Einde/Mening

DeletedUser

Guest
Jij bent n00b, ik kreeg dat account en stonden welgeteld 4 aanvalsdorpjes en de rest was hooguit 1000 def.... per dorpjes

Ik vecht voor mijn dorpjes en ik verwacht ook wel wat aanvallen terug.

En het is gelogen dat er 1000 def per dorp stond, maar de meeste dorpjes waren idd niet helemaal uitgebouwd.
 

DeletedUser

Guest
geen zin gezeik.. maar tog..

gefeliciteert moppel.

maar mijn felicitaties gaan meer uit naar evil.. hij had verdient om te winne, wrm

nymf kreeg een acc en gaf die dorpen aan moppel,...tog ook zon 500k,

toen kreeg hij weer 600k, en op laaste j1mmy bijna 1mil

daaarom is het verdient dat evil had gewonnne,

@slick, evil had niet te weinig nobleds maar geen zin meer, ook vondt hij niet leuk om zo te winnen...

MvG king sin

Ow en met 240 opgeslagen pakketten zitten om 7 uur smorgens noem jij genoeg edels??????? Dit weet ik van MASTER84 want die heeft de VV van Evilcos toen overgedragen gekregen. Mensen overnemen is best leuk, maar ook dit kost tijd (je hebt wel de pakketten nodig, vooral dit was het grote probleem, waardoor veel tijd verloren gaat).

Wat me wel opvalt is dat The R D, als 1 van de laatste spelers bij het account EvilCos is gekomen de meeste praatjes heeft, terwijl een speler als Nevyn die vanaf de start op het account nog een zeer prettig gesprek met mij heeft gevoerd. Uiteindelijk is het misgelopen voor Nevyn omdat een andere speler van het account zijn afspraken niet na kwam en hij in zijn eentje de hele nacht moest spelen. Terwijl ze het via een aflos systeem zouden doen, uur spelen, uur slapen. Respect voor Nevyn, die er in ieder geval alles aan gedaan heeft om nog terug bij ons te geraken.

Wij kunnen er niets aan doen dat mensen stoppen en contact met ons zochten om de dorpen weg te geven. Dit keer kregen wij ze volgende keer misschien iemand anders, maar zou een ieder van jullie zon aanbod weigeren??
Ik durf wel voor iedereen te antwoorden het antwoord is namelijk NEE

Ik vond het al met al een leuke week, waar op een sportieve manier MET en TEGEN elkaar is gestreden.

LordAEM
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser813

Guest
Idd gefeliciteerd moppel...

Ik vind dat evilcos het meer verdiende om te winnen, maar moppel heeft ook heel goed gespeeld. Wij hadden ook gemakkelijk eerste kunnen worden, want we hebben twee aanbiedingen gekregen om te fuseren, maar ik wilde niet zo winnen, liever 3de op eigen kracht, dan 1ste door te fuseren... Je ziet ook aan onze verslagen tegenstanders dat we goed ons best hebben gedaan. Voor ons was het jammergenoeg niet mogelijk voor bijna de hele tijd on te zijn, omdat onze spelers niet veel tijd hadden. Als de volgende speedserver in de vakantie valt, dan doen we mee voor de 1ste plaats, maar the king sin is zowiezo weer van de partij de volgende speedserver...
Het is leuk geweest ondanks dat we weinig tegenstand hebben gehad.(behalve dan toen ik effe 2 uurtjes weg was en opeens genobeld werd door 4 spelers, dorpen zijn daarna wel teruggenomen en de spelers overgenomen...) Maar ben best tevreden met de 3 de plaats en vanaf het begin in de top 10 zitten, meer zat er niet in...
Tot de volgende speed iedereen!

Mvg,

The king sin(king dennis w1)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zegt iedereen:
"Liever geen eerste op eigen kracht dan door een fusatie 1ste..."
Bullshit, iedereen wil eerste worden op de 1ste speed!
 

DeletedUser

Guest
Waarom zegt iedereen:
"Liever geen eerste op eigen kracht dan door een fusatie 1ste..."
Bullshit, iedereen wil eerste worden op de 1ste speed!

als wij dat wilde hadden we wel gefuseert 2 keer.. wareen we dik 1e/..
 

DeletedUser813

Guest
Jah, dan sta je eerste, de naam van de gefuseerde speler verdwijnt en dan? Heb je dan zo goed gespeeld??? Ik vind echt dat je het zelf moet kunnen voor 1ste te staan. Natuurlijk wil iedereen eerste zijn, maar denk niet allemaal op die manier...
 

DeletedUser1875

Guest
Iedereen verdient lof in de top 50 i suppose. Iedereen heeft goed gespeeld, en is redelijk actief geweest denk ik. <- Gefeliciteerd.
Verder bedank Remy 19 en Fustire om het beheren van mijn account, we zijn samen toch eventjes netjes 15de geworden. Dat vind ik toch wel redelijk voor mensen die geen hoge rang hebben op andere werelddelen.


* wacht op nieuwe speedserver. ;)
 

DeletedUser

Guest
is het geen taktiek ????

op een andere server hebben we het ook vaak gedaan,
4 mensen trekken eerst een dag door
halen zo veel mogelijk dorpjes binnen

van 4 naar 2 accounts. en van 2 naar 1 account


Fusie ??? dan zouden al die spelers bij ons meegespeeld hebben.
tenslotte hebben wij de uren gemaakt, en die spelers hebben ons geholpen.

net wat lordaem zegt, de volgende keer iemand anders.

en tja ... nevyn had idd de pech dat zijn TEAM maten niet op kwamen dagen anders was ik niet eens zeker van de eerste plaats
zeker niet toen we zagen dat ze bliow gingen adelen.

zoals ik al zei ... alle respect voor de spelers ..

vergeet nooit een spreuk:

het doel heiligt de middelen ...

tot een volgende speed ..
ik kan niet wachten op de huilberichten, de meeste zijn wel komisch
ik ben eigelijk ook wel benieuwd wat support zo al niet binnen hebben gehad.
ik kan me een herinneren die schreef...
ja lekker ga je me adelen, mooi ben ik mij PA punten ook kwijt en dat voor een dag spelen.
ik ga ze terug vragen ^^
 

DeletedUser

Guest
Moppelhund heeft mss meer gratis gekregen dan dat ze geadeld hebben, maarja dat is het spel nu eenmaal, proficiat met die eerste plek ! :D


Sasukechan en ik hebben EvilCoS aangemaakt, maar Sasukechan kon niet veel online zijn dus heb ik de eerste dagen heel actief gespeeld waardoor we snel op 1 stonden en een heel grote voorsprong hadden..
Natuurlijk krijg je dan van die berichtjes dat je valsspeeld ed, wel jammer als je er zoveel moeite voor doet.. :eek:

Enja, we kregen gisterenavond (zeer laat) nog een aantal dorpjes van bliow, echter moest ik het alleen redden en was ik doodop (wie niet na een avondje stappen hé..) anders hadden we mss die eerste plek nog kunnen halen..

De speed was leuk maar voor mij persoonlijk was dit eenmalig :)
 

DeletedUser1522

Guest
het is dat ik nog listenbedrog moest overnemen op zaterdag nacht anders waren we zaterdag nacht begonnen.. en net wat ik toen zei, we hadden de dorpen wel maar de grondstoffen en de kracht niet meer voor :p

te veel avonden te lang door gegaan :D maar he 1ste keer en heb:

beste rang: 3de
eind rang: deels plek 7 en deels plek 2
tot het laatst op: 4de plek gestaan :)

vindt ik toch wel goed voor een broekie :D moest wel tegen 2 leiders van RB en 2 mods van wereld 2 en een ervaren speed speler vechten dus :p
 

DeletedUser1522

Guest
zo echt he :p 2 nachten achter elkaar door omdat ik die listenbedrog nog moest pakken :| 48 uur met 2 uur slaap :D lag gister avond er om 20:00 in :D

moppelhund gefeliciteerd met eerste plek!

heb het ook ff vlink gehad met speed maar denk dat als ik ff 2 weken uitslaap ik er wel weer over na denk :D wil nu als eerste eindigen :D
 

DeletedUser

Guest
valt dit dan wel onder de groep levenloos? kom op man wie slaapt er nou maar 2 uur om heel hoog te staan in een spelletje? ik vond de speed ook heel leuk, maar op een gegeven moment heb ik toch wel wat belangrijkere dingen te doen.
 

DeletedUser

Guest
valt dit dan wel onder de groep levenloos? kom op man wie slaapt er nou maar 2 uur om heel hoog te staan in een spelletje? ik vond de speed ook heel leuk, maar op een gegeven moment heb ik toch wel wat belangrijkere dingen te doen.

Als Re. je niet kapot had gemaakt, en je nog een kans maaktte om in de top 10 te eindigen ben ik er zeker van dat jij ook nog wat langer was opgebleven als normaal..

Achja als je het niet meemaakt kan je er ook niet over meepraten hé :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
en tja ... nevyn had idd de pech dat zijn TEAM maten niet op kwamen dagen

Op het eidne waren we met zen 3-en.
Ik kon die dag niet want ik zat 2u in de auto en had
vervolgens een dag geen internet op mijn verblijfplaats.
Hou je commentaar dus maar voor je.
 

DeletedUser

Guest
Als Re. je niet kapot had gemaakt, en je nog een kans maaktte om in de top 10 te eindigen ben ik er zeker van dat jij ook nog wat langer was opgebleven als normaal..

Achja als je het niet meemaakt kan je er ook niet over meepraten hé :rolleyes:

die actie van jullie tegen mij was idd nogal vervelend. gelukkig hadden we 6 dorpen in verweggiestan staan. de dag daarop hadden we 125k punten. we stonden op 35k punten. toch een mooie groei in 1 dag. die dag daarop konden we beide helaas niet, waardoor we dus zwaard werden afgemaakt.
 

DeletedUser

Guest
J1mmy hier,

Voor alsnog, ik weet dat slicky, altijd online was.
Egt altijd. zelfs als zijn mate speelde dan was hij ook online.
ik " J1mmy " heb het eigenlijk ook bijna in mn eentje gedaan, soms wat hulp van Don F en van j1mmy zelf.
Maar meeren deel was is zelf online.
En king of the game, als jij niet steeds met de dorpen van mij en van fmcedric ging lopen. dan waren wij je allang voorbij.
Dus daar plz ook geen gezeur over.
ten2de. evilcos kreeg ook genoeg dorpen,
en op het laatst waarschijnlijk gewoon wat dorpen geloost op mensen!.
Vandaar misschien nummer 1 @ verslagen tegenstanders,
kan je ook ergens de lijst vinden van verslagen tegenstanders als verdediger?..
Want misschien heeft muppel het wel heel wat zwaarder gehad als evil cos.
" de nummer 1, oh laten we die maar niet aanvallen. "
Daarin tegen. moppelhund heb ik nooit gehoord over defence, die had zijn dorpen voor elkaar. en kon voor zijn eigen defence zorgen. ging moppel niet aleen om zijn dorpen met veel punten, zoals nu en zoals altijd zal blijken, punten vechten niet. troepen! :)
dus hij zettte eerst zijn dorpen vol met troepen ipv dorpen emteen uitbouwen!.

vandaar alsnog moppel --> VERDIEND!
 

DeletedUser

Guest
J1mmy hier,

Voor alsnog, ik weet dat slicky, altijd online was.
Egt altijd. zelfs als zijn mate speelde dan was hij ook online.
ik " J1mmy " heb het eigenlijk ook bijna in mn eentje gedaan, soms wat hulp van Don F en van j1mmy zelf.
Maar meeren deel was is zelf online.
En king of the game, als jij niet steeds met de dorpen van mij en van fmcedric ging lopen. dan waren wij je allang voorbij.
Dus daar plz ook geen gezeur over.
ten2de. evilcos kreeg ook genoeg dorpen,
en op het laatst waarschijnlijk gewoon wat dorpen geloost op mensen!.
Vandaar misschien nummer 1 @ verslagen tegenstanders,
kan je ook ergens de lijst vinden van verslagen tegenstanders als verdediger?..
Want misschien heeft muppel het wel heel wat zwaarder gehad als evil cos.
" de nummer 1, oh laten we die maar niet aanvallen. "
Daarin tegen. moppelhund heb ik nooit gehoord over defence, die had zijn dorpen voor elkaar. en kon voor zijn eigen defence zorgen. ging moppel niet aleen om zijn dorpen met veel punten, zoals nu en zoals altijd zal blijken, punten vechten niet. troepen! :)
dus hij zettte eerst zijn dorpen vol met troepen ipv dorpen emteen uitbouwen!.

vandaar alsnog moppel --> VERDIEND!

lol noob dorpen van jou?..? lol jij claaimt speler en na 12 uur had je ze nog niet... verder maakte jij een niuewe verdeling en toen stond king zn naam daar maarja cedric veegde die en senna noblede die voor king sin... jij was de fout jij had verkeerd verdeelt, verder heb ik 2 dorpen voor je geveegt die jij voor mij noblede....

niet zeuren dus...
 

DeletedUser

Guest
Lol, hieruit blijkt dat de stam Re. nog niet zo goed was.

De leden hebben heel veel kritiek op elkaar, geven elkaar geen tot weinig complimentjes, en daarbij zie ik ook discussie's over: Ja, nog een dag en ik was beter geweest, in punten ja!

Maargoed, wat een respect voor stamgenoten:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol, hieruit blijkt dat de stam Re. nog niet zo goed was.

De leden hebben heel veel kritiek op elkaar, geven elkaar geen tot weinig complimentjes, en daarbij zie ik ook discussie's over: Ja, nog een dag en ik was beter geweest, in punten ja!

Maargoed, wat een respect voor stamgenoten:rolleyes:

idd er was weinig respect... j1mmy wou zelfs een stamgenoot aanvallen omdat ie een betere in de stam wou..
 

DeletedUser

Guest
niet zo goed?.. kon jou nergens vinden =S...
Maarja iedereen gunt het elkaar wel,
en ik dacht heus wel in het begin wow die evilcos, gaat lekker snel :)
maarja later had ik dat zelf ook wel in de gaten dat dat niet zo moeilijk was..
vooralsnog werden er veel gezamelijke aanvallen gedaan, en waren de meeste spelers zo opgerold.

Betreft claimen van mij :
Die mensen vroegen of ik ze met rust wou laten nja liev van mij tog?..
2 dagen later " raceman68 " ofzo.
Had die kerel weer 120k punten.
Samen met jou en Fmcedric gewoon lekker opgerold..

Voordeel : Moraal.
Dus minder troepen verlies, binnen 20 min was het gedaan met die kerel.
50 aanvallen binnen 4 sec de deur uit vanuit mij en vanuit Fmcedric.
daarin tegen heb ik daarvoor van raceman68 gewoon een dorp gekregen, aangezien die wat beter voor mij lag later in het spel, dus weer een plus punt, ik hem met rust laten en hij regelt wat voor me.

daarnaast dit :

verder maakte jij een niuewe verdeling en toen stond king zn naam daar maarja cedric veegde die en senna noblede die voor king sin...

Mja daar zijn verder tog geen problemen over geweest?
Verkeerd gekeken...
Dus even op een rijtje.
Ik plan een gezamelijke aanval.
Jij mocht het noorden hebben van die speler, ik en fmcedric de rest.
Deal nja alles stond op forum.
Dan kom jij vragen GRAAG de nummers. 2 min voor tijd.
Ja, Leuk...dan moet alles iets sneller ja, dan gebeurd het wel eens dat je een foutje maakt, dit is tog intern opgelost?..

dan dit :

verder heb ik 2 dorpen voor je geveegt die jij voor mij noblede....
Hmm. en hoeveel staan erdaarvan tegenover van fmcedric die jij heb genobled?..
nja verder geen woorden daarover.

Alles ging gewoon lekker, iedereen gaf iedereen de ruimte om te groeien in Re.
En mja, top10 = RE. en bleef RE. dusja dan heeft RE. tog een leuke prestatie neer gezet. =)
al zeg ik het zelf.
 
Bovenaan