/Dome & Sick. Vs Maori.

DeletedUser40402

Guest
Was geen discussie :eek: Was een indruk maken naar de buitenwereld ;) En je hebt deze discussie verloren, leer er mee leven.
(nu moet rukurt dus wel komen met: U mad Bro?)

Lolzor, een discussie verlies je wanneer je niet meer kan antwoorden. Een tekstje op een profiel is nog geen waarheid, als ik op mijn profiel zet dat ik mb ben van EMPIRE is dat dan ook waar? Het feit dat je al denkt dat je de discussie gewonnen hebt zegt al veel over je.
 

DeletedUser

Guest
Lolzor, een discussie verlies je wanneer je niet meer kan antwoorden. Een tekstje op een profiel is nog geen waarheid, als ik op mijn profiel zet dat ik mb ben van EMPIRE is dat dan ook waar? Het feit dat je al denkt dat je de discussie gewonnen hebt zegt al veel over je.
nogmaals: U mad bro?
Je hoort blijkbaar wel thuis in /Dome. Jij kan ook niet omgaan met je verlies en probeert x aantal excuses te verzinnen voor dingen waarmee je het niet kan halen. Verliezen is geen schande hoor :eek:
 

DeletedUser40402

Guest
Lolzor, een discussie verlies je wanneer je niet meer kan antwoorden. Het feit dat je al denkt dat je de discussie gewonnen hebt zegt al veel over je.
 

DeletedUser

Guest
Lolzor, een discussie verlies je wanneer je niet meer kan antwoorden. Het feit dat je al denkt dat je de discussie gewonnen hebt zegt al veel over je.

Het gaat erom dat een MB stam deel uitmaakt van zijn MH stam. Als dat niet zo is moet je ook geen stam maken waar je ze allemaal samen steekt. Als bijvoorbeeld heel de wereld johnie77 gaat aanvallen, is davydenko toch niet de enige MB speler die zich ermee gaat bemoeien? Maar meerdere spelers van de MB stam.

En zegt al veel over me -.- Je doet precies of je me al jaren kent...
 

DeletedUser40402

Guest
Het gaat erom dat een MB stam deel uitmaakt van zijn MH stam. Als dat niet zo is moet je ook geen stam maken waar je ze allemaal samen steekt. Als bijvoorbeeld heel de wereld johnie77 gaat aanvallen, is davydenko toch niet de enige MB speler die zich ermee gaat bemoeien? Maar meerdere spelers van de MB stam.

En zegt al veel over me -.- Je doet precies of je me al jaren kent...

Ik weet niet hoe het in jouw stam zit maar als iemand van de hoofdstam aangevallen wordt zal men geen hulp vragen aan de mb stam. Normaal gezien hebben die gewoon veel te veel off om os te kunnen geven.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoe het in jouw stam zit maar als iemand van de hoofdstam aangevallen wordt zal men geen hulp vragen aan de mb stam. Normaal gezien hebben die gewoon veel te veel off om os te kunnen geven.
Ik bedoel dan ook tegenaanvallen ipv ondersteunen

Trouwens... Heeft jou MH dorpen van Maori. overgenomen? Of heb jij enkel je hoofdstam geholpen door Maori. aan te vallen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Ik bedoel dan ook tegenaanvallen ipv ondersteunen

Je spaart je clears voor je mh. Het zal je mh zijn die zegt dat je de tegenstanders van Jonnie moet aanvallen. De leiders van de hoofdstammen hebben hier niets in te zeggen.

Edit: Ik ben dan ook geen mb ;).
 

DeletedUser

Guest
Je spaart je clears voor je mh. Het zal je mh zijn die zegt dat je de tegenstanders van Jonnie moet aanvallen. De leiders van de hoofdstammen hebben hier niets in te zeggen.

Edit: Ik ben dan ook geen mb ;).
Vandaar dat je in de MB stam zit ;)
 

DeletedUser

Guest
We kunnen blijven doorgaan, laat ons het hierbij houden: iedereen heeft hier een andere mening over ;)

Dus doe wat je zelf wil :)
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf dacht dat deze fora werden aangemaakt om statistieken bij te houden en te speculeren omtrent de oorlog.. helaas gedragen meerdere partijen zich zo laag dat het op een discussie van 'wie is de noob' of 'wie is beter' eindigt.
Ik zou graag wel weer eens wat statistieken willen zien daar heb ik wat aan, jullie onderlinge relatie kan me geen fuck schelen.
 

DeletedUser40402

Guest
Ikzelf dacht dat deze fora werden aangemaakt om statistieken bij te houden en te speculeren omtrent de oorlog.. helaas gedragen meerdere partijen zich zo laag dat het op een discussie van 'wie is de noob' of 'wie is beter' eindigt.
Ik zou graag wel weer eens wat statistieken willen zien daar heb ik wat aan, jullie onderlinge relatie kan me geen fuck schelen.

Lees dan 1 pagina terug, daar zijn de stats vandaag al gepost. Als je te lui bent om een pagina terug te kijken kom dan niet. Als je niet te lui bent kom dan ook niet. Als je hier bent om enkel te janken, kom dan niet. Als je hier niet bent om te janken, kom dan ook niet. Kijk gewoon verder dan je neus lang is.
 

DeletedUser

Guest
Nou, dan zal ik het ook maar 1 keer zeggen om op niveau te blijven...:

U mad Bro?
 

DeletedUser20081

Guest
Lolzor, een discussie verlies je wanneer je niet meer kan antwoorden. Het feit dat je al denkt dat je de discussie gewonnen hebt zegt al veel over je.



niet mee eens,,, jij bent echt de meest slechte reporten ooit =D
gozer, verdiep je eens in nederlandse literature en probeer het daarna nog een keer =D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53396

Guest
niet mee eens,,, jij bent echt de meest slechte reporten ooit =D
gozer, verdiep je eens in nederlandse literature en probeer het daarna nog een keer =D

Verdiep jij je eerst maar eens in de Nederlandse grammatica & spelling
 
Bovenaan