/Dome vs .Time

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik hou het liever op: /Dome gaat het moeilijk krijgen. Want qua ligging van de /Dome leden is het wel vaak 1 stam tegen 2 /Dome leden. Echter, als je kijkt naar de ligging van bijv. Zone X en Jonnie77 tegenover PloX zal het wel een aardig slachtveld worden. Spelers met 650+ dorpen edel je niet 1,2,3. Verder is het eigenlijk alleen maar afwachten. Wel verwacht ik van Jonnie77 dat hij voornamelijk defensief is ingesteld vanwegen zijn vele interns en voor iemand van 6,5mil punten dramatische OD.
Maar goed, we zien het vanzelf wel hoe het er over een maandje ofzow voor staat. Ga ik me nu nog niet druk over maken.

Zo denk ik er ook over, 4 spelers die samen net zo groot zijn als de target staan naar mijn mening sterker dan de target. ( 4 spelers T.o.v. zone x bijvoorbeeld ) De komende tijd zal /dome eens goed op de kaart moeten kijken, stamcluster van hen is echt bagger, zoals eerder is opgemerkt.
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ja, ze kunnen misschien ook een fusie aangaan om zo de top 5 in te komen.

Geen idee hoe het met jou gedachte gang is, maar DMG/Plox kennende fuseren ze niet om ' in de top 5 te komen '.
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

waarom worden wij nou weer vergeten :mad:
Omdat we niet in de top 5 staan kunnen we ook nog wel wat doen aan /Dome.

Zijde 1:
Stammen: Enjoy.
Zijde 2:
Stammen: McDome, /Dome

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 62
Kant 2: 8
Verschil: 54

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 549,702
Kant 2: 63,519
Verschil: 486,183

chart

Omdat jullie cluster zo compact is dat het bijna niet te zien op de kaart is :eek:. kan /dome wel wat van leren..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Geen idee hoe het met jou gedachte gang is, maar DMG/Plox kennende fuseren ze niet om ' in de top 5 te komen '.

Geen idee hoe het met jou gedachte gang is, maar /Dome kennende recruteren ze om '1e te blijven'
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Omdat jullie cluster zo compact is dat het bijna niet te zien op de kaart is :eek:. kan /dome wel wat van leren..

Niet om het een of ander, maar een compact cluster zorgt voor weinig groei mogelijkheden.. En je deelt je cluster vaak met stamgenoten. Is niet altijd even handig..
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Niet om het een of ander, maar een compact cluster zorgt voor weinig groei mogelijkheden.. En je deelt je cluster vaak met stamgenoten. Is niet altijd even handig..

Dat klopt, samenwerken wordt dan erg belangrijk je kan dan enkel door de vijand heen. gezien hen groei, gaat het toch nog goed. Top-stam waardig als ik het zo bekijk.
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Zitten wat leuke gevechten aan te komen als ik het zo hoor, hoop dat .Time gaat verrassen want atm schat ik ze niet al te hoog in.

Succes aan iedereen:D
 

DeletedUser56594

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Word toch nog een boeiend topic hier, het is gewoon een feit dat alle stammetjes samenwerken en zo samen /Dome neer willen krijgen. Redden EMPIRE en Maori het niet roepen ze .Time erbij. Wie zal de volgende zijn die /Dome de oorlog verklaard?

Ik geef toe dat bij tribalwars diplomatiek erg belangrijk is maar je kan het ook overdrijven door alle stammen om /Dome heen erbij te roepen om tegen ons te strijden... Wij spelen al tijden met allerlei oorlogen ik vind het leuk! Maar iedereen begrijpt dat dit op langere termijn geen haalbare kaart is.

Daarom moeten we ze maar weg vegen :p
 

DeletedUser50913

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Empire ging toch op één twee drie weggeedelt worden........
 
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Was onze eigen beslissing, alleen hebben we wel contacten met EMPIRE...

Als je ons dan zomaar wil wegvegen...
Laat nog een beetje over hé ;)
 

DeletedUser26667

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Volgens mij een langverwachte oorlog tegen Maori. en M.B.M. (de MB stam van Maori.) en hiermee een oorlog waaraan diverse stammen actief meewerken, zijnde:

  • Sick.
  • /Dome
  • RSP
  • United
  • The V.

Maori gaat iedereen erbij halen?
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Word toch nog een boeiend topic hier, het is gewoon een feit dat alle stammetjes samenwerken en zo samen /Dome neer willen krijgen. Redden EMPIRE en Maori het niet roepen ze .Time erbij. Wie zal de volgende zijn die /Dome de oorlog verklaard?

Ik geef toe dat bij tribalwars diplomatiek erg belangrijk is maar je kan het ook overdrijven door alle stammen om /Dome heen erbij te roepen om tegen ons te strijden... Wij spelen al tijden met allerlei oorlogen ik vind het leuk! Maar iedereen begrijpt dat dit op langere termijn geen haalbare kaart is.

Daarom moeten we ze maar weg vegen :p

Het is niet gezegd dat EMPIRE en Maori. de hulp hebben gevraagd aan .Time. Feit is en blijft gewoon dat er tussen /Dome en .Time een mooi front is, wel opvallend dat de enigste frontspeler aan die kant die geen incoming krijgt Zone X is.

Bang voor de nr1, of gewoon toeval?:D
 
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Of gewoon weinig front aan ZoneX?
Neem er een kaartje bij en verdiep je een beetje...
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Of gewoon weinig front aan ZoneX?
Neem er een kaartje bij en verdiep je een beetje...


Ik vraag me dan af wat jij wel veel front noemt? Het enige dat daartussen ligt is de mb. Dat is gewoon een front van bijna 50 dorpen, ik weet niet wat je meer wilt?
 

DeletedUser56594

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Of gewoon weinig front aan ZoneX?
Neem er een kaartje bij en verdiep je een beetje...

Lol, kaartje hebben we er allang bij genomen, Zone X heeft een groter front met jullie dan jullie met iemand als Handvat hebben die jullie wel aanvallen met paar honderd aanvallen. Maarja Laat Zone maar met rust, doet hij dit met jullie? Ik betwijfel het :)
 
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Laten we het dan procentueel bekijken?
Bekijk het front van Jonnie en zijn hulpjes met .Time (IMPACT)
En bekijk het front met Handvat en .Time

Wie zou jij kiezen oorlog te voeren?
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Laten we het dan procentueel bekijken?
Bekijk het front van Jonnie en zijn hulpjes met .Time (IMPACT)
En bekijk het front met Handvat en .Time

Wie zou jij kiezen oorlog te voeren?

Uhm, het gaat hier toch over Zone X? :p
 
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ja, maar we hebben besloten hem nu niet aan te vallen...
Dat mag toch wel? Of niet soms?

Of ZoneX nu al dan noch zelf aanvalt of niet, we zijn voorbereidt!
 
Bovenaan