*DoM* vs EX

DeletedUser

Guest
Beter nog ze bestaan al! (buiten DOM N) en het is niet DOM E maar DOM O. Alleen zijn nog niet veel mensen naar die stammen overgegaan.


Yup, op duurt nog wel ff ze zijn al gemaakt maar voordat we er volledig ingaan wachte we eerst no op het externe forum
 

DeletedUser

Guest
Verdediger: lippe
Dorp: Friesland (514|557) K55

Aantal: 1509 1750 0 1652 0 0 0 0 0
Verliezen: 1509 1750 0 1652 0 0 0 0 0

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 10
Schade door catapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 23 naar level 20

daar hebje nog 1 ex report,
maar kga ze niet allemaal poste
 

DeletedUser

Guest
bdw, zijn je members een beetje actief king?
of houje je eigen bewust stil
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook niet om support gevraagt, zo simpel is het

Als dat waar is dan heb ik daar wel bewondering voor, dat mag gezegd worden. Er lopen er genoeg rond die gerust hun stamgenoten op een zelfmoordmissie afsturen, en jij hebt dat dus schijnbaar niet gedaan ;)

Toch had ik wel een beetje meer verzet van je verwacht hoor, beetje jammer...

Maar goed, je kunt niet alles hebben :rolleyes:
 
Reactiescore
2.493
om eerlijk te zijn denk ik dat scargy ook dacht van, ja dit win iktoch niet ;)

aangezien hij inkomende aanvallen had van 2 opus leden ( mij en masterfire ) en van lillorigga.

dusja ;)
 

DeletedUser

Guest
om eerlijk te zijn denk ik dat scargy ook dacht van, ja dit win iktoch niet ;)

aangezien hij inkomende aanvallen had van 2 opus leden ( mij en masterfire ) en van lillorigga.

dusja ;)

Dat weet ik, daarom gebruikte ik ook de term zelfmoordmissie. Het was sowieso een verloren zaak ;)

Maar toch...vind je niet dat het flair heeft om het je tegenstander zo moeilijk mogelijk te maken, ook al is het totaal kansloos?

Mocht ik ooit met zekerheid mijn ondergang aan zien komen marcheren, dan reken maar dat ik alles wat ik in huis heb op de agressor af stuur, tot mijn laatste speer aan toe (als ik echt zeker weet dat verdedigen toch geen zin meer heeft). En mijn gebouwen krijgen mooi de sloophamer :)

Als ze mijn dorpjes dan zo graag willen hebben kunnen ze die krijgen, maar dan wel in stukjes. Hell no dat ik mijn vijand ga laten profiteren van mijn harde werk :p
 
Reactiescore
2.493
ik blijf defenden tot de laatste snik ;)

mijn deftroepen zijn getraind om mijn dorp te defenden, en ze hebben een eed afgelegd om zo ook te sterven!
 

DeletedUser

Guest
ik blijf defenden tot de laatste snik ;)

mijn deftroepen zijn getraind om mijn dorp te defenden, en ze hebben een eed afgelegd om zo ook te sterven!

Hehehehe :D

Die van mij zijn Kelten, en ik denk dat als de pleuris echt uitbreekt ze hun training in de wilgen hangen en gewoon als wilde op de vijand af stormen :p

De Romeinen zijn altijd beter geweest dan de Kelten in zaken als orde en discipline, dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik, daarom gebruikte ik ook de term zelfmoordmissie. Het was sowieso een verloren zaak ;)

Maar toch...vind je niet dat het flair heeft om het je tegenstander zo moeilijk mogelijk te maken, ook al is het totaal kansloos?

Mocht ik ooit met zekerheid mijn ondergang aan zien komen marcheren, dan reken maar dat ik alles wat ik in huis heb op de agressor af stuur, tot mijn laatste speer aan toe (als ik echt zeker weet dat verdedigen toch geen zin meer heeft). En mijn gebouwen krijgen mooi de sloophamer :)

Als ze mijn dorpjes dan zo graag willen hebben kunnen ze die krijgen, maar dan wel in stukjes. Hell no dat ik mijn vijand ga laten profiteren van mijn harde werk :p

Epona,
welk nut heeft het mun mensen hun troepen te laaten verliezen op een muur van lvl 0 heeft geen effect nu kunnen ze hun eige nog deffen en dan nog ik heb het langer overleefd dan verwacht omringt worden door 3 opus en 1 ave meeste hebben het niet zo lang uitgehoude:)
 

DeletedUser

Guest
moet ook he;)
Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 16 seconden.
1. Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 3 seconden.
 

DeletedUser

Guest
Hehehehe :D

Die van mij zijn Kelten, en ik denk dat als de pleuris echt uitbreekt ze hun training in de wilgen hangen en gewoon als wilde op de vijand af stormen :p

De Romeinen zijn altijd beter geweest dan de Kelten in zaken als orde en discipline, dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen ;)

kenje de Total war serie's?

zijn een serie van spellen over de romeinsen tijd, bijv Rome total war, het begin van de romeinsen tijd tot et einde.

Exspension Barbarian invasion, het einde vant romeinsen rijk dan zieje onderhanden de Celts in noord engeland ;) zijn van die mannentjes die amper armor hebben maar wel zeer sterk zijn, en dan hebje nog de elite van de celts, die raad het is als de vijand dichtbij komt als een gek erop af rennen en alles uitmoorde watze zien;)

geweldig spel om te spelen om het strategiche aspect ervan ik heb nu de nieuwste versie Medievel2, heb ook rtw en bi medievel 2 is wel moeilijker zal wel ff url geeven vande intro, alsje intresse hebt:

http://www.youtube.com/watch?v=I0Pj7PyJwSk&mode=related&search= into vande game zelf

http://www.youtube.com/watch?v=6wEzceL7wgs&mode=related&search=
hier wordt et ook beetje uitgelegt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mijn comp kan niks zwaarder hebben dan 2vs2 online, en dan nog soms zwaar lagge:p

zijn goede graphics ckr weete kmoet ook niet inzoomen wil ik dat mun pc et overleefd

kzit ook in een clan met mensen van 20+ zijn maar iets van 4 mensen onder de 20 maar tis tog altijd wel gezellig op teamspeak :)
kzit in {COR} mocht je et je het afvragen
 

DeletedUser324

Guest
Rome: Total War was idd een heerlijk spel, helemaal kapotgespeeld.
Mediel staat op mn lijstje maar sinds Tribalwars kom ik weinig toe aan andere spellen ;)
 

DeletedUser

Guest
Mocht je ooit zin hebben in een goede pot online stuurje me maar een mssgd, ik neem alles aan op medievel rtw,bi heb ik erafgeflikkert aangezien medievel 2 maar 12gb is o_O
 

DeletedUser

Guest
Epona,
welk nut heeft het mun mensen hun troepen te laaten verliezen op een muur van lvl 0 heeft geen effect nu kunnen ze hun eige nog deffen en dan nog ik heb het langer overleefd dan verwacht omringt worden door 3 opus en 1 ave meeste hebben het niet zo lang uitgehoude:)

Nee dat bedoelde ik ook niet, had het over je eigen troepen die nog wat verzet hadden kunnen bieden (niet veel nee, maar toch ;)).

En je hebt het inderdaad nog redelijk lang uitgehouden, daar zul je me ook niks over horen zeggen. Ik blijf echter bij mijn standpunt dat je het nog langer vol had kunnen houden als je iets minder bijdehand was geweest ;)

kenje de Total war serie's?

Wel eens van gehoord, maar nog nooit gespeeld. Is vast wel een gamefreak in mijn omgeving die hem heeft, zal eens rondvragen. Bedankt voor de tip.

...zijn van die mannentjes die amper armor hebben maar wel zeer sterk zijn, en dan hebje nog de elite van de celts, die raad het is als de vijand dichtbij komt als een gek erop af rennen en alles uitmoorde watze zien

Ja die Kelten, dat waren nog eens echte mannen! :p Niks geen armour, dat is voor mietjes. Hup, gewoon met je blote kont het gevecht in en er op los slaan :D

Jammer dat we allemaal zo beschaafd geworden zijn hoor...;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je vergeten bent om het hele report te posten, zo te zien zijn je spelers nogal noobs. Ze vallen met de defence van hun grootste dorp aan:

Onderwerp Zaklamp valt Friesland aan
Verzonden 19.02.07 19:51
Doorgestuurd op: 20.02.07 06:35
Doorgestuurd door: lippe
De aanvaller heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-12.0%

Moraal: 100%

Aanvaller: Zaklamp
Dorp: Rome (532|553) K55

Aantal: 1912 1870 1762 0 100 67 160 100 0
Verliezen: 1688 1651 1556 0 88 59 141 88 0


Verdediger: lippe
Dorp: Friesland (514|557) K55

Aantal: 1509 1750 0 1652 0 0 0 0 0
Verliezen: 1509 1750 0 1652 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: Karchev
Dorp: 01. Korsk (471|464) K44

Aantal: 0 0 4000 0 1900 0 0 0 0
Verliezen:


Verdediger: --X--
Dorp: Flaw (473|474) K44

Aantal: 1500 1000 0 591 0 0 0 0 0
Verliezen: 1500 1000 0 591 0 0 0 0 0

helemaal mej eens,

bij zaklamp was et alleen zo omdat ie nog wat moes suicide ;)
 

DeletedUser

Guest
King op 12.02. om 19:09 uur Citeren die grootse aanval word niet veel waarschijnlijk. de enigste spelers die een redelijk leger hebben in DoM zitten in de buurt van --X-- en Lord en die hebben beide een goede verdediging.

Verdediger: --X--
Dorp: 06. Cherov-on-Dron (473|474) K44

Aantal: 0 75 0 62 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 75 0 62 0 0 0 0 0




Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/88780
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald 10 naar-10

als dit een van de beste verdedigingen vanje stam waare succes!!
 
Bovenaan