DSD nieuwe massa stam???

DeletedUser

Guest
nee, maar je word wel bekender onder somige spelers.
en dat kan je altijd helpen
 

DeletedUser

Guest
Is het jullie opgevallen dat Plague weer flink aan het recuteren is?:boer::boer::boer::boer:
 

DeletedUser16196

Guest
Wat hebben ze hier toch tegen massa stammen, ik speel .net versie en daar zijn het allemaal 65+ stammen en die functioneren goed genoeg.
 

DeletedUser

Guest
grepolis zijn er stammen (heet daar allyanties van 100 leden + o_O)
 

DeletedUser16196

Guest
Wat hebben ze hier toch tegen massa stammen, ik speel .net versie en daar zijn het allemaal 65+ stammen en die functioneren goed genoeg.

Ben daar op no haul wereld aant spelen

ben aant wachten tot ie hier komt, niet-farm wereld, dan begin ik hier terug.
 

DeletedUser

Guest
Ben daar op no haul wereld aant spelen

ben aant wachten tot ie hier komt, niet-farm wereld, dan begin ik hier terug.
Ik hoop dat die niet-farm wereld dan toch op een snelheid hoger dan 1 draait :O.
 

DeletedUser

Guest
idontlikeevry1 haha jij bent best kansloos :). Iemand heeft 6 keer meer punten dan jou, ik denk ook wel 6 keer meer troepen dan jou. En dan nog zo grote mond haha, snap sommige mensen echt niet..

dus omdat hij meer punten/troepen heeft mag hij geen ''grote mond'' hebben??? haha beste grappig :) punten zeggen niks en sommige grote spelers zijn helemaal niet zo goed ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat hebben ze hier toch tegen massa stammen, ik speel .net versie en daar zijn het allemaal 65+ stammen en die functioneren goed genoeg.

Ik heb er niets tegen, ik concludeer het alleen maar:cool:
 

DeletedUser55810

Guest
Het was toch een Plague lid die dit Topic gestart heeft?
En het waren toch ook voornamelijk Plague leden die hier liepen te zeuren over het ledenaantal van DsD?
Want in mijn Ranglijst heeft Plague ineens 40 leden.

Plague leden ik hoor graag een verklaring:p
 

DeletedUser

Guest
Het was toch een Plague lid die dit Topic gestart heeft?
En het waren toch ook voornamelijk Plague leden die hier liepen te zeuren over het ledenaantal van DsD?
Want in mijn Ranglijst heeft Plague ineens 40 leden.

Plague leden ik hoor graag een verklaring:p

ik zeur niet dus ben ik je ook geen uitleg verschuldig (+ ik was het niet eens met de komst van vele leden) :rolleyes:
 

DeletedUser54934

Guest
Dit is het topic voor DsD ik heb een nieuw topic geopend voor Plague met dezelfde vraag.
 
Reactiescore
1.730
Lol echt grappig om te lezen dat bijna iedereen hier vind dat 30+ stammen massa zijn :p. Over 3 jaar zit iedereen wel in een stam met 40+ leden :).
 
Bovenaan