DSD nieuwe massa stam???

DeletedUser

Guest
Haha, daar beperk ik mezelf toch in.
Aangezien het kan worden gezien als Spam en je een ban kunt krijgen etc.:eek:

een ban maakt me vrij weinig uit hoor ;)

Broken Time weet dat maar al te goed dat ik niet stop hoeveel ban's je me ook geeft ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit is nog net niet zon stam waarbij ze titels achter de namen zetten zoals: Uberlord en dat soort stuff.
 
Reactiescore
1.735
ingame mogen ze jou geen ban geven omdat je het AF vol spamt hoor ;) anders zou ik wel veel ban's gehad hebben :eek:

Jawel, heb ik ook wel is gehad. Had een ban van 3 maanden op MOHniels1 en maakte elke keer nieuwe forum accounts aan. Stelden ze niet op prijs en kreeg aanval bare ingame ban :s.
 

DeletedUser

Guest
Ik was één keer 'Ridder met paard':cool:

Edit: Dat is zelfs nog beter als gewone Ridder!

Poeh dat is nog niets. Ik heb van een zekere ridder gehoord met koets;) Die zit lekker lui in zijn wagen terwijl er nog 4 paarden voor rijden. Die had het pas goed voormekaar

Dat is toch hard?:(

O sorry ik wist niet dat je er waarde aan hechte ;) Zal ik je vanaf nu ook maar Übersmoothiefroothiezonderfruitwantdatisnietlekker noemen? Is dan alles weer goed ?
 

DeletedUser

Guest
Jawel, heb ik ook wel is gehad. Had een ban van 3 maanden op MOHniels1 en maakte elke keer nieuwe forum accounts aan. Stelden ze niet op prijs en kreeg aanval bare ingame ban :s.

ik heb dat ook gedaan maar heb nooit IG ban gehad hoor :D ze haten je gewoon :p

In extreme gevallen kan het wel ;)

dat klopt arruma-A van w7 heeft IP-ban gehad omdat hij zo graag internet gangster wou spelen :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik heb dat ook gedaan maar heb nooit IG ban gehad hoor :D ze haten je gewoon :p



dat klopt arruma-A van w7 heeft IP-ban gehad omdat hij zo graag internet gangster wou spelen :eek:

Amun-Ra, en ik denk niet dat jij het zijne er van weet ;)

(dat ie de regels overtreden heeft is 1 ding, maar straf was zwaar overdreven nav de supportjes die ik onder ogen heb gehad)

Maar goed, dat terzijde :)
 

DeletedUser

Guest
Amun-Ra, en ik denk niet dat jij het zijne er van weet ;)

(dat ie de regels overtreden heeft is 1 ding, maar straf was zwaar overdreven nav de supportjes die ik onder ogen heb gehad)

Maar goed, dat terzijde :)

ik weet inderdaad niet alles al weet ik wel dat hij iemand (noem geen naam) ging belachelijk maken om haar ziekte(s) ;) na mijn weten zegt dat al genoeg over zo iemand ;)
 
Bovenaan