Einde van de wereld Awards

DeletedUser76151

Guest
Het is een statement, geen vergelijking?

wat voor een statement? Snap niet zo goed wat hij ermee probeert te bereiken? alsof dorpen van inactieve spelers edelen een prestatie is tegenwoordig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat is er hypocriet aan? Het is mooi om te zien dat de vijandigheid nog gedeeltelijk aanwezig is op W49. Je reageert dan met iets dat totaal geen vijandigheid meer toont. Wat winsten op pathos deze maand, wat is dat waard, niets. Op w49 speelden beide spelers serieus en .Deathstroke heeft ondanks veel pp en deffnoobs het onderspit moeten delven, dat is gewoon mooi. Dat op w42 pathos wat dorpen verliest wanneer er amper nog serieus wordt gespeeld is niets waard zoals ik al zei.

Op w42 heeft Vitae wel wat bereikt en er is niet veel pp vergooid. Op W49 heeft .Deathstroke extreem veel pp vergooid zonder iets te bereiken. Dus een leuke poging om salty te reageren en wat te stoken, maar het werkt juist andersom.

Men komt hier stoer doen met het edelen van een dorpje op w49. Iets wat hier verder niet thuis hoort en hier geen toegevoegde waarde heeft. Als ik vervolgens stoer ga doen met iets wat hier op w42 bereikt is en wat hier dus wel thuis hoort dan is het ineens een totaal andere situatie en is het geen vijandigheid. Dat noem ik hypocriet.

Als ik eerlijk ben, degene die hier het meest salty zijn dat is de kant die komt stoer doen met een prestatie op een andere wereld. Zit dus toch diep dat hier op deze wereld verloren is.

Aangezien je wel heel veel weet over w49 mag ik je vragen hoeveel pp er op .Ds vergooit is aangezien je elke keer extremere bewoordingen gebruikt. Vermoed dat het in het niet valt bij je bewoordingen. Maar ik snap wel dat je graag wil overdrijven zonder onderbouwing, je moet toch ergens wat kunnen halen om over stoer te doen want op w42 is er bar weinig geweest.

wat voor een statement? Snap niet zo goed wat hij ermee probeert te bereiken? alsof dorpen van inactieve spelers edelen een prestatie is tegenwoordig

Ging meer om de comment dat de awards van .ds naar pathos moesten :p als we die logica volgen mogen dus alle awards van pahos door naar die personen die ik noemde :p
 

DeletedUser51467

Guest
Men komt hier stoer doen met het edelen van een dorpje op w49. Iets wat hier verder niet thuis hoort en hier geen toegevoegde waarde heeft. Als ik vervolgens stoer ga doen met iets wat hier op w42 bereikt is en wat hier dus wel thuis hoort dan is het ineens een totaal andere situatie en is het geen vijandigheid. Dat noem ik hypocriet.

Als ik eerlijk ben, degene die hier het meest salty zijn dat is de kant die komt stoer doen met een prestatie op een andere wereld. Zit dus toch diep dat hier op deze wereld verloren is.

Aangezien je wel heel veel weet over w49 mag ik je vragen hoeveel pp er op .Ds vergooit is aangezien je elke keer extremere bewoordingen gebruikt. Vermoed dat het in het niet valt bij je bewoordingen. Maar ik snap wel dat je graag wil overdrijven zonder onderbouwing, je moet toch ergens wat kunnen halen om over stoer te doen want op w42 is er bar weinig geweest.

Stoer doen, gewoon even wat trollen zoals al is aangegeven. Als je dan toch stoer wil doen, doe het dan met iets van waarde, want inactieve spelers edelen is nu niet echt stoer. Ik zeg gewoon dat ik het mooi vind dat de vijandigheid nog steeds wat aanwezig is, deze is ingame op w42 verdwenen als iedereen inactief is natuurlijk. Wat heeft dit trouwens te maken dat het diep zou zitten dat Vitae op deze wereld verloren heeft? Je legt echt linken die ik echt niet versta.

Ik weet niet precies hoeveel pp, maar als je de groei hebt gezien is het zeker niet weinig. De exacte cijfers moet je aan Deathstroke zelf vragen. Snap echt nog steeds niet waarom je overal zo salty over doet, ben ik niet gewoon van je op het AF.
 

DeletedUser68570

Guest
Die inactieve spelers die Seau edelt zijn inactief geworden omdat wij, de vijand, zo ontiegelijk goed worden geacht, zij geen hoop meer hadde met een tegenstandier zo goed is, dat ze maar inactief zijn geworden. Dus nee het is niet moeilijk om inactieve spelers te edelen, maar wel baas dat we ze zo gekregen hebben (inactief).

:cool:
 

DeletedUser51467

Guest

Veel respect voor de spelers die nog actief spelen, maar dat is een minderheid volgens mij.

Die inactieve spelers die Seau edelt zijn inactief geworden omdat wij, de vijand, zo ontiegelijk goed worden geacht, zij geen hoop meer hadde met een tegenstandier zo goed is, dat ze maar inactief zijn geworden. Dus nee het is niet moeilijk om inactieve spelers te edelen, maar wel baas dat we ze zo gekregen hebben (inactief).

:cool:

Het is inderdaad allemaal jouw verdienste dat iedereen inactief is geworden en jullie de wereld winnen.
 

DeletedUser68570

Guest
Bedankt dat jij dat vindt, maar ik moet toch ook echt de rest van Seau credits geven hoor (zoals ik al deed door 'wij' te zeggen in mijn vorige post.)
 

DeletedUser

Guest
Stoer doen, gewoon even wat trollen zoals al is aangegeven. Als je dan toch stoer wil doen, doe het dan met iets van waarde, want inactieve spelers edelen is nu niet echt stoer. Ik zeg gewoon dat ik het mooi vind dat de vijandigheid nog steeds wat aanwezig is, deze is ingame op w42 verdwenen als iedereen inactief is natuurlijk. Wat heeft dit trouwens te maken dat het diep zou zitten dat Vitae op deze wereld verloren heeft? Je legt echt linken die ik echt niet versta.

Ik weet niet precies hoeveel pp, maar als je de groei hebt gezien is het zeker niet weinig. De exacte cijfers moet je aan Deathstroke zelf vragen. Snap echt nog steeds niet waarom je overal zo salty over doet, ben ik niet gewoon van je op het AF.

Het is stoer doen onder het mom van trollen. Anders kom je niet op het w42 AF hiermee aanzetten. Maargoed dat zal geen partij ooit toegeven. Ik denk dat w49 helemaal niks met w42 of de vijandigheid te maken heeft. Het dorpje was gewoon de mooiste uit de omgeving en pathos11 was achterlijk geweest als die hem links had laten liggen. Dat heeft geen roots in vijandigheid van w42 gehad. Maar hey, als jij t zo wil zien prima.

Een leuke gedachte is wat jullie hier hadden gezegd als er een rapportje was gepost van pathos11 die alles dood was gelopen of gesniped. Ik denk dat er dan ook een stormvloed van kritiek was komen dat het hier niet hoorde, ongerelateerd en ga zo maar door.

Ik weet de exacte cijfers van de pp die er doorheen zijn gegaan en ik weet dat je ook extreem overdrijft. Het is niet aan mij om deze te noemen helaas.
 

DeletedUser74267

Guest
Ja dat wist ik al :eek:

Ik wist niet dat je noob was Timo, ik zal je moeten gaan kicken van mijn acc. :eek:

wat voor een statement? Snap niet zo goed wat hij ermee probeert te bereiken? alsof dorpen van inactieve spelers edelen een prestatie is tegenwoordig

Ik zie jou het niet beter doen?!

Die inactieve spelers die Seau edelt zijn inactief geworden omdat wij, de vijand, zo ontiegelijk goed worden geacht, zij geen hoop meer hadde met een tegenstandier zo goed is, dat ze maar inactief zijn geworden. Dus nee het is niet moeilijk om inactieve spelers te edelen, maar wel baas dat we ze zo gekregen hebben (inactief).

:cool:

Ook al is het (grootste deel?) van je post als joke bedoeld, jij bent echt niet serieus te nemen. Zolang ik al op dit forum kom loop je de billetjes te likken van iedereen uit Seau. en pak je letterlijk él-ke kans om (oud-) Vitae door het slop te trekken aan. Ik begin zo langzamerhand echt te denken dat je gelooft dat jij Vitae hoogstpersoonlijk op hun knieën hebt gekregen. Ik kan me nog goed herinneren dat jij een ongeorganiseerde massa op je dak kreeg van een gevallen stam (lees: de overblijfselen van Vitae) en wat was het resultaat? Waar was de Phantom met zijn o zo grote praatjes toen? Als je met smoesjes komt als dat je 70% off speelde is je onkunde alweer bewezen, wie speelt er met zo'n front dan ook 70% off als je het niet aankan?
Verder kudos met de wereldwinst, heb je nu iets om over te scheppen tegen je ouders.

Btw, voel je als ékte Seau. lid niet genoodzaakt hierop te reageren. Ik gun Seau. de winst van harte, het is ook meer dan verdiend. Mijn reactie is puur gericht op Phantom, waar ik me al maanden aan irriteer.
 

Deleted User - 40808

Guest
Stoer doen, gewoon even wat trollen zoals al is aangegeven. Als je dan toch stoer wil doen, doe het dan met iets van waarde, want inactieve spelers edelen is nu niet echt stoer. Ik zeg gewoon dat ik het mooi vind dat de vijandigheid nog steeds wat aanwezig is, deze is ingame op w42 verdwenen als iedereen inactief is natuurlijk. Wat heeft dit trouwens te maken dat het diep zou zitten dat Vitae op deze wereld verloren heeft? Je legt echt linken die ik echt niet versta.

Ik weet niet precies hoeveel pp, maar als je de groei hebt gezien is het zeker niet weinig. De exacte cijfers moet je aan Deathstroke zelf vragen. Snap echt nog steeds niet waarom je overal zo salty over doet, ben ik niet gewoon van je op het AF.


Jonge wat voor grap ben jij eigenlijk? Zeggen dat wij keiveel defslaafjes hebben? Extreem veel pp gebruikt hebben? Wij hadden welgeteld 1 seau speler die pp farmde en ons een beetje def gaf, goh veel defslaafjes! En extreem veel pp? Ik heb voor ik ging starten pp gefarmt en maakte tot 1k pp per dag, toen ik daarna opnieuw starte kon ik 1k gs kopen voor 3pp, dus wij hebben helemaal niet extreem veel pp gebruikt. En nu je over defslaafjes enzo begint, zoals pathos het doet kan iedereen. Ipv met 3 op 1 acc te beginnen gaan ze 3 apparte accounts maken om zo easy de start te overleven ( romelus, act of nog wat en pathos zelf.) Dat DS geëdeld is boeit mij geen reet, ik was er nog geen 2 weken op bezig dus liever dat ik nu overgenomen wordt dan wanneer ik er maanden tijd in gestoken heb, maar je moet niet doen alsof pathos ik weet niet wat gespresteerd heeft tegen een ik weet niet wat voor overmacht .Jij laat het overkomen alsof wij 10 defslaafjes hadden en 10k pp gebruikt hebben. Jouw voorbarige conclusies kloppen helemaal niet, je hebt 1 kant van het verhaal gehoord die zo te zien helemaal niet klopt. Had ik net zoals pathos mijn co uitgenodigd en hem als defslaafje laten functioneren kon ik die trein ook easy blocken of snipen , echter ben ik tegen die manier van starten. Al bij al een degelijke actie van pathos maar ik snap niet echt wat er zo speciaal aan was.

En je moet hier ook niet komen zeiken dat inactieve accounts edelen geen prestatie is, die accounts zijn inactief door onze druk en doorzettingsvermogen, dus het is inderdaad een prestatie. Of net een faal van jullie omdat jullie allemaal geen doorzettingsvermogen en karakter hebben , die keuze laat ik aan jou ;)
kuddos aan struggle, die speelt teminste door , jammer dat er zo niet meer spelers zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75339

Guest
Beste speler van W42: .Deathstroke heeft zich als account getoond dat het op alle vlakken sterk staat.
Het totaalplaatje van hun offensief , defensief , vv en stamwerk is gewoonweg schitterend en voor mij duidelijk de beste speler van 42.

Beste stam van W42:
Seau verdient deze ten volle en niet enkel omdat ze de wereld winnen :eek:
Ze zijn geen enkel account aan de vijand verloren ondanks de 2 fronten met de rang 2 en 3 stammen(WAO en vitae)
Neem daarbij dat ze het diplomatiek ook zeer slim hebben aangepakt en dat maakt van hen een verdiende winnaar/beste stam van w42

Beste stam speler van w42

Tamara van Nunanda heeft ontieglijk veel vv's gedraaid en niet enkel van accounts die er goed voorstonden.
Een oververdiende award voor haar inzet en motivatie niet alleen toen de wereld nog niet beslist was , maar net zo goed omdat ze nu nog altijd gemotiveerd de kar trekt.


De beste aanvaller van W42: srekamiaar hebben lange tijd op de rang 1 ODA positie gestaan en hebben elke tegenstander die ze tegenkwamen weggespeeld.
Buiten gertje natuurlijk , gertje OP :cool:

De beste verdediger van W42:

.deathstroke voor het afslaan van alle WAO aanvallen zonder ooit echt grote verliezen te lijden.

Meest gezellige speler van w42

Timon van HNA

Grootste VV slet van w42

Tamara van nunanda --> zie stamspeler

Het grootste ego van W42:

Drakenschield : altijd zoveel tamtam rond zichzelf maar dan niet van de botjes kunnen blijven en bye bye

Beste leider van W42:

Niek , Ichronic omwille van zijn diplomatische successen.

Slechtste leider van W42:

Luuk , Dream to be Supreme

Leider zijn van de fusiestam tussen de rang 2 en 3.
Luidkeels verkondigen dat je voor wereldwinst gaat en dan paar weken later valt de stam al.
Zegt natuurlijk genoeg.
Er zijn nog genoeg andere redenen , maar te lui :(

Mooiste speler naam van W42:

Eyjafjallajökull

Mooiste stam naam van W42:

Rush.

Beste P&P'er:

Roald

Slechtste P&P'er:

Beast Incarnate

Favoriete forumposter

LexTalonis

Dikste wannabe op het W42 AF:

Sweehx

Dikste wannabe van W42(IG):

DAM

Mooiste profiel foto spelers W42:

Die van DOI is nu wel echt episch

Mooiste profiel foto stammen W42:

N-F

Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Rick van ADL

Grootste stabber van W42:

steef00 toch wel , was onmogelijk om die kerel zich aan afspraken te laten houden.

Mooiste actie van W42:

De botters die werden gebanned.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:

De reactie van seau op het aanvallend geweld van warre met zijn sloopapp.

Slechtste verliezer van W42:

de spelers die ineens aan het einde van de wereld besloten om mij te kata'en en direct daarop te massa'en.

Beste/Grootste Botter van W42

Er kan er maar 1 de grootste zijn en dat is natuurlijk sven.

Grootste blunder van W42

Botgebruik

Met wie wil je een volgende wereld draaien:

Tamara , b-j , niek , vincent , benji , mathijs , steven , patricia , mark , jeroen , jasey en ga zo nog maar even door xD



Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien

Sven en luuk

Welke speler verdient het meeste respect:

Struggle
 

DeletedUser

Guest
Slechtste leider van W42:

Luuk , Dream to be Supreme

Leider zijn van de fusiestam tussen de rang 2 en 3.
Luidkeels verkondigen dat je voor wereldwinst gaat en dan paar weken later valt de stam al.
Zegt natuurlijk genoeg.
Er zijn nog genoeg andere redenen , maar te lui :(

Zou je willen quoten waar ik heb gezegd dat we gaan winnen? Dat heb ik namelijk nooit gezegd. Oké dankjewel doei xoxoxoxo
 
Reactiescore
7.942
Zoals ik al aangaf in de beginpost zou mijn lijstje wat op zich laten wachten. Ik heb een hekel aan snel getypte lijstjes, dus ik heb hier wat tijd ingestoken. Er zijn nog niet zo heel veel lijstjes zie ik, dus het werd ook wel weer eens tijd voor een lijstje. Veel leesplezier, ik heb mijn best gedaan om elk puntje zo goed mogelijk te onderbouwen, daarnaast natuurlijk wel in acht nemend dat het mijn kijk op de wereld is, en deze uiteraard subjectief is (Seau. minded).

Beste speler van W42:
De beste speler van W42, wat definieert de beste speler zich van de rest? Is daar een maatstaaf voor? Niet echt, daarom heb ik besloten om naar meerdere punten te kijken, namelijk: Integriteit, activiteit, skills, inlevingsvermogen en tot slot inzicht. Ik ben van mening dat de 5 voorgaande punten de maatstaven zijn waar iedere speler zich aan dient te houden. Natuurlijk zijn er talloze accounts die aan deze maatstaven voldoen, om ze allemaal te noemen is teveel. Daarom heb ik een selectie uitgekozen. Per account zal ik deze toelichten.

Deathstroke
Jemig, daar staat Deathstroke weer, jazeker en geheel terecht ook. Ik doel hier op Benji, die ons binnen Seau. al lange tijd gezelschap brengt. Benji is een jongeman die het spelletje door en door kent, ik hoef denk ik niet in geuren en kleuren te vertellen waarom. Om hier één voorbeeld te noemen de def acties tegen |WAO| maar ook de offensieve kracht die hij laat zien op zowel zijn eigen account als die van een ander. Benji is een spammer, een troller maar hij kan ook ideeën aandragen en helpen bij het op touw zetten van projecten. Daarnaast beschikt Benji over een goed inlevingsvermogen omtrent situaties, maar je kan ook met RL/TW problemen naar hem toe.

Il Burattinaio (Ik ken deze naam nog steeds niet uit m’n hoofd) is een account dat meerdere spelers heeft gekend. 3 spelers daarvan hebben veel bijgedragen binnen de stam, als eerste Maks, zoals hij zelf al aangaf is het in RL mis gegaan waardoor hij veel afwezig was, wat ik uiteraard begrijp. Heb met hem in privé veel gesproken en ingame heeft Maks zeker dingen aan de stam bijgedragen. Roald een oud speler van het account heeft ook ontzettend veel voor Seau. betekend in zijn periode voor stage. Roald je weet dat ik dit apprecieer, maar ik meld het toch nog effe. Jan is er later bijgekomen en heeft ook veel bijgedragen aan de stam, zeker een benoeming waard. Daarnaast was Il Bur natuurlijk het target van Vitae, het is een beetje misgegaan, maar het team heeft zich uitstekend herpakt. Helaas is het account in de laatste fase wat inactief geworden

Ik kies daarom voor Il Burattinaio omdat hier meerdere spelers op zitten/zaten en Benji maar alleen was.

Ik heb bij deze nominatie puur gekeken naar de gedane prestaties en aspecten in zijn geheel. Natuurlijk zitten er binnen Seau. alleen maar top gozers en 3 dames., doch springt il bur in de main traject er iets bovenuit.

Beste stam van W42:
Dat is Seau. Over de gehele wereld zijn we stabiel gebleven en hebben we intern amper te maken gehad met wrijvingen. De wrijvingen die er waren zijn netjes opgelost via dialoog. Daarnaast hebben we op zowel defensief vlak als offensief vlak het meeste bewezen me dunkt. Nu kan ik hier een heel verhaal van maken, maar na het lezen van de voorgaande lijstjes is het vrij duidelijk dat Seau. als winnaar uit de bus komt.

Daarnaast wil ik via dit medium nogmaals laten blijken hoe trots ik ben op de verrichte dingen, en wat wij uiteindelijk, met zijn allen, hebben neergezet. Goodjob boys and girls.


Beste stam speler van w42
Dit is een erg lastige vraag. Wat kenmerkt een goede stamspeler. Binnen Seau. hadden we mensen die vv draaiden. Maar ook de rim accounts die constant snel en effectief def stuurden naar het front zijn van ongekend belang geweest. Het was met het massieve front van Seau. never mogelijk om alle fronten goed te stacken. Op dat gebied zijn onze rim spelers zeer belangrijk geweest met hun flexibiliteit, activiteit en veel def.

Daarnaast zijn er een aantal accounts geweest die veel VV draaiden, zo deed Vincent van ANC veel vv maar deed Niek en mijn eigen account dat ook. Daarnaast waren er natuurlijk accounts die altijd alle clears gaven en zichzelf wegcijferden voor de stam. Ik vind het lastig om hier een account neer te zetten omdat ik niemand tekort wil doen. Ik kies hier toch voor Vincent, Vincent is bij binnenkomst gelijk een speler geweest die zich volledig inzette voor de stam. Onmogelijk veel vv deed en het account wegcijferde voor de stam. Daarnaast heeft hij Biervertier gebroken samen met de stam.


De beste aanvaller van W42:
Hmm iedereen nomineert hier Skrem, begrijpelijk, echter niet mee eens. Verdient in mijn ogen geen award omdat hij zijn dorpjes als een klein kind ging afbreken, om daarna alsnog grijs te gaan. Kinderachtig imo 

Ik wil het eigenlijk niet doen maar nomineer hier toch mijn eigen team. Definition of Insanity, ik denk dat wij allround w42 de beste aanvaller zijn. Noem me arrogant, maar we hebben menig speler weggebashed en verslagen. Daarnaast dood en verderf gezaaid onder Vitae en WAO.

De beste verdediger van W42:
Benji van Deathstroke. Wist zonderdef troepen zowat een massa af te slaan die plots kwam vanuit WAO op redelijk nieuwe dorpen aan het front, waardoor hij mijn respect heeft gekregen. Daarnaast de andere massa’s op het account. Stuk of 3-4.

Ook wil ik een vermelding doen aan de speler jeremyy34 omdat hij beter aan het deffen was dan wij verwacht hadden en het uiteindelijk echt een kreng was om weg te spelen.

Meest gezellige speler van w42
Mijn medespelers, denk dat wij op het gebied van spam gehalte een aardige bijdrage hebben gegeven in het totaal. Maar ik ben er niet zo van om onszelf te benoemen in eigen lijstjes, kuch kuch. Dus daarom kies ik voor onze tw chick Tamara. Is veel online omdat ze toch weg zit te rotten achter de pc vanwege de sciptie, dus dat is altijd wel gezellig. Praten over de meest vunzige dingen, en sommigen kennen ons, sommigen niet. Laat ik het zo stellen dat deze meid veel woorden heeft moeten opzoeken ;)

Grootste VV slet van w42
Niekje, Niekro, De kleine Kut Groninger, negermeppende gladjakker. Hij deed best veel vv’s, en liet het ook altijd merken. Luf Ya, jij verdient deze award pikkie

Het grootste ego van W42:
Jan van Struggle. Op w33 waren we stamgenoten en konden we het in principe goed vinden, maar op w42 gedroeg hij zich als een totale klootzak. Jumpte tijdens de BG naar ons front om het vast te zetten en gedroeg zich op Skype als een rotzak imo. Seau. was een stam vol met kneuzen volgens Jan en hij zat lekker te dreigen met het pakken van CF’s. Zeer spijtig, maar laat wel goed de ware aard van hem. Ondanks alles is het wel het enige account wat nog speelt waarvoor kuddo’s , maar je krijgt alsnog de nominatie.
Beste leider van W42:
Daar benoem ik Niek weeral. Redenen lijken me vrij duidelijk.

Daarnaast wil ik nog wel Luuk effe benoemen dat ondanks alles hij het alsnog probeerde met ex Vitae, iets wat niemand wou doen. Het is zoals verwacht niks geworden, maar het prijst hem wel.

Slechtste leider van W42:
Jannes. Z’n rant hier heeft dat weeral vrij obvious gemaakt. Ik ga dit niet beargumenten omdat iedereen de beweegredenen wel weet. Ik ga wel wat leuke quotes plaatsen van onze Jannes.

"Als ik iets zeg is het omdat ik het weet dus dan is het waarheid."
“Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik mezelf echt een goede leider vind”
“Mijn waarheid is waarheid omdat ik het zeg en ik nooit lieg laat staan dat ik zo subjectief ben als dat groepje.”
“ Ik heb btw op w42 niets verprutst ik was enkel niet sterk genoeg het falen van andere op te vangen. “
“alles wat ik zeg is inderdaad zo anders is het zinloos om het te zeggen lijkt me”

En ga zo maar door….

Mooiste speler naam van W42:
Definition of Insanity
giphy.gif

Mooiste stam naam van W42:
Gnothi Seauton

Beste P&P'er:
Ben toch van mening dat dit Roald97 is, kan goed en gefungeerd onderbouwen en netjes een post opstellen. Er zijn wel meerdere posters die dit kunnen hoor. Maar hij springt er imo bovenuit

Slechtste P&P'er:
Jokersbrain, ongelofelijk dit.

Favoriete forumposter
Nilpheria, Ik kan altijd wel van Henry zijn posts genieten als hij ontiegelijk Salty is.

Dikste wannabe op het W42 AF:
Laat ik open.

Dikste wannabe van W42(IG):
Idem.

Mooiste profiel foto spelers W42:
40329_large

Moet binnenkort wel effe een nieuwe komen though.

Mooiste profiel foto stammen W42:
De oude van Vitae, de piraat. Maar zoals we allen weten is die stam weg en dus het plaatje ook. Helaas, kan em hier niet plakken.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Jorit van FiercyFry, zowat de eerste wereld maar het spel prima kunnen spelen. Daarnaast was ik ook onder de indruk van Annabel.

Grootste stabber van W42:
The Incredible Hippo. Heeft ons in het begin gestabd, maar helaas voor hem heeft ie dat verloren.

Mooiste actie van W42:
Het wegspelen van Ancient en biervertier. Vond het heerlijk en heb mijn pc daardoor betast.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Het op delete gaan van Vitae door middel van bans. Eigen schuld dikke bult, maar dit heeft wel het einde ingeluid voor Vitae.

Slechtste verliezer van W42:
De mensen die hun dorpjes afbreken en dan op delete gaan daarnaast degene die Nyade gingen kata’en. Geen woordje van respect voor over. Vooral Skrem, hoorde dat Tuur het op afbreken had geflikkerd. Geen idee of dit waar is, maar zo ja, je bent een aardappel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.942
Beste/Grootste Botter van W42
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sven

Grootste blunder van W42
Bril zoeken van een kotsend stamlid, daarnaast naast Henry in bed liggen en zijn dekens nakken. Dit moeten bekopen met drankruften, eens maar nooit weer.


Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Iedereen van Seau. maar het meeste met mijn co’s, we hebben een speciale band met elkaar #nohomo. Zo doen we wel es wat accountmeetings, gaan we opstap met stammies of gamen bij elkaar. Is wel gezellig, hierbij raken we elkaar niet fysiek aan.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Plz god Jannes stop met dit spel, door jou verlies ik het geloof in de mensheid.

Welke speler verdient het meeste respect:
Mijn moeder, voor het groot brengen van zo’n geweldige zoon.

Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor het meedoen op W42, het was een leuke wereld :)
 

DeletedUser74267

Guest
Leuk lijstje, alhoewel je wel een aantal discutabele nominaties geeft. :eek:
 

DeletedUser51467

Guest
Mooi uitgewerkt lijstje Global Knowledge

Jonge wat voor grap ben jij eigenlijk? Zeggen dat wij keiveel defslaafjes hebben? Extreem veel pp gebruikt hebben? Wij hadden welgeteld 1 seau speler die pp farmde en ons een beetje def gaf, goh veel defslaafjes! En extreem veel pp? Ik heb voor ik ging starten pp gefarmt en maakte tot 1k pp per dag, toen ik daarna opnieuw starte kon ik 1k gs kopen voor 3pp, dus wij hebben helemaal niet extreem veel pp gebruikt. En nu je over defslaafjes enzo begint, zoals pathos het doet kan iedereen. Ipv met 3 op 1 acc te beginnen gaan ze 3 apparte accounts maken om zo easy de start te overleven ( romelus, act of nog wat en pathos zelf.) Dat DS geëdeld is boeit mij geen reet, ik was er nog geen 2 weken op bezig dus liever dat ik nu overgenomen wordt dan wanneer ik er maanden tijd in gestoken heb, maar je moet niet doen alsof pathos ik weet niet wat gespresteerd heeft tegen een ik weet niet wat voor overmacht .Jij laat het overkomen alsof wij 10 defslaafjes hadden en 10k pp gebruikt hebben. Jouw voorbarige conclusies kloppen helemaal niet, je hebt 1 kant van het verhaal gehoord die zo te zien helemaal niet klopt. Had ik net zoals pathos mijn co uitgenodigd en hem als defslaafje laten functioneren kon ik die trein ook easy blocken of snipen , echter ben ik tegen die manier van starten. Al bij al een degelijke actie van pathos maar ik snap niet echt wat er zo speciaal aan was.

En je moet hier ook niet komen zeiken dat inactieve accounts edelen geen prestatie is, die accounts zijn inactief door onze druk en doorzettingsvermogen, dus het is inderdaad een prestatie. Of net een faal van jullie omdat jullie allemaal geen doorzettingsvermogen en karakter hebben , die keuze laat ik aan jou ;)
kuddos aan struggle, die speelt teminste door , jammer dat er zo niet meer spelers zijn.

Laat ik ergens uitschijnen dat het zo'n grote prestatie is tegen een overmacht, dat is alleszins niet wat ik wou laten uitschijnen moest je dat lezen. Dat jullie er zo heftig op in gaan, snap ik nu omdat je er zelf hebt gespeeld. Over pathos weet je dus duidelijk ook de situatie niet, want het plan om met 3 apart te starten en dan te fuseren was helemaal niet aan de orde. Door de toevallige ligging en de groei van pathos is dit gegroeid. Ik vind het gewoon mooi om te zien dat de vijandigheid van w42 nog steeds wat aanwezig is en een pp-abuser met een deffnoob en een sterk team toch nog verslaan kan worden. Je kan nu wel zeggen dat je niet zoveel pp hebt gebruikt en ik geloof je daarin, maar toch is er nog zwaar pp geabused als je de groei ziet. Er is op een slimme manier met de pp omgegaan. Daarover hoef je nu niet zo heftig op de reageren.
 
Bovenaan