Einde van de wereld Awards

DeletedUser72076

Guest
Velen zullen mij waarschijnlijk niet eens kennen, maar ook ik heb gespeeld op 42 en een lekker tijdje mee gespeeld in Vitae. Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken naar mijn eigen ervaringen en wat ik heb gezien in mijn tijd dus het lijstje zal wat verschillen van anderen aangezien ook ik weg ben gegaan na de banwave, maar ja het mag toch wel gezegd worden hoop ik;)!

Beste speler van W42:
Benji is wederom in dit lijstje een sterke kandidaat voor de beste speler en dat is verdiend ook. Echter wil ik hier ook mijn persoonlijke favoriet noemen namelijk: Hangover die ons in het Noorden aardig wat weerstand heeft gegeven.

Beste stam van W42:
Ook al vind ik dat Vitae en Seau aardig gelijk op gingen voor de banwave is het duidelijk dat Seau de wereld heeft gewonnen en dus de beste Stam is.

Beste stam speler van w42
Maarten, naast voortreffelijk stamleiding was hij ook part time VV en Farm slet. Diepe respect voor iemand die zoveel passie en tijd heeft gestoken in het welzijn van de stam.

De beste aanvaller van W42:
Srekamjiaar had toch zeker een mooie tijd als beste aanvaller.

De beste verdediger van W42:
Ik kan niks zeggen over de verschillende spelers over de wereld en ik weet zeker dat genoeg mensen hier een mening over hebben. Ik durf toch wel te zeggen dat Benji het mooi gedaan heeft als verdediger. Maar ik durf ook This Noob Is On Fire te nomineren hiervoor aangezien zij een stuk veld toch mooi verdedigt hebben tijdens meerdere massa's van 4-5 spelers in mijn tijd.

Meest gezellige speler van w42
Inge

Grootste VV slet van w42
Maarten

Het grootste ego van W42:
Jannes

Beste leider van W42:
Maarten

Slechtste leider van W42:
Sven verdient hier toch wel een mooi plaatsje, hij deed zijn best maar het was nooit echt geweldig.

Mooiste speler naam van W42:
Abduhl de klapstuhl

Mooiste stam naam van W42:
Tortuga en hun MB stam Codex vond ik wel een mooie relatie hebben samen.

Beste P&P'er:
-
Slechtste P&P'er:
-
Favoriete forumposter
Global Knowledge

Dikste wannabe op het W42 AF:
Mikeeee3 of jannes

Dikste wannabe van W42(IG):
Jannes

Mooiste profiel foto spelers W42:
DOI had wel een mooie ja

Mooiste profiel foto stammen W42:
De oude piraat van Vitae.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Wasmand5000, we hebben hem 3 keer weggespeeld en hij is telkens opnieuw begonnen. Uiteraard is die der nogsteeds.

Grootste stabber van W42:
-

Mooiste actie van W42:
Ik wil hier toch voor de verandering zeggen dat de mooiste acties van 42 op het AF plaatsvonden. Van de eindeloze beschuldigingen en verklaring tot de gezellige praatjes. Dit heeft de wereld wel een plaatsje gegeven in mijn Hart.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De banwave natuurlijk

Slechtste verliezer van W42:
Iedereen die zijn dorpjes aan het afbreken was, ik denk dat we die allemaal wel kennen.

Beste/Grootste Botter van W42
Sven

Grootste blunder van W42
De banwave en de onschuldige slachtoffers daarvan

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Ik wil nog wel eens een wereld starten met Jort, Sven, Timo, Pepijn, Maarten, Gerben etc

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Afgezien van het feit dat ik Mike en Jannes gewoon niet aan kan horen hier, eigenlijk niemand. Ik vond het heerlijk gedurende de tijd mensen, Dankjewel hiervoor!:)

Welke speler verdient het meeste respect:
Ik vond die Daan wel echt een baas op TNIOF
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.918
Leuk lijstje, alhoewel je wel een aantal discutabele nominaties geeft. :eek:

496a05e3e0e0014b81770d4c57873fc0.png
 

DeletedUser76774

Guest
Meest gezellige speler van w42
Mijn medespelers, denk dat wij op het gebied van spam gehalte een aardige bijdrage hebben gegeven in het totaal. Maar ik ben er niet zo van om onszelf te benoemen in eigen lijstjes, kuch kuch. Dus daarom kies ik voor onze tw chick Tamara. Is veel online omdat ze toch weg zit te rotten achter de pc vanwege de sciptie, dus dat is altijd wel gezellig. Praten over de meest vunzige dingen, en sommigen kennen ons, sommigen niet. Laat ik het zo stellen dat deze meid veel woorden heeft moeten opzoeken ;)
Heel erg bedankt voor het gezellig uitbreiden van mijn woordenschat :rolleyes::D


Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Wasmand5000, we hebben hem 3 keer weggespeeld en hij is telkens opnieuw begonnen. Uiteraard is die der nogsteeds.
Haha, ik zal het aan hem doorgeven ;) Stond vooral onder (onze) vv de laatste tijd, maar hij gaf inderdaad niet op ^^ Onkruid vergaat niet? :p
 

DeletedUser69813

Guest
Steven, vanaf wanneer zijn jullie de beste aanvaller van w42 geworden? Hebben jullie nieuwe skills vergaard na jullie aanvallen op iChro? <333
 
Reactiescore
7.918
Ja hoi, je hebt als sinds de zomervakantie niet gelogd. Je doet niet meer mee. Daarnaast ownden we jullie de moeder.
 

DeletedUser69813

Guest
Ja hoi, je hebt als sinds de zomervakantie niet gelogd. Je doet niet meer mee. Daarnaast ownden we jullie de moeder.

Alle credits gaan dan ook naar niek, perry en andre voor het loodsen van het acc iChronic naar de wereldwinst, daar heb ik verder geen aandeel in gehad. Alleen in het opbouwen en op de kaart houden van het account in het vroege stadium. Ik bak er namelijk geen pepernoot meer van als de accounts de miljoenen in gaan :p.

Maar ik plaag je graag even door je die periode nog even in te wrijven <3
 

DeletedUser68570

Guest
Maak eens wat lijstjes lamzakken :$ (het liefste mensen buiten Seau aub, beetje een andere toon is ook wel leuk :).)
 

DeletedUser73657

Guest
De beste botters zijn net degene die niet gepakt worden :eek:

Maar ik heb de schuldige al gevonden :cool:

[31/05/2016 23:35:59] Korneel: ffe serieus
[31/05/2016 23:36:10] Korneel: ik denk dat ik de schuldige ben voor de bans in seau (rofl)
[31/05/2016 23:36:30] Korneel: heb zo'n hele zooi snellijst scripts op het forum gezet
[31/05/2016 23:36:37] Korneel: wss zat die daar dan ook bij
 
Reactiescore
1.149
Seau onverdiende winnaar!
 
Reactiescore
1.367
De beste botters zijn net degene die niet gepakt worden :eek:

Maar ik heb de schuldige al gevonden :cool:

[31/05/2016 23:35:59] Korneel: ffe serieus
[31/05/2016 23:36:10] Korneel: ik denk dat ik de schuldige ben voor de bans in seau (rofl)
[31/05/2016 23:36:30] Korneel: heb zo'n hele zooi snellijst scripts op het forum gezet
[31/05/2016 23:36:37] Korneel: wss zat die daar dan ook bij

Ja inderdaad, deze had hij ook op annabelle gezet (die ook een ban heeft)
 

DeletedUser

Guest
De beste botters zijn net degene die niet gepakt worden :eek:

Maar ik heb de schuldige al gevonden :cool:

[31/05/2016 23:35:59] Korneel: ffe serieus
[31/05/2016 23:36:10] Korneel: ik denk dat ik de schuldige ben voor de bans in seau (rofl)
[31/05/2016 23:36:30] Korneel: heb zo'n hele zooi snellijst scripts op het forum gezet
[31/05/2016 23:36:37] Korneel: wss zat die daar dan ook bij

Hahaha, Sons of Durin heeft alleen maar scripts van Korneel zijn snellijstje op het account geplaatst, dus zal sowieso wel van hem komen :p
 
Bovenaan