Earlygame Awards / Verwachtingen

Reactiescore
34
Heyhey,

Gezien het forum nogal rustig is en de wereld al redelijk vlot, dacht ik maar eens een lijstje te maken.
Misschien wel interessant hoe iedereen de wereld nu ziet, dan kunnen we richting mid - lategame eens kijken hoe het er voor staat.
Ik heb mijn lijstje zelf ook ingevuld. Uit respect onszelf noch onze stam niet benoemd.

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze classic hebben?
Moonlight, lijkt een gunstige ligging te hebben met vrije groei, waar anderen vast komen te liggen
MasterMarkB, OD beast
Zugzwang, qua activiteit en ligging gaan ze een interessante tijd tegemoet, ik denk dat hun stam veel aan ze zal hebben met een evt. strijd tegen Noobs.
Mary the Mortfichet, goede ligging, interessante verhouding tussen Noobs, Lions en C.A.C. daar, denk dat ze daar veel goeds kunnen doen.
Danny Archer, gaat hard, heeft nog wat ruimte maar gaat ook een interessante tijd tegemoet. Kunnen met die ligging interessante dingen doen.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
Sagittarius. , ligt redelijk ingesloten en moet al geforceerd bb's pakken, enige uitweg is vechten.
Dirty Sprite , begint ook vast te liggen en zal moeten vechten
The Architect., tenzij deze zich bij een van de in de buurt gelegen stammen aansluit of door die stammen heen vecht kan hij enkel rimmen, kan lastig worden.

Welke 3 stammen gaan deze classic uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Lions en C.A.C., eventueel nog een nieuw opgerichte stam.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Ik vrees dat N00BS een moeilijke tijd tegemoet gaat. Een paar leden liggen al akelig vast, en ook al lopen ze als stam eerste, moeten ze zich eruit vechten, zal lastig worden.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Voor mij niemand specifiek, de snelst startende accounts vielen wel te verwachten.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
N00BS, met ofwel Lions ofwel C.A.C.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
C55 zal een hoop strijd opleveren, mogelijk C45, maar in eerste instantie lijkt C55 het zwaarst.
C44 is freedom

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
MasterMarkB
Mary The Mortfichet
Zugzwang
Zullen ook de top 3 blijven verwacht ik, al zal de volgorde veranderen.

Welke top 15 gaan de late game niet halen?
Sagittarius., Gli Occhi del Guerriero, Dirty Sprite

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Ik denk dat BEN KETSER nog wel een overstap zal maken zodra de rest van zijn stam het zwaar krijgt, als hij die stap maakt zal hij het ook tot lategame uithouden. Kortom; ik verwacht dat hij een relatief onmogelijke situatie veranderd in een eventuele wereldwinst.
 

DeletedUser81928

Guest
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze classic hebben?

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Welke 3 stammen gaan deze classic uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Welke top 15 gaan de late game niet halen?

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hmmm je schat MasterMark wel hoog in en Sagittarius vrij laag. Puur op basis van skills spreek ik je direct tegen. Op basis van ligging zou je wel eens gelijk kunnen hebben.
 
Reactiescore
34
Hmmm je schat MasterMark wel hoog in en Sagittarius vrij laag. Puur op basis van skills spreek ik je direct tegen. Op basis van ligging zou je wel eens gelijk kunnen hebben.

Qua skills geef ik je absoluut gelijk, is ook puur op ligging gebaseerd inderdaad. Het is gewoon pittig om op dit moment al vast te liggen tussen je stam, met 2 andere grote omringende stammen, waar Mark nog veel vrijheid lijkt te hebben. Dus ik doe zeker niets af aan de skills!
 

DeletedUser69265

Guest
Als je jezelf laat insluiten speel je het spelletje niet goed. Tribal wars is tactics, politics and skills.
Enne ruimte maak je door je legers te gebruiken. (vandaar dat de ODA altijd hoog is)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
En in het geval van mastermarkB, is tribalwars boosts stabs en interns.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wat vinden we dan van Cac? De nieuwe flop en alleen maar fuseren en samenwerken of zit er toch een gedachte achter?
 
Reactiescore
1.089
Heeft mmb meer dan 5 classics gewonnen?

En ook al weet ik dat het sarcastisch was, nee
Al die cl12 en cl13 stab /boost achtige taferelen zullen ze altijd aan herrinerd worden. En wat ze nog meer hebben uitgevroten daarvoor maar daar weet het fijne niet van
 

DeletedUser69265

Guest
Mensen die mij kennen weten dat ik never nooit stab! Ik denk data er in de eindstrijd wat foute acties zijn uitgevoerd door een VV in C12 of C13.
Ik ga 100% voor mijn stam en voor de winst. altijd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Mensen die mij kennen weten dat ik never nooit niet stab! Ik denk data er in de eindstrijd wat foute acties zijn uitgevoerd door een VV in C12 of C13.
Ik ga 100% voor mijn stam en voor de winst. altijd!
Gerapporteerd als fake news
 

Deleted User - 487957763

Guest
Mensen die mij kennen weten dat ik never nooit niet stab! Ik denk data er in de eindstrijd wat foute acties zijn uitgevoerd door een VV in C12 of C13.
Ik ga 100% voor mijn stam en voor de winst. altijd!
“Never nooit niet stab” oftewel je stabbed altijd :p
7B7FA4C8-3E9A-4227-8DFC-8B3221D04E2E.png
 

DeletedUser69265

Guest
5 keer winnen de stam en 1 x als speler nr.1 is hoger dan gemiddeld....hahahah
 
Reactiescore
1.089
je was me voor hahahaha ik paste het te laat aan....

CL12 laat je Fluffybutdangerous van barbaar halen (vijand) om te kunnen internen, en ga je vervolgens stamgenoten hun edeltargets zonder te vragen opedelen, en of laat je je mb's dat doen.
CL13 heb je de spelers van .Charliechapelin laten starten om voor je te boosten. En op het einde heb je je eigen stam geleaved en binnen 24 ge-attacked en geedeld zonder een echt bericht, maar men gist omdat je het niet eens was dat POEF (BG stam) de wereldwinst verkreeg. Terwijl je notabene zelf geen klote had uitgevoerd.

Ik ben dan toch wel benieuwd naar je uitleg daarover. Enlighten me.
 

DeletedUser69389

Guest
Mensen die mij kennen weten dat ik never nooit stab! Ik denk data er in de eindstrijd wat foute acties zijn uitgevoerd door een VV in C12 of C13.
Ik ga 100% voor mijn stam en voor de winst. altijd!
Grappenmaker. Het was dat het niet meer kon door Tribelock, want anders hadden Boris en ik je hoogstpersoonlijk bij het grofvuil gezet op CL12. Toen hebben wij ook verklaard dat wij jou niet erkennen als winnaar van die classic. Kneus.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200209-011739_Chrome.jpg
    Screenshot_20200209-011739_Chrome.jpg
    316 KB · Weergaven: 60
Bovenaan