Had mijn lijstje al bijna klaar voor in het GA topic, dus bij deze al vrij rap de eerste!
Speler awards
Beste speler:
In mijn ogen Jens van
@Insomnia Has Yoda. Heeft vanaf het begin van de wereld gigantisch veel inzet getoond en ook binnen MoTr altijd een dragende kracht geweest. Daarnaast wil ik ook Jeroen, Kevin en Patrick benoemen, absoluter toppers!
Beste stamspeler:
Jens, Jeroen en Kevin. Hebben in mijn ogen het meeste werk verzet voor MoTr, en ook daarvoor in Globe/100.
Beste aanvaller:
Zowel The Witch als
@Insomnia Has Yoda. Van beide accounts heerlijk offensief werk gezien. En als je verweten wordt te timenbotten zul je wel iets goeds aan het doen zijn!
Beste verdediger:
Early game erg sterk werk gezien van The Witch. Viel vrijwel niks te halen hier.
Grootste vv slet:
Jens en Kevin bij uitstek. Wekkeren om te offen of deffen tijdens een massa is voor beiden geen probleem, of het nou om hun eigen account gaat of dat van een stamgenoot. Daarnaast ook
@Anonymous Threat. zeer verdienstelijk werk geleverd de afgelopen massa.
Grootste ego:
Simon. De persoon die dacht het allemaal wel te regelen bij Fresh. Grote mond over onze massa, maar als er vervolgens een stuk of 20 dorpen verloren gingen lag het niet aan hemzelf maar aan andere.
Gezelligste spelers:
Heb me altijd goed vermaakt op Discord binnen de stam. Zou hier niet iemand los kunnen benoemen.
Mooiste spelersnaam:
@Kapitrein (flop)
Mooiste profielfoto speler:
@Devil in Disguise
Welke speler was voor jou de verrassing:
Zidan van
@Goth Angel. Bij de fusie van Globe/MoTr nogal sceptisch over het account en de manier van communicatie, maar die mening is 180 graden bijgedraaid. Zeer actief, wil heel graag bijleren en zeer betrokken bij de stam.
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Simon. Volgens mij heeft dit geen enkele uitleg nodig. Vuil spelen en altijd met smoesjes en excuses komen, omdat niks zijn schuld is.
Voor wie heb jij echt respect:
Patrick, dat je het weer een wereld met mij als co hebt volgehouden. Daarnaast praktisch iedereen in MoTr natuurlijk, nog wel shout-out in het bijzonder aan Rene, Kevin, Jens, Zidan, Tony, Jeroen, Jody, Joeri en Nigel voor de gezelligheid, niet alleen in de stamchat maar ook daarbuiten.
Daarnaast ook complimenten aan de spelers van Fresh die zich afstandig hebben gehouden van het uppen van de universiteit.
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
De verdwijning van
@AFAB blijft toch een bijzonder mysterie. #freestino
Stam awards
Beste stam:
Kan niet anders dan MoTr hier neerzetten. Vrijwel elk offensief was succesvol, zelfs de niet zozeer serieuze twee waves leverden dorpen op. Massa's van Fresh trokken op niets en leverden ons zelfs meer dorpen op dan van ons gepakt werden. Gewoon een hele sterk groep met een aantal dragende spelers.
Slechtste stam:
Fresh. Vanaf early game hadden ze in mijn ogen de beste papieren. De stam zit al redelijk vanaf de start bij elkaar (de rekruut van 1C niet meegerekend), maar er is iets heel goed mis gegaan.
Beste leider:
Kevin, Rene en Jens hebben MoTr zeer sterk neer weten te zetten. Uitstekende massa's gepland waarbij keer op keer succes behaald wist te worden.
Slechtste leider:
Simon, voor zo ver hij als leiding gerekend kan worden. Nog beroerder dan Seduced By Lies en dat is oprecht een knappe prestatie. Grote mond dat meneer Fresh weer op de rails zou trekken en de wereld ging winnen. All talk, no walk.
Mooiste stamnaam:
Tja. Past goed bij wat er nog te zeggen valt over deze wereld.
Mooiste stamplaatje:
Juvy!
Wie had je graag in de stam gehad:
Op dit moment vrijwel niemand van de tegenpartij. Als ik nu zou moeten kiezen, dan kies ik voor
@Devil in Disguise. Dit account lijken oprecht niks met de stab van doen te hebben of er van op de hoogte te zijn geweest. Prima communicatie en het account heeft zich sterk herpakt na een mindere fase.
Wie had je liever niet in je stam gehad:
Seduced By Lies, gelukkig is die situatie al lang verleden tijd. Verder over niemand binnen MoTr iets negatiefs waardoor ik hier niet meer mee in één stam zou willen zitten.
Algemeen Forum Awards
Favoriete forumposter:
@POOHBEER1 en
@.Hustler
Minst favoriete forumposter:
@Shakedown8, flopper met een veel te grote mond.
Favoriete topic:
Spotprenten en Golden Awards, de rest is veel te vaak drama en gezeik.
Minst favoriete topic:
N.v.t.
Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:
Enige positieve instelling persoon vind ik de 50ms. Uitkijktoren valt over te twisten, je hebt er enorm veel voordeel aan op defensief gebied, maar je kunt er ook mooi op inspelen bij het plannen van de massa. Het vergt alleen net even een wat andere aanpak.
Slechtste instelling deze wereld:
Het niet kunnen timen van OS bij massa's achter edels en de universiteit endgame zijn beiden niet mijn ding.
Mooiste actie deze wereld:
Early game de massa van destijds Story/Book op What The Duck.
@Kapitrein had massa's aan edels en praktisch op ieder dorp van ons kwamen edels op. Door een zeer goede samenwerking met stamgenoten is er in de nacht bijna alles gesniped. Slecht 1 dorp moest dankzij wat geluk en edelboosters nog op recap worden gezet, maar verder heerlijk defensief werk en een goede samenwerking gezien.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
dE ReKrUuT VaN RuVoN HeEfT De wErElD In zWaRe oNbAlAnS GeBrAcHt
Fresh die de wereldafspraken verbreekt en de universiteit is beginnen te uppen, natuurlijk.
Grootste blunder van W72:
Het destijds rekruteren van Mephitis was een behoorlijk fout, maar is nog niks in vergelijking met het "aanstellen" van Seduced By Lies" als (mede)leiding. In combinatie met de diverse fusies van stammen en het totale gebrek aan fatsoenlijke combinatie heeft het niks opgeleverd behalve veel gezeur en drama.