Een stam in het nauw maakt rare sprongen, Plague vs The Egobusters

DeletedUser68583

Guest
Jorny21, .Sensation;
Dat de aanval soms de beste verdediging is weten we allemaal, maar in dit topic, helemaal op jullie manier vol met schelden zet je jezelf enorm voor aap.
Doe ons en de rest van de lezers en lol en houd je mondje.
 

DeletedUser55442

Guest
Fantastische post Fres, je zou schrijver moeten worden! :D
 

DeletedUser

Guest
Jorny21, .Sensation;
Dat de aanval soms de beste verdediging is weten we allemaal, maar in dit topic, helemaal op jullie manier vol met schelden zet je jezelf enorm voor aap.
Doe ons en de rest van de lezers en lol en houd je mondje.

Facepalm, ik scheld nergens en we zettten ons zelf ook niet voor aap, jullie weten het hele verhaal niet jullie komen alleen maar een beetje proberen te stoken dat is alles:eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Jorny21, .Sensation;
Dat de aanval soms de beste verdediging is weten we allemaal, maar in dit topic, helemaal op jullie manier vol met schelden zet je jezelf enorm voor aap.
Doe ons en de rest van de lezers en lol en houd je mondje.

Misschien doet Fresofaal dat ook beter? De helft van wat hier staat geschreven is BS
 

DeletedUser60153

Guest
Inhoudelijk mogen jullie mij onderuit halen, want dat kan niet.
 

DeletedUser62436

Guest
Ik wens (bijna heel W21) veel suc6, Jullie zullen het nodig hebben :)
 

DeletedUser

Guest
Facepalm, ik scheld nergens en we zettten ons zelf ook niet voor aap, jullie weten het hele verhaal niet jullie komen alleen maar een beetje proberen te stoken dat is alles:eek:

Dit is niet nep, dit is echt, of je het nu gelooft of niet, twiki is gewoon een vuile backstabber die de de bg van plague, lawwz gewoon flink loopt te naaien.., dat is pas zielig, de stam naaien waarmee je al de hele wereld zo ongeveer een bg mee hebt, blijkbaar is het moeilijk voor twiki om geen vals spel te spelen zonder iemand te naaien..
 

DeletedUser

Guest
Voor we hier allemaal Twiki te grazen nemen zou ik graag eerst Twiki's verhaal hier over horen..
Wie weet is die halve post wel doorgestoken kaart.. Wacht dus eerst maar voordat jullie Twiki verrot schelden voor backstabber etc etc...
 

DeletedUser62436

Guest
Idd, ik geloof namelijk meer dan de helft van jullie niet.
 

DeletedUser60153

Guest
Sensation, ik wil dat je elk stukje wat ik lieg eruit citeren? Want je reactie slaat nergens op omdat dit allemaal puur citaat vanaf Twiki is, daarbij heb ik alleen inrelevante informatie weggelaten (zoals een discussie over Bismarck en Jumper)

Twiki is gePM't, zijn reactie komt in de eerste post
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sensation, ik wil dat je elk stukje wat ik lieg eruit citeren? Want je reactie slaat nergens op omdat dit allemaal puur citaat vanaf Twiki is, daarbij heb ik alleen inrelevante informatie weggelaten (zoals een discussie over Bismarck en Jumper)

We wachten op Twiki's antwoord hierop en we zullen dan wel zien wat er allemaal van waar is ;)
 

DeletedUser17986

Guest
Idd waar zitten wij naast de waarheid? En trouwens meestal worden wij na een reactie meteen overspoelt door Plague spelers met een grootte mond maar momenteel houden ze zich aardig stil. Hoe kan dat nou toch :D
 

DeletedUser

Guest
Omdat wij niet gelijk als kippen zonder koppen er boven op springen maar wachten op het verhaal van 2 kanten...
 
Bovenaan