Deleted User - 487946196
Guest
Onze massa wat echt slecht eerlijk is eerlijk. Maar de massa's van Motr waren ook niet moeilijk te deffen mits activiteit.
Had je deze wereld geen bijl & zc clears ofzo? Daar kan je toch alles mee deffen?
Onze massa wat echt slecht eerlijk is eerlijk. Maar de massa's van Motr waren ook niet moeilijk te deffen mits activiteit.
Bram waarom reageer jij op ieder AF wel maar als er os nodig is ben je te druk?
Ik ga verder genieten van men weekendje ardennen maar doe niet alsof je neus bloed.Wie heeft er OS nodig?
Wie heeft er OS nodig?
Simon is bezig aan een lijstje dat ik ga posten want die heeft geen AF accountIk verwacht dat er nog veel Fresh lijstjes gaan volgen
Ik ga verder genieten van men weekendje ardennen maar doe niet alsof je neus bloed.
Je maakt jezelf nu echt belachelijk jeff
En die keren dat je op DiD aan het deffen was? Toen je eerst een denigrerende opmerking maakte naar Yoda; 'moet je geen snipetooltje hebben ofso' en erna verweet van te timebotten? Als het slecht was ga je niemand verwijten van timebots, toch? Verder ook wel grappig gezien we elke massa steady 30dorpen winst pakten, had je vast beter kunnen deffen als het echt niet goed was.
Is natuurlijk heel makkelijk alles op activiteit aan te wijzen maar voor aanvallen te sturen konden er wel nachten worden doorgehaald? Verder zaten er 's nachts gewoon spelers op DiD bij mijn weet, dat die met harde cijfers de boot inging zal vast ook aan activiteit hebben gelegen.Ik zou even terug lezen wat echt de kwestie was
Is natuurlijk heel makkelijk alles op activiteit aan te wijzen maar voor aanvallen te sturen konden er wel nachten worden doorgehaald? Verder zaten er 's nachts gewoon spelers op DiD bij mijn weet, dat die met harde cijfers de boot inging zal vast ook aan activiteit hebben gelegen.
Binnen Fresh werkte we met Nood VV zoals met vele stammen. Als er aanvallen werden gezien werd er snachts gedeft mits het kon. Maar als er s ochtedends niemand is wordt het lastig
Dat snap ik best, maar een massa weet je op voorhand toch? Dan kan je toch makkelijk een vv-schemaatje maken?
Je maakt jezelf nu echt belachelijk jeff
Ik ben nu wel een keer benieuwd. '' ik maak me zelf belachelijk''. Maar waarom?
Dit reageer je nu al 2 a 3 keer?
De vorige keer kwam je ook al met een onnozele discussie bij me en reageerde je opeens niet meer.
MoTr verdiend dik de winst, elke massa pakken wel 30/40 dorpen terwijl de wereldinstellingen juist zo makkelijk te deffen zijn. OS alleen binnen stam + uitkijktoren... jullie zijn gewoon ziek hard weggespeeld en accepteer het
Motr heeft de wereld inderdaad gewonnen. Ik had graag credits gegeven aan motr maar een paar punten waarom ik dat niet red.
- Torens overal over de wereld
- Fresh hadden 3 dragende spelers, daarnaast een 4 tal mensen
Toen je eerst een denigrerende opmerking maakte naar Yoda; 'moet je geen snipetooltje hebben ofso' en erna verweet van te timebotten? Als het slecht was ga je niemand verwijten van timebots, toch?