Een stam in het nauw maakt rare sprongen, Plague vs The Egobusters

DeletedUser

Guest
Dat jullie het verhaal van Freso nog geloven is al raar. Freso geeft zelf aan dat dit een mooi stukje propaganda is. Dat hij ons dus probeert zwart te maken. Maar natuurlijk gelooft iedereen hem, Volgens mij is freso net zo heilig bij jullie als jack bij ons :eek:
Verder moet ik freso complimenteren over zijn kennis van massa hysterie. Gebruikt hij hier goed :p

Jij bent ook zo'n iemand die alleen maar dingen ziet wat die wil zien en niet wat er werkelijk staat. Twiki haalt een lage streek uit en jullie komen nog voor hem op ook. En wat je leest is letterlijk geciteert vanuit het gesprek, dus of je het nu gelooft of niet, twiki is een vuile stabber die een achterbakse streek uithaalt en jullie staan langs de kantlijn twiki toe te juichen om die achterbakse streek. Blijkbaar zitten er nog veel meer in plague die net zo achterbaks zijn als twiki!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Jij bent ook zo'n iemand die alleen maar dingen ziet wat die wil zien en niet wat er werkelijk staat. twiki haalt een lage streek uit en jullie komen nog voor hem op ook. En wat je leest is letterlijk geciteert vanuit het gesprek, dus of je het nu gelooft of niet, twiki is een vuile stabber die een achterbakse streek uithaalt en jullie staan langs de kantlijn twiki toe te juichen om die achterbakse streek. blijkbaar zitten er nog veel meer in plague die net zo achterbaks zijn als twiki!

Jack heeft nog helemaal niks gedaan. Hij heeft bij Resist gevraagd hoe zij tegen over zo'n scenario stonden. Maar er is nog niks gebeurd of gedaan. Dus heeft jack ook geen naai streek uit gehaald. Alleen maar gepolst. Jullie zijn degene die niet zien wat er staat. Jullie zien namelijk dat jack lawZzZ stabt. Terwijl jack nog helemaal niks doet behalve polsen bij resist.
Maar hoe vaak we het ook zeggen jullie geloven het toch niet, maar dat zal wel te maken hebben met het niveau binnen fruit. :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Full-time, ik vind het spijtig dat ik geen ja heb gezegt omdat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen dat ik jullie dan even later zo hard zou stabben. Nu realiseer ik me dat dat de enige manier was om voor sommige het echt duidelijk te hebben.
 

DeletedUser62436

Guest
Ik zie geen stab actie hier hoor? Volgens mij is er nog helemaal niemand gestabbed. Dus ik snap je zever niet echt :eek:
 

DeletedUser68583

Guest
Jack heeft nog helemaal niks gedaan. Hij heeft bij Resist gevraagd hoe zij tegen over zo'n scenario stonden. Maar er is nog niks gebeurd of gedaan. Dus heeft jack ook geen naai streek uit gehaald. Alleen maar gepolst. Jullie zijn degene die niet zien wat er staat. Jullie zien namelijk dat jack lawZzZ stabt. Terwijl jack nog helemaal niks doet behalve polsen bij resist.
Maar hoe vaak we het ook zeggen jullie geloven het toch niet, maar dat zal wel te maken hebben met het niveau binnen fruit. :eek:

Nee, gelukkig heeft Jack niet meer kunnen doen dan het aanbod op tafel leggen :"Lawzz bg te laten vallen/stikken".
Gelukkig voor Lawzzz, en al haar leden zijn de mensen binnen Resist tenminste eerlijk en laten ze het spelplezier van anderen niet zo vergallen als dat Jack van plan was. Als het aan hem had gelegen had hij dit zeker wel gedaan, anders doe je zo'n aanbod niet.

En Plaag, kunnen jullie Jack even duidelijk maken dat heel W21 snakt naar een reactie van hem op de eerste post hier?
 

DeletedUser60153

Guest
Ik zie geen stab actie hier hoor? Volgens mij is er nog helemaal niemand gestabbed. Dus ik snap je zever niet echt :eek:

Als ik ja had gezegt tegen de NAP. Want onze massa was allang geplant, dus die zou 100% door gaan.
 

DeletedUser62436

Guest
Als ik ja had gezegt tegen de NAP. Want onze massa was allang geplant, dus die zou 100% door gaan.

Als jij ja gezecht had was er nog lang geen nap. Aangezien dat dan eerst nog met de stamleden besproken zou worden. En ik weet wel zeker dat de meerderheid tegen had gestemd :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nee, gelukkig heeft Jack niet meer kunnen doen dan het aanbod op tafel leggen :"Lawzz bg te laten vallen/stikken".
Gelukkig voor Lawzzz, en al haar leden zijn de mensen binnen Resist tenminste eerlijk en laten ze het spelplezier van anderen niet zo vergallen als dat Jack van plan was. Als het aan hem had gelegen had hij dit zeker wel gedaan, anders doe je zo'n aanbod niet.

En Plaag, kunnen jullie Jack even duidelijk maken dat heel W21 snakt naar een reactie van hem op de eerste post hier?

Ook al zou jack dit willen zou dit er niet doorheen gekomen zijn.
 

DeletedUser62436

Guest
Nee, gelukkig heeft Jack niet meer kunnen doen dan het aanbod op tafel leggen :"Lawzz bg te laten vallen/stikken".
Gelukkig voor Lawzzz, en al haar leden zijn de mensen binnen Resist tenminste eerlijk en laten ze het spelplezier van anderen niet zo vergallen als dat Jack van plan was. Als het aan hem had gelegen had hij dit zeker wel gedaan, anders doe je zo'n aanbod niet.

En Plaag, kunnen jullie Jack even duidelijk maken dat heel W21 snakt naar een reactie van hem op de eerste post hier?

Als jij ja gezecht had was er nog lang geen nap. Aangezien dat dan eerst nog met de stamleden besproken zou worden. En ik weet wel zeker dat de meerderheid tegen had gestemd :eek:

Die nap er zeker niet geweest zijn zodra resist ja had gezegd :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Die nap er zeker niet geweest zijn zodra resist ja had gezegd :eek:

Ik val Twiki toch aan? Twiki is als woordvoerder van Plague in gesprek met mij, twiki geeft dingen aan in de naam van Plague. Dan mogen jullie nu maar intern gaan overleggen in hoeverre jullie het correct vinden dat hij de naam van Plague zo gebruikt, want als ik het zo hoor zijn er genoeg mensen die er niet achter staan. Dan moeten jullie je achter de oren gaan krabben van is dit juist? Mag twiki wel zo praten als leider van Plague? Daarnaast zou ik graag een reactie van Twiki willen, maar dat is afwachten.
 

DeletedUser62436

Guest
Wij hoeven helemaal niks te doen. Ik geloof jack op zijn woord. En niemand hier die dat kan veranderen.
 

DeletedUser45033

Guest
en waarom zou twiki dan gaan polsen voor iets dat toch niet zou doorgaan van jullie kant, Mag hij vrijuit in naam van plague zulk een onzin uitkramen dan??? Heeft hij echt tijd te veel en gaat hij maar idiote dingen rondvragen ;)

jullie zijn precies een sekte. Blindelings geloven jullie de "oh grote leider" al verkoopt hij de grootste BS en zijn de bewijzen "zwart op wit":p
Miischien komen ze jullie binnen x aantal tijd ook wel met een ruimteschip ophalen hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Trololololo, wat een dikke fail. En zie nog wat andere lariekoek voorbij komen zoals dat LaWzZz en Plague in de toekomst sowieso zouden fuseren? Nou ehm, ik heb daar al tijden terug (toen ik hier nog speelde en dan daarin ook weer lang terug) daar eens naar gevraagd op het gedeelde leidersforum tussen Plague en LaWzZz en toen kwam daar uit dat de stamfilosofieën te ver uit elkaar lagen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wij hoeven helemaal niks te doen. Ik geloof jack op zijn woord. En niemand hier die dat kan veranderen.

Zijn woorden staan verschreven in de eerste post.

Verder moetten velen weten dat 'hoge bomen' veel wind vangen. moest dit nu een 'gewone' speler geweest zijn uit Plague, dan had het ook niet interesant genoeg geweest om bij te houden. Omdat zijn woordt niet voor dat van Plague staat.
Nu komen de Quotes rechstreeks van Twiki zelf, en praat deze dadelijk over ultimatums, redelijk dictatorisch maar niet democratisch. (Ieder zijn zin hoe hij de stam onder zijn vleugels houdt.)

Dat wij allen hiermee naar buiten komen is niet alleen voor de propaganda en dergelijke.
Maar zo zien ook eens de huidige bg die nu nog steeds lawzz is vermoedelijk, wat Plague in gedachten had.
of de oud leiders hiermee akkoord waren al dan niet.

we gaan akkoord dat het slechts een voorstel was van Twiki. maar als Resist hierop positief had geweest, om even geen ruzie te maken, zodat alle ogen van plague naar 1 stam kunnen gaan, en hun noordcluster veiligblijft, terwijl ze toekijken vanaaf de zijlijn hoe resist de inactieve restjes van Lawzz bijeenveegt (Want het blijkt volgens oud leider een dode stam te zijn)...

dan hadden ze ditzelfde wel mogen melden aan de leiding van lawzz, zodat deze weten dat eigenlijk de BG in een NAP veranderd, ...

daarnaast komt dan nog eens dat onlangs eigenlijk de actieve grondvesten van Lawzz, net gerekruteerd zijn voor grotere doeleinden onder 1 vaandel. ( de enige 32-tal tellende spelers stam)
zijn deze wel zo voor te vinden dat hun nieuwe leider dadelijk na de eerste rekruut de rest overboord wil gooien.
want natuurlijk dateren deze gesprekken niet van vlak voor deze forum post.

Nu kortom de feiten staan in eerste post beschreven, en geloof hiervan de echtheid wel want wie heeft zin om dit in zoverre aan te passen. De vraag is eigenlijk hoe staan de OUD-Lawzers hier tegenover en niet de oud Plaguers ...

(aangezien ik nog NOOIT iets gepost hebt op het AF en mijn Co beschikt over het login acc van het forum)


Mvg Locust
 

DeletedUser17986

Guest
Twiki oh twiki laat toch eens wat van je horen we wachten allen met smart :)
 

DeletedUser62436

Guest
Je vergeet weer dat jack niets alleen beslist en dat er dus nog niks serieus richting Resist is vermeld, maar dat vergeten jullie steeds voor het gemak :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Wij vergeten niets, jij kan niet lezen. Ik geef keer op keer aan dat het een persoonlijke aanval op Twiki is en dat die jullie stamleider is.
 

DeletedUser

Guest
Jij wel, maar misschien 30 andere niet.

En dat is nu net het enigste wat deze post(s) proberen te doen. Onenigheid proberen te zaaien. Want voor de rest verandert dit heel mooi verwoorde propaganda stukje weinig tot niets.
 
Bovenaan