Droomstam/Lijst

DeletedUser55090

Guest
Het is een ouderwets iets maar toch iets waarmee je reacties krijgt en een kijk naar andere spelers van de andere kant van de wereld. Wie liggen daar eigenlijk? Zijn er nog mensen die ik toch eens een gesprek mee aan ga proberen te knoppen voor de eenzame uren in de nacht of gewoonweg voor een paar leuke uren.

Ik zou graag willen dat iedereen 10 namen noteert van mensen die jij graag in jou stam wilt hebben, droomstam wel te verstaan. Een droomstam/team, en zo verder kijkend naar ook je vijande en niet alleen qua persoonlijke issues oordelen.

Wanneer het niet goed word ontvangen is er altijd nog de delete knop, het is een opzetje om hier wat leven in te blazen.

Een andere "extra" vragenlijstje

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
 

DeletedUser35742

Guest
Altijd leuk, maar we hadden het Droomstam topic toch al?:)
 

DeletedUser55090

Guest
Altijd leuk, maar we hadden het Droomstam topic toch al?:)

Het verleden tijd deel word goed aangedikt door mij, het is inderdaad voorbij gekomen. Maar iedereen ontwikkeld zich en er vallen mense door de mand. Lijkt me niet bepaald dezelfde tijd meer:)
 

DeletedUser

Guest
Aan mij de eer voor de kickoff ;)!

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? HokuzPokuz, Genadeloods, Hanras
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Arrogant, maar niemand..
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Gig Graham II, Palikir, Genadeloods, Hanras, Ome-toby
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? HokuzPokuz
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Abdelya
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? HokuzPokuz, Gig Graham II
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? HokuzPokuz, Gig Graham II, Genadeloods, Ome-toby
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? FUL of Nilva
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? KOEN840
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Ome-toby, Corsleutel
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Gig Graham II, Corsleutel, Hanras, Corsleutel, Palikir, Hedzer, HokuzPokuz
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Abdelya, HokuzPokuz, Genadeloods, Gig Graham II
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Hedzer, Palikir, Darkruler09, F.I.D.O.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Narcotic., ikzelf
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Niemand
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Narcotic.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Als een brok met inzicht, leergierig, nieuwsgierig, motivatie en de tijd voor dingen willen nemen.

Iedereen die er niet in staat hou ik ook van! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Adios, Sylar FTW, F.i.d.o., Gig Graham II, Hanras, Tinkywinky755
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? F.i.d.o., TinkyWinky755, Adios
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? FULguration
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? F.i.d.o., Tinkywinky755, Gig Graham II
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? .Totally Spies, zouden beiden veel grond opeisen en dat zal botsen
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Adios
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Gig Graham II, Hendrik8, Jobjee, Marieneman, Lil-John, KOEN840, Overhung, Hedzer
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Nilva
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Donatello, Yeronimo, Amokro
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Yero FosGate
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Hanras
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? F.i.d.o.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Hanras, Gig Graham II, Muchas Maracas.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Gig Graham II
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Normaal gesproken niemand, maar Sir Soepblik heeft de streep kunnen behalen.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Muchas Maracas.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?

FULguration, the act of lightning ©
Fast
Unpredictable
Lethal
:rolleyes::cool:

Ik ben er vast enkele vergeten die ook ergens op uitblinken. Sommige vragen kan ik er wel 10 opnoemen. Oftewel knoop hier geen touw aan vast voor de mensen die ik wel lief heb, maar niet genoemd heb.:)
 

DeletedUser

Guest
Dat laatste kan ik beamen! :O
Jij bent een voorbeeld ervan :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou graag willen dat iedereen 10 namen noteert van mensen die jij graag in jou stam wilt hebben, droomstam wel te verstaan. Een droomstam/team, en zo verder kijkend naar ook je vijande en niet alleen qua persoonlijke issues oordelen.

Muchas Maracas. (J.), Jobjee, Lil-john, F.i.d.o., Sylar FTW, Yero FosGate, Hokuzpokuz, Genadeloods, Hanras & De Leen :)

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Tinkywinky755, en dan niet voor de VV'ers, maar voor de hoofdspeler.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Lil-john, door zijn doorzettingsvermogen met het farmen. Muchas Maracas. (J.), daar hoef ik niet eens woorden aan vuil te maken. F.i.d.o., snipen op 4 ms. Gast :p
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? F.i.d.o., Darkruler09, Jobjee, Adios, Genadeloods
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Heel FUL
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? De personen waar je niet eens een gesprek mee kan aankaarten.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Noobs zie ik niet zo graag naast me liggen, haalt de fun er voor mij ook een beetje uit.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Lil-John, veilig achter zijn stammie aan het farmen. [...]
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Nilva of Curam
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? To be honest, nee
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Abdelya, Dylanf3
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Zie bovenstaande.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? F.i.d.o., Abdelya, is volgens mij wel goed & Hokuzpokuz, maar ik denk dat dat kom door voornamelijk zijn grote activiteit.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Jobjee, Adios
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Yero FosGate
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Ja, uh mijn buurman is zojuist op BB gegaan :p
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Muchas Maracas. (J.)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? We doen een spuugwedstrijd, wie verder dan mij spuugt krijgt een kans :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Tinky, Hanras, besuikerd
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Fido, toch iemand die me verslaat in het deffen:(.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Fido, gig graham, ome-toby en ithyblabla voor de fun:D
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Muchas maracas, zeker weten.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Besuikerd, onze karakters botsen nu eenmaal..
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Hmm.. Deze laat ik ff open.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Lil-john, ja, ik weet het ik ben vaak negatief over je, maar toch heb je een prachtaccount, valt niet te ontkennen.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? FUL of Curam
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Nope.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Yero fosgate(het account)
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Fido, gig graham, overhung, palikir,dylan.<3
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Fido, tinkywinky.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Hedzer, die ene kerel van nilva die mij 500clears had gestuurd? lol. De leen
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Hokuzpokuz, de oude Justjobske, dus auseinderblabla. Abdelya.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Geen.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Mijn co.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Het verleden leert je veel.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser55090

Guest
Valt er eindelijk wat te lezen op 't AF. Mijn lijstje volgt snel.

Dankje voor de reacties mensen
 

DeletedUser35742

Guest
Op zich komisch dat iedereen de 10 namen nu achterwege laat en alleen de lijst invult;)

Mijn droomstam zou zijn:

1.Besuikerd (Nilva): ik had 300 snipes nodig d.m.v halve defs tussen clears, Besuikerd levert 300 snipes. Superspeler. Ook zijn 1100-2 spelersakte is indrukwekkend, gezien het gewoon een frontspeler is deels.
2.Lil-John (Curam): Leuk contact met beide spelers, superaccount en eigenlijk ook gewoon de nummer 1 van W16. Geen fan van kastelen:)
3.Carrrrlo (GoH XL): Goede strijd gelevert, en speelt nu volgens mij op Tomman28. Ik denk dat FUL daar nog problemen mee gaat krijgen.
4.Spongerob (Nilva): stille kracht, maar dan wel een zeer goede stille kracht. Pakt overal zijn dorpjes mee, levert altijd zijn clears en OS. Zeer capabele speler.
5. Dylanf3 (Astra*): De enige gezellige Astra* speler, helaas is ie dorpen verloren tijdens z'n vakantie.
6. Guardian2010 (GoH XL): Ik kan me nog herinneren dat ik via VV op Tomman vroeg of iemand 100 dorpen kon stacken. Even later klonk er een 'done' van die account.
7. MansonM (Nilva): die gaat een enorm mooi cluster krijgen straks en gaat spelers als De Leen helpen wegvegen.
8. Keunan (Nilva): Het gehele skillspakket is mooi aanwezig. Frontspeler met goede defensieve en offensieve kwaliteiten, inmiddels een echte monsterscore tegen Astra*.
9. Fedei Defensor (Curam): Ex-stamgenoot, alleen maar goede herinneringen aan:)
10. Ik moet er zelf natuurlijk ook inzitten dan.

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?: Besuikerd
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?De curam+Nilva leiding-. Veel gebeurt na CCC16
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?: Nilva
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?: Keunan
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?: Abdelya, maar dat probleem kan en ga ik gelukkig zelf wegwerken.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Geen skills, wel activiteit. Abdelya
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Corsleutel
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Curam
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mental, die me leerden dat 95% van incs dodgen best prima is, en andersom Astra* die het gezien hun kata's daar niet in kan vinden. Dus dan maar elke clear snipen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Volgens mij is de Curam+ Nilva BG gewoon de enige relevante samenwerking nu.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler: Carrrrlo, Lil-john
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Ik
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) De Leen valt veel en goed aan, ben het alleen niet eens met zijn manier van spelen.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) De oude Veduki.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat: Beide Abdelya spelers, Totally Spies, De Leen.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? M'n aanvallers.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Activiteit, persoonlijkheid en inzet.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? HoKuZpOkUz, door zijn deffen en inzicht, F.I.D.O, hoe hij kan snipen :eek:
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? HoKuZpOkUz, dat is echt een goede speler, vooral met het deffen ;)
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? HoKuZpOkUz, fr33 kil4h en lil-john, eigenlijk gewoon met Curam en Nilva :p
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? m j832
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Abdelya, maar die ligt wel naast me :(
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Liefst een paar barbaartjes :p maar als ik moet kiezen zou ik niet graag Hedzer of F.I.D.O.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Lil-John, besuikerd
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Curam
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Ik pik van meerdere spelers dingen op. Bijvoorbeeld van HoKuZpOkUz, of met het deffen iets van Abdelya :p
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Corsleutel
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Gewoon Curam en Nilva
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? F.I.D.O, Abdelya, HoKuZpOkuZ
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Lilbrowser, m j832
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) HoKuZpOkUz
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat: Geen (nog niet) XD
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Mijn stam.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Spelers die weten waar ze mee bezig zijn
 

DeletedUser35742

Guest
Lol. Niet hoe ik het bedoelde. Ik vind jullie online tijden vervelender, dan dat ik bang ben voor jullie skills.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Orginele Hedzer, Zonnn En Abdelya
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Fido Top deffer
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Hokuzpokuz, Djonni boy , Totaly spies. En doe maar Fido
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Fido, Ts.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Abdelya(lya) Ja we kunnen niet door 1 deur:p.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Ieder actief front is welkom:(
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? lil-john, De leen, zonnn, Fido
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? FUL , Curam
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Nein Still the old one
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Yero fosgate(het account)
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Fido,Palikir Ts. Abdelya, De leen, zonnn ,lil-john
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Fido, abdelya
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Loth (Weet niet meer waar die speeld^^) Zonnn ,Palikir , JurjenNx5(to bad barbaar:()
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Fido, Gig Graham, yero fosgate
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Djonniboy
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Palikir, Ts
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Wat was de vraag ookal weer?
18. Wie is de Liefste speler? Freekie!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Abdelya
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Abdelya, Groot Kahn, Fido
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Fido, Abdelya, Hokuz, Luisjeeeee :D ( ook wel auseinander genoemd)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Fido, Jeweettoch
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Loth ( die farmt alles leeg :( )
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Abdelya, Jeweettoch
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Fido, Loth ( als ze front krijgt, heeft ze een gigantische voorsprong en ze kan dan een massa op haar eentje doen :( )
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Nilva / Ful
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Ful
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Fido
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Fido, abdelya
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Jeweettoch
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Yero, Tottaly
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Eerst Loth maar de laatste tijd minder, nu kan ik haar doorzettingsvermogen bij het farmen wel appreciëren :)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Dragoonshield
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? /
 
Bovenaan