Droomstam/Lijst

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Abdelya
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Abdelya, Groot Kahn, Fido
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Fido, Abdelya, Hokuz, Luisjeeeee :D ( ook wel auseinander genoemd)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Fido, Jeweettoch
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Loth ( die farmt alles leeg :( )
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Abdelya, Jeweettoch
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Fido, Loth ( als ze front krijgt, heeft ze een gigantische voorsprong en ze kan dan een massa op haar eentje doen :( )
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Nilva / Ful
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Ful
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Fido
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Fido, abdelya
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Jeweettoch
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Yero, Tottaly
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Eerst Loth maar de laatste tijd minder, nu kan ik haar doorzettingsvermogen bij het farmen wel appreciëren :)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Dragoonshield
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? /

Betaald Abdelya je hiervoor? :p
 

DeletedUser

Guest
Stam: Oud-beguiling, lil-john, corsleutel, HoKuZpOkUz, hendrik8, Hedzer, Genadeloods, palikir, darkruler09, Ithyphallophobic.

Zo zou m'n geweldige creatie eruit zien :rolleyes: Mapje

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Lil-john, zet zich enorm in voor z'n stam
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? HoKuZpOkUz, vv slet van nilva :)
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Lil-john, HoKuZpOkUz, corsleutel
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Lil-john, HoKuZpOkUz, corsleutel
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Totally Spies.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Geen
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Mijn droomstam
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? FUL
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zo ja wie? Niet op deze wereld
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Lil-john, HoKuZpOkUz
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler /
12. Welke speler(s) is(/zijn) defensief een echte uitblinker(s)? Abdelya, HoKuZpOkUz
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Geen idee
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Geen idee
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Totally Spies. natuurlijk :)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Spelers die zich inzetten en niet bang zijn.
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Vooral qua inzet en ODA ranglijst :')
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Lil-John.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Lil-John. Denk dat het 1 van de weinige spelers op deze wereld is, die mij echt iets nieuws kan leren.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? HokuzPokuz & Team Ome-Toby & Dragonshield3. Denk dat dat een heerlijke combinatie zou wezen.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? HokuzPokuz & Originele Beguiling team. Geen uitleg bij nodig :)
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Pff. Iedereen die voorkeur geeft aan TW ipv sociaal leven.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? DHBN. Heb weinig zin in een tegenstander die direct wegrent. Tenslotte is hij niet eens een tegenstander te noemen op die manier.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Ik denk dat Koen840 een heerlijke wederopstanding zal krijgen. Baddream & Lil-John hebben ook potentie.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Nilva. Denk dat ik daar vervolgens het beste in de stam zou liggen.
9. Zijn er spelers die jouw speelstijl hebben vervormt, zoja wie? uhm, IiILuigi. Speelde hier bij het begin, is al jaren gestopt. Denk dat ik van hem mijn offensieve buien heb gekregen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Lil-John
11. Welk team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Team Gig Graham & Adios. Ik heb geen flauw idee waarom, maar somehow lijkt mij dat een gezellig idee.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Hokuz & Dragonshield3.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Overhung (tegen Sandam iig) & Adios (tegen Goh/40+). Zijn er meerdere te noemen, maar die 2 kwamen gek genoeg als eerste naar boven.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Tactische team FUL iig.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Och niemand. Zo serieus neem ik dit spel nou ook weer niet.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Uhm, ik denk dat Beguiling (T) en Team Lil-John dat wel redelijk goed kunnen doen.
17. Waarop basseer jij jouw team en de mensen rondom je? Activiteit, Inzet, Persoonlijkheid & Teambelang.
 

DeletedUser59375

Guest
stam : dylanf3 ; zonnnn ; Yero FosGate ; .Totally Spies ; philips de goede ; *IToB? ; Mac Duck ; Ithyphallophobic ; Corsleutel ; Gig Graham II


1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? *itob? heb lang en op verscheidene weerelden samengespeeld
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?dylanf3 probeert overal het beste van te maken en f.i.d.o. een top deffer
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? hedzer en corsleutel
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?Abdelya weet dat ze goede deffers zijn bijde
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?hedzer kom niet echt goed met (A) overeen
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?hedzer
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?Yero FosGate
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? ful ligt naast mijn acc en is ook zeker goed
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?lies ze heeft me redelijk veel geleerd
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?dylanf3 en Yero FosGate
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? f.i.d.o.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? f.i.d.o. en Abdelya zijn van de beste deffers
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? JurjenNxs
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Yero FosGate en .Totally Spies
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? hedzer
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? *itob? en dylanf3
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
 

DeletedUser

Guest
stam : dylanf3 ; zonnnn ; Yero FosGate ; .Totally Spies ; philips de goede ; *IToB? ; Mac Duck ; Ithyphallophobic ; Corsleutel ; Gig Graham II


1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? *itob? heb lang en op verscheidene weerelden samengespeeld
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?dylanf3 probeert overal het beste van te maken en f.i.d.o. een top deffer
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? hedzer en corsleutel
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?Abdelya weet dat ze goede deffers zijn bijde
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?hedzer kom niet echt goed met (A) overeen
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?hedzer
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?Yero FosGate
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? ful ligt naast mijn acc en is ook zeker goed
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?lies ze heeft me redelijk veel geleerd
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?dylanf3 en Yero FosGate
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? f.i.d.o.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? f.i.d.o. en Abdelya zijn van de beste deffers
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? JurjenNxs
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Yero FosGate en .Totally Spies
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? hedzer
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? *itob? en dylanf3
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?

Geweldig eerst zeggen dat je het gevecht met mij aanwilt en daarna wil je het liefst niet naast me liggen(snap ik ook wel)
Iig je zou het nog geen week volhouden:D
 

DeletedUser59375

Guest
Geweldig eerst zeggen dat je het gevecht met mij aanwilt en daarna wil je het liefst niet naast me liggen(snap ik ook wel)
Iig je zou het nog geen week volhouden:D

hoe kon het ook anders he :p
en je onderschat me wel hoor
enige reden dat ik alleen het niet lang volhoud is om mijn tijden ;)
maar djonni is een mooi acc hoor
 

DeletedUser

Guest
hoe kon het ook anders he :p
en je onderschat me wel hoor
enige reden dat ik alleen het niet lang volhoud is om mijn tijden ;)
maar djonni is een mooi acc hoor

Ik schat je precies in op je kwaliteiten.

En als je mijn account gezien hebt zakt de moed je wel in de schoenen:D
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Orginele Hedzer, Zonnn En Abdelya
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Fido Top deffer
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Hokuzpokuz, Djonni boy , Totaly spies. En doe maar Fido
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Fido, Ts.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Abdelya(lya) Ja we kunnen niet door 1 deur:p.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Ieder actief front is welkom:(
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? lil-john, De leen, zonnn, Fido
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? FUL , Curam
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Nein Still the old one
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Yero fosgate(het account)
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Fido,Palikir Ts. Abdelya, De leen, zonnn ,lil-john
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Fido, abdelya
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Loth (Weet niet meer waar die speeld^^) Zonnn ,Palikir , JurjenNx5(to bad barbaar:()
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Fido, Gig Graham, yero fosgate
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Djonniboy
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Palikir, Ts
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Wat was de vraag ookal weer?
18. Wie is de Liefste speler? Freekie!!!

=)

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Abdelya
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Abdelya, Groot Kahn, Fido
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Fido, Abdelya, Hokuz, Luisjeeeee :D ( ook wel auseinander genoemd)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Fido, Jeweettoch
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Loth ( die farmt alles leeg :( )
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Abdelya, Jeweettoch
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Fido, Loth ( als ze front krijgt, heeft ze een gigantische voorsprong en ze kan dan een massa op haar eentje doen :( )
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Nilva / Ful
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Ful
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Fido
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Fido, abdelya
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Jeweettoch
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Yero, Tottaly
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Eerst Loth maar de laatste tijd minder, nu kan ik haar doorzettingsvermogen bij het farmen wel appreciëren :)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Dragoonshield
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? /

Ik ben gewoon een vent:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55090

Guest
Gaat er zeker aankomen.. Vrij weinig aandacht op 't af deze dagen.
 

DeletedUser

Guest
Fidooo, haal je post eens uit de koelkast en warm hem op voor ons :D
 
Bovenaan