Einde/Mening

DeletedUser

Guest
wat een gezeur zeg... sorry hoor maar ik ben ook 5x geedelt, en de laatste keer 2 van mijn 4 dorpen, de andere 2 mocht ik houden omdat het nog maar 25 minuten duurde. Dat hoort er bij. Natuurlijk baal je dat als je zo'n 2 a 3 duizend punten hebt en je word gepakt, maar dat is het spel hoor!

Ik vond speed ontzettend leuk! heb een leuke tijd gehad, en kijk uit naar de volgende ronde!

Complimenten aan de crew van T.W. die het toch goed voorelkaar hadden: ik heb geen enkel echt probleem gehad, de support aanvragen werden heel snel beantwoord!!
Petje af voor jullie :D
 

DeletedUser

Guest
beetje jammer team tegen spelers
je zou maximaal 2 ip-adressen per account mogen hebben
en dan nog een minimaal reis verschil tussen beide ip-adressen
want je bent niet in 15 minuten op werk of weet ik veel

daarin tegen snap ik niet dat je niet meerdere accounts vanaf 1 ip mag hebben als je wel als team mag spelen

ook het stam gebeuren moet afgeschaft worden
en het weggeven van dorpen (geen ondersteuning)

dan krijg je een veel betere Speed

Groet Shini / Xplorers
 

DeletedUser

Guest
beetje jammer team tegen spelers
je zou maximaal 2 ip-adressen per account mogen hebben
en dan nog een minimaal reis verschil tussen beide ip-adressen
want je bent niet in 15 minuten op werk of weet ik veel

daarin tegen snap ik niet dat je niet meerdere accounts vanaf 1 ip mag hebben als je wel als team mag spelen

ook het stam gebeuren moet afgeschaft worden
en het weggeven van dorpen (geen ondersteuning)

dan krijg je een veel betere Speed

Groet Shini / Xplorers

Dan kun je het toch ook geen tribalwars meer kunnen noemen als je dat allemaal niet meer zou kunnen doen?
 

DeletedUser

Guest
beetje jammer team tegen spelers
je zou maximaal 2 ip-adressen per account mogen hebben
en dan nog een minimaal reis verschil tussen beide ip-adressen
want je bent niet in 15 minuten op werk of weet ik veel

daarin tegen snap ik niet dat je niet meerdere accounts vanaf 1 ip mag hebben als je wel als team mag spelen

ook het stam gebeuren moet afgeschaft worden
en het weggeven van dorpen (geen ondersteuning)

dan krijg je een veel betere Speed

Groet Shini / Xplorers
Het spel gaat er juist om, om met elkaar te verenigen. En dus samen te vechten tegen andere groepen spelers. Waarom zou je dit wegnemen?
 

DeletedUser

Guest
proficiat aan de nrs 1,2 en 3... Geen gezeik over wie verdiende of zo!!

Ik heb dus wel het genoegen in de normale tw-wereld samen met de nr 1 te zitten (w4) en met de nr 2 (w2 en w5) van de speedwereld :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
proficiat aan de nrs 1,2 en 3... Geen gezeik over wie verdiende of zo!!

Ik heb dus wel het genoegen in de normale tw-wereld samen met de nr 1 te zitten (w4) en met de nr 2 (w2 en w5) van de speedwereld :D:D:D

en aan nummer 6. doh.:D
 

DeletedUser3368

Guest
Ik vind ze allemaal goed die op het account zaten. Ze hebben het goed aangepakt. Maar een goede speedserver speler hoeft geen goede tw speler te zijn. Een goede speedserver speler is goed omdat hij er overdreven veel achter zit.

Als je dit allemaal goed organiseerd, zoals Slick, moppelhund en LordAEM hebben gedaan dan bereik je zo een mooie positie makkelijk.

In ieder geval viel speedserver mij erg tegen. Had meer grotere namen verwacht die mee deden. Ikzelf deed niet mee omdat ik daar bang voor was. Maar zoals ik er nu op terug kijk, had ik makkelijk mee kunnen doen en ook makkelijk in de top 10 kunnen belanden.
 

DeletedUser

Guest
Kende alleen Nymf van moppel, en daar heb ik al zulke goede contacten mee. Hoe zouden de andere dan zijn?:p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind ze allemaal goed die op het account zaten. Ze hebben het goed aangepakt. Maar een goede speedserver speler hoeft geen goede tw speler te zijn. Een goede speedserver speler is goed omdat hij er overdreven veel achter zit.

Als je dit allemaal goed organiseerd, zoals Slick, moppelhund en LordAEM hebben gedaan dan bereik je zo een mooie positie makkelijk.

In ieder geval viel speedserver mij erg tegen. Had meer grotere namen verwacht die mee deden. Ikzelf deed niet mee omdat ik daar bang voor was. Maar zoals ik er nu op terug kijk, had ik makkelijk mee kunnen doen en ook makkelijk in de top 10 kunnen belanden.

Is bullshit... deed dan gewoon mee!
Ik kan ook zeggen; als ik op w1 mee had gedaan vanaf het begin stond ik nu makkelijk op 1. Gewoon bullshit wat je zegt, eerst bewijzen dan krijg je mijn gelijk...
 

DeletedUser3368

Guest
Is bullshit... deed dan gewoon mee!
Ik kan ook zeggen; als ik op w1 mee had gedaan vanaf het begin stond ik nu makkelijk op 1. Gewoon bullshit wat je zegt, eerst bewijzen dan krijg je mijn gelijk...

Is niet bullshit ;)
Bekijk de feiten maar...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind ze allemaal goed die op het account zaten. Ze hebben het goed aangepakt. Maar een goede speedserver speler hoeft geen goede tw speler te zijn. Een goede speedserver speler is goed omdat hij er overdreven veel achter zit.

Als je dit allemaal goed organiseerd, zoals Slick, moppelhund en LordAEM hebben gedaan dan bereik je zo een mooie positie makkelijk.

In ieder geval viel speedserver mij erg tegen. Had meer grotere namen verwacht die mee deden. Ikzelf deed niet mee omdat ik daar bang voor was. Maar zoals ik er nu op terug kijk, had ik makkelijk mee kunnen doen en ook makkelijk in de top 10 kunnen belanden.

Haha dit is pas kwaliteits gezeik :D
Jij zou goed verkopen op de markt ;)
Doe de volgende ronde mee dan zullen we het wel zien
In je eentje hé ;) geen dual account ofzo iets want je zei dat je het zelf kon halen(de top 10) veel geluk
maar je gaat waarschijnlijk falen

Ikzelf heb niet meegedaan omdat ik wist dat ik 1ste werd :cool:
Nee toch niet.. ik had er de tijd niet voor dus pech dan
ik zou waarschijnlijk laatste of voorlaatste zijn geëndigd
eerder voorlaatste want jij zou laatste zijn geweest als je mee deed
 

DeletedUser3368

Guest
Ach ik doe de volgende keer mee. En kijk dan maar goed ;)
En alleen doen :O Waarom?
De gehele top 10 speelde samen met iemand volgens mij!
 
Bovenaan