Einde van de wereld Awards

DeletedUser74430

Guest
Alle credits gaan dan ook naar niek, perry en andre voor het loodsen van het acc iChronic naar de wereldwinst, daar heb ik verder geen aandeel in gehad. Alleen in het opbouwen en op de kaart houden van het account in het vroege stadium. Ik bak er namelijk geen pepernoot meer van als de accounts de miljoenen in gaan :p.

Maar ik plaag je graag even door je die periode nog even in te wrijven <3

Heeft Erik wel een punt hoor, ekt slechte aanvallen waren dat.
 
Reactiescore
111
Beste speler van W42:
DOI, denk een erg compleet team die er altijd heeft gestaan voor Seau :)

Beste stam van W42:
Seau

Beste stam speler van w42
Jannes

De beste aanvaller van W42:
-

De beste verdediger van W42:
-

Meest gezellige speler van w42
-

Grootste VV slet van w42
Jannes

Het grootste ego van W42:
-

Beste leider van W42:
Vooral in het begin van de wereld die van Vitae. CbC was dat geloof ik?

Slechtste leider van W42:
Minato

Mooiste speler naam van W42:
-

Mooiste stam naam van W42:
Rush

Beste P&P'er:
Vetrix, Niek (Icronic)

Slechtste P&P'er:
Gilles (BI)

Favoriete forumposter
Flonaldo (of hoe schrijf je dat :eek:)

Dikste wannabe op het W42 AF:
Gilles (BI)

Dikste wannabe van W42(IG):
Minato

Mooiste profiel foto spelers W42:
DOI

Mooiste profiel foto stammen W42:
Rush

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Janus de 1e, geloof niet dat we ooit serieus waren toen we die in Rush lieten :p

Grootste stabber van W42:
Annabele

Mooiste actie van W42:
Payback op Nyade, mooi statement van Vitae :) Dat hij mislukte is jammer maarja :p

'Mooiste' actie van W42
Mislukken van de edelclear actie op Nosta, stond leeg kreeg 50 edelclears en we pakte 0 dorpen. Hoe slecht ben ik dan :(

'Mooiste' actie van W42 2.0
Banwave op Vitae (6)

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Vallen Vestri waardoor WAO en Rush partij moesten kiezen.

Slechtste verliezer van W42:
Vitae :D

Beste/Grootste Botter van W42
Fexeris :D :D

Grootste blunder van W42
Fusie Rush en Vestri :(

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Hans (nyade), Jeroen (Janus), Jannes (TUF), Rick (ADL), Hidde, Bert, Simon (HNA), jeremy (Panda) Bart Jan (Hangover) en Joren & Robin (trigger)

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
-

Welke speler verdient het meeste respect:
ADL hoort veel meer te krijgen :)
 
Reactiescore
239
Favoriete forumposter
Flonaldo (of hoe schrijf je dat :eek:)

Je schrijft het goed! :cool:

Kusjes
Mopje geen GIF
rdj_thanks.gif
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76769

Guest
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Janus de 1e, geloof niet dat we ooit serieus waren toen we die in Rush lieten :p


Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Hans (nyade), Jeroen (Janus), Jannes (TUF), Rick (ADL), Hidde, Bert, Simon (HNA), jeremy (Panda) Bart Jan (Hangover) en Joren & Robin (trigger)


Thanks :) En ik zei het toch Janus had wel potentie opzich. Wel jammer dat mn broer nog steeds veel moet leren, maar we hebben t iig overleeft :p
 
Reactiescore
151
Beste speler van W42:


Mooiste actie van W42:
Payback op Nyade, mooi statement van Vitae :) Dat hij mislukte is jammer maarja :p

Ja pff wou ik net lekker bezig, gaat het sloopscript eruit. Toen had ik er ook geen zin meer in.

Kennelijk wilde de rest toen ook nog voor edelacties gaan, maar daar hoefde ik niets van te weten :D

Wat me trouwens opvalt is dit

Bassienw

Jullie hebben f****ng bassienw uitgenodigd om de overwinningsvoorwaarden te halen? Ohmygod dat die dude uberhaubt nog bestond :D :D :D

Buiten dat verder nog felicitaties aan Seau. jammer dat ik niet meer speelde toen de strijd losbrak, al zou dat het einde niet hebben veranderd. ;)
 

DeletedUser73657

Guest
Ja pff wou ik net lekker bezig, gaat het sloopscript eruit. Toen had ik er ook geen zin meer in.

Kennelijk wilde de rest toen ook nog voor edelacties gaan, maar daar hoefde ik niets van te weten :D

Wat me trouwens opvalt is dit

Bassienw

Jullie hebben f****ng bassienw uitgenodigd om de overwinningsvoorwaarden te halen? Ohmygod dat die dude uberhaubt nog bestond :D :D :D

Buiten dat verder nog felicitaties aan Seau. jammer dat ik niet meer speelde toen de strijd losbrak, al zou dat het einde niet hebben veranderd. ;)

Bassie staat al even onder onze vv :p Hebben daar mashup, tbs en nog wat vitae spelers mee weggespeeld in de core :p Acc wordt weer gekickt maar hadden we even nodig voor de 60% te halen zodat het aftellen sneller zou beginnen.

Overigens nog bedankt voor de nominaties , mocht ik ooit mijn luiheid overwinnen maak ik ook een lijstje :p
 
Reactiescore
151
Bassie staat al even onder onze vv :p Hebben daar mashup, tbs en nog wat vitae spelers mee weggespeeld in de core :p Acc wordt weer gekickt maar hadden we even nodig voor de 60% te halen zodat het aftellen sneller zou beginnen.

Overigens nog bedankt voor de nominaties , mocht ik ooit mijn luiheid overwinnen maak ik ook een lijstje :p

Ahja gelukkig :p Ik was er anders wel echt om stukgegaan van het lachen dat die speler het einde zou bereiken :D
 

DeletedUser51467

Guest
Beste speler van W42:

Definition of Insanity. Hebben zich op elk vlak van TW op een positieve manier getoond op W42. Een sterke leider, goede speler, aanvallend en verdedigend niets op aan te merken en naar mijn weten is het team van het begin tot het einde intact gebleven.

Beste stam van W42:

De wereld is verdiend gewonnen door Seau. dus hier kan je geen ander antwoord op geven dan Seau. mede door het laten afweten van Vitae, maar nog meer door het doorzettingsvermogen van Seau. Tot de zomer was Vitae ongetwijfeld de beste stam en kwalitatief onovertroffen op W42. Dit niveau is echter nooit meer bereikt en de activiteit alsook de sfeer waren een pak minder.

Beste stam speler van w42

Naar wat ik heb gehoord was dat Jannes bij WAO en Benji bij Seau. In Vitae zijn er meerdere op verschillende periodes geweest zoals Max, Srekamjiaar, … Ook vind ik het knap dat de huidige spelers van Aceshigh. nog lange tijd elk account heb verzorgd dat ze onder vv hebben.

De beste aanvaller van W42:

Srekamjiaar zonder twijfel, een heel actief team die perfect wist hoe de vijand aan te vallen. Kan me ook niet herinneren dat er een aanval bij hen mislukt is.

De beste verdediger van W42:

In het begin was dit zeker Boris van DAM. De manier waarop hij omging met de overmacht van kata’s was werkelijk fantastisch. Benji heeft dan weer ook heel mooie dingen laten zien. Toch neig ik naar Boris, omdat ik zelf verdedigen op kata’s toch wat moeilijker inschat.

Meest gezellige speler van w42

Maick vond ik wel nog grappig in de korte tijd in Vitae, daarnaast mag ik Nicky niet vergeten in de chat en mijn oud medespelers Robin en Dieter.

Grootste VV slet van w42

Max misschien wel, zeker toch in de zomer. Echt knap hoeveel vv’s hij heeft gedaan.

Het grootste ego van W42:

Mike en nog steeds onterecht, het goed presteren op 1 wereld tegen een stam die zelf geen actie onderneemt is nog steeds niet voldoende qua waarde voor mij om je ego te rechtvaardigen.

Beste leider van W42:

De leiding van Seau en van Vitae. Beide stammen hebben de wereld gekleurd en de stam goed laten lopen. Een stam met vele verschillende karakters intern goed laten samenwerken en extern laten zien dat er amper interne problemen zijn/waren, was een sterkte bij beide stammen. Hiermee heeft de leiding van Seau misschien beter gehandeld om de activiteit te bewaren.

Slechtste leider van W42:

Jannes, zijn passieve houding ten opzichte van Seau heeft niets, maar dan ook echt niets opgeleverd. Als je bij een kwantitatieve overmacht wacht tot ze toeslaan ben je eigenlijk al te laat. Een leider dient dit in te zien en proberen alle mogelijkheden te benutten wat hier helemaal niet gebeurd is.

Mooiste speler naam van W42:

Clueless Clowns, mooie alliteratie.

Mooiste stam naam van W42:

Vitae en Seau vind ik beide extreem sterk mede door de achtergrond en afkomst van de naam. Er is duidelijk over nagedacht wat je van de andere stamnamen zeker niet kan zeggen.

Beste P&P'er:

Hiermee nomineer ik niet 1 speler, maar de stam Vitae. Zeker tot aan de zomer was het P&P niveau van Vitae onovertroffen met Mystic, Jullie Beschermer, Vitalise, CbC, … Dit heeft vele spelers naar W42 gelokt waardoor het mede hierdoor een heel interessante wereld was met een redelijk hoog niveau.

Slechtste P&P'er:

Jokersbrain en Mike, beide hebben gezorgd voor spanningen in de diplomatieke betrekkingen. Jokersbrain plaats ik echter nog hoger doordat hij een leidersfunctie heeft en met zijn p&p al een stuk de wereld heeft verloren. Ook de manier van P&P voeren is totaal nutteloos en hoop dat hij in RL niet zo’n discussies voert zoals dat is een foute aanname, ik heb er een beter beeld over dus jij bent fout, …

Favoriete forumposter

Vitalise, jammer dat hij nog zo weinig post, maar toch nog steeds mijn favoriet. Weet perfect hoe lang een post moet zijn en zit er altijd recht op. Hiernaast wil ik misschien Jullie Beschermer ook nog nomineren, heeft me aangenaam verrast in de start van W42.

Dikste wannabe op het W42 AF:

Mike en Beast Incarnate natuurlijk. Ze houden van provocaties om toch wat aandacht te krijgen en genieten van de reacties, verwerpelijke AF’ers.

Mooiste profiel foto spelers W42:

Ik vond die van PatatSpeciaal wel altijd amusant en natuurlijk mag deze van DoI hier ook niet ontbreken.

Mooiste profiel foto stammen W42:

Vitae, origineel en onovertroffen.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Max van SotN. Ik kende hem niet op voorrand, maar wat een aangename stamspeler die steeds bereidt is om vv te doen. Een aanwinst voor elke stam.

Grootste stabber van W42:

De hele situatie rond Rise Against vind ik nog steeds heel vreemd.

Mooiste actie van W42:

Voor mij persoonlijk de oprichting van Vitae. Heeft de toon en het niveau van W42 bepaald en heb er een leuke tijd beleefd.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:

Volgens mij de aanwerving van Warre bij Vitae. Seau heeft heel knap op die aanvallen gereageerd waardoor ze nog meer inzet en motivatie hadden om Vitae te verslaan. Dit heeft volgens mij ook gezorgd voor een veel beter stamgevoel.

Slechtste verliezer van W42:

Luuk vind ik hier achteraf wel veel stekken uitdelen naar oude spelers van Vitae. Hoeft naar mijn gevoel niet meer.

Beste/Grootste Botter van W42

Ja wie is er nu nog niet gepakt, die dan zeker :p

Grootste blunder van W42

De bans bij Vitae.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:

De hele Vitae-crew, PatatSpeciaal, het grootste gedeelte van het oude Seau (zonder Rush en N-F dus), …

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien

Mike, Jannes, Hangover, Nyade, …

Welke speler verdient het meeste respect:

Elke speler die de wereld van de start tot het einde fair heeft uitgespeeld zonder kata’s, stabs, … en een fijne periode heeft meegemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Doel je op het feit dat ik hier op het af Sven en Martijn enkele keren heb bekritiseerd Vetrix? Naast hen kan ik me namelijk niemand bedenken :eek:
 

DeletedUser51467

Guest
Doel je op het feit dat ik hier op het af Sven en Martijn enkele keren heb bekritiseerd Vetrix? Naast hen kan ik me namelijk niemand bedenken :eek:

Klopt inderdaad, vind ik niet echt nodig om achteraf op het AF op die manier stekken uit te delen tegen oude stamgenoten.

Vind ik jammer om te horen, maar wel bedankt voor het goed onderbouwde lijstje, eens wat anders :).

Jou zou ik eventueel nog het voordeel van de twijfel willen geven doordat je misschien ingame en als stamlid aangenamer bent. Op het AF heb je echter meestal geen goeie indruk gemaakt om met jou ooit samen een wereld te draaien aan dezelfde kant.
 

DeletedUser76769

Guest
Klopt inderdaad, vind ik niet echt nodig om achteraf op het AF op die manier stekken uit te delen tegen oude stamgenoten.



Jou zou ik eventueel nog het voordeel van de twijfel willen geven doordat je misschien ingame en als stamlid aangenamer bent. Op het AF heb je echter meestal geen goeie indruk gemaakt om met jou ooit samen een wereld te draaien aan dezelfde kant.

Nee als stamlid is het nog een veel grotere teletubbie hoor <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Bovenaan