Earlygame Awards / Verwachtingen

Reactiescore
661
Mensen die mij kennen weten dat ik never nooit stab! Ik denk data er in de eindstrijd wat foute acties zijn uitgevoerd door een VV in C12 of C13.
Ik ga 100% voor mijn stam en voor de winst. altijd!
Als je wat foute acties bundelt dan krijg je een gouden gids. En neen, je speelt helemaal niet voor je stam. Je speelt wel voor een goede ranking persoonlijk toch op de classics waar ik ook speelde. Dat je daarvoor 2 stammen vol aan helpertjes laat loggen en die misschien als uw stam bestempelt, ja dan heb je gelijk. Maar dan heb je een verkeerd beeld van tribalwars.
 
Reactiescore
768
CL12 laat je Fluffybutdangerous van barbaar halen (vijand) om te kunnen internen, en ga je vervolgens stamgenoten hun edeltargets zonder te vragen opedelen, en of laat je je mb's dat doen.
CL13 heb je de spelers van .Charliechapelin laten starten om voor je te boosten. En op het einde heb je je eigen stam geleaved en binnen 24 ge-attacked en geedeld zonder een echt bericht, maar men gist omdat je het niet eens was dat POEF (BG stam) de wereldwinst verkreeg. Terwijl je notabene zelf geen klote had uitgevoerd.

Ik ben dan toch wel benieuwd naar je uitleg daarover. Enlighten me.

Vieze en smerige vingertjes heeft dit persoontje
 

Deleted User - 487958296

Guest
22 classics starten en 5 winnen is ook een kunst idd.
 
Reactiescore
1.094
Vieze en smerige vingertjes heeft dit persoontje

Je bedoelt op mmb neem ik aan? Ja. Ik hoorde alweer andere verhalen over een partij slaafjes interns en combi treinen op deze CL, dus ach, blijkbaar verliest een vos wel zn haren, maar nog altijd niet zijn streken
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wilde voorspelling: Tim010, Rel en consorten gaan nog meer internen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
En mijn motivatie dalen
 
Reactiescore
35
Inmiddels zijn we alweer een weekje verder. Hebben mensen nog grondige verwachtingen en speculaties?

Als we door gaan zoals het nu gaat verwacht ik dat iedereen de wereld wint en we met 120 spelers binnen 1 stam zitten.
 
Reactiescore
4
Als we door gaan zoals het nu gaat verwacht ik dat iedereen de wereld wint en we met 120 spelers binnen 1 stam zitten.

Waarom dat dan ?
 
Bovenaan