Einde/Mening

DeletedUser

Guest
nee ik bedoel bij het lijstje
Hulp - Regels - Contact - Support - Statistieken - Forum - Nieuwe activeringsmail aanvragen

;)
 

DeletedUser

Guest
zeer veel plezier gehad
ookal heb ik halverwege afgehaakt nadat ik was overgeomen door j1mmy
 

DeletedUser

Guest
geen zin gezeik.. maar tog..

gefeliciteert moppel.

maar mijn felicitaties gaan meer uit naar evil.. hij had verdient om te winne, wrm

nymf kreeg een acc en gaf die dorpen aan moppel,...tog ook zon 500k,

toen kreeg hij weer 600k, en op laaste j1mmy bijna 1mil

daaarom is het verdient dat evil had gewonnne,

@slick, evil had niet te weinig nobleds maar geen zin meer, ook vondt hij niet leuk om zo te winnen...

MvG king sin
 

DeletedUser

Guest
Nu, ja, naar mijn mening een geslaagde wereld geweest. Ben geëindigd in de top 20, dat vind ik genoeg.
 

DeletedUser3877

Guest
het was gewoon niet zo leuk, die totale ownage van Re.
samenwerking liep perfect, gezamelijke aanvallen gingen vlot, zo vlot dat we na een tijd niks meer haddne met een goeie moraal..

het aantal mensen op de speedserver viel ook tegen, had er meer verwacht!

vrijdag hadden baumpies & ik er genoeg van, heb de account doorgegeven als vv en die is overgenomen door moppelhund (toen stonden we 6e)

In Re. werd gespeeld om de stam eerste te houden, het maakte niet echt zoveel uit welke speler eerst werd :)
anders had het hele verhaal wel anders gelopen

Het was een eer om in Re.name te zitten!
 

DeletedUser

Guest
ik vond het persoonlijk een mislukking, je moet een hele andere taktiek nemen. je hebt maar 10 uur slaapstand, en ik moet slapen en dan naar school en heb dus meer dan 10 uur nodig. je hebt ook helemaal geen controle. als ej even naar de wc of gewoon een uurtje ergens anders heen moet heb je gelijk grote kans om overgenomen te worden.
en als je eenmaal overgenomen bent kom je er niet meer in omdat de verschillen veel te groot zijn omdat iedereen veel te snel groeit en je dus bij 1000 punten al overgenomen word. i

als mensen dit leuk vinden, ga je gang, schrijf je in voor de volgende speed, maar ik heb ook andere dingen te doen
 

DeletedUser

Guest
Nu, ja, naar mijn mening een geslaagde wereld geweest. Ben geëindigd in de top 20, dat vind ik genoeg.

kerel, wat lul je je speelt al sinds vrijdag niet meer op dat account omdat je daarop ontslagen bent omdat je te slecht was, n00b
 

DeletedUser

Guest
ik vond het persoonlijk een mislukking, je moet een hele andere taktiek nemen. je hebt maar 10 uur slaapstand, en ik moet slapen en dan naar school en heb dus meer dan 10 uur nodig. je hebt ook helemaal geen controle. als ej even naar de wc of gewoon een uurtje ergens anders heen moet heb je gelijk grote kans om overgenomen te worden.
en als je eenmaal overgenomen bent kom je er niet meer in omdat de verschillen veel te groot zijn omdat iedereen veel te snel groeit en je dus bij 1000 punten al overgenomen word. i

als mensen dit leuk vinden, ga je gang, schrijf je in voor de volgende speed, maar ik heb ook andere dingen te doen

Ik heb in 10 uur 113k punten verdiend
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat wij dezelfde servers hebben als de duitsers?
Neem nou maar van me aan dat wij op dit moment niet snellre kunnen dan 200x.

vraagje,

zijn we niet faliet en vallen we niet onder de duitsers?
iig bij elk spel dat onder de makers hiervan is is de nederlandse versie faliet en vallen ze onder de duitsers.

Chag~
ps: plz geen ban dit x ik probeer alleen maar een sireus antwoord te krijgen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kerel, wat lul je je speelt al sinds vrijdag niet meer op dat account omdat je daarop ontslagen bent omdat je te slecht was, n00b

Ik was de enige die actief was, ik speelde alleen tot vrijdag en ik heb die punten behaald.

Als camel zegt dat ik slecht speelde is hij tot noob verklaard.
 

DeletedUser

Guest
Ik was de enige die actief was, ik speelde alleen tot vrijdag en ik heb die punten behaald.

Als camel zegt dat ik slecht speelde is hij tot noob verklaard.

Jij bent n00b, ik kreeg dat account en stonden welgeteld 4 aanvalsdorpjes en de rest was hooguit 1000 def.... per dorpjes
 
Reactiescore
2.491
duitse server draait ook op 450x de snelheid ... bullshit dus

Zoals syrniachick al aanhaalde, op dit moment krijg enkel duitsland een USDS ( ultra speed ) 200 + dus.

De servers die wij tot onze beschikking hebben ( en vrij kunnen instellen / activeren / eindigen etc :D ) gaan maar tot 200X.
Er zijn natuurlijk plannen voor verder speed-rounds. Echter is dit organisatorisch ook een hoop werk ;) Naast het feit dat jullie spelen moet deze wereld ook gemod worden ;) Heerlijk werkje zo'n speed-wereld modden. Maar is toch vrij intensief ;)

Wanneer een volgende speed-ronde komt maken we hier ofcourse weer een hoop reclame voor ;)
Vanuit ons standpunt is de 1ste speed-server geslaagd. Maar er zijn nog enkele dingetjes die verbeterd kunnen worden. Zo spreek ik momenteel van de hulp ( looptijden van eenheden die foutief aangegeven staan ) het mededelingensysteem en dergelijke meer. Voornamelijk instellingen op de server die fout stonden en die dus anders zullen staan op een volgende speed-wereld

Congrats aan de winnaars ( alsook aan iedereen die meegedaan heeft ;) )
 

DeletedUser

Guest
Zoals syrniachick al aanhaalde, op dit moment krijg enkel duitsland een USDS ( ultra speed ) 200 + dus.

De servers die wij tot onze beschikking hebben ( en vrij kunnen instellen / activeren / eindigen etc :D ) gaan maar tot 200X.

Uhhm .net heeft ook een speedround gehad met 350x ;)
 

DeletedUser2588

Guest
In engeland krijgt de nummer 1 . een stuk of 30 gratis premium punten, de nummer 2 t/m 5, krijgen er 15. en de 6 t/m 10 krijgen er 5


Misschien iets omhier te doen :)?
 

DeletedUser

Guest
Het enige spijtige aan de speed server was, dat er te weinig spelers op waren vond ik...
Als je je dorp verloor en koos een nieuwe richting dan lag je nog minder dan een half uur op degene aan wie je je dorp had verloren...
Terwijl die aan de heel andere kant van de map lag.

Het was dus een feit, die goed startte had 90 kans dat hij het nooit zou kwijt geraken.
Het is spijtig, maar is wel zo...
Desalniettemin vond ik het leuk...
Heb maar 1 dag kunnen spelen door tijd tekort, maar vond het echt tof.
 

DeletedUser

Guest
ik vond de speedwereld heel erg leuk en ik weet cker dat drugsbunny hem ook heel erg leuk vond. het gaat hier tenminste wat sneller dan op w1,2,3 etc. hier kan je in 1 dag je dorp makkelijk opbouwen en dat vind ik leuk.

verder, als je te langzaam groeit, dan moet je samen gaan spelen met 1 of 2 andere mensen, zodat je wel sneller kan groeien, drugsbunny en ik werkte samen op 1 account en dat ging prima t/m vrijdag:p

ik vraag me wel af hoe die spelers van re. ALTIJD! online wisten te zijn. ik weet niet of ze online waren onder schooltijd (half 9 t/m half 5) maar het zal haast wel. dus... vertel, hoe doen jullie dat?
 

DeletedUser

Guest
geen zin gezeik.. maar tog..

gefeliciteert moppel.

maar mijn felicitaties gaan meer uit naar evil.. hij had verdient om te winne, wrm

nymf kreeg een acc en gaf die dorpen aan moppel,...tog ook zon 500k,

toen kreeg hij weer 600k, en op laaste j1mmy bijna 1mil

daaarom is het verdient dat evil had gewonnne,

@slick, evil had niet te weinig nobleds maar geen zin meer, ook vondt hij niet leuk om zo te winnen...

MvG king sin

Bedankt King ;)
 
Bovenaan