Droomstam/Lijst

Reactiescore
1.094
Mijn lijstje:

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Voor sandam dankzij het nooit opgeven, de abdelya's voor het vele vvs draaien
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Team F.i.d.o.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Hokuz, abdelya, f.i.d.o. carrrlo en besuikerd
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? palikir
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Corsleutel
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? de leen als hij vijand was, maakt graag dorpen een paar honderd / (duizend) punten lager, als stamgenoot is ie perfect!
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Nou sowieso f.i.d.o. en ik denk Gig ook.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Moeilijke keuze, zit te twijfelen tussen nilva en Ful dan.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mijn co op dylanf3 die mij altijd alles op mijn eigen houtje liet doen. En auseinandersetzung, die mij goede keuzes heeft laten maken.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? *Itob?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Team f.i.d.o. ofc en eh Rugbyrob hoorde dat die timing vroeger perfect was. Of de oude speler er nu nog opspeelt weet ik niet.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Sandam, Tinkywinky, abdelya
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Spongerob, besuikerd genadeloods, palikir
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) onze groot khan
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat niet
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? hokuzpokuz
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Vv's, rapportjes, historie, feiten, enz.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser50831

Guest
Zal ik dan ook maar ff een lijssie maken :)

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Abdelya, Ownz u p3k3r
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Palikir
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Team Abdelya, Palikir, Ownz
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Lya, Fido, eigenlijk alle topppers
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Ithy, spamt zo veel
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Oude Carrloo speler.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? -
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ful zou ik leuk vinden!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Ik heb veel van Palikir geleerd :)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Ful en Curam, beide zetten zich in voor hun BG
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. Abdelya, Palikir, Ownz, Yero, Fido Maar ook een Ithy of een Corsleutel zou ik erg leuk vinden:)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Lya, Hokuz, Fido, Oude Carloo
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Palikir, Hanras
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? .Totally Spies. & Ik heb horen zeggen dat Sylar FTW het mastermind is achter de 1ste grote aanval op 40+
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat. Hokuz, vervelende posts. Besuikerd, steelt mijn profieltekst!
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Palikir en Ownz kunnen me pushen een mooi resultaat neer te zetten. Het is al 2 maal gebeurd, op Sandam en DiManuz, en het zal er waarschijnlijk nog wel een keer van komen
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Ik hou van mensen die weten waar ze mee bezig zijn en beloftes na komen. Daar kun je op bouwen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
lol, je laat het lijken alsof je enig moreel besef hebt. Wat een hypocriet zeg.
 

DeletedUser63335

Guest
doe maar xD

ohnee, ik doe het wel

Sarcasme
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkádzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
Agressie

Deze stijlfiguur is scherp en agressief van aard: er ligt altijd een aanval in besloten op een persoon, toestand of uitlating. Weliswaar kan sarcasme daardoor als een vorm van humor worden gezien, maar tegelijkertijd vormt het een aanval. Vele boutades bedienen zich van sarcasme.
Voorbeelden van sarcasme zijn te vinden in de Ideën van Multatuli. In een strijd met de Arnhemsche Courant schreef hij (Idee 999):
het is treffend de homogeniteit optemerken tusschen de redactie van zoo'n blad, en de onbekende schryvers van ingezonden stukken!
Het is aan de lezer het daar al dan niet mee eens te zijn, maar Multatuli's spottend standpunt is duidelijk: lezers zijn het opvallend met hun krant eens; wellicht kiezen zij wel juist een krant uit omdát die hun standpunten bevestigt.
In een ander Idee (992) verweert hij zich tegen een recensent die van zijn Vorstenschool had geschreven: "[de personages] kunnen fraaie en ware zaken zeggen maar ze boeien ons zeer weinig". Daarop luidt Multatuli's sarcastische weerwoord:
Om alzoo onzen prins-recensent te boeien, schynt men geen "ware of fraaie" zaken te moeten zeggen.
Sarcasme tegenover ironie

Sarcasme kan zich bedienen van de stijlvorm der ironie, maar beide begrippen zijn niet aan elkaar gelijk. Beperken we ons tot verbale ironie (er bestaan ook andere vormen, zoals situationele ironie en cosmetische ironie), dan is er altijd een contrast tussen wat wordt gezegd en wat wordt bedoeld. Uiting en bedoeling zijn elkaars tegengestelde. Deze ironie kan, mits voldoende agressief, een sarcastische vorm aannemen; omgekeerd geformuleerd: veel sarcasme bedient zich van ironie, en wordt daarmee een bijtende vorm van ironie:
Nou, je kan wel zien dat jij de spellingsregels beheerst!

Bron: http://nl.wikipedia.org/
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
No fun -.-
 

DeletedUser

Guest
Ik heb meerdere accs tot 10+ 15+ 20+ ect ect gebracht dus zwijg ...
We zijn nog niet in contact gekomen IG dus we zullen wel zien ;)

Dus zwijg? pardon? Jij gaat mij niet wijs maken dat jij accounts naar 20 mill hebt gebracht, puur gezien je leeftijd.
Dat zijn gekregen accis, nou bravo knap van je. En dan ouwehoeren dat spelers die zelf een acci opzetten en goed presteren in hun oorlogen niks zijn?
Gast waar ben jij in godsnaam mee bezig? Jij moet het niet over skills hebben, je beheerst ze zelf amper...
 

DeletedUser58043

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Abdelya, Palikir en Overhung
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Palikir en Overhung
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Overhung Palikir Fido Ithy Yero Abdelya
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Abdelya
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Hokuz
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Palikir
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? -
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ful
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Ausje onze L.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Ful en Curam
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Overhung Palikir Abdelya Fido
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Fido
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Palikir
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Ds3
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Hokuz
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Overhung en palikir
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? -
 
Bovenaan