/Dome vs .Time

DeletedUser50540

Guest
BWR kan niet ontkennen dat ze de leden hebben aangenomen voor de front ligging tegen /Dome
Dat geld teminste voor 1 speler The Vampire. maakt allemaal verder niet uit, Zone x beukt er wel doorheen :D.
 

DeletedUser

Guest
BWR kan niet ontkennen dat ze de leden hebben aangenomen voor de front ligging tegen /Dome
Dat geld teminste voor 1 speler The Vampire. maakt allemaal verder niet uit, Zone x beukt er wel doorheen :D.

We zullen zien, BWR kan zeker als groep ook aardig beuken ;) Dat is wel bewezen, je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat we gebeuk met gebeuk zullen beantwoorden ....

cluc
 

DeletedUser50540

Guest
We zullen zien, BWR kan zeker als groep ook aardig beuken ;) Dat is wel bewezen, je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat we gebeuk met gebeuk zullen beantwoorden ....

cluc

enkele front spelers bij BWR hebben zich zeker bewezen, stam luistert ook perfect naar de leiding.
waardoor massa aanvallen ect goed verlopen. maar ik denk dat je ook naar indivuele kwaliteiten moet kijken.

Je hebt een gedeelte front aangenomen in de stam, Ligt tegen de beste beuker van W20
1 speler the vampire. heeft een raakvlak met hem, de rest zou eventueel enkel kunnen verdedigen.
beetje hulp vanuit de stam /Dome om extra te beuken en The Vampire. kan zomaar dorpen verliezen.
kortom het is een gewaagde keuze, zie het als voetbal, Je koopt een speler en zet hem gelijk als Spits in het veld.
met andere woorden succes niet gegarandeerd
 

DeletedUser36252

Guest
BWR kan niet ontkennen dat ze de leden hebben aangenomen voor de front ligging tegen /Dome
Dat geld teminste voor 1 speler The Vampire. maakt allemaal verder niet uit, Zone x beukt er wel doorheen :D.

dat zou ook de eerste keer zijn dat dome een slag zou winnen tegen bwr

zou een primeur zijn :bijl:
 

DeletedUser36252

Guest

enkele front spelers bij BWR hebben zich zeker bewezen, stam luistert ook perfect naar de leiding.
waardoor massa aanvallen ect goed verlopen. maar ik denk dat je ook naar indivuele kwaliteiten moet kijken.

Je hebt een gedeelte front aangenomen in de stam, Ligt tegen de beste beuker van W20
1 speler the vampire. heeft een raakvlak met hem, de rest zou eventueel enkel kunnen verdedigen.
beetje hulp vanuit de stam /Dome om extra te beuken en The Vampire. kan zomaar dorpen verliezen.
kortom het is een gewaagde keuze, zie het als voetbal, Je koopt een speler en zet hem gelijk als Spits in het veld.
met andere woorden succes niet gegarandeerd

zo blijft het spel toch leuk :bijl:

ik was grote voorstander voor die speler in onze stam te krijgen
en niet alleen voor zijn ligging alleen hoor
als speler met skils nog meer :bijl:
 

DeletedUser36905

Guest

enkele front spelers bij BWR hebben zich zeker bewezen, stam luistert ook perfect naar de leiding.
waardoor massa aanvallen ect goed verlopen. maar ik denk dat je ook naar indivuele kwaliteiten moet kijken.

Je hebt een gedeelte front aangenomen in de stam, Ligt tegen de beste beuker van W20
1 speler the vampire. heeft een raakvlak met hem, de rest zou eventueel enkel kunnen verdedigen.
beetje hulp vanuit de stam /Dome om extra te beuken en The Vampire. kan zomaar dorpen verliezen.
kortom het is een gewaagde keuze, zie het als voetbal, Je koopt een speler en zet hem gelijk als Spits in het veld.
met andere woorden succes niet gegarandeerd

Volgens mij een beetje hetzelfde verhaal als jullie met Dis. destijds. Eens zien of wij onze recruits wel kunnen behouden.
 
Reactiescore
4
And the mudfighting begins.. again
 

DeletedUser50540

Guest
Volgens mij een beetje hetzelfde verhaal als jullie met Dis. destijds. Eens zien of wij onze recruits wel kunnen behouden.

th_starac.gif
Lesson 1: don't poke the bear

Zone x uitdagen jij hebt lef :eek:
 

DeletedUser8159

Guest
Tandorra kan ik begrijpen, goeie speelster, dynamanogwat ken ik verder niet, maar the vampire? Heb zijn solli richting /dome gezien, op basis daarvan kan je het geen goeie speler noemen. Op basis van zijn spel ingame ook niet, dus ik vraag me af waar je dat dan vandaan haalt.
Dynamatics is geweldig, net als Tandorra.
.The Vampire heeft in het verleden al dorpen van /Dome en McDome overgenomen, gaat hem in de toekomst vast ook lukken.

Al ben ik wel nieuwsgierig naar die solli. ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik zal die solli morgen wel is posten, zie daar nu te scheel voor :p ik wens vampire alvast succes, stack 'm maar goed bwr :D
 

DeletedUser

Guest
28 interndorpen nu, daarvoor 80 dorpen van dome en bgs en de rest ook interns. oke je hebt een punt, ik keek niet verder dan de laatste 100, dat zag er goed uit
 

DeletedUser30190

Guest
Dat was nou ook het grote probleem bij .Time. Iedereen was aan de interns door de vele inactiviteit van spelers.
 
Bovenaan