/Dome & Sick. Vs Maori.

Reactiescore
57
Re: R2G vs Maori. & Sick. vs Maori.


Zo, super batman is gisteren bb geworden ;)
Maar natuurlijk niet voordat ik en mijn zieke vriendjes hem hebben zitten pesten ;)

Maar het spijt me evi, ik moest tegen even mijn nieuwe 1,2 en 3 posten :p
Echt sorry, ik kon het niet laten.. :p

1
133904.png

2
133905.png

3
133906.png

Who is next ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Re: R2G vs Maori. & Sick. vs Maori.

Zo, super batman is gisteren bb geworden ;)
Maar natuurlijk niet voordat ik en mijn zieke vriendjes hem hebben zitten pesten ;)

Maar het spijt me evi, ik moest tegen even mijn nieuwe 1,2 en 3 posten :p

1
133904.png

2
133905.png

3
133906.png

Who is next ?
Was een mooie aanval, dus kan deze lijstjes niet onverdiend noemen...
 

DeletedUser

Guest
Re: R2G vs Maori. & Sick. vs Maori.

Euhm je clears gooien de muur nog niet eens naar 0 lol.
Het zijn dan ook niet mijn clears :eek: FAIL

edit: het is natuurlijk wel makkelijk als Karel Zeven (spion blijkbaar) de dorpen voor insane via de vv van superbriezer al haar dorpen leegzet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23578

Guest
Re: R2G vs Maori. & Sick. vs Maori.

Het zijn dan ook niet mijn clears :eek: FAIL

edit: het is natuurlijk wel makkelijk als Karel Zeven (spion blijkbaar) de dorpen voor insane via de vv van superbriezer al haar dorpen leegzet.

Sorry, aangezien jij ze plaatste dacht ik dat jij :p
 

DeletedUser53396

Guest
11 Maori. 25.586.507 25.586.507 12 2.132.209 2701 9.473
12 McDome 24.290.101 24.290.101 27 899.633 2576 9.429

McDome FTW :D
 

DeletedUser

Guest
Gegroet,
Niet dat ik vaak reageer op dit forum maar is nu gezien een bepaalde actie toch wel nodig.
Een ex-speler van ons nl : KARELZEVEN en ik noem hem zeer zeker bij naam heeft bij een vv die hij had nl : superbriezer tijdens haar afwezigheid haar ten eerste uit de stam gezet en ten tweede veel van haar def troepen weggezonden tot zelfs meer dan een week ver.
Dit is een laffe streek zelfs in oorlog om zo een niets vermoedende speler op vakantie zo haar account te v**********.
Ik reken er dan ook op dat superbriezer op dit moment door vijand en vriend buiten schot word gehouden om voor haar het spel eerlijk te laten verlopen.
Als er al dan of niet een code bestaat zoiets moet zelfs onze vijand in dit spel een laffe streek vinden hoop ik.
Anoje
 
Reactiescore
57
Gegroet,
Niet dat ik vaak reageer op dit forum maar is nu gezien een bepaalde actie toch wel nodig.
Een ex-speler van ons nl : KARELZEVEN en ik noem hem zeer zeker bij naam heeft bij een vv die hij had nl : superbriezer tijdens haar afwezigheid haar ten eerste uit de stam gezet en ten tweede veel van haar def troepen weggezonden tot zelfs meer dan een week ver.
Dit is een laffe streek zelfs in oorlog om zo een niets vermoedende speler op vakantie zo haar account te v**********.
Ik reken er dan ook op dat superbriezer op dit moment door vijand en vriend buiten schot word gehouden om voor haar het spel eerlijk te laten verlopen.
Als er al dan of niet een code bestaat zoiets moet zelfs onze vijand in dit spel een laffe streek vinden hoop ik.
Anoje

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe en wat.
Maar ik ben benieuwd.
 

DeletedUser57892

Guest
Karel zeven staat boven aan op ons edellijstje ;) aangezien die stamloos is. Gaan we die ook es aanpakken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe en wat.
Maar ik ben benieuwd.
Er zit inmiddels een andere speler op het account van karel zeven, niet meer de RL vriend van insane. Die vriend heeft de miserie veroorzaakt, en nu kan iemand anders het recht zetten.
 

DeletedUser43714

Guest
Gegroet,
Niet dat ik vaak reageer op dit forum maar is nu gezien een bepaalde actie toch wel nodig.
Een ex-speler van ons nl : KARELZEVEN en ik noem hem zeer zeker bij naam heeft bij een vv die hij had nl : superbriezer tijdens haar afwezigheid haar ten eerste uit de stam gezet en ten tweede veel van haar def troepen weggezonden tot zelfs meer dan een week ver.
Dit is een laffe streek zelfs in oorlog om zo een niets vermoedende speler op vakantie zo haar account te v**********.
Ik reken er dan ook op dat superbriezer op dit moment door vijand en vriend buiten schot word gehouden om voor haar het spel eerlijk te laten verlopen.
Als er al dan of niet een code bestaat zoiets moet zelfs onze vijand in dit spel een laffe streek vinden hoop ik.
Anoje


en jou actie is dan minder laf ?

na onze massa verliest je accie wat punten , en je gaat een M.B.Maori speler opedelen om deze terug op te halen?
 

DeletedUser26667

Guest
Als de mb stopt mag je die zijn dorpen toch overnemen of is dat mis?
 

DeletedUser

Guest
er hoeft helemaal geen reden voor te zijn

wat ik weet is dat dit accie al van voor onze massa onder vv stond om te interren :)
Ik ben nu ook iemand aan het internen die al 70+ dagen onder vv staat :confused: Niks mis mee hoor ;)
 

DeletedUser24056

Guest
er hoeft helemaal geen reden voor te zijn

wat ik weet is dat dit accie al van voor onze massa onder vv stond om te interren :)

Ik stop en ik laat al mijn dorpen na aan jou.
'Nee hè, net nu ik dorpen verlies heb ik de mogelijkheid om te internen. Dat doe ik niet'.

Wat een kwats.
 
Bovenaan