/Dome vs .Time

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ja, maar we hebben besloten hem nu niet aan te vallen...
Dat mag toch wel? Of niet soms?

Of ZoneX nu al dan noch zelf aanvalt of niet, we zijn voorbereidt!

Eerst val je hem niet aan omdat jullie te weinig front hebben, nu is het omdat jullie je eerst op andere targets richten. Geraak je er zelf nog wel aan uit?
 
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

We hebben besloten hem niet aan te vallen omdat we iets te weinig front hebben tegenover de anderen.
Komaan, moet jij als ex-tww schrijver toch in elkaar kunnen puzzelen?
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ja, maar we hebben besloten hem nu niet aan te vallen...
Dat mag toch wel? Of niet soms?

Of ZoneX nu al dan noch zelf aanvalt of niet, we zijn voorbereidt!

Ahja, daar heb ik maar 1 woord voor, succes:D
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

We hebben besloten hem niet aan te vallen omdat we iets te weinig front hebben tegenover de anderen.
Komaan, moet jij als ex-tww schrijver toch in elkaar kunnen puzzelen?

haha, lol. Snel die excuses in elkaar lappen he :). Ah ja, succes met de oorlog nog :rolleyes:
 
Reactiescore
116
Ik ben er zeker van dat we een heel pak ODD gaan bijkrijgen, twijfelen we niet over ;)
Hoor je me niet zeggen hé...

Glenn... Excuses in elkaar lappen?
Eerst zei ik dat we niet genoeg front hadden...

Daarna zei ik dat we besloten hebben om hen niet aan te vallen

Leg de link?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

dit soort dingen zou ik nooitzomaar op AF gooien...
 
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Wat soort dingen >.<
 

DeletedUser59561

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

ik zou ook nooit op het af gooien we gaan jonnie of zone x niet aanvallen:p
 
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Nee, want zelf weten ze het nog niet, want ze krijgen nog geen incommings >.<
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

dat maar eigen keus mss heeft hij ervaring van W16 ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Laten we het dan procentueel bekijken?
Bekijk het front van Jonnie en zijn hulpjes met .Time (IMPACT)
En bekijk het front met Handvat en .Time

Wie zou jij kiezen oorlog te voeren?

nl20
naamloosdt.png
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Iedereen kan zeggen dat dit modder gooien is, maar dit wil ik jullie echt niet onthouden :D Moneyconnect die spelers van 50k gaat manipuleren (omdat hij dat woord daarstraks voor mij gebruikte).

Om duidelijk te zijn: Chris is de mb van polymorfius, en dit is wat moneyconnect hem stuurde. Ik kwam niet meer bij :p

Moneyconnect vandaag om 19:55 uur
Beste Chris,

Ik neem aan dat je het stromannetje van [player]evi til[/player] bent, ofwel de MB van [player]evi til[/player]. Anders zou je niet op grote afstand van je eigen dorpen BB-dorpjes edelen.

Helaas voor jouw ben je ze inmiddels kwijt, en zie ik in inmiddels ook dat je wat BB-dorpen probeerde te stacken om ze later te edelen. Ook weer jammer voor jouw, want die zijn nu ook in mijn bezit.

Het kost je dus troepen, tijd en irritatie, en je bereikt er niets mee, want tegen de tijd dat jij bij ons een lading dorpen hebt opgebouwd, wordt je door [player]evi til[/player] aan de kant gezet, neemt hij al die dorpen weer in, en kan hij verder met zijn privé-oorlog tegen mij.

Je laat je toch niet voor zoiets lenen? Ik zou je dan ook willen adviseren om je eigen koers te gaan varen, en je niet te laten lenen voor de praktijken van [player]evi til[/player]. Het is het niet waard. Misschien dat wij iets voor je kunnen betekenen.

Laat iets van je horen.

Groet,

[player]Moneyconnect[/player]

chris0744 vandaag om 20:35 uur
lol... vooral die laatste zin

Deze mededelingen werden door chris0744 doorgestuurd.

Moneyconnect vandaag om 20:39 uur
Hey Chris,

Waarom zit je dan in de [ally]M.B.M.[/ally] stam. Dit is de moraalbrekerstam van [ally]Maori.[/ally] en dus direct gelieerd aan [ally]Maori.[/ally]

Dan weet je nog niet wat ze van jouw gaan verwachten, want op termijn zullen ze je dorpen opeisen. Dat is al met meerdere [ally]M.B.M.[/ally] leden gebeurd.

Dan de vraag waarom je een nieuw cluster wilt beginnen midden in [ally]RSP[/ally] domein? Dat lijkt me niet handig, zeker niet in de positie waar je nu in verkeert, als zijnde moraalbreker (ook al realiseer je je dat misschien nog niet) in [ally]M.B.M.[/ally], en dus behorende toe [ally]Maori.[/ally]

Er is momenteel een zeer grote oorlog gaande van minimaal 5 stammen tegen [ally]Maori.[/ally] En onder die stammen zijn niet de minste. Denk aan [ally]/Dome[/ally] en [ally]Sick.[/ally], maar ook [ally]RSP[/ally] is actief in deze oorlog.

Dit betekent dus ook dat we elk dorp dat jij nieuw sticht in onze clusters heel snel weer overgenomen gaat worden, en ik vraag me af of je dat er wel voor over hebt. Wellicht is het dan verstandig om een plekje op deze wereld te zoeken ver van het oorlogsgeweld, en dus ver weg van deze stammen.

Ik hoop dat je wat met mijn goede raad doet.

Groet,

[player]Moneyconnect[/player]

chris0744 vandaag om 20:42 uur
berichtje 2

Deze mededelingen werden door chris0744 doorgestuurd.
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik zou davydenko kiezen, die edel je makkelijk. Zo'n noob :cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

dude je mocht toch op een ander account ?
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

denk niet dat het een leuke oorlog word mezitiguy doet ook mee :) wist niet dat hij nog zou spelen :)
 
Bovenaan