punten waarom ik dat niet red.


- Mega Stab Ruvon kwestie.
- Torens overal over de wereld
- Fresh hadden 3 dragende spelers, daarnaast een 4 tal mensen

Motr heeft zeker gewonnen, maar als fresh als actief was geweest in oude vorm was de wereld nog lang niet over.

Ik vind het persoonlijk echt laag van je om mij belachelijk te benoemen zwaar achterlijk. Er zijn waren 4 mensen om nog enigszins een eind strijd te bieden vanuit fresh. Tuuerlijk hadden wij wat nieuwe co's die echt een steentje bij draagde qua account onderhoud.

Ik denk als laatste 4 spelers ook gestopt waren vanaf ruvon kwestie dat de wereld toen al over was. En nu is blijkbaar door een uni rush de wereld in eens over terwijl het 30 dagen een leuke eindstirjd had kunnen zijn.

Hierbij wel zeggend dat Fresh dan had communiceren aan motr dat we dat hadden willen doen, ipv stiekum
 
Reactiescore
319
Recruit Ruvon was geen stab.
 

DeletedUser79704

Guest
Motr heeft de wereld inderdaad gewonnen. Ik had graag credits gegeven aan motr maar een paar punten waarom ik dat niet red.


- Torens overal over de wereld
- Fresh hadden 3 dragende spelers, daarnaast een 4 tal mensen

die puntjes geven toch aan waarom fresh nooit had kunnen winnen?
als je endgame je torens niet op orde hebt en geen activiteit kan opbrengen is dat vooral aan laksheid van jullie kant. hoezo reken je daar motr op aan?

heb deze wereld niet gespeeld maar vond dit nogal een vage reactie van jouw kant
 
Reactiescore
319
Thank you Detlef.
 
Reactiescore
742
Toen je eerst een denigrerende opmerking maakte naar Yoda; 'moet je geen snipetooltje hebben ofso' en erna verweet van te timebotten? Als het slecht was ga je niemand verwijten van timebots, toch?

De massa die ik gedefft heb toen der tijd op DiD, was idd best shit kwa planning en times voor de rest van de massa's van motr durf ik geen uitspraak te doen.
 
Bovenaan