/Dome vs .Time

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Van mij mag /dome zo snel mogelijk verwijderen.
het is opzich een zeer goede stam dus het zal lastig worden maar niemand is bij voorbaat kansloos

ik vind /dome gwwn een walgelijke stam op een paar leden na :)


Heb je hier speciaal een account voor aangemaakt ? om dit te zeggen ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Als je dit nou zou onderbouwen. Ik kan ook zeggen dat ik EMPIRE zo naab als iets vind en BWR een massastam met losers, maar als ik dit niet onderbouw is het volledig uit de lucht gegrepen.
Ik vind jouw afbeelding schattig! En dat onderbouw ik lekker niet ;)

Maar ff serieus... Ik hou ook niet van /Dome, vanwege de arrogantie die ze hier op het AF hebben. Lekker duidelijk ;)
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Gelukkig zit ik in McDome, of ik voelde me nog aangesproken :eek::D
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

ik ben lekker en niet arrogant (H) <3
 

DeletedUser24056

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik vind jouw afbeelding schattig! En dat onderbouw ik lekker niet ;)

Maar ff serieus... Ik hou ook niet van /Dome, vanwege de arrogantie die ze hier op het AF hebben. Lekker duidelijk ;)

Maar je hebt geen andere mogelijkheid dan die ava schattig vinden. Tenzij je Glenn heet.. of de rest van het forum..:p:D
 

DeletedUser59696

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Als je dit nou zou onderbouwen. Ik kan ook zeggen dat ik EMPIRE zo naab als iets vind en BWR een massastam met losers, maar als ik dit niet onderbouw is het volledig uit de lucht gegrepen.

door ervaringen uit het verleden en hoe hun handelswijze soms is kan ik over de meeste niet echt positief praten
 

DeletedUser24056

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Hmm... Ik vind Godly op dit forum ook wel ooit als arrogante zak overkomen, dat is hij ook.
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Hmm... Ik vind Godly op dit forum ook wel ooit als arrogante zak overkomen, dat is hij ook.

Komt omdat hij niet tegen zijn verlies kan. Hij is aardig hoor op msn enzo :D
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Maar ik heb niemand van het AF op msn:p

Ik wel, daarom kom ik alleen op msn wanneer het nodig is. Anders heb ik direct weer 5 gesprekken en ben je weer een uur bezig om ze af te wimpelen :D
 

DeletedUser24056

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik wel, daarom kom ik alleen op msn wanneer het nodig is. Anders heb ik direct weer 5 gesprekken en ben je weer een uur bezig om ze af te wimpelen :D

u mad, bro?
Ik moet en zal die uitspraak een keer juist gebruiken.:D
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

u mad, bro?
Ik moet en zal die uitspraak een keer juist gebruiken.:D

Nah, weer niet echt juist. IK ben niet gefrustreerd ofzo erover. Zal het even voortonen waar je die moet gebruiken.

Van mij mag /dome zo snel mogelijk verwijderen.
het is opzich een zeer goede stam dus het zal lastig worden maar niemand is bij voorbaat kansloos

ik vind /dome gwwn een walgelijke stam op een paar leden na :)

U mad bro?
 

DeletedUser26667

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Iedereen kan zeggen dat dit modder gooien is, maar dit wil ik jullie echt niet onthouden :D Moneyconnect die spelers van 50k gaat manipuleren (omdat hij dat woord daarstraks voor mij gebruikte).

Om duidelijk te zijn: Chris is de mb van polymorfius, en dit is wat moneyconnect hem stuurde. Ik kwam niet meer bij :p



Pm 3 ,

Moneyconnect op 12.08. om 23:28 uur
hey Chris,

Laat ik het zo stellen, we kunnen niets voor je betekenen als je gaat uitbreiden in ons gebied.

Wel kan je ons mogelijk informatie verschaffen over wat er in [ally]Maori.[/ally] en [ally]M.B.M.[/ally] allemaal gaande is. Er zal ongetwijfeld het nodige geroepen worden.

Wij kunnen op onze beurt kijken of we een prima spot voor je kunnen vinden waar je een prachtig nieuw cluster op kunt bouwen.

groet,

MC
 
Bovenaan