DSD nieuwe massa stam???

DeletedUser42470

Guest
We hebben de eerste nieuwe massastam die recruut als een bezetene om de rang 1 te halen
Dat is ze nu dus ook gelukt maar voor hoelang
Verslagen tegenstanders is belabberd
Ze liggen midden tussen de andere stammen.:D
Hoelang zullen ze die rang houden is de vraag.:confused:
Mischien leuk om er een weddenschap op af te sluiten.:)
 

DeletedUser

Guest
Meer iets voor het topic top/flop stammen niet? :p Je hebt wel gelijk daar niet van ;)

ibtl1bush2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het verschil van punten is ook heel groot .. Er zit iemand in de stam van 1 mil punten en iemand van 20 k punten :S !
 

DeletedUser42470

Guest
kijk maar eens naar de verslagen tegenstanders van die grote
Die zijn echt slecht
Zelfs ik kan dat niet halen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dit zegt allemaal helemaal niks.
Misschien houdt DsD het prima vol.

Ik bedoel, het is uberhaubt iets van de laatste tijd dat 35 leden al een massa-stam wordt genoemd.
In de beginwerelden ging het bij massa-stammen om <70 leden ongeveer :p

Ik kan me wel vinden in de mening dat Dsd niet erg sterk staat ook niet echt een goed imago heeft opgebouwd, maar of ze top-5 onwaardig zijn?: de tijd zal het leren heh ;)
 

DeletedUser47506

Guest
35 leden en 1e plaats... zo slecht is dat in principe nog niet.

Of ze dat gaan volhouden is een andere vraag, maar miss maken ze wel een kans het lijkt me een leuk stammetje.
Maar de leden maken uit of een stam valt of overeind blijft.
 

DeletedUser

Guest
35 leden en 1e plaats... zo slecht is dat in principe nog niet.

Of ze dat gaan volhouden is een andere vraag, maar miss maken ze wel een kans het lijkt me een leuk stammetje.
Maar de leden maken uit of een stam valt of overeind blijft.

In principe niet nee. Maarja, als een defnoobj van 250k hierzo nog meer od heeft als de top 3 in die stam... :/
 

DeletedUser54934

Guest
Het verschil van punten is ook heel groot .. Er zit iemand in de stam van 1 mil punten en iemand van 20 k punten :S !

Heb je ooit van interns gehoord mijn beste vriend:confused:?

@Dorus Says, de beginner van dit topic. Ik zal voor jullie even het verhaal uitleggen, Plague en DsD waren aan het praten over een eventueel bondgenootschap maar Plague vond 1 of 2 speler te dicht op hun cluster liggen en begon te veel eisen te stellen, toen hebben wij op een nette redelijke manier bedankt voor het bondgenootschap. Dat kon waarschijnlijk dus DsD niet hebben en krijg je zulke kinderachtige reactie's maarja dat maakt helemaal niet uit, er moeten ook kinderen zijn die het spel spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit zegt allemaal helemaal niks.
Misschien houdt DsD het prima vol.

Ik bedoel, het is uberhaubt iets van de laatste tijd dat 35 leden al een massa-stam wordt genoemd.
In de beginwerelden ging het bij massa-stammen om <70 leden ongeveer :p

Ik kan me wel vinden in de mening dat Dsd niet erg sterk staat ook niet echt een goed imago heeft opgebouwd, maar of ze top-5 onwaardig zijn?: de tijd zal het leren heh ;)

Dat een stam van +30 leden een massa stam wordt genoemd is inderdaad iets van de laatste tijd. Er is echter wel een goede verklaring voor. Tegenwoordig speelt iedereen ook met veel meer CO's dan vroeger het geval was. Vroeger speelde veel mensen solo of met z'n tweeën. Nu loopt dat aantal op naar 3 en vaak zelfs 4. Massa stammen zijn vaak onsuccesvol, omdat leden moeilijk kunnen overleggen of elkaar niet liggen. Als je veel CO's hebt heb je dus ook meer leden waarbij ditzelfde kan gebeuren. Uiteindelijk komt het erop neer dat als je tegenwoordig 35 accounts in een stam hebt, dat je evenveel leden hebt als vroeger met 70 accounts. Daarom dat men tegenwoordig de conclusie al snel trekt dat iets een massa stam is bij +30 leden.
 
Reactiescore
328
Heb je ooit van interns gehoord mijn beste vriend:confused:?

@Dorus Says, de beginner van dit topic. Ik zal voor jullie even het verhaal uitleggen, Plague en DsD waren aan het praten over een eventueel bondgenootschap maar Plague vond 1 of 2 speler te dicht op hun cluster liggen en begon te veel eisen te stellen, toen hebben wij op een nette redelijke manier bedankt voor het bondgenootschap. Dat kon waarschijnlijk dus DsD niet hebben en krijg je zulke kinderachtige reactie's maarja dat maakt helemaal niet uit, er moeten ook kinderen zijn die het spel spelen.

Uhm, lol? :eek: Jullie leiding draait de punten die we hebben gesteld wel om :eek:
 

DeletedUser54934

Guest
hehehe , Ok luna dan mag jij het gaan uitleggen want de BG is toch van tafel geschrapt.:D

Alsnog vind ik : 'Ja tegenwoordig ben je al gauw een massastam als je rond de 30 of meer leden hebt, maar als er een goeie samenwerking plaats vind, en de leiding een mooi strak regime heeft waar de leden naar luisteren, moet dit helemaal geen probleem zijn. Voor alsnog er mag gespeculeerd worden wat jullie willen, maar wij weten zelf dat onze stam en onze tactiek prima werkt. Noem ons een massastam maar verwacht niet dat er veel mensen om geven;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54649

Guest
Uhm, lol? :eek: Jullie leiding draait de punten die we hebben gesteld wel om :eek:

Zover het me duidelijk is werd er richting DsD een BG gevraagd vanuit Plague =)
En wnnr jullie leiding dan volop eisen gaat stellen waarmee de DsD-leiding niet mee akkoord gaat. Nja =)
En wat nog gekker is. Dit Topic is er gekomen nadat de BG werd afgezegd ;)
 
Bovenaan