/Dome vs .Time

DeletedUser50540

Guest
5umrjv6ecq.jpg
 
Reactiescore
4

DeletedUser40402

Guest
makkelijk he een acc aanvallen dat op del staat...

Bwa, volgens mij is dat even makkelijk als een acc aanvallen dat niet op del staat hoor. Het is niet zo dat je voor een acc dat niet op del staat plots 2 klikken meer moet doen hoor.
 

DeletedUser

Guest
Nouja, bij een account die niet op delete staat verwacht je nog iets. Dingen als dodgen,snipen,stacken ?
 
Reactiescore
116
Dat hij dat dan doet hé, jezus!

Kun je het Zone kwalijk pakken dan? Moet hij express iemand nemen die zijn account niet op delete zet? Komaan...
Als je het dan "niet eerlijke stats" vind van Zone moeten jullie maar een VV erbij nemen, anders moet je niet gaan klagen.
 

DeletedUser24056

Guest
Dorpen nemen van een account op delete kan soms heel frustrerend zijn, gezien je je door gemakzucht wel ooit vergist. En troepenrovend is het vaak ook gewoon, omdat je gewoon door al zijn troepen heen moet bomen. Tel daar een stijgend moraal bij op, hebberige ex-stamgenoten en het kan gewoon hartstikke vervelend zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dat hij dat dan doet hé, jezus!

Kun je het Zone kwalijk pakken dan? Moet hij express iemand nemen die zijn account niet op delete zet? Komaan...
Als je het dan "niet eerlijke stats" vind van Zone moeten jullie maar een VV erbij nemen, anders moet je niet gaan klagen.

Heey dop-oog, waar zie je mij zeggen dat ik het hem kwalijk neem ? Zone x heeft gewoon weer een succesvolle massa geleverd. Niks meer en niks minder.
 

DeletedUser

Guest
makkelijk he een acc aanvallen dat op del staat...

Ontzettend. Nee hoor, gewoon lekker je kerkjes weggeslagen en nu gestackte dorpen zonder muur en zonder geloof bashen, had je je account maar niet op delete moeten zetten.

Heb trouwens contact met roernl voor je, dus dimmen jij :p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat .time is gevallen. De puntjes zijn zo goed als gehalveerd, grote kopstukken zijn weg en veel leven lijkt er niet meer in te zitten.

Bij deze wil ik dan ook mijn respect richting .time uitspreken. Jullie begonnen goed en brutaal aan de oorlog, toonde lef door o.a. mijn oude account weg te slaan. Een aanvallende speelstijl is waar ik heel erg van hou en dit zag ik bij jullie in deze fase, daarvoor verdienen jullie mijn respect.

Helaas zwakte deze speelstijl af naarmate de oorlog vorderde, ook heb ik het idee dat de skills niet aanwezig waren om een vijandelijk account daadwerkelijk tot de grond af te breken en op te edelen. Daarnaast was de almachtige Zone X uiteraard te sterk voor jullie (grapje).

Het was een leuke strijd, helaas moesten jullie het onderspit delven.

Dit kleine stukje is geschreven vanuit mijn oogpunt, komt jezelf dan ook niet op het AF verdedigen dat je wel skills hebt, het zal er heus wel zijn maar jullie hebben het niet laten zien.
 

DeletedUser

Guest
Netjes flame-war, ik waardeer dat, niet dat ik het er in zijn geheel mee eens ben, maar je toont respect en dat is goed.

Mijn mening als ( ex ) BG van .Time wat anders vooral ook omdat ik het hele plaatje kon zien.
Skils zitten er genoeg in .Time maar helaas op een aan aantal accounts aan het front was dat id minder. Inactiviteit is zoals zo vaak de reden dat het lastig wordt, als dat gecombineerd wordt met te veel vijanden ( /Dome was nog te doen met ( def ) steun van BWR maar sick erbij was duidelijk te veel ) en een leiding die gewoon naar de vijand overstapt en stopt.. ( hoe begrijpelijk ook, t blijft faal .. ) dan is er geen houden meer aan.

Maar t bied voor de overgebleven mensen kansen :) , een nieuwe regio stam is opgestaan, andere zijn overgestapt naar andere regio stammen zoals Bata, Order en BWR

T wordt daar leuk denk ik :p

cluc
 

DeletedUser

Guest
Ach, alleen de stamtag onder sommige spelers hun naam is anders, verder verandert er in onze ogen niet zo veel. Kan je me eens de beweegredenen geven voor je nieuwe recruits clucje? Je weet dat dit gewoon frontaccounts aannemen is he.
 

DeletedUser

Guest
Ach, alleen de stamtag onder sommige spelers hun naam is anders, verder verandert er in onze ogen niet zo veel. Kan je me eens de beweegredenen geven voor je nieuwe recruits clucje? Je weet dat dit gewoon frontaccounts aannemen is he.

Ik ben uiteraard geen leiding, dus ik spreek niet namens heel bwr, maar namens mezelf.

Allereerst zijn de spelers gewoon goede spelers. Het zijn sowieso aanwinsten.
Daarnaast geven we ze een andere mogelijkheid dan op delete gaan, of naar dome/sick te vertrekken. Het zou ook zonde zijn van de moeite en van de def die we gestuurd hebben, om ze nu te laten vallen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben uiteraard geen leiding, dus ik spreek niet namens heel bwr, maar namens mezelf.

Allereerst zijn de spelers gewoon goede spelers. Het zijn sowieso aanwinsten.
Daarnaast geven we ze een andere mogelijkheid dan op delete gaan, of naar dome/sick te vertrekken. Het zou ook zonde zijn van de moeite en van de def die we gestuurd hebben, om ze nu te laten vallen.

Tandorra kan ik begrijpen, goeie speelster, dynamanogwat ken ik verder niet, maar the vampire? Heb zijn solli richting /dome gezien, op basis daarvan kan je het geen goeie speler noemen. Op basis van zijn spel ingame ook niet, dus ik vraag me af waar je dat dan vandaan haalt.
 

DeletedUser

Guest
Nee die heb k niet gezien, was mij ook onbekend dat die was gestuurd.

Stats, posts en resultaten wijzen op een goede speler
 
Bovenaan