/Dome vs .Time

DeletedUser

Guest
4 pagina's over het vertrek van Sky... Tijd voor iets nieuws wat met de oorlog te maken heeft?
 
Reactiescore
116
Hoe dan? Want vind jij subjectief aan mijn uitleg? Ik gaf o.a toe dat dit zei maar dat ik geen ander keus meer had...
 
Reactiescore
116
Een eigen uitleg kan ook objectief zijn.
Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk mijn verhaal te schrijven.
 

DeletedUser30190

Guest
Re: A

Ok, werd een beetje moe van deze hele boel bijlezen.

Ik heb inderdaad bij mijn vertrek gemeld niemand aan te vallen, op dat moment was ik inderdaad vastberaden mijn woorden 100% na te komen.
Ik hield o.a mijn contacten een beetje goed in Time, nog altijd vrienden daar zitten.

maar sick. ging een tweede keer recruiten en hierbij zat Dr.love, dit werd aan mij voorgelegd en ik zei: Ja, maar...
Men vond dat ik moest afstappen van mijn regel om geen Time. leden aan te vallen, want uiteindelijk zou ik vast komen te zitten.
De recruit van Dr.love vind ik een zeer mooi plusplunt aangezien een hele kant van mij nu is gedekt!

Nu, mijn fusie met Antoine kwam ten einde en uiteindelijk zat ik vast. Dus, Dr.love was dus nu een stamgenoot en was alleen mijn weg Armmaarfijn of Topgun...
Armaarfijn is 1 van de spelers die ik het meest respecteer.. dus, mijn keuze was al rap gemaakt.

En dus ik heb gehandeld uit eigen belang of ik kon nog enkele maanden zitten stinken en dorpen uitbouwen of ik ging voor actie..

Wat had je dan van mij verwacht? dat ik zou stoppen op 3.3mln punten? Of had ik jullie moeten verwittigen?

De reden van aanvallen is duidelijk. Je zit vast, dus gaat diegene aanvallen die niet in jouw stam zit.
Zo is het spel.
Maar wat ik niet begrijp is dat je het hier probeert te verdedigen en het imago van backstabber probeert af te schudden. Het feit is gewoon dat je bij het verlaten van .Time een afscheidsbrief hebt geschreven waarin stond dat wij je vrienden waren en je ons niet zou aanvallen. Amper een maand later doe je dat toch. Dit vergt ook nog wat werk, want je zal waarschijnlijk je verdedigings- en aanvalsdorpen moeten hebben switchen. Dus laten we zeggen dat de beslissing om aan te vallen al eerder is genomen. Blijkbaar heb je nog niet het inzicht of de ervaring om dit aan te hebben zien komen.

En verder zou het fijn zijn als je inderdaad gewoon stopt bij 3.3mln punten ;)
 
Reactiescore
116
Nee, ik heb niks gewisseld van dorpen, de aanvallen zijn niet met voorbedachte rade geweest.
Dus eigelijk vanaf het toetreden van Dr.love ben ik beginnen denken, en de keuze is pas een week voor de aanvallen gevallen.

Trouwens, je hoeft niet meer te klagen, Topgun heeft de stam verlaten...
 

DeletedUser30190

Guest
Nee, ik heb niks gewisseld van dorpen, de aanvallen zijn niet met voorbedachte rade geweest.
Dus eigelijk vanaf het toetreden van Dr.love ben ik beginnen denken, en de keuze is pas een week voor de aanvallen gevallen.

Trouwens, je hoeft niet meer te klagen, Topgun heeft de stam verlaten...

Je bent een maand geleden overgestapt, na een week ging je er al over nadenken om je woord te breken en 3 weken later heb je besloten om te gaan aanvallen. Ik vind dit snel gegaan, maar het verbaasd me ook niets. Je hebt je band met .time al gebroken het moment dat je bent weggegaan, het was een kwestie van tijd.

Verder ben ik een vrouw, dus een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd! Dus vertel mij niet wat ik wel en niet hoef te doen.
 

DeletedUser52174

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Je bent echt een walgelijke persoon. I.p.v. op het hele bericht te reageren, reageer je enkel op dingen waar jij denkt je gelijk te kunnen halen of waar je een grapje kan maken.

Ik ben het verder eens met het bericht dus ik reageer ik indd op dingen waar ik het niet mee eens ben of een grap kan maken. Als ik op alles waar ik het mee eens zou zijn zou reageren zou het hele AF vol staan met mijn posts.

Overig was die post een grapje hé, ik ben geen vrouwenhater ofzo :) Ik hoop dat Tandorra ertegen kan.

Die opmerking van die 3.3mil vond ik trouwens wel hersenloos, dat was geen grapje.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het verder eens met het bericht dus ik reageer ik indd op dingen waar ik het niet mee eens ben of een grap kan maken. Als ik op alles waar ik het mee eens zou zijn zou reageren zou het hele AF vol staan met mijn posts.

Overig was die post een grapje hé, ik ben geen vrouwenhater ofzo :) Ik hoop dat Tandorra ertegen kan.

Die opmerking van die 3.3mil vond ik trouwens wel hersenloos, dat was geen grapje.

Dan geef je die dingen van tevoren aan, zodat ik niet zulke reacties moet plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Ja maar die opmerking van tandora over dat zei liever had gezien dat hij bij 3,3mio was gestopt. Was van haar kant weer als grapje bedoeld. Om sky als bb te kunnen oprapen.

Dus ja zie het niet als hersenloos maar als grapje tussendoor.
 

DeletedUser52174

Guest
Hersenloze opmerking? het is meer in trant van jouw laatste opmerking.

Verder kan ik geen gedachte lezen, maar wel stats bekijken en begrijpend lezen.

Duidelijk;)
Ik had even niet begrepen dat je het als grapje bedoelde.
 

DeletedUser

Guest
Als .Time hem een backstabber vind, val hem dan gewoon aan en zit niet met zen allen zo te leuteren hier :eek:
 

DeletedUser24056

Guest
Wat een bullshit. .Time heeft al oorlog met /Dome en zou daar dan ook nog een oorlog met Sick bij gaan vragen vanwege iemand die in hun ogen zeker heeft backgestabd.

Snappen jullie het niet? Insane, stel je voor. Kingjelle (die grens aardig aan /Dome, niet? Ik kies overigens random iemand. Ik hoop geen antwoorden te zien van: 'maar hij doet dat toch niet'... Puur hypothetisch gezien even) stapt over naar /Dome. Zegt daarbij: 'Jongens, ik heb hier een fijne tijd gehad. Veel vrienden gemaakt, maar een plek in /Dome is nu beter voor mij.'. 'Oké', zeggen jullie, 'we houden contact jongen!'.

Wanneer plots: Kingjelle heeft plannen jullie aan te vallen. Hoe zou jíj je voelen, insane? Bedrogen? Gebackstabt? Ben jij dan degene die niet mag zeuren, maar hem gewoon moet aanvallen? Zou je een oorlog met /Dome willen riskeren als je ook in oorlog met .Time bent (nogmaals, compleet hypothetisch)?
 

DeletedUser

Guest
Wat een bullshit. .Time heeft al oorlog met /Dome en zou daar dan ook nog een oorlog met Sick bij gaan vragen vanwege iemand die in hun ogen zeker heeft backgestabd.

Snappen jullie het niet? Insane, stel je voor. Kingjelle (die grens aardig aan /Dome, niet? Ik kies overigens random iemand. Ik hoop geen antwoorden te zien van: 'maar hij doet dat toch niet'... Puur hypothetisch gezien even) stapt over naar /Dome. Zegt daarbij: 'Jongens, ik heb hier een fijne tijd gehad. Veel vrienden gemaakt, maar een plek in /Dome is nu beter voor mij.'. 'Oké', zeggen jullie, 'we houden contact jongen!'.

Wanneer plots: Kingjelle heeft plannen jullie aan te vallen. Hoe zou jíj je voelen, insane? Bedrogen? Gebackstabt? Ben jij dan degene die niet mag zeuren, maar hem gewoon moet aanvallen? Zou je een oorlog met /Dome willen riskeren als je ook in oorlog met .Time bent (nogmaals, compleet hypothetisch)?
Helpt 5 pagina's gezeur wel dan? Gaat hem echt niet op andere gedachten brengen hoor... En zijn de jongens niet volwassen genoeg om dit via PM te regelen?
 
Bovenaan